Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2009, 11:56
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Als ik geld heb, breng ik ook mijn fiets naar de maker met de mededeling om hem weer rijdend te krijgen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Advertentie
Oud 11-06-2009, 13:20
Verwijderd
Omg, Trimm Trabb, die titel is al geweest. http://forum.scholieren.com/showthre...light=hush+eye
Oud 11-06-2009, 13:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Pfff tijd voor een benstreckare, ik word echt gek, zoveel woordjes aargh.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2009, 13:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg ik heb vanochtend die kamer op kamernet gezet, en heb nu al 5 reacties
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 14:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja het is weer kamerzoektijd hè!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2009, 14:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ik merk het!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 14:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Zit er al wel wat leuks tussen?

Ik ga zometeen echt mijn gotcha-doelwit vermoorden (met water ), ik heb een dealtje met z'n vriendin, die gaat de deur voor me opendoen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2009, 14:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ze studeren allemaal echt IO/IB en bedrijfskunde enzo. Typisch.

Ooeeeh ik vind het echt zo cool dat je dat gotcha doet, lijkt me echt leuk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 14:19
Verwijderd
Alweer Gotcha?

Ecnelis naamzoek, Josimar pronbeert ook mij een dieet aan te smeren!

Dat is mijn oude adres!
Oud 11-06-2009, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Jij kan mijn fiets repareren wil je zeggen?
Oud 11-06-2009, 14:24
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh dat soort. Dat zijn ook de lui met de hoge eisen qua kamergrootte in het begin. Of zijn er ook wel ouderejaars bij? Ik vind het altijd zo leuk dat je ze zelf uit mag kiezen.

Gotcha is wel leuk, maar ik heb altijd mensen die ik amper ken, als ik nou gewoon iemand had waar ik toch al mee in een commissie zat was het lekker makkelijk geweest.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2009, 14:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh dat soort. Dat zijn ook de lui met de hoge eisen qua kamergrootte in het begin. Of zijn er ook wel ouderejaars bij? Ik vind het altijd zo leuk dat je ze zelf uit mag kiezen.

Gotcha is wel leuk, maar ik heb altijd mensen die ik amper ken, als ik nou gewoon iemand had waar ik toch al mee in een commissie zat was het lekker makkelijk geweest.
Waar blijven de leuke letterenmensen?

En je weet natuurlijk ook niet wie jou heeft! Vet spannend
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 14:31
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Waar blijven de leuke letterenmensen?

En je weet natuurlijk ook niet wie jou heeft! Vet spannend
Ik had nog wel de perfecte huisgenoot voor je als je een maandje eerder was geweest, toen zocht een vriendin van mij een kamer.

Nou iig een luie n00b want er zit niemand achter me aan, diegene heeft zelfs geen huurmoordenaar ingehuurd. Ik ben heel erg benieuwd of het straks geen val is trouwens.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2009, 14:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik had nog wel de perfecte huisgenoot voor je als je een maandje eerder was geweest, toen zocht een vriendin van mij een kamer.

Nou iig een luie n00b want er zit niemand achter me aan, diegene heeft zelfs geen huurmoordenaar ingehuurd. Ik ben heel erg benieuwd of het straks geen val is trouwens.
Ahaha omg volgens mij zou ik vet paranoia worden
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 14:40
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dat had ik het eerste jaar toen ik meedeed. Ik heb welgeteld 1 keer met een flesje in de hand teruggefietst na een feest dit jaar met gotcha, omdat er toen al twee mensen 's nachts onderweg naar huis waren vermoord. Maar ik ga maar eens, kijken of het lukt. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2009, 14:42
Verwijderd
mal spelletje
Oud 11-06-2009, 14:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Succes
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 14:53
Verwijderd
Gotcha?
Oud 11-06-2009, 14:58
Verwijderd
Oud 11-06-2009, 14:59
Verwijderd
Een klasgenoot zei voor de grap dat hij een band op gaat richten, nu hebben we vier leden.
Oud 11-06-2009, 15:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Gotcha?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-06-2009, 15:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, even een internetvergedering beleggen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 15:26
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Huhu het was een val. ;x Alleen het stomme was dat die chick die me dus hielp mij had, maar ik kwam haar gisteren tegen en omdat ze me toen niet doodmaakte dacht ik dat ze mij niet had. Nou ja het was wel grappig. Alleen wel stom dat ze mijn kaartje bij hen in de bus hadden gedaan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2009, 15:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huhu het was een val. ;x Alleen het stomme was dat die chick die me dus hielp mij had, maar ik kwam haar gisteren tegen en omdat ze me toen niet doodmaakte dacht ik dat ze mij niet had. Nou ja het was wel grappig. Alleen wel stom dat ze mijn kaartje bij hen in de bus hadden gedaan.
Aaaaw ben je nu dood?

Wat gemeen zeg, om zo'n val op te zetten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 15:37
Verwijderd
Serieus Tink: Wat is het?
Oud 11-06-2009, 15:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2009, 15:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ken het van een aflevering van Providence
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 15:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh en hoi mensen, natuurlijk!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2009, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Huhu het was een val. ;x Alleen het stomme was dat die chick die me dus hielp mij had, maar ik kwam haar gisteren tegen en omdat ze me toen niet doodmaakte dacht ik dat ze mij niet had. Nou ja het was wel grappig. Alleen wel stom dat ze mijn kaartje bij hen in de bus hadden gedaan.
haha wat een schitterende schoften
Oud 11-06-2009, 15:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh en hoi mensen, natuurlijk!
*zwaait*

Citaat:
haha wat een schitterende schoften
Ik vind het ook echt meesterlijk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 15:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi Chick! Hoe is het met jou?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2009, 15:50
Verwijderd
Ik zou vet hard winnen.
Oud 11-06-2009, 15:51
Verwijderd
ik zou ook wel een goede sneaky bastard zijn
Oud 11-06-2009, 15:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoi Chick! Hoe is het met jou?
Goed

Ik zou eigenlijk kotsmisselijk van de tentamenstress moeten zijn, maar dat ben ik niet. Dus prima!

Jij?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 15:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik zou ook wel een goede sneaky bastard zijn
Dat geloof ik graag!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 15:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Goed

Ik zou eigenlijk kotsmisselijk van de tentamenstress moeten zijn, maar dat ben ik niet. Dus prima!

Jij?
Ja, ook wel goed eigenlijk!

Moeilijke tentamens?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2009, 15:53
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Aaaaw ben je nu dood?

Wat gemeen zeg, om zo'n val op te zetten
Ja. Hihi kijk:

Er zijn vandaag niet één, maar twee Gotcha-deelnemers die door het stof heen moeten bijten. Door een ongelukkig foutje van de organisatie was een van de enveloppen bij een andere persoon in de brievenbus gegooid. Marjon, die eerder al Christopher om zeep wist te helpen, wist hierdoor dat Marit op Mathijs zat te jagen.

Marjon besloot hierdoor een snood plannetje te smeden. En hierbij had ze een klein beetje geluk; door Chris te vermoorden was zijn/haar nieuwe target namelijk Marit geworden. Door Marit te helpen om Mathijs te vermoorden, kon Marjon twee vliegen in één klap slaan! En dat is precies wat deze persoon deed.

Marjon lokte zowel Mathijs als Marit naar dezelfde locatie. Mathijs wist van niks en Marit dacht dat ze aan Marjon een goede bondgenoot had. Ze had zich niet meer kunnen vergissen. Marit stormde op Mathijs af en vuurde een schot af. Mathijs, die op zijn hoede was, treuzelde geen moment en vuurde tegelijkertijd een verdedigingsschot op Marit af. De twee energiestromen ontmoetten elkaar in het midden en een flinke explosie was het gevolg. Gespannen wachtte Marjon af wie als overwinnaar naar voren zou stappen...

Er was wat onzekerheid. Beide personen hadden flink wat schade opgelopen. Maar uiteindelijk zakte Mathijs door zijn knieën en de overwinning was aan Marit. Maar dit moment van glorie was van korte duur. Marjon, zo koelbloedig als maar kan, aarzelde niet en besloot meteen op actie over te gaan. Deze Cleopatraan vuurde een schot af en Marit, verzwakt door de explosie, kon zich hier niet tegen verdedigen. De laatste beelden die Marit voor ogen had, was een Marjon die zowel de kaart van Mathijs als die van Marit afpakte en grijnzend het volgende woord uitsprak: "Gotcha!"

Marjon staat nu op een eerste plek, met maar liefst vier kaartjes! Hebben we al een glorieuze winnaar of heeft het spel nog meer verassingen voor ons in petto? We zullen het vanzelf wel zien...

Citaat:
Serieus Tink: Wat is het?
Je krijgt een kaartje met een naam enzo erop en dat is je doelwit, die moet je vermoorden door nat te gooien. Ook jaagt er iemand op jou en je kan met verdedigingsschoten en huurmoordenaars werken enzo!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2009, 15:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben echt heeel competatief als ik aan dat soort dingen meedoe, dus ik zou vet voor de winst gaan en enorm balen als ik eruit zou liggen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 15:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ook wel goed eigenlijk!

Moeilijke tentamens?


Dinsdag de eerste. Maar ik ben aan het verhuizen, en steek daar veel meer tijd en energie in beter gezegd: daar steek ik al m'n tijd en energie in. Heb nog he-le-maal niks aan de tentamens gedaan. Ach ja.

Citaat:
*verhaal knip*
Ooooh awesome
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 15:56
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh die tijd heb ik wel gehad. Ik doe al een aantal jaren mee. Ik vind het wel jammer, maar ook niet zo'n drama, ik heb wel meer te doen dan mensen proberen dood te maken. Ik heb wel een keer bijna gewonnen, toen ging ik op de laatste dag toch nog dood, dat was wel heel jammer.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2009, 15:57
Verwijderd
ik heb zin om mijn haar blond te maken ofzo
Oud 11-06-2009, 15:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik heb zin om mijn haar blond te maken ofzo
Wat versta je onder 'ofzo'?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-06-2009, 16:00
Verwijderd
eigenlijk ook gewoon blond
Oud 11-06-2009, 16:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:


Dinsdag de eerste. Maar ik ben aan het verhuizen, en steek daar veel meer tijd en energie in beter gezegd: daar steek ik al m'n tijd en energie in. Heb nog he-le-maal niks aan de tentamens gedaan. Ach ja.
Prioriteiten.

Ach, het komt vast wel goed, niet?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2009, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Dat geloof ik graag!
Oud 11-06-2009, 16:04
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Niet je haar verven! Oh wacht, je hebt al geverfd haar toch?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2009, 16:05
Verwijderd
yuh
Oud 11-06-2009, 16:06
Verwijderd
Paars.
Oud 11-06-2009, 16:08
Verwijderd
nee dat vind ik stom
Oud 11-06-2009, 16:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Prioriteiten.

Ach, het komt vast wel goed, niet?


Hopelijk wel ja we zullen zien!

Nou ja, je kan zo sneaky kijken op foto's

Citaat:
Paars.
Paars is cool ik heb paars haar gehad
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.