Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2017, 14:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb er ook echt geen zin in dit jaar, denk dat ik naar het buitenland vlucht.
Welk buitenland?
Advertentie
Oud 07-12-2017, 14:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb de 'mazzel' dat ik de dag voor kerst tot laat moet werken en 2e kerstdag weer vroeg, dus ik hoef maar een paar uurtjes met m'n familie doorbrengen, me volvreten en dan weer m'n eigen merry way gaan.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-12-2017, 15:01
Verwijderd
Wij laten iedereen voor kerstavond deze kant op komen, zijn we in een keer van het gezeik af. Dr is ook niemand die blijft slapen, dus hoera. Eerste kerstdag thuis eten, tweede kerstdag eten bij een heel erg fijn vegarestaurant hier in de stad. Met z'n tweeën. Zo lekkerrrrr.
Oud 07-12-2017, 19:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Een vriendin van me heeft pas een huis gekocht met haar man en er moet aardig wat geklust worden. De eerste week kon ik niet, want werk, maar ik had nu beloofd te helpen.
Er hangt echt een gigantische lijst van wat er moet gebeuren en een andere vriendin en ik gingen maar de muren verven. De muren die al perfect wit waren. En nu dus vlekkerig wit omdat de rollers fucking kut zijn.
En nu appt ze met de vraag hoe het met het plafond staat. Ja eh, daar zijn we niet eens aan toegekomen. Het is niet te zien met een fucking bouwlamp en why the fuck zou je alle muren en plafonds witten van een gigantisch fucking huis met toch al witte muren?!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-12-2017, 19:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb toen ik dit huis kreeg de plafonds ook niet gewit en het vinyl op de vloer ook niet vervangen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-12-2017, 19:27
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb hier thuis nog nooit iets geverfd. Is ook te zien overigens

Laatst gewijzigd op 07-12-2017 om 19:59.
Oud 07-12-2017, 19:29
Verwijderd
Geverft? Honestly?
Oud 07-12-2017, 19:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Geverft? Honestly?
Oeps
Oud 07-12-2017, 19:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb twee muren van mijn kamer lichtgroen gemaakt, want ik ben allergisch voor Alles Wit. Het moet weer wit als ik weg ga, maar dat heb ik er wel voor over.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-12-2017, 20:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een groene muur in de woonkamer en de rest is daar wit. In de slaapkamer één muur fotobehang en de rest vanillegeel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-12-2017, 20:36
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Alles is hier psychisch lichtgeel met wit omdat dit eerder een gehandicaptenopvang was van meerzorg
Oud 07-12-2017, 21:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hier was alles nicotinegeel/beige. Ik snap niet dat iemand vrijwillig zo'n kleur op z'n muren pleurt. Fuck, wat lelijk. Heeft me best veel tijd gekost om dat weg te krijgen. Nu is alles wit, want na 6 jaar te hebben geleefd in een donkerpaarse kamer was ik wel toe aan iets lichts.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-12-2017, 21:03
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hier is alles wit, maar ik wil een kleurtje op 1 muur in zowel de slaap als woonkamer.
Dan moeten er eigenlijk ook nieuwe meubels en ik heb echt 0 ideeën over wat ik wil, en hoe en wat en ruimtetechnisch en pffffrt de moeilijk.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-12-2017, 21:05
Verwijderd
Vraag het aan De Kitty!!! Haar nieuwe logeervertrek/bibliotheek is echt De Wauw!
Oud 07-12-2017, 21:07
Verwijderd
Hier in de woonkamer is een muur blauw, de rest is allemaal netnietwit dat een beetje warmer is dan wit. Maar we hebben bijvoorbeeld wel een gele trap.
Oud 07-12-2017, 21:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij hebben niets geschilderd, bijna alles is wit. In de keuken is een muur geel, in de woonkamer is een muur rood. Dat paste ons wel. We hebben de kantoorachtige vloerbedekking eruit gehaald en leven op wit geschilderd beton met wat tapijten.
Oud 07-12-2017, 22:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wij hebben niets geschilderd, bijna alles is wit. In de keuken is een muur geel, in de woonkamer is een muur rood. Dat paste ons wel. We hebben de kantoorachtige vloerbedekking eruit gehaald en leven op wit geschilderd beton met wat tapijten.
Jullie huis is zo fijn! Ik weet niet of ik er zou kunnen wonen (ik heb best wel veel rust en orde nodig) maar ik vind het wel een heel fijn huis om even te zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-12-2017, 22:08
Verwijderd
Wij moeten eind juni een babykamer klaar hebben, ik ben benieuwd wat dat wordt.
Oud 07-12-2017, 22:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wij moeten eind juni een babykamer klaar hebben, ik ben benieuwd wat dat wordt.


__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-12-2017, 22:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
juni baby's zijn de chillste baby's. gefeli!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-12-2017, 22:18
Verwijderd
Dank!
Oud 07-12-2017, 22:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wat super goed nieuws zo leuk


Hier is het kleine meneertje voor het eerst ziek. Verkouden in combinatie met prikjes is nu koorts en hangerig.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 07-12-2017, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Wat super goed nieuws zo leuk


Hier is het kleine meneertje voor het eerst ziek. Verkouden in combinatie met prikjes is nu koorts en hangerig.
Jaaaaa dankje

Aaah, wat sneu. Zieke baby's vind ik altijd ontzettend zielig hoe oud issie nu?
Oud 07-12-2017, 22:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Jaaaaa dankje

Aaah, wat sneu. Zieke baby's vind ik altijd ontzettend zielig hoe oud issie nu?
Echt zo mooi hoe voel je je?

3,5 maand. Wel erg groot, vandaag 66 cm, dat is bij de bovenste 6%
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 07-12-2017, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Echt zo mooi hoe voel je je?

3,5 maand. Wel erg groot, vandaag 66 cm, dat is bij de bovenste 6%
Ik voel me prima! Drie dagen kotsmisselijk geweest en niets binnen kunnen houden, verder een week of vier hanteerbare misselijkheid die nu vrijwel over is. Ben moe en ontzettend hormonaal, maar ik mag niet klagen!

da's inderdaad flink! Zijn jij en je vriend ook allebei groot?
Oud 07-12-2017, 23:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik voel me prima! Drie dagen kotsmisselijk geweest en niets binnen kunnen houden, verder een week of vier hanteerbare misselijkheid die nu vrijwel over is. Ben moe en ontzettend hormonaal, maar ik mag niet klagen!

da's inderdaad flink! Zijn jij en je vriend ook allebei groot?
Fijn! Moe wordt echt beter hoor, dat eerste trimester lag ik regelmatig om 9 uur in bed.
Echo’s al in de planning?

Rond de 1,80, dus niet extreem ofzo.
Vind dat wel het leuke aan het consultatie bureau, nieuwe metingen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 07-12-2017, 23:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jaaaa Caro Zo leuk!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2017, 06:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-12-2017, 07:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Wij moeten eind juni een babykamer klaar hebben, ik ben benieuwd wat dat wordt.
Gefeliciteerd!
Oud 08-12-2017, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Fijn! Moe wordt echt beter hoor, dat eerste trimester lag ik regelmatig om 9 uur in bed.
Echo’s al in de planning?

Rond de 1,80, dus niet extreem ofzo.
Vind dat wel het leuke aan het consultatie bureau, nieuwe metingen.
afgelopen maandag echo gehad, maar we waren zo onder de indruk dat ik helemaal niet heb gevraagd wanneer de volgende is de 27e hebben we wel een volgende afspraak


Citaat:
Jaaaa Caro Zo leuk!
Citaat:
Gefeliciteerd
Citaat:
Gefeliciteerd!
Dank jullie wellll!
Oud 08-12-2017, 10:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jullie huis is zo fijn! Ik weet niet of ik er zou kunnen wonen (ik heb best wel veel rust en orde nodig) maar ik vind het wel een heel fijn huis om even te zijn
Ja ik vind het zo gezellig al onze plantjes!
Ada vindt dat we niet genoeg decodingenhebben maar ja
Oud 08-12-2017, 11:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ada vindt dat we niet genoeg decodingenhebben maar ja
Ik was al lang blij dat ik maar één gekke poster weg hoefde te poetsen uit de foto's
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-12-2017, 12:46
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Een baby!!! gefeliciteerd!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-12-2017, 12:51
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Wij moeten eind juni een babykamer klaar hebben, ik ben benieuwd wat dat wordt.
Gefeliciteerd!
Oud 08-12-2017, 16:04
Verwijderd
Dank!
Oud 08-12-2017, 17:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ada vindt dat we niet genoeg decodingenhebben maar ja
Decodingen zelf maken! Hier hangen o.a. Zelfgemaakte dromenvangers en zelfgeprepareerde dierenhuiden aan de muur. Vet mooi. Al is dat laatste misschien niet helemaal jullie ding
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2017, 17:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Een baby!!! gefeliciteerd!!!
Ik vind het maar smerig. Ze heeft seks gehad. Eww. Maar goed dat ze gaat trouwen, anders zou het al helemaal niet kunnen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-12-2017, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar smerig. Ze heeft seks gehad. Eww. Maar goed dat ze gaat trouwen, anders zou het al helemaal niet kunnen.
My biggest regret - seks voor het huwelijk. Zo zonde. Alle magie gaat verloren en ik voel me best een hoer. Is ook wel zo nu natuurlijk, nu ik zwanger ben. Mijn ik ouders sturen me naar een klooster in het zwarte woud waar ikd e baby krijg en af moet staan. Aan de buren wordt verteld dat ik vrijwilligerswerk in Afrika aan het doen ben.
Oud 08-12-2017, 22:50
Verwijderd
Als er in reclame of zo wordt gezegd "... Voor mannen" of als ik ergens lees "is speciaal voor mannen" over shirts of parfum of auto's of weetikwat, dan heb ik altijd de behoefte om dat dan te gaan gebruiken en heel agressief rond te schreeuwen dat ik toch echt een meisje ben en niet dood ga van het gebruiken van X dus het is niet "alleen voor mannen," kijk maar.
Oud 08-12-2017, 22:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als er in reclame of zo wordt gezegd "... Voor mannen" of als ik ergens lees "is speciaal voor mannen" over shirts of parfum of auto's of weetikwat, dan heb ik altijd de behoefte om dat dan te gaan gebruiken en heel agressief rond te schreeuwen dat ik toch echt een meisje ben en niet dood ga van het gebruiken van X dus het is niet "alleen voor mannen," kijk maar.
Ik zag net een Amstel reclame op Facebook en toen dacht ik precies dit. Mijn favorieten parfums zijn trouwens voor mannen, of unisex. Marketing-bull shit, dat "voor mannen" bij dat soort producten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-12-2017, 00:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ja net zoals "voor vrouwen".
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-12-2017, 00:12
stcollege
stcollege is offline
hoi
Oud 09-12-2017, 00:13
stcollege
stcollege is offline
hoe kun je op deze site een nieuwe chat aanmaken want ik heb ook een vraag.
Oud 09-12-2017, 00:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Als er in reclame of zo wordt gezegd "... Voor mannen" of als ik ergens lees "is speciaal voor mannen" over shirts of parfum of auto's of weetikwat, dan heb ik altijd de behoefte om dat dan te gaan gebruiken en heel agressief rond te schreeuwen dat ik toch echt een meisje ben en niet dood ga van het gebruiken van X dus het is niet "alleen voor mannen," kijk maar.
Het raarste vind ik wel tandpasta voor mannen. Hoe de fuck is dat anders?!

BIC for her vind ik ook debiel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-12-2017, 06:50
Verwijderd
Gefeliciteerd rooie!
Oud 09-12-2017, 07:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja net zoals "voor vrouwen".
Voor vrouwen zijn het wel vaak lelijke roze dingen, shampoos en scheermesjes die duurder zijn, etc. Minder vaak iets wat compleet neutraal is, zoals een biertje.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-12-2017, 08:21
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
hoe kun je op deze site een nieuwe chat aanmaken want ik heb ook een vraag.
Met de knop 'nieuw topic' kun je een topic openen. Deze groene knop staat boven alle topics binnen een subforum
Oud 09-12-2017, 08:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Decodingen zelf maken! Hier hangen o.a. Zelfgemaakte dromenvangers en zelfgeprepareerde dierenhuiden aan de muur. Vet mooi. Al is dat laatste misschien niet helemaal jullie ding
We hebben opgezette eekhoorns dus het past wel in het verlengde
Oud 09-12-2017, 08:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als er in reclame of zo wordt gezegd "... Voor mannen" of als ik ergens lees "is speciaal voor mannen" over shirts of parfum of auto's of weetikwat, dan heb ik altijd de behoefte om dat dan te gaan gebruiken en heel agressief rond te schreeuwen dat ik toch echt een meisje ben en niet dood ga van het gebruiken van X dus het is niet "alleen voor mannen," kijk maar.
In Nieuwegein zit een cafe voor mannen, het 'mensperience café'. Krijg ik wel zo'n partij aids van.
Oud 09-12-2017, 10:31
Verwijderd
Ik krijg complete kanker van "Girav. Lange shirts VOOR MANNEN."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.