Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2002, 13:23
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Dat vroeg ik me nou af huh? Ik hoor zo vaak, dat mensen hun psych niet mogen en zo, maar zijn er ook positieve verhalen over ze?
Ik bedoel, ik heb een onwijs leuke psychiater en ook een leuke psycholoog, maar mn psycholoog is net iets serieuzer. Maar met mijn psychiater heb ik echt altijd lol. We kunnen ook serieus met elkaar praten hoor, maar af en toe een lolletje mag ook wel. Dat had ik tijdens mn opname ook met mijn behandelaar.

Ligt het aan mij of zijn er ook anderen die het goed met hun hulpverlener kunnen vinden?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2002, 13:34
iamre18
iamre18 is offline
Dat heb ik ook wel, Lol. Ik zit dan niet individueel met m'n hulpverlener te grappen, maar meer tijdens de groepstherapie. Wat kan dat lekker ontspannend werken zeg
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 15:30
wondersbestaan
Avatar van wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Ik ben niet onder behandeling van een psych, maar ben wel met een andere vorm van therapie bezig. Mijn therapeute is ook echt onwijs gaaf. We hebben ook altijd heel veel lol samen, en ik kom ook gewoon heel vaak bij haar privé langs. Het klikt echt super goed tussen ons. We lachen samen, huilen samen, zijn serieus als het moet en ga zo maar door.
__________________
~~Ik hoef jou niets uit te leggen, het ligt hier open tussenin. En ik maak een laatste buiging, voor altijd~~
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:49
Verwijderd
de arts-assitstente is heel aardig en ik heb ook wel lollige groepsleiding (op 1 na dan mja) maar de psychiater is echt zown bitch! mja... nix aan te doen, die mensen moeten er ook zijn denk ik dan maar.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:14
Verwijderd
mjah mijn psygoloog (of ik geloof dat ze 'drama-therapeut' heet) is super aardig en soms kan ik ook echt wel lachen met haar...
ik vind dat dat ook wel moet kunnen...
anders zou ik zelf denk ik ook niet zomaar gaan praten over me gevoelens enzow...
moet wel klikken...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:58
black tiger
Avatar van black tiger
black tiger is offline
Citaat:
iamre18 schreef:
Dat heb ik ook wel, Lol. Ik zit dan niet individueel met m'n hulpverlener te grappen, maar meer tijdens de groepstherapie. Wat kan dat lekker ontspannend werken zeg
Same
__________________
demento kamasutra namaskara lamedio
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 01:58
Rupert
Rupert is offline
Zitten jullie allemaal in een psychiatrisch kliniek?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 08:14
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
Rupert schreef:
Zitten jullie allemaal in een psychiatrisch kliniek?
Nope, ik niet
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 09:29
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Rupert schreef:
Zitten jullie allemaal in een psychiatrisch kliniek?
Ik heb er tijdens de zomervakantie drie en halve maand gezeten en vorig jaar ook een maand en ook nog een keer twee dagen, maar dat was een kutkliniek om het maar zacht uit te brengen
Maar bij m'n laatste opname was het wel keilachen af en toe
Toen deden we ook de Berenfamilie (kweet niet of iemand dat kent). Daar moest je iemand nadoen, net zo lang tot het niet meer kan. Een groepstherapeut moesten we dit keer nadoen. En tjah, we begonnen in de gymzaal en eindeigden in de kantine van alle therapeuten uit het gebouw. Daar zaten we een heerlijk luxe kop chocolade melk te drinken Totdat die therapeut aan dr ring zat, dat konden we niet
Was wel lachen
En we hadden een water gevecht. Er werd nog duidelijk gezegt: NIET in het gebouw. Neuh, een sociotherapeut gooit zo een pan water over mij en een jongen heen Stonden we daar met z'n drieen te dweilen

Mjah, allemaal van dat soort dingen
Maar moet er begin maart weer heen.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 11:21
Verwijderd
Ik kan keiveel lachen met psychologie-studentes
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 11:41
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik kan keiveel lachen met psychologie-studentes
Wacht maar eens tot ze je gaan analyseren, dan is de lol er gauw af...
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 13:16
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Wacht maar eens tot ze je gaan analyseren, dan is de lol er gauw af...
Mwhahahaha
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 14:47
Verwijderd
mjah dat wel

ik zit btw niet in een kliniek...
was me wel voorgesteld, maar ik zie me nog niet snel in zo'n kliniek zitten...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 20:28
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
shithead schreef:
mjah dat wel

ik zit btw niet in een kliniek...
was me wel voorgesteld, maar ik zie me nog niet snel in zo'n kliniek zitten...
Kan/wil je uitleggen waarom?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 22:09
*~vlokje~*
Avatar van *~vlokje~*
*~vlokje~* is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
de arts-assitstente is heel aardig en ik heb ook wel lollige groepsleiding (op 1 na dan mja) maar de psychiater is echt zown bitch! mja... nix aan te doen, die mensen moeten er ook zijn denk ik dan maar.
Klein gokje, met die groepsleiding bedoel je Huub?

Emilie is inderdaad nix.

Ff voor de anderen:

Emilie gaf mij en Miriam elkaar steeds de schuld van dat we elkaars problemen na-aapten.


Uhm, die artsassistente ken ik (nog) niet zow, ennuh, de meest coole groepsleidingsmenjuhs die op Wicky rondhuppelen zijn toch echt Hilda en (vooral) Wendy!




*knuf*

Lauratjuh
(onder een anderuh nick jah)
__________________
Het is mij, ArAgNaBiTe!

Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:42
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Eend schreef:
Dat vroeg ik me nou af huh? Ik hoor zo vaak, dat mensen hun psych niet mogen en zo, maar zijn er ook positieve verhalen over ze?
Ik bedoel, ik heb een onwijs leuke psychiater en ook een leuke psycholoog, maar mn psycholoog is net iets serieuzer. Maar met mijn psychiater heb ik echt altijd lol. We kunnen ook serieus met elkaar praten hoor, maar af en toe een lolletje mag ook wel. Dat had ik tijdens mn opname ook met mijn behandelaar.

Ligt het aan mij of zijn er ook anderen die het goed met hun hulpverlener kunnen vinden?
mijn hulpverlener is dan de counselor op school en gelijk ook mijn mentrix. maar ik kan af en toe best lol met haar hebben. om dingen die ik zeg. ik denk op positief of negatief en dan doe ik dat weer en dan is het zo nou doe je het weet ik. dat soort dingen heel flauw. maar goed. tenminste beter dan een chagerijn.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:55
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik kan keiveel lachen met psychologie-studentes
oe ik weet wel waarom die knipoog daar staat
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef:
Kan/wil je uitleggen waarom?
mjah ik weet niet, maar ik denk dat ik eerder 'beter' kan worden, of iig me gevoelens kan snappen als ik gewoon thuis ben en me vrienden kan zien... nou heb ik ook gesprekken bij GGZ en er is al wel wat duidelijk geworden wat me gevoelens betreft...

als t dalijk misschien weer veel slechter gaat, zal ik er nog wel over denken om naar zo'n kliniek te gaan...

maar alleen al toen ik zo'n info blaadje van zo'n kliniek (viersprong heet ie volgens mij) werd ik al helemaal gestresst..
waarom weet ik niet, maar de gedachte dat ik er niemand ken enzo...
mjah stom uitgelegd, maar tis zo moeilijk om t uitteleggen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2002, 19:22
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
shithead schreef:
mjah ik weet niet, maar ik denk dat ik eerder 'beter' kan worden, of iig me gevoelens kan snappen als ik gewoon thuis ben en me vrienden kan zien... nou heb ik ook gesprekken bij GGZ en er is al wel wat duidelijk geworden wat me gevoelens betreft...

als t dalijk misschien weer veel slechter gaat, zal ik er nog wel over denken om naar zo'n kliniek te gaan...

maar alleen al toen ik zo'n info blaadje van zo'n kliniek (viersprong heet ie volgens mij) werd ik al helemaal gestresst..
waarom weet ik niet, maar de gedachte dat ik er niemand ken enzo...
mjah stom uitgelegd, maar tis zo moeilijk om t uitteleggen...
mn vriendin zit op de viersprong
Maar als jij denkt, dat je er niet aan toe bent, moet je het ook niet doen Tenzij je psych echt zegt dat het anders een noodsituatie wordt, dan raad ik het je wel aan, want noodsituaties zijn nooit leuk Kan je beter voorkomen
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 14:55
Verwijderd
nou het is geen noodsituatie anders had ik er denk ik al wel gezeten...
maar ik kon er wel heen als ik wou, maar ik zit toch liever hierzo bij me vrienden enzow...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 17:15
Verwijderd
Citaat:
*~vlokje~* schreef:
Klein gokje, met die groepsleiding bedoel je Huub?

Emilie is inderdaad nix.

Ff voor de anderen:

Emilie gaf mij en Miriam elkaar steeds de schuld van dat we elkaars problemen na-aapten.


Uhm, die artsassistente ken ik (nog) niet zow, ennuh, de meest coole groepsleidingsmenjuhs die op Wicky rondhuppelen zijn toch echt Hilda en (vooral) Wendy!




*knuf*

Lauratjuh
(onder een anderuh nick jah)
goed geraden!
en nja, emilie neemt je gwoon niet serieus... mja nix aan te doen gloof ik. nieuwe arts-assistente is btw annemiek (niet dat je er iets aan hebt om dat te weten).
idd Hilda en wendy (allebei de wendy's btw) zijn schatten. Evelien en richard zijn ook hardstikke aardig. met richard kun je gwoon altijd lol hebben! hahaha
ik had echt van die maffe conversaties met hem. gingen we samen snachts op de roze olifanen door het bos met de gevaarklijke trollen naar de waterval met het water dat precies smaakte naar dat wat jij het lekkerst vond! owja en de elfjes wezen ons de weg .
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 21:26
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
de mijne is/was een prima gozer. ja, kweenie of ik em nog zie. sta nu op wachtlijst voor praatgroepen en in de tussentijd staat alles stil dus hoef ik van mezelf niet per se naar mijn psycholoog
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 21:28
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
3rd Rock schreef:
de mijne is/was een prima gozer. ja, kweenie of ik em nog zie. sta nu op wachtlijst voor praatgroepen en in de tussentijd staat alles stil dus hoef ik van mezelf niet per se naar mijn psycholoog
dat had ik ook gedaan toen ik opgenomen moest worden Maar ik hield het net niet vol
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfkennis, hoe vorm je het of hoe werk je er mee?
herby
18 27-11-2006 14:22
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19
Psychologie op zoek naar hulp
magicflower
10 29-01-2004 09:27
Psychologie bang voor alles
sublime
16 16-07-2003 15:12
Psychologie Wat moet ik
diane
5 13-06-2003 20:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.