Oud 19-03-2019, 20:24
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
hoi
ik draag sinds een tijdje best vaak meisjes kleren op mijn kamer, alleen gedraag me niet echt zo meisjesachtig ofzo. mijn moeder weet er ook van, heeft mij ookwel wel eens zo gezien. maar ik vroeg aan haar of ik dat soms ook beneden mocht doen, en wist hierbij dat dit een moeilijke kwestie zou zijn. ze zei dt ze het niet erg zou vinden maar dat ik het wel beter op mijn kamer kon blijven doen, uiteindelijk zei ze dat ze het niet meer wist, dus vandaar dat ik nu vraag, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
groetjes,
Raymond
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 20:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Is crossdressen voor jou iets seksueels? Een soort fetish? Of gewoon een lifestylekeuze waar jij je prettig bij voelt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-03-2019, 20:47
Verwijderd
Om maar gelijk in te haken op wat Elin3 al voorschopt; Als het een fetisj is dan hoort het in de slaapkamer. Als jij je daadwerkelijk prettiger en comfortabeler als persoon voelt in vrouwenkleding, dan kan je natuurlijk gewoon vrouwenkleding aandoen. Praat hier wel heel goed met je moeder over en zorg ervoor dat ze ook met andere volwassenen met verstand van deze materie spreken zodat ze eventueel vragen kunnen stellen. Niet omdat het niet normaal is maar omdat het gewoon weinig voorkomt en ouders zijn nou eenmaal in een andere tijd opgegroeid waardoor ik zelfs durf te stellen dat hun hersenen anders geprogrammeerd zijn dan de onze.

Dat gezegd hebbende; mocht je moeder er alsnog heel erg problemen mee hebben of alsnog krijgen, dan zou ik het, heel eerlijk gezegd, niet meer in de woonkamer doen simpelweg om de lieve vrede te bewaren. Je gaat haar toch niet veranderen en als ze bij jou over de vloer komt als je een plek voor jezelf hebt kan ze je niets meer verbieden en kan je altijd alles aandoen waar je zelf zin in hebt, goedkeuring of niet
Met citaat reageren
Oud 20-03-2019, 13:17
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Zou het niet meteen doen of in stapjes of als je alleen thuis bent
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.