Oud 25-02-2019, 18:58
Anonienpje05
Anonienpje05 is offline
Halloo,

Ik ben een meisje van 16 jaar, en de laatste tijd praat ik best wel veel met een jongen. ik ken hem via het orkest waarin ik speel en hij woont in het zelfde dorp dus ik kom hem best wel vaak tegen, vooral ook op feesten en dan is het altijd super gezellig. Vanaf eind november praten we veel meer met elkaar, eigenlijk dagelijks wel. Maar sinds een paar weken is hij wat afstandelijker en praten we veel minder. Ik hoorde via via dat hij sinds ongeveer die tijd een vriendin heeft, maar hij heeft daar niets over gezegd tegen mij.

Afgelopen zaterdag had ik een verjaardag en hij was daar toevallig ook. Het was weer super gezellig en hebben veel met elkaar gepraat. Ook stonden we een tijdje samen op de gang en waren we best dicht bij elkaar, maar we hebben niet gezoend ofzo, ook omdat ik in me. achterhoofd had dat hij een vriendin heeft, ook al deed hij alsof hij dat niet had. Daarna toen we weer terug bij de andere waren pakte hij soms weleens mijn hand en stond hij de hele tijd bij mij. Op een gegeven moment vroeg hij of hij me later op de avond thuis moest brengen en ik zei dat ik dat wel wilde.

We gingen dus een paar uur later naar huis en hij fietste dus mee naar mijn huis, terwijl hij helemaal aan de andere kant van het dorp woont en dus eigenlijk ook niet die kant op moest. Toen we bij mijn huis waren hebben we nog een tijdje daar staan praten, en toen begon hij dus ineens over het meisje waarvan ik hoorde dat dat zijn vriendin was, en hij zei dat het een soort van zijn vriendin was. Maar ik vond het gewoon een beetje raar en super kut dat hij over zijn "vriendin" begon dus ik had niet echt zin om er over door te vragen.

Ik snap hem echt niet, want ik vind eigenlijk dat als je een vriendin hebt je niet zo kan doen tegen een ander meisje, namelijk dat je haar hand vastpakt enzo en bijna met haar zoent en haar naar huis brengt. Als mijn vriendje dat zou doen zou ik dat in ieder geval niet echt leuk vinden. Maarja vind hij mij nou leuk, of niet? Want die avond gaf hij mij wel een gevoel dat er iets tussen ons was, maar hij begon wel ook over zijn "vriendin". Of vinden jullie dat je wel zo tegen een meisje kan doen zonder dat je haar leuk vind?

Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2019, 19:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien vindt hij jou inderdaad leuk, maar weet hij niet zo goed wat hij daar mee moet. Hij merkt dat jullie eigenlijk te close worden en geeft dus toe dat hij een vriendin heeft. Misschien wel in de hoop dat jij daardoor wel de verantwoordelijkheid neemt om niks met hem te doen. Hij vindt het zelf blijkbaar erg moeilijk om alleen met zijn eigen vriendin te flirten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2019, 19:56
Verwijderd
Wat verandert er aan de situatie als je weet dat hij je leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2019, 01:08
Verwijderd
Ik zou het laten rusten totdat het uit is tussen hem en zijn vriendin en dan zie je het allemaal wel verder. Hoe vreemd het ook klinkt, je kunt verliefd zijn op 2 mensen tegelijk dus misschien heeft hij dat wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind hij mij leuk?
agirlinlove
4 14-10-2015 14:46
Liefde & Relatie vind hij mij leuk?
katnisseverdeen
11 29-04-2013 12:46
Liefde & Relatie Vind hij mij wel leuk???
lalala13
12 31-03-2013 14:14
Liefde & Relatie vind hij me leuk? En hoe laat ik hem merken dat ik hem leuk vind?
WeAreOne
3 11-12-2012 18:06
Liefde & Relatie Vind hij me leuk?:$
xwebelieve
7 10-12-2012 21:02
Liefde & Relatie vind hij me leuk? of niet?
tinaa2606
6 28-06-2010 20:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.