Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2019, 22:02
Een_jongen
Een_jongen is offline
Hi iedereen!
Ik zit dus sinds dit schooljaar bij een jongen is de klas die ik eigenlijk wel leuk vind (ik kwam er vandaag eign pas achter) alleen ik wil verder met hem alleen ik weet niet hoe. Een relatie met hem zou natuurlijk top zijn maar gewoon goede vrienden worden is ook al top. Iemand tips? Zijn zeker welkom!!

Ps: alleen serieuze comments aub
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2019, 22:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hi iedereen!
Ik zit dus sinds dit schooljaar bij een jongen is de klas die ik eigenlijk wel leuk vind (ik kwam er vandaag eign pas achter) alleen ik wil verder met hem alleen ik weet niet hoe. Een relatie met hem zou natuurlijk top zijn maar gewoon goede vrienden worden is ook al top. Iemand tips? Zijn zeker welkom!!

Ps: alleen serieuze comments aub
Vraag: Waarom kwam je er vandaag pas achter?
Weet je al of hij een relatie heeft? Weet je of hij ook jou leuk vindt?
Prima als je goede vrienden wordt, maar als je echt een relatie zoekt is het belangrijk dat je niet in de friendzone blijft
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Is hij wel gay
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:11
Een_jongen
Een_jongen is offline
Citaat:
Vraag: Waarom kwam je er vandaag pas achter?
Weet je al of hij een relatie heeft? Weet je of hij ook jou leuk vindt?
Prima als je goede vrienden wordt, maar als je echt een relatie zoekt is het belangrijk dat je niet in de friendzone blijft
We zaten samen in een project voor nederlands en we gingen na school eraan werken. Dat was eigenlijk de eerste keer dat ik hem naast school zag.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:14
Een_jongen
Een_jongen is offline
Citaat:
Is hij wel gay
Dat is het probleem. Niet dat ik weet. Hij is best wel bezig met meiden en shit maar je hoort soms ook wel verhalen dat mensen dat doen om te verhullen dat ze gay zijn maar dat is wrs te goedgelovig. Daarom denk ik dat goede vrienden het beste is wat het kan worden
Met citaat reageren
Oud 28-02-2019, 22:52
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dat is het probleem. Niet dat ik weet. Hij is best wel bezig met meiden en shit maar je hoort soms ook wel verhalen dat mensen dat doen om te verhullen dat ze gay zijn maar dat is wrs te goedgelovig. Daarom denk ik dat goede vrienden het beste is wat het kan worden
Nou nou, goede vrienden... begin eerst eens met elkaar te leren kennen, je hebt alleen vandaag met hem gewerkt en weet nog niet zoveel van hem. Stort je niet als een of andere gek op hem, maar geef het ruimte en tijd.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 10:21
Verwijderd
in het algemeen maakt dit natuurlijk niets uit, maar in dit geval misschien wel belangrijk.., maar weet hij dat je op jongens valt?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 15:37
Een_jongen
Een_jongen is offline
Citaat:
Nou nou, goede vrienden... begin eerst eens met elkaar te leren kennen, je hebt alleen vandaag met hem gewerkt en weet nog niet zoveel van hem. Stort je niet als een of andere gek op hem, maar geef het ruimte en tijd.
Ik ken hem al best goed. Hij zit bij mij in de klas en we kunnen het best goed vinden maar dat is het. Niet meer
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 15:38
Een_jongen
Een_jongen is offline
Citaat:
in het algemeen maakt dit natuurlijk niets uit, maar in dit geval misschien wel belangrijk.., maar weet hij dat je op jongens valt?
Ik heb geen idee eign
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 15:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb geen idee eign
gezien feit dat het nogal ongemakkelijk is om te vragen of hij homo is omdat jij dat ook bent, kan je denk ik beter of het opgeven en doorgaan met je leven, en anders moet je inderdaad gaan voor de vriendschap
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 15:42
Een_jongen
Een_jongen is offline
Citaat:
gezien feit dat het nogal ongemakkelijk is om te vragen of hij homo is omdat jij dat ook bent, kan je denk ik beter of het opgeven en doorgaan met je leven, en anders moet je inderdaad gaan voor de vriendschap
Ja i know maar dan word de vraag: hoe pak ik dát aan?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 15:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ja i know maar dan word de vraag: hoe pak ik dát aan?
Best simpel toch? Toon interesse, real life en via de app.

Vraag bijvoorbeeld (als je in die regio zit) hoe zijn vakantie is.
Of vraag hoe de vakantie was.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe moet ik het aanpakken
henk001
1 03-11-2014 10:58
Seksualiteit hoe moet ik het aanpakken?
naomi1996
10 16-10-2013 08:38
Seksualiteit Hoe moet ik het aanpakken?
SMD
4 17-01-2009 18:59
Liefde & Relatie Hoe moet ik dit nou in godsnaam aanpakken?
doublerw
31 08-09-2008 23:33
Liefde & Relatie hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd
casual dreamer
12 30-05-2005 21:58
VWO Eindexamen Grieks..... hoe moet ik het aanpakken???
Calimero1
1 16-05-2005 10:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.