Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2003, 20:32
guitarplayer17
Avatar van guitarplayer17
guitarplayer17 is offline
IK wil heel even iets kwijt. Ik ben nu 17 jaar en heb een vriend van 30 gehad. Ik ken hem al erg lang en wij zijn een soort van soulmates. Helaas is het nu uitgegaan, vanwege ons leeftijdsverschil en de mensen rondom ons heen (waar ik veel verdriet om heb gehad) Hoe denken jullie hierover en heeft nog iemand dit meegemaat en hoe ga je daarmee om?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2003, 20:35
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
als jullie in de relatie beide evenveel te zeggen hebben en je hebt een toekomst met hem wrom niet

kan goed dat het een leuke vriend is die er uitziet als iemand van 20

ik heb er persoonlijk iig geen problemen mee
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 20:37
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Tsja... een meisje uit mijn klas had ook een vriend van 32... Toen zij met hem op school kwam, vroeg een leraar of het dr vader was.

Persoonlijk vind ik dat leeftijd niets uit hoeft te maken. Ook al staat het raar als een oudere man met een jonger meisje loopt. Zolang je je er zelf goed bij voelt is er niks aan de hand. (Maar ik zal wel 2x omkijken als ik 'zo'n' stelletje voorbij zie komen..)
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 20:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind er persoonlijk niks mis mee. Jammer dat de mensen om je heen jullie relatie als het ware mede hebben verpest, zoiets vind ik echt triest. Je zegt ook dat het is uitgegaan door het leeftijdsverschil; hoe dan precies? Hadden jullie teveel verschillende opvattingen of zo?

Zelf val ik ook op (veel) oudere mannen en ik ben dan ook van mening dat het best mogelijk is om een relatie met zo iemand te beginnen. Je moet alleen niet zo'n ouwe zak hebben die denkt dat 'ie je vader is in plaats van je vriend, want dat gaat natuurlijk botsen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 20:47
guitarplayer17
Avatar van guitarplayer17
guitarplayer17 is offline
helemaal precies weet ik het niet, maar ik weet dat een aantal mensen (lees: ook vrienden) hier serieuze en harde kritiek op hebben gegeven. Daarom is vooral hij gaan twijfelen...niet vanwege mij eigenlijk maar meer van : Wat zullen de mensen er wel niet van vinden?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 06:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Tja, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 17 en 30 jaar toch echt te veel verschil vind... Het had je vader bijna kunnen zijn...
Nee, ik denk dan toch echt dat er vaak wel iets scheef zit in de relatie tussen mensen van die leeftijd.
Ja, dit is erg gegeneraliseerd, dat snap ik, ik heb het ook over 'in het algemeen' en niet over individuele gevallen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 09:16
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Prima dat je hebt geëxperimenteerd, lijkt mij. Als je 17 bent wil je dat soort dingen uitproberen en dat is je goed recht.
Maar, ik vind het ook prima dat het uit is. Want je kunt je onmogelijk binden met iemand die 13 jaar ouder is en slecht ligt in de omgeving.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 10:22
Verwijderd
13 jaar gaat mij iets te ver... ik heb een grens gestelt op 10 jaar... met mijn huidige vriend scheel ik 7 jaar... maar dat verschil wordt nooit zo opgemerkt omdat hij zich jonger voordoet dan dattie is en ik ouder... als zo'n leeftijdverschil niet merkbaar is dan heb ik er ook niet zoveel problemen mee...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 12:53
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Vervelend zeg. Als het uit gaat door nare reacties van mensen uit je omgeving lijkt me dat extra erg

Ik heb het nog nooit meegemaakt, dus wat dat betreft kan ik je weinig advies geven. Ik zou het wel mee kùnnen maken. Heb op dit moment 'iets' met een man van 39 en ik moet zeggen dat ik ook best wel bang ben voor de reacties. De vrienden die het weten keuren het niet af gelukkig. Alleen mijn moeder... ik weet nu al dat zij zich rot zal schrikken van zijn leeftijd. Als ze hem zou zien was het beter, dan ziet ze vanzelf dat het allemaal reuze meevalt en dat hij erg leuk is

Maargoed ik denk dat als mijn moeder er na een tijdje nog steeds kwetsende opmerkingen over zou maken dat ik daar best wel mee zou zitten. Zomaar vreemde mensen op straat zouden mij niet zoveel uitmaken.

Ik denk dat als jouw vriend het uitmaakt omdat hij bang is wat andere mensen er van zullen denken, dat er misschien al andere twijfels waren. Alleen de omgeving lijkt mij geen reden om een fijne relatie te beëindigen. Maar goed daar is iedereen natuurlijk anders in, sommige mensen maken zich veel meer druk om hun omgeving en zijn makkelijker te beïnvloeden.

Ik zou zelf nooit kritiek hebben op een relatie van mensen omdat ze veel schelen qua leeftijd. Het kan prima werken...en ja het kan ook helemaal misgaan, maar die kans is er altijd.

Ik vrees dat als hij helemaal achter zijn beslissing staat dat jij je er alleen maar bij neer kunt leggen hoe vervelend dat ook is
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 13:23
Tellurian
Avatar van Tellurian
Tellurian is offline
Goed dat het uit is, want dit kan echt niet hoor.

Hij is gewoon een Pedo, aangeven bij de politie dus. Zon vent moet achter slot en grendel
__________________
A new style...a new direction!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 13:56
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Tellurian schreef op 17-10-2003 @ 14:23:
Goed dat het uit is, want dit kan echt niet hoor.

Hij is gewoon een Pedo, aangeven bij de politie dus. Zon vent moet achter slot en grendel
kom op zeg.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:01
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Tellurian schreef op 17-10-2003 @ 14:23:
Goed dat het uit is, want dit kan echt niet hoor.

Hij is gewoon een Pedo, aangeven bij de politie dus. Zon vent moet achter slot en grendel
Dat slaat nergens op!
Als zij gelukkig zijn met elkaar dan moeten ze gewoon samen blijven. En vrienden die harde opmerkingen erover maken terwijl jij happy met hem bent.. dan zou ik em toch afvragen wat voor vrienden dat zijn..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:04
Tellurian
Avatar van Tellurian
Tellurian is offline
Ik vind het gewoon niet kunnen

Pedofilie is een misdaad weet je?
__________________
A new style...a new direction!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Tellurian schreef op 17-10-2003 @ 15:04:
Ik vind het gewoon niet kunnen

Pedofilie is een misdaad weet je?


Mag ik je er op wijzen dat het meisje zeventien is en dat het dan géén pedofilie meer is, officieël gezien?

Iedereen strooit maar rond met 'oh, teveel verschil, wat een pedo' maar dat is dikke onzin. Ze zeiden het ook van mijn vriend en mij, toen hij zestien en ik dertien was...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:38
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou denken dat het toch niet zou zijn gaan werken uiteindelijk, omdat het leeftijdsverschil op dit moment te groot is qua ervaring. Maarjah, er zijn altijd uitzonderingen. Ik zou iig wel ff gek op hebben gekeken als je een vriendin van mij was en je vertelde dat je met zo'n oud iemand ging. Maar ik zou het niet afkeuren, ik zou je er alleen op attent maken dat het een groot leeftijdsverschil is en of je de consequenties daarvan aan zou kunnen (wat dus blijkt van niet, omdat je je van die nare reacties van iedereen zoveel aantrekt, dat het uit is gegaan). Maar als je gelukkig met hem zou zijn, zou ik er uiteindelijk geen problemen mee hebben...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:51
Verwijderd
Ik kan me best voorstellen dat je je aangetrokken voelt tot ruige, onafhankelijke Marlboro Man-types van in de dertig, maar voor een serieuze relatie vind ik het maar ranzig.

Hebben die kerels van dertig niks beters te doen dan met minderjarige meisjes om te gaan? Werken ze niet ofzo, lopen daar geen leuke collegae van in de twintig rond? Of zijn ze daar bang voor?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:56
Tellurian
Avatar van Tellurian
Tellurian is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-10-2003 @ 17:28:


Mag ik je er op wijzen dat het meisje zeventien is en dat het dan géén pedofilie meer is, officieël gezien?

Iedereen strooit maar rond met 'oh, teveel verschil, wat een pedo' maar dat is dikke onzin. Ze zeiden het ook van mijn vriend en mij, toen hij zestien en ik dertien was...
Dat is enkel voor seks, als je 17 bent ben je officieel nog steeds een kind. Als je nou 18 was, oke dan kan het net nog. Zoals nare man al zij, kan die vent beter eens wat van zn eigen leeftijd zoeken.
__________________
A new style...a new direction!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 17:52
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Een meisje uit mn klas was 17 en die had een relatie met een man van 64 En zij ook nog zeggen: maar hij ziet eruit als 50 hoor....

naja, dat vind ik dus wel erg te ver gaan...maar ach, als je maar gelukkig bent he?
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-10-2003, 11:00
Bravo
Bravo is offline
Citaat:
barbelle schreef op 17-10-2003 @ 18:52:
Een meisje uit mn klas was 17 en die had een relatie met een man van 64 En zij ook nog zeggen: maar hij ziet eruit als 50 hoor....

naja, dat vind ik dus wel erg te ver gaan...maar ach, als je maar gelukkig bent he?
Ieww! Dat is pas erg! Wat ik dan ook niet snap... er lopen zoveel leuke jongens rond waarom dan toch zo´n oude vent??
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 11:19
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Ik vind het een belediging

als vrouwen van mijn leeftijd zo'n ouwe bok hebben

ik snap best dat die ouwe bok een groen blaadje wil

maar dat meisje

echt triest vind ik het

FOOIJDONK heb gesproken
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 11:41
Tellurian
Avatar van Tellurian
Tellurian is offline
idd erg triest, vooral dat meisje bah
__________________
A new style...a new direction!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 12:47
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-10-2003 @ 17:51:
Ik kan me best voorstellen dat je je aangetrokken voelt tot ruige, onafhankelijke Marlboro Man-types van in de dertig, maar voor een serieuze relatie vind ik het maar ranzig.

Hebben die kerels van dertig niks beters te doen dan met minderjarige meisjes om te gaan? Werken ze niet ofzo, lopen daar geen leuke collegae van in de twintig rond? Of zijn ze daar bang voor?
Hier sluit ik me volledig bij aan!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:16
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
10 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg... als ik een man van 35 ben, vind ik het echt niet erg om een vriendin van 25 te hebben ()


moet er alleen nu niet aan denken om iets met een meisje van 5 te nemen


maar de moeder van een vriend van mij is 42... en heeft ook een vriend van 28 (zijn ouders zijn dus gescheiden). gaan gewoon goed met elkaar om en zijn ook al 6 jaar bij elkaar :/
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:00
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-10-2003 @ 17:28:

Iedereen strooit maar rond met 'oh, teveel verschil, wat een pedo' maar dat is dikke onzin. Ze zeiden het ook van mijn vriend en mij, toen hij zestien en ik dertien was...
Lol, bij ons ook (met mijn ex)

Topicstarter: een man die ik ken is 36 en is getrouwd met een vrouw van 23. Ze leerden elkaar kennen toen hij 30 was en zij 17.
Het kan dus wel!

Ik denk dat de 'werking' van de relatie vooral van je omgeving afhangt in zo'n geval.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:10
Verwijderd
Heel veel mensen snappen blijkbaar ook geen ruk van het gebruik en de definitie van het woord pedofiel.

Pedofilie heeft niets te maken met minderjarigheid van het meisje. Een meisje van zeventien is minderjarig, maar de jongen die met haar naar bed gaat is niet strafbaar. De grens ligt bij zestien jaar: vanaf dat moment is het voor de jongen niet strafbaar om seks met dat meisje te hebben.

Pedofilie is überhaupt een begrip dat de wet niet kent. Een goede definitie is naar mijn mening het seksueel aangetrokken zijn tot geslachtsonrijpe kinderen.

Sommige meisjes van dertien zijn heel geslachtsrijp. Dan is er dus absoluut geen sprake van pedofilie. Dat woord kun je pas in de mond nemen wanneer het gaat om kinderen van onder de twaalf. Mannen van vijftig die met tienermeisjes relaties hebben, zijn geen pedofielen, maar (in mijn ogen) mannen die op zoek zijn naar iets om zich weer jong te voelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2003, 16:11
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 17:10:
Heel veel mensen snappen blijkbaar ook geen ruk van het gebruik en de definitie van het woord pedofiel.

Pedofilie heeft niets te maken met minderjarigheid van het meisje. Een meisje van zeventien is minderjarig, maar de jongen die met haar naar bed gaat is niet strafbaar. De grens ligt bij zestien jaar: vanaf dat moment is het voor de jongen niet strafbaar om seks met dat meisje te hebben.

Pedofilie is überhaupt een begrip dat de wet niet kent. Een goede definitie is naar mijn mening het seksueel aangetrokken zijn tot geslachtsonrijpe kinderen.
Kort gezegd:
een pedofiel valt niet op een meisje van 17 met 'tieten en een kont', maar op een kind van 8, dat er nog kinderlijk uitziet.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 18-10-2003 @ 17:11:
Kort gezegd:
een pedofiel valt niet op een meisje van 17 met 'tieten en een kont', maar op een kind van 8, dat er nog kinderlijk uitziet.
Precies
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:47
fractuur
fractuur is offline
13 jaar is wel veel..

Opvallend trouwens: veel mensen zeggen: als ze zich er maar goed bij voelen. Maar als nou je beste vriendin met zo'n man aan zou komen zetten, accepteer je het dan nog?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:20
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
fractuur schreef op 18-10-2003 @ 17:47:
Opvallend trouwens: veel mensen zeggen: als ze zich er maar goed bij voelen. Maar als nou je beste vriendin met zo'n man aan zou komen zetten, accepteer je het dan nog?
Tuurlijk.
Hangt er natuurlijk een beetje af watvoor type die man is, maar als ik merk dat ze echt gek op elkaar zijn en het geen ouwelijk opatype is dan zou ik het echt wel accepteren hoor. Als het wel een soort opafiguur was dan zou ik me zorgen maken. Sowieso zou ik niet gelijk klaarstaan met mijn (negatieve) oordeel. Ik heb vertrouwen in de goede vriendinnen die ik heb

Ben ook erg blij dat het andersom ook zo is.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:25
Verwijderd
Zou niet voorkomen, omdat ik niet iets met een ouder iemand zou nemen. Gatver, 20 is al oud.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:30
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Ik herken me hier precies in, alleen was het mijn beste vriend!

Hij was ook een paar jaar ouder als ik we konden het echt zo goed vinden.. we deden ook zulke leuke dingen!
Maar mensen rondom accepteerde dat niet (denk ik).
De een dacht dat we een relatie hadden ( wat ook wel te begrijpen viel want we waren zoveel bij elkaar)!

Maar echt we hadden niets! Alleen een hele goede vriendschap..
Ik voelde me altijd zo op me gemak bij hem..

Maar eigenlijk antwoord op je vraag.. Het is een paar weken terug gebeurd! Ik ben er nog steeds niet overheen klinkt heel stom overheen? We hadden niets.. maar ik mis gewoon de tijd die we hadden..

Ik denk het zal wel voor een reden gebeurd zijn! En gewoon positief blijven.. misschien komt het allemaal ooit nog wel eens goed..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 18-10-2003 @ 18:25:
Zou niet voorkomen, omdat ik niet iets met een ouder iemand zou nemen. Gatver, 20 is al oud.
Dus jij wordt later een ouwe vrijster die les geeft op de middelbare school en daar met leerlingen van 16 aanpapt?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Tellurian schreef op 17-10-2003 @ 17:56:
Dat is enkel voor seks, als je 17 bent ben je officieel nog steeds een kind. Als je nou 18 was, oke dan kan het net nog. Zoals nare man al zij, kan die vent beter eens wat van zn eigen leeftijd zoeken.
Oh jah, en er zit ook ontzettend verschil tussen een zeventien en achttienjarige...

Wat ik bedoelde is dat mensen niet 'pedo' moeten gaan schreeuwen als het niet zo is, ik kan me daar zo boos over maken! Dat je je er het jouwe van denkt, alla, maar de definitie van pedofiel is anders. Wat nare man trouwens zei wist ik ook niet, maar ik zal het onthouden. Maar in dat geval is het dus nog minder van toepassing dan wat ik zei.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:33
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 18:33:
Dus jij wordt later een ouwe vrijster die les geeft op de middelbare school en daar met leerlingen van 16 aanpapt?
En zo hoort het
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 19:01
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mmh.
een goede vriendin van me heeft met iemand van 24 (zij is 15). &ze passen heel goed bij elkaar. leeftijdsverschil is bij hun niet echt meer een obstakel, de omgeving heeft het inmiddels redelijk geaccepteerd.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 19:32
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb twee vriendinnen met een vriend van 30+ en 1 van mijn vriendinnen heeft een zusje met een vriend van die leeftijd. Ook enkele collega's en vage bekenden hebben 'zo'n soort van relatie'. Het lijkt de laatste tijd steeds vaker voor te komen en ik heb er geen problemen mee. In het begin was het wel even moeilijk te horen van je vriendinnen... maar nu ben ik er wel aan gewend: wat maakt het eigenlijk ook uit? Als zij er gelukkig mee zijn, ben ik het ook.
Toch kan ik me niet voorstellen dat ik ooit met iemand zou hebben, die zoveel met mij in leeftijd zou verschillen. Gewoon, omdat ik me niet aangetrokken voel tot oudere mannen.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-10-2003, 11:26
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Wordt het dan echt tijd voor een algemeen topic over leeftijdsverschil? *zucht*

Als je je er lekker bij voelt en jullie zitten een beetje op dezelfde lijn doet leeftijd er niet toe.

Mijn vriend is 47 en dus 28 jaar ouder en het gaat prima tussen ons.
We wonen al 1,5 jaar samen en heb nog met niemand problemen gehad.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 11:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 18:33:
Dus jij wordt later een ouwe vrijster die les geeft op de middelbare school en daar met leerlingen van 16 aanpapt?
Jup Ik zal die jochies wel eens leren hoe het allemaal moet!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 11:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-10-2003 @ 17:25:
Zou niet voorkomen, omdat ik niet iets met een ouder iemand zou nemen. Gatver, 20 is al oud.
En... en ík dan? Waarom ontken je 'ons'! Ik dacht dat je van me hield
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 09:14
halfbloedje4lif
halfbloedje4lif is offline
ey het maakt niets uit tog leeftijd is maar een getal zo denk ik dan weer he ik ben nu 14 enheb jongens van 20 enzo 22 gehad maar dat komt oook wel omdat ik 17 18 lijk dus maar als je van iemand houdt dan maakt het tog niets uit vind ik dus gewoon verder gaan met dei jongens niets van de mensen aantrekken gewoon je hart volgen

Gr Roxanne
__________________
hallo iedereen ik ben dus Roxanne en ben 14 jaar ben half nl alf surinaams lekkere kont dus haha kusjes aan iedereen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:16
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Het ligt er een beetje aan hoe volwassen je beiden bent. Ben jij 16 en ga je het liefst elk weekend in het park blikjes bier drinken en paffies roken terwijl hij met zijn 30 jaar de voorkeur geeft aan wetenschappelijk discussieren voor de open haard dan is het nogal moeilijk een fatsoenlijke relatie te onderhouden. Maar dan vraag ik me ook af waarom je op elkaar valt. Ik ben zelf 18, en vrij volwassen voor mijn leeftijd terwijl mijn vriend van 28 nog in skatebroeken rondloopt, 100 % voor zijn band gaat en vaak concerten bezoekt. Wij delen genoeg met elkaar om een relatie te doen werken. Toch hebben mensen vaak rare reacties. Dan denken ze dat hij alleen met mij is omdat hij "een lekker wijfie van 18" wil. En dat ik het spannend vind om met een "veel oudere man" te hebben. Maar zo voel ik het helemaal niet en aan die reacties- moet ik me nog wel een beetje wennen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:23
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb toch vaak m'n twijfel over dat soort mannen. Waarom zoeken die het bij van die jonge meiden? Worden ze door de vrouwen van hun eigen leeftijd soms 'niet geschikt' bevonden voor een relatie? Pikken die jonge meiden meer dan een vrouw van hun eigen leeftijd?
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:28
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 30-10-2003 @ 12:23:
Ik heb toch vaak m'n twijfel over dat soort mannen. Waarom zoeken die het bij van die jonge meiden? Worden ze door de vrouwen van hun eigen leeftijd soms 'niet geschikt' bevonden voor een relatie? Pikken die jonge meiden meer dan een vrouw van hun eigen leeftijd?
Is het niet een kwestie van liefde, gedeelde interesses, plezier in samenzijn, meer dan een kwestie van het zoeken in je eigen lijftijdscategorie?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 12:53
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
ik moet je toegeven dat ik op het moment toch ook een gigantisch zwak aan het ontwikkelen ben voor iemand die ouder dan mij is.....ik zie wel even hoe het loopt kan er nog niet veel over zeggen denk ik....

van mijn omgeving zal ik me nix aantrekken, wel van signalen vanaf zijn kant waaruit je kunt opmaken dat t maybe om n loverboy gaat, iets waar je altijd meej uit moet kijken bij jongens die veel ouder zijn dan jou
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 12:53
CrawDad
CrawDad is offline
Hoi,

Ik wilde venetjes reageren op het feit dat mensen zeggen dat het gewoon niet kan, want het kan wel.. Maar door de mensen eromheen wordt het moeilijk gemaakt en daarom gaat zo'n relatie meestal kapot. Zelf heb ik ook een oudere vriend gehad en dat ging heel erg goed, tot mensen zich ermee gingen bemoeien van dat het niet mag en kan. Als je 17 bent kun je zelf bepalen wat goed voor je is, en wat niet. Zo ook bij dit en dus helemaal geen rede om het pedofilie te noemen want dat is gewoon helemaal niet waar!

Okee Liefs Craw Dad
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 14:35
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
Tellurian schreef op 17-10-2003 @ 14:23:
Goed dat het uit is, want dit kan echt niet hoor.

Hij is gewoon een Pedo, aangeven bij de politie dus. Zon vent moet achter slot en grendel
Ben ik het helemaal mee eens. Als meisje van 17 wil nog misschien nog wel een verliefd worden op iemand van 30. Maar die vent zou beter moeten weten. En niet achter zijn pik moeten aanlopen. Ook al is het een hele mooie kans om zo'n jong meisje te neuken het hoort gewoon niet punt uit.
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:43
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Fujitsu schreef op 30-10-2003 @ 15:35:
Ben ik het helemaal mee eens. Als meisje van 17 wil nog misschien nog wel een verliefd worden op iemand van 30. Maar die vent zou beter moeten weten. En niet achter zijn pik moeten aanlopen. Ook al is het een hele mooie kans om zo'n jong meisje te neuken het hoort gewoon niet punt uit.
*zucht*



Het hoort gewoon niet is het sufste argument dat er is

Bovendien zegt het meer over jou dat je er zo over denkt (wat betreft dat 'achter zijn pik aanlopen' en 'een jong meisje neuken') dan over oudere mannen die iets met een meisje hebben dat jonger is.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:27
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
guitarplayer17 schreef op 16-10-2003 @ 21:32:
IK wil heel even iets kwijt. Ik ben nu 17 jaar en heb een vriend van 30 gehad. Ik ken hem al erg lang en wij zijn een soort van soulmates. Helaas is het nu uitgegaan, vanwege ons leeftijdsverschil en de mensen rondom ons heen (waar ik veel verdriet om heb gehad) Hoe denken jullie hierover en heeft nog iemand dit meegemaat en hoe ga je daarmee om?


Follow you're heart....
Meer kan ik niet zeggen
Sorry
Maar...
Succes
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:35
Verwijderd
Ik heb nu een vriend van 28, al 3,5 jaar ongeveer. En ja, sommige mensen keuren het af, zo ook een vriend van mijn vriend. Hij vond het verschil in leeftijd maar ook in belevingswereld echt heel groot, dat basseerde hij op 2 hele korte ontmoetingen met mij. Oh, en hij had vanalles op te merken op mij. Zo gaf ik hem bij de tweede ontmoeting geen hand, niet dat hij míj een hand gaf, maar goed. Dus ik heb volgens hem geen normen en waarden. Maar goed, mijn vriend is zó boos op hem geworden, en nu gaan ze helemaal niet meer met elkaar om.

Zo doen we dat dus Mensen die iets tegen 'ons' hebben kunnen oprotten, wanneer ze het niet goedkeuren, ok, maar zodra ze raar gaan doen... hupla, weg ermee.

Verder gaan we er allebei gewoon voor, we wonen nu 1,5 jaar samen en het gaat gewoon heel goed. Misschien is het niet voor eeuwig, maar goed, dat zien we dan wel, op dit moment voelt het gewoon heel goed.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 22:43
Sithan
Sithan is offline
Ondanks de maatschappelijke maatstaven waar het blijkbaar niet gewaardeerd wordt, is t natuurlijk gewoon een kwestie van verliefdheid/liefde lijkt me en aangezien daar geen lijn op te trekken valt...laat staan dat je van zulke gevoelens maar ff gaat zeggen dat het niet zou moeten...sja je houdt t niet tegen he, dus ik kan het niet af keuren, maar ik vraag me wel af hoe het nou komt dat er relatief veel meiden verliefd worden op veel oudere mannen...

Eigenlijk is het gewoon heel triest dat het wordt afgekeurd, terwijl het gewoon liefde is tussen 2 personen waar anderen niks over te zeggen hebben, maar ik kan de neiging helaas wel begrijpen...omdat je zou denken van zoek gewoon iets van je eigen leeftijd...maja verliefdheid is nou eenmaal niet zoeken, maar vinden
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht WIJ uitkering
*K*_no_*W*_mi_
22 31-01-2011 07:51
De Kantine Verzin chatsessies van politici!
Verwijderd
41 17-12-2004 07:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Uitkeringen alleen voor Nederlanders'
Plusmarktboy
150 02-04-2004 16:48
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55
Levensbeschouwing & Filosofie Filosofie
Redbull
7 30-06-2003 22:54
Lifestyle Lachwekkend
Black Sugar
76 23-08-2002 17:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.