Oud 01-02-2019, 23:57
Protected22
Protected22 is offline
Hallo scholieren.com

Ik begin laatste tijd de raarste dingen te horen over een oud vriend van mij via verschillende mensen en weet niet wat ik ermee moet doen.

Sinds begin van deze week begin ik namelijk van totaal verschillende mensen te horen dat hij extreem "Gaylord" doet, (dus overdreven gay gedrag, opeens uit het niets voor iedereen uit de kast komen terwijl hij zich er erg voor schaamde eerst..., mensen random aanraken en betasten), verhalen verteld aan mensen hoe hij zijn vriend "in de kont neemt", mensen zit te bedreigen en te kleineren, aggresief doet tegen anderen en bij mensen zit op te scheppen hoe "rijk" hij wel niet is terwijl hij dat niet eens is.

Waar ik dus beetje mee zit is dus dat het extreem opvallend is hoe erg hij veranderd is in nauwelijks 1-2 maanden tijd. Normaal is het een hardstikke aardige jongen maar nu lijkt hij echt 360* anders te zijn. Wat moet ik doen? Hem hierover whatsappen wat er aan de hand is? Of gewoon negeren aangezien ik 2 maanden geleden ivm persoonlijke reden contact verbroken had met hem?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2019, 00:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je geen contact meer met hem hebt, is het eigenlijk gewoon zijn probleem, niet het jouwe...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 00:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Je kan een berichtje sturen, kijken wat hij allemaal doet. Als hij dan ook raar gaat doen tegen jou, zou ik hem blokkeren.

Daarnaast, het kunnen best spookverhalen zijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 00:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Geen contact opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 00:29
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Je kan een berichtje sturen, kijken wat hij allemaal doet. Als hij dan ook raar gaat doen tegen jou, zou ik hem blokkeren.

Daarnaast, het kunnen best spookverhalen zijn
Dacht idd ook al dat het desnoods gewoon verzonnen verhalen kunnen zijn. Alleen blijft raar dat ik het van totaal verschillende mensen krijg.

Laatst gewijzigd op 02-02-2019 om 00:47.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 07:57
Verwijderd
Waarom zou je er contact willen?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 12:11
Verwijderd
Geen contact opnemen en op verhalen over hem van anderen reageren met: "Oh, oké". Geen aandacht aan besteden. Wil je hem "helpen"?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 14:32
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Geen contact opnemen en op verhalen over hem van anderen reageren met: "Oh, oké". Geen aandacht aan besteden. Wil je hem "helpen"?
Nouja helpen is een groot woord. Het is meer dat ik liever geen contact heb om te vermijden dat hetzelfde gebeurd als eerst waardoor ik contact met hem verbroken had maar dit steeds in mn achterhoofd zit aangezien gisteren op werk een collega er weer over begon.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 15:15
Verwijderd
Maar waarom zou je weer contact met hem willen dan?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2019, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Nouja helpen is een groot woord. Het is meer dat ik liever geen contact heb om te vermijden dat hetzelfde gebeurd als eerst waardoor ik contact met hem verbroken had maar dit steeds in mn achterhoofd zit aangezien gisteren op werk een collega er weer over begon.
Wat is nu precies het probleem?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2019, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Nouja helpen is een groot woord. Het is meer dat ik liever geen contact heb om te vermijden dat hetzelfde gebeurd als eerst waardoor ik contact met hem verbroken had maar dit steeds in mn achterhoofd zit aangezien gisteren op werk een collega er weer over begon.
Dus je hebt geen contact en wilt geen contact. Prima. Niets meer aan doen. Als ik geen auto wil en ik heb geen auto dan koop ik toch ook gewoon geen auto?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 09:42
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 19:39
Verhalen & Gedichten (Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.'
Rhinus
5 01-08-2002 12:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.