Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2009, 02:48
Verwijderd
Zo'n topic zag ik nog niet, maar het lijkt me leuk om te weten hoe de bezette mensen, hun relatie hebben leren kennen.
Zit er een romantisch verhaal achter, was het al jaren je buurmeisje, stond hij te zoenen met je beste vriendin of wat gebeurde er? en was het liefde op het eerste gezicht of kenden jullie elkaar jaren voor dat de vonk over sprong?

Als je nu geen relatie hebt, mag je ook vertellen hoe je je ex hebt leren kennen of de gene op wie je (stiekem) verliefd bent!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2009, 02:53
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Serieuze relaties, kleuterschoolrelaties e.d. niet meegerekend:

#1: Oud-klasgenootje, zat nog bij me op school
#2: Internet

edit: TS begint???
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 07:07
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ex-vriendje heb ik leren kennen tijdens uitgaan in Maastricht, of all places (komen allebei uit de Randstad).

Huidig vriendje ken ik via-via. Een keer of drie gezien voordat we met wederzijdse vrienden (toevallig een ander stel) op wintersport gingen. Tijdens die vakantie is de vonk overgeslagen...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 07:32
Verwijderd
Via de band waar we allebei lid van zijn. Hij is een vriend van een andere jongen en kwam een keer mee. Drie maanden later gingen we met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 08:48
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
We kwamen in de vierde bij elkaar in de klas.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 08:57
Verwijderd
Ex 1: ik kwam hem op een klassenfeest van een vriendin van mij tegen toen ik in 4havo zat en zij in 4vwo, en na dat klassenfeest had ik vrijwel opeens een nieuwe vriendenkliek dr bij en hij was er 1 van. Toen we 6 maanden samen waren kochten zn ouders voor het gemak een huis bij ons om de hoek. Maar toen het uit ging, gingen ze niet weg Heeft bijna twee jaar geduurd.

Ex2: via dit oh zo paarse forum. Na 2 jaar messenger besloot ik bij hem op bezoek te gaan in Groningen. Heeft 9 maanden geduurd. Er waren wat strubbelingen van mijn kant en toen gebeurde er wat dingen die voor mij duidelijk maakten dat het niet werkte, en ook niet beter werken zou gaan van mijn kant.

Ex 3: ik was op reis en deed vrijwilligerswerk in een afkickkliniek voor drugsverslaafden. Hoezee, daar was hij. Helemaal fout gelopen, maar nooit een seconde spijt gehad van wat er gebeurd is, wat hij gedaan heeft en hoe ik er mee ben omgegegaan.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 09:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
We hebben elkaar leren kennen omdat we dezelfde studie deden, maar ze werd pas mijn vriendin een half jaar nadat we op kamers gingen (met een project van met vrienden op kamers). Dus toen woonden we min of meer meteen samen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 10:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
In de discooooooow

edit
en oh ja, mijn ex via dit forum haha
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 20-02-2009 om 10:54.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 10:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij een concert van No Use For A Name (maar stiekem al eerder via internet via het forum van Nerf Herder).
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 10:56
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
op volgorde van recentheid:
- door een one-night-stand met halloween, en dat ik de volgende dag de bar inliep en hij daar opeens ook was.
- op lowlands, als vriend van een vriend
- de rest via school/studie
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 11:01
Alyssia
Alyssia is offline
We zaten bij elkaar op de basisschool, hij in de andere klas. Ik wist van zijn bestaan, meer ook niet. Tot we elkaar herontmoetten op de verjaardag van een vriendin van ons allebei. ^^ Twee maanden aanklooien later was het zo ver.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 11:14
wup
wup is offline
Ex1 zat bij een vriendin van me in de klas. We hebben elkaar ontmoet tijdens een showtje in simplon.
Ex2: op school... we deden allebei sociale vakken, hij maatschappijleer, ik geschiedenis.

En mijn huidige ding: Hij komt vaakt met de vriendin van mijn collega langs, vlak voor we gaan sluiten. Eén keer bleef hij bij de nazit en zijn we daarna samen naar huisgefiets <3
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 12:18
nps
Avatar van nps
nps is offline
Via een rally aan wie wij allebei meededen!
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 12:45
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Hij was forumbaas+ op dit forum en ik een lid
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 16:17
Nero
Avatar van Nero
Nero is offline
Zij woonde al 6 jaar tegenover me (ik ben hier naar verhuisd). Ik ging voor ik haar kende meer met haar zus om, mijn ex was het stomme zusje zeg maar.
Toen ik later bij haar in de klas kwam, 2e klas, is het wat gegroeid. In de 3e hadden we wat samen. Het heeft niet langer mogen duren dan anderhalve maand...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 16:42
Verwijderd
Uuuuhm, middelbare school. Hoorden in dezelfde groep vrienden, hij had nog met een vriendin van mij. Dat ging uit en toen kregen wij wat.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 21:28
Verwijderd
Ik heb mijn vriend leren kennen via internet
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 00:25
Verwijderd
mijn vriend is een kennis van mijn ex. ik had hem 2 keer eerder gezien toen ik nog bij m'n ex was, en ik vond hem toen niet echt interessant maar wel gewoon een leuke jongen. toen het uit was kwam ik hem een paar keer tegen bij feestjes van gezamenlijke vrienden, en toen we een keer met vrienden in het plantsoen hadden gehangen toen het ontzettend warm was sloeg de vonk over en besloten we onszelf extreem zat te voeren en maar te gaan zoenen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2009, 00:33
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Kijk dat is teminste normaal.

Wel opvallend veel internetliefdes trouwens.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 00:38
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Haha nou...toen ik nog een klein meisje van 14 was vond ik dat het tijd werd om maar eens een keer te gaan zoenen. Daar had ik wel een slachtoffer voor nodig en hij was de eerste die ik tegen kwam en ook wel wilde zoenen. Twee weekjes verkering gehad toen en hem daarna eigenlijk nooit meer gezien. Tot ik 3 jaar geleden ging stappen met een goede vriend en een aantal van zijn collega's. 1 van die collega's was hij en mijn dronken hoofd dacht dat het best grappig zou zijn om 5,5 jaar later weer eens te zoenen met de jongen die ooit de eerste was. Enne dat beviel eigenlijk zo goed dat we dat nu dus bijna 3 jaar later nog steeds doen haha.
__________________
kusje!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 02:03
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
We zaten bij elkaar op de middelbare school maar kenden elkaar eigenlijk niet. Tot we met alle examenklassen naar Londen gingen en ik hem 's nachts tegen kwam in de gang van het hostel. Ik ben gelijk maar bij hem in bed blijven slapen
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 03:01
Verwijderd
Citaat:
Kijk dat is teminste normaal.

Wel opvallend veel internetliefdes trouwens.
gek he op een forum .
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 10:17
Verwijderd
Ex1: Was de ex van mijn ene beste vriendinnetje Ik ging nogal eens met haar mee uit (ik studeerde toen nog in een andere stad) en zag hem dan ook. We hebben een half jaar om elkaar heen gedraaid, heel veel gemsnd (omdat we dus allebei in een andere stad zaten) en toen ik ook naar hun stad ging om te studeren hebben we ergens tijdens mijn intro (waarbij hij mentorpapa was bij een andere studie en we elkaar dus telkens op dezelfde feestjes tegen het lijf liepen) gezoend. Toen was eigenlijk wel duidelijk dat het wat was, maar we hebben nog een aantal keer gezoend en afgesproken voor het officieel was.

Ex2: Ik was aan het uitgaan en hij ook en toen bedacht hij dat hij m'n ass leuk vond, en de rest eigenlijk ook wel, en toen ging hij aan het eind van de avond mijn telefoonnummer vragen omdat hij het toch wel zonde vond als hij me nooit meer zag. Ik was een halfslachtige poging aan het doen iemand anders te versieren, maar als een knappe Duitser mijn zatte hoofd om een telefoonnummer vraagt, dan geef ik die natuurlijk... om vervolgens als hij om een date verzoekt, maar mee te delen dat ie me eerst moet toevoegen op msn ofzo. Tijdje gechat, elkaar weer gezien tijdens het uitgaan, gezoend, gedate, en toen maar officieel iets genoemd want we waren toch niet van plan iets met iemand anders te doen voor een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 12:45
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Kenden elkaar van gezicht al van het uitgaan, maar contact via internet.. Hier nog eentje dus
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 18:02
LilyB
Avatar van LilyB
LilyB is offline
#1 Het ex-vriendje van een goede vriendin van mij (alleen zag en sprak zij hem nooit en was ik wel goed bevriend met hem, en we waren 14. maar toch is het niet goed I know)

#2 Ik liep stage op het conservatorium en daar zijn drie opleidingen. Ik moest van elke opleiding één student interviewen, musical en docent muziek had ik al, dus ik moest alleen popsessie nog. Mijn decaan was met Pim aan het praten en die liet toen vallen dat hij popsessie deed, en Pim en ik hadden al eerder naar elkaar gelachen en hoi gezegd enzo daar dus ik vroeg een beetje overenthousiast of ik hem mocht interviewen, haha. En voor de rest, sja, van het een kwam het ander.
__________________
"De meeste mensen zijn andere mensen. Hun gedachten bestaan uit andermans mening, hun levens zijn imitaties, hun hartstochten zijn citaten." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2009, 18:28
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik ken de meesten via via. Mijn laatste ex was de neef van een vriendin, hij zag een foto van ons (vriendin en ik), we voegden elkaar toe op msn en spraken elkaar heel veel. De eerste echte ontmoeting met haar verjaardag was geen succes maar toen gingen we later eens op een terrasje zitten en daarna steeds meer afspreken.

De jongen die ik nu date ken ik eigenlijk via mijn ex, kwam ik laatst tegen met uitgaan en we kwamen aan de praat. Gelukkig gaan zij ook niet meer zo veel met elkaar om
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 20:08
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Typisch dat niemand hiervoor elkaar heeft leren kennen via het werk Ik heb hem dus wel leren kennen via het bijbaantje dat we allebei hadden. In het begin wel meteen al contact, maar pas veel later een relatie begonnen.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 20:55
LilyB
Avatar van LilyB
LilyB is offline
Citaat:
Typisch dat niemand hiervoor elkaar heeft leren kennen via het werk Ik heb hem dus wel leren kennen via het bijbaantje dat we allebei hadden. In het begin wel meteen al contact, maar pas veel later een relatie begonnen.
Waarom is dat typisch?
__________________
"De meeste mensen zijn andere mensen. Hun gedachten bestaan uit andermans mening, hun levens zijn imitaties, hun hartstochten zijn citaten." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 21:31
Buster
Avatar van Buster
Buster is offline
Citaat:
Waarom is dat typisch?
Naja, ik wou net het zelfde zeggen als Zwoek... Mijn ervaring is ook dat er veel relaties ontstaan op de werkvloer.. zowas het iig wel bij mijn laatste bijbaantjes.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 04:31
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
We spraken elkaar een keer toevallig aan in de chatbox van scholieren(!) en het was een heel leuk, maar heel kort gesprek want ik moest weg. Toevallig waren we de dag erna allebei weer in die chatbox, en hij sprak me toen meteen aan. Zei dat het stom van hem was dat hij de dag ervoor niet mijn e-mailadres had gevraagd, omdat hij voelde dat het echt klikte. Hij was best emotioneel omdat hij zeker wist dat we heel goed bij elkaar pasten, maar hij dat gevoel niet duidelijk kon maken in zo'n chatbox. Ik was 16 en vond het maar raar dat hij al die dingen zei, gebaseerd op een gesprek van amper 5 minuten. Toch heb ik hem mijn e-mailadres gegeven, en we hebben 7 maanden lang heel regelmatig hele lange mails uitgewisseld en veel op MSN met elkaar gepraat.

Toen besloten we elkaar te ontmoeten: samen met een vriend van hem en een vriendin van mij zouden we naar Amsterdam gaan. Een paar weken voordat het zover was spraken we elkaar op MSN en vonden we allebei dat het nog wel lang duurde voordat we zouden gaan. Daarom hebben we toen spontaan besloten elkaar die vrijdag te ontmoeten. We hebben de hele middag door de stad gelopen en alleen maar gepraat. Daarna spraken we af elkaar de week erna weer te ontmoeten. Toen hebben we weer de hele tijd door de stad gelopen, en uiteindelijk gezoend.

En inmiddels is het alweer ruim 7 jaar later.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 08:13
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Via een vriendinnetje. Ik was net terug van vakantie en zij ging met wat vrienden de stad in en nodigde mij ook uit. Hij was daar ook en dat was erg gezellig Ik vond hem meteen erg mooi en we zijn eigenlijk vanaf dag 1 geen dag meer zonder elkaar geweest.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 22-02-2009 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Typisch dat niemand hiervoor elkaar heeft leren kennen via het werk Ik heb hem dus wel leren kennen via het bijbaantje dat we allebei hadden. In het begin wel meteen al contact, maar pas veel later een relatie begonnen.
Ik heb alleen maar vrouwelijke collega's
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 10:56
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Mijn ex: dezelfde afdeling op universiteit, wat practica mee gedaan (en een goede vriendin van ons allebei vond het wel leuk ons te koppelen).

Mijn huidige vriendin: we hebben samen in het middelbaar gezeten en kenden elkaar wel een beetje (kleine school), maar ik heb haar pas echt leren kennen door samen met haar samen op de trein te praten (op weg van/naar de universiteit).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 16:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vorige vriend heb ik leren kennen via dit forum. Toen bijna een jaar lang elkaar heel veel gesproken op msn en toen een keer afgesproken.

Mijn huidige vriend zat in mijn vriendengroep. Ik kon altijd al heel goed met hem overweg en toen het allemaal niet meer zo lekker liep met m'n relatie en bij hem in de buurt stage ging lopen spraken we vaak af om te praten. Toen het uitging met m'n vriend hadden we steeds meer contact en uiteindelijk kwam daar een relatie uit.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2009, 17:02
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Ex-vriendje heb ik leren kennen tijdens uitgaan in Maastricht, of all places (komen allebei uit de Randstad).
Over 'of all places' gesproken: ik heb mijn huidige vriendin ontmoet op vakantie in Griekenland, terwijl we maar op 10 minuten fietsen van elkaar wonen! Wat een toeval
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2009, 19:18
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik heb mijn huidige vriend ontmoet in een coffeeshop.

Een vriendin van mij had een leuke jongen ontmoet bij het uitgaan en wou met hem afspreken. Natuurlijk wou ze niet alleen met haar leuke jongen in de coffeeshop zitten dus moest ik mee. Haar leuke jongen had twee collega's meegenomen. Een van die collega's was mijn huidige vriend.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2009, 19:47
Verwijderd
Om even de beweringen in deze topic tegen te spreken, ik heb mijn exen via mn werk leren kennen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2009, 20:39
linda782
linda782 is offline
op een dag was ik met mijn vriendin kirsten in de stad..
we hadden honger en gingen naar bakkerij bart..
toen schreeuwde kirsten opeens:
HEE ORI!
dat is een vriend van haar..
naast hem liep ook nog een andere jongen
(het verhaal wat hun daar deden)
ori en tim (tim = mijn vriend) zaten een spel te spelen bij ori thuis
opeens kreeg ori honger en vroeg aan tim: kom mee naar bakkerij bart
dat is hier om de hoek en ik heb honger!
maar daar had tim geen zin aan..
ori zeurde steeds door, tot tim eindelijk meeging..
(het verhaal van mij en mijn vriendin kirsten)
kirsten riep dus naar ori..
toen zag ik naast ori een jongen lopen die ik niet kende
dat bleek dus tim te zijn
hij stelde zich aan me voor, ik vond zijn ogen echt heel erg mooi..
toen gingen we met z'n allen naar bakkerij bart wat eten..
toen heb ik tim's mobiel afgepakt, en mijn nummer daar ingezet(A)

later hield ori verjaardag. ik werd uitgenodigd, en tim ook
en daar sloeg de vond egt over.. we zocht steeds oogcontact
en uiteindelijk heb ik hem een patatje beloofd..
daarna ging het allemaal vanzelf..
naja niet helemaal vanzelf, maar dat is weer een ander verhaal

wat vinden jullie van dit verhaal?
stuur me even een berichtje als reactie!
dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 10:36
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Vriend; We zaten op dezelfde middelbare school. Hij was een van de beste vrienden van mijn toenmalige vriend. Hij hoorde gewoon bij onze vriendengroep, en ging later ook meedoen met kraken. (kreeg wel pas 4 jaar later wat met hem)

Ex: Zat op dezelfde middelbare school. Hij ging ook mee op skireis met school. (kreeg pas anderhalf jaar later iets met hem)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 13:07
Verwijderd
Aangezien veel mensen hun ervaring hier delen, zal ik de mijne hier ook maar neerzetten.

Ik heb mijn huidige vriendin ontmoet op school, we zaten bij een soort huiswerkbegeleiding na school. Op een gegeven moment begon ze met me te praten, en ik vond haar eigenlijk wel aardig. Ik had al met haar in de eerste gezeten, maar toen heb ik eigenlijk nooit met haar gepraat. Nu is het ondertussen alweer 11 maanden verder, en heb ik al bijna een jaar iets
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 14:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Vakantie
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 15:40
Verwijderd
mijn ex heb ik leren kennen op een schoolfeest waar ik haar opving toen ze van een trappetje afviel en de meeste van mijn scharrels end. ben ik tijdens uitgaan tegengekomen of in de bus/ via mn studie/ op vakantie etc
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 15:40
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Alle 3 in dezelfde kroeg
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 16:33
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
op de filmset, hij bleef maar foto's van me maken. na een paar maanden bleken we elkaar al een paar maanden leuk te vinden. maar voordat we daar achter kwamen haalde hij me eerst aan de andere kant van het land op, besloot ik ( als hint) dat ik zo moe was dat ik maar bij hem moest blijven slapen en besloot hij dat ik dat in zijn bed moest doen. na de sexytaajm kwam het hoge woord eruit. en dat was nogal hilarisch.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 17:45
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
School, internet, feestje.

En m'n tegenwoordige vriendje via mn studentenvereniging waarvan ik m al langer kende (toch al gauw twee maanden!). Toen ging het aan. Maar toen we elkaar leerden kennen hadden we allebei nog een chick dus op dat moment ging 't niet. Het was wel heel plotseling dat het aanging, ik kreeg pas een paar uur voor ik met m mee naar huis ging door hoe leuk ik hem vond.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 03:06
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
We zijn allebei uitwisselingsstudenten op de universiteit waar we nu zitten, dus zodoende kwamen we elkaar af en toe tegen bij evenementen of feestjes, ook woont hij in hetzelfde studentenhuis als een vriendin van mij.

Vond hem in het begin niet echt interessant, maar met Halloween waren we op hetzelfde feest, en misschien kwam het door de kostuums dat je je voelt alsof je iemand anders bent hebben we redelijk veel gedanst, en hij is een goede danser, dus dat maakt altijd indruk, maar had mijn twijfels of ik hem echt leuk vond
De weken daarna deed hij best veel moeite voor me; toen mijn fietsslot gebroken was kwam hij hem openzagen, hij belde regelmatig, kwam me soms langs om gewoon even bij te kletsen, enz. En na een week of 2 was ik om, en zodoende zijn we alweer bijna 4 maanden bij elkaar.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 11:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hij zat op mijn vorige middelbare school en had hem daar al wel een paar keer gespot, maar durfde niets te zeggen omdat hij omging met klasgenoten van mij die mij niet zo aardig vonden. Toen ik net van school veranderd was, kreeg ik op een of andere site ineens een berichtje van hem naar aanleiding van een foto "goh, zit jij niet bij mij op school." Heel veel berichten over en weer gestuurd, toegevoegd op msn en uiteindelijk maar afgesproken. Van het een kwam toen het ander en nu zijn we bijna 2 en half jaar bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 15:21
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Via vakantie
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 15:32
fractuur
fractuur is offline
Mijn huidige vriend via wintersport van onze studievereniging. Hij organiseerde het samen met een vriendin dus hij had er ter plekke voor gezorgd dat we in hetzelfde appartement terecht kwamen. Drie dagen later was het aan.

Daarvoor: van school, via dezelfde vriendengroep (maar we zaten niet bij elkaar in de klas).
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 15:33
Dnos
Dnos is offline
Op een verjaardag van familie leerde ik hem kennen en hebben we de hele avond zitten praten. Pas thuis aangekomen drong het tot mij door hoe leuk hij was en gelukkig dacht hij er net zo over
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Op zoek naar jonge verliefde stelletjes
Nanda135
2 30-03-2013 03:17
Liefde & Relatie Gouwe ouwe: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Verwijderd
115 15-07-2011 09:25
Liefde & Relatie waar hebben jullie de ware ontmoet??
marcy
1 06-06-2010 12:27
Liefde & Relatie Leeftijd.
Boterhamworst
58 30-05-2010 14:16
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #35
Verwijderd
498 05-06-2006 14:54
Liefde & Relatie Hoe heb je je huidige relatie ontmoet?
Alistar
44 23-03-2004 17:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.