Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en OMG ik heb nu dus echt 600 cd's ofzo. zelfs met twee nieuwe kasten red ik het denk ik niet (want één zou dan weg gaan hè, ivm ruimtegebrek enzo) maar ik had ze allemaal echt nodig hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
OMG, zo kort geslapen. Telkens hoorde ik als ik bijna in slaap was een geluid dat alleen maar een muis kon zijn, en dan moest ik weer opstaan om te bewijzen dat het geen muis was. Gelukkig heb ik straks les van een van de beste docenten van mijn opleiding, anders zou ik daar echt in slaap vallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb hem in ieder geval niet gezien, en die geluiden konden ook best iets anders zijn. Vandaag leen ik van mijn oom en tante de geluidenmachine die hem weg moet houden.
![]() OMG, eindelijk rust.
||
Citaat:
![]() ![]() OMG Ik heb het weer eens druk ![]()
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
De Kantine |
Het grote ctrl+v topic #67 TopDrop | 500 | 31-08-2007 16:08 | |
De Kantine |
Wat was jouw OMG-moment vandaag? #4 Bongalientje | 500 | 19-06-2007 19:41 | |
De Kantine |
Wat was jouw OMG moment vandaag? Verwijderd | 18 | 15-04-2007 18:35 | |
De Kantine |
wat was jouw OMG moment vandaag? Verwijderd | 500 | 01-04-2007 15:38 |