Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2019, 20:54
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Hai,

Afgelopen week ben ik een oude bekende tegengekomen, die ik vervolgens een kwartiertje gesproken heb. Tijdens het gesprek kreeg ik voor het eerst in mn leven een bijzonder gevoel, wellicht de bekende “vlinders in je buik”.
Ze is 3-4 jaar ouder dan ik ben, waardoor ik twijfel of het waardevol is om te proberen contact met haar te leggen, door het verschil ben ik bang dat ze een veel jongere jongen niet ziet zitten. Ik heb eigenlijk uberhaupt geen idee of ze mij ook interessant vond (we keken elkaar wel steeds recht in de ogen). Een aantal jaar geleden had ik haar op basis van een gesprekje van 5 minuten mee uit gevraagd (ook nog via app, heel fout) dat ze vervolgens afwees.
Zou ik zomaar snaps kunnen sturen naar haar? Dat ik gewoon begin met een keer in de paar dagen een snap en kijk of ze dan gaat terugsnappen? Dat maakt het ook wat makkelijker om met elkaar over dingetjes te praten.

Ik ben sowieso van plan om wat meer naar plekken te gaan waar zij ook is, in de hoop dat ik nog eens met haar een praatje kan maken. Ben ouder en wijzer, dus weet nu dat het echte contact in real life moet gebeuren

Oke, een heel verhaal, maar concreet zoek ik de volgende antwoorden:
-Hebben meiden problemen met een eventueel 3-4 jaar jongere vriend (ben zelf 20). Een ander verschil is trouwens dat zij al werkt en ik nog studeer, verandert dat de situatie? Qua niveau kunnen we aardig levellen denk ik.

-Is het oke om haar vanuit het niets op een rustige manier te snappen?

-Hoe zorg je dat een gesprek lekker verloopt en niet steeds blijft hangen in de studie of werk?

Het is echt een heel vreemd maar fijn gevoel dat ik ervaarde, hopelijk hebben jullie dus nuttige antwoorden😀
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2019, 20:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:

Oke, een heel verhaal, maar concreet zoek ik de volgende antwoorden:
-Hebben meiden problemen met een eventueel 3-4 jaar jongere vriend (ben zelf 20). Een ander verschil is trouwens dat zij al werkt en ik nog studeer, verandert dat de situatie? Qua niveau kunnen we aardig levellen denk ik.

-Is het oke om haar vanuit het niets op een rustige manier te snappen?

-Hoe zorg je dat een gesprek lekker verloopt en niet steeds blijft hangen in de studie of werk?

Het is echt een heel vreemd maar fijn gevoel dat ik ervaarde, hopelijk hebben jullie dus nuttige antwoorden😀
Ik denk niet dat 3-4 jaar echt uitmaakt. Mijn ouders schelen 40 dagen, maar ik kan ook zo koppels noemen in mijn familie die 5 of meer jaar verschillen. Dat lijkt mij dus prima.

Het is niet vanuit het niets, je hebt al een praatje met haar gemaakt. Het is prima om te snappen.

Door zelf te blijven antwoorden, maar ook haar lucht geeft wanneer ze dat aangeeft. Je hoeft niet meteen 24/7 aan haar lippen te hangen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 21:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Leeftijd maakt niet zoveel uit. Maar als ze je al afwees en verder geen contact zoekt met je of zelf pogingen doet kun je het er misschien beter bij laten. Daarbij zou ik eerder irl met haar proberen te praten dan via de chat.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 21:54
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Citaat:
Leeftijd maakt niet zoveel uit. Maar als ze je al afwees en verder geen contact zoekt met je of zelf pogingen doet kun je het er misschien beter bij laten. Daarbij zou ik eerder irl met haar proberen te praten dan via de chat.
Dat afwijzen had er denk ik mee te maken dat wel elkaar nog nooit echt hadden gesproken en ik het ook nog eens via app vroeg.
Ik ga zeker proberen om haar irl meer te zien, maar ik zat er over te denken om haar net als mn andere snapvrienden ook foto’s te sturen van wat me bezighoudt. Daar kan ze dan eventueel op reageren of ze kan ook snaps gaan terugsturen, maar dat uitgebreide chatten werkt voor mij sowieso niet
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 21:54
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Wel fijn dat jullie allebei in ieder geval het leeftijdsverschil geen issue vinden, dat geeft alvast een stukje meer hoop!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 22:16
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Leeftijd hoeft geen issue te zijn. Ik zou haar sws real life mee uitvragen en niet via snap. En kijk uit dat je jezelf niet opdringt. Een snap versturen is denk ik niet zo gek aangezien je haar recent nog gezien/gesproken hebt, maar ik zou niet door snappen als ze geen dingen terug gaat sturen. Dan is het na 1 of 2 snaps ook klaar
Met citaat reageren
Oud 27-02-2019, 20:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat afwijzen had er denk ik mee te maken dat wel elkaar nog nooit echt hadden gesproken en ik het ook nog eens via app vroeg.
Ik ga zeker proberen om haar irl meer te zien, maar ik zat er over te denken om haar net als mn andere snapvrienden ook foto’s te sturen van wat me bezighoudt. Daar kan ze dan eventueel op reageren of ze kan ook snaps gaan terugsturen, maar dat uitgebreide chatten werkt voor mij sowieso niet
Hence de 'als ze zelf verder geen contact zoekt'. Als ze interesse had kwam ze wel naar jou toe.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Zou ik zomaar snaps kunnen sturen naar haar?
Neen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken enquête over alcoholgebruik onder jongeren
MrsMojoRisin
2 01-04-2009 19:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Liefde & Relatie jongen jonger dan meisje
Fainne
51 30-04-2006 22:01
Liefde & Relatie meer mooie vrouwen dan mooie mannen
Trinity
65 28-11-2005 19:53
Liefde & Relatie Verliefd op een VEEL oudere man
illegal_love
74 11-09-2004 19:35
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.