Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2013, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dus nog een keer gelezen, en het kwam echt op mij over als je Röps het meest verdacht vind. Je hebt andere namen genoemd inderdaad, maar dat ook weer tegengesproken.
Dan begrijp je me verkeerd. Ik heb verschillende motieven en één motief, stil zijn, betrof jou en hem. Bij hem is dat minder vanzelfsprekend dan bij jou.
Advertentie
Oud 23-03-2013, 16:01
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Dan begrijp je me verkeerd. Ik heb verschillende motieven en één motief, stil zijn, betrof jou en hem. Bij hem is dat minder vanzelfsprekend dan bij jou.
Dan vat ik het op als: je vind het van mij logischer dat ik stil ben, dus is hij verdachter in jouw ogen. Maar dat zou best een verkeerde conclusie kunnen zijn
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 23-03-2013, 16:11
Verwijderd
Ja dat bedoel ik ook voor wat betreft stil zijn. Maar niet overall, ik noem ook Q al vaker. Ik neem gewoon alle opvallende info mee en dan is de conclusie dat ik zelf één persoon verdenk, gewoon verkeerd.That's all.

Nogmaals, zijn er al stemmen bekend? Mollie is de trend maar die hoeft van mij niet zo. Gewoon een noob denk ik.
Oud 23-03-2013, 16:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben zo stil omdat ik een schoonmaakdagje heb trouwens. En omdat ik geen flauw idee heb op wie ik moet stemmen of wat ik moet zeggen. Ik vind alleen dat MMollie irritant speelt, maar ik weet niet of de andere wolven (of geliefde!) influisteren dat hij lekker n00berig moet doen. Voor nu neig ik naar hem, maar ik vind het stiekem ook een beetje lullig om nieuwelingen eruit te gooien omdat ze er geen kut van snappen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-03-2013, 16:13
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Oké, duidelijk.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 23-03-2013, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Q is ook maar erg stil nu hij de dans ontsprongen is.
Ja, nogal wiedes. Een onschuldige opmerking heeft me bijna de kop gekost, ik denk nu wel duisentmiljard keer na voor ik wat zeg
Oud 23-03-2013, 16:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Tot nu toe heb ik dit in het stemlijstje staan. Een vraagteken bij tuttebel omdat het toch niet echt duidelijk was of ze nu wel of niet MMollie stemde.

Hangronde 2

Mutant
1. ßuerp
4. Martiño
6. Little Phoebe
7. Röps
10. Lusi
12. Uomi

MMollie

2. tuttebel (?)

ßuerp

3. MMollie
4. .sann
8. Mutant
9. Quintiano
11. Drukknoopje
13. Maaike.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 23-03-2013 om 19:41. Reden: stem Martiño toegevoegd; stem .sann, LP, Röps toegevoegd; stem Mutant, Q toegevoegd, + de rest :)
Oud 23-03-2013, 17:12
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Omdat er nog niet veel duidelijker is geworden en ik nu bij een vriendinnetje ga eten, dus niet meer online Ben, heb ik mn stem op Mmollie maar definitief gemaakt. Dus t vraagteken mag weg
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 23-03-2013, 17:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Tja, ik weet het zelf eigenlijk niet zeker. Een beetje een kutdag vandaag en weinig tijd om te beslissen, dus ik moet eigenlijk nu een stem insturen want ik weet niet zeker of ik later vandaag nog tijd heb.

MMollie geeft ik vooralsnog het voordeel van de twijfel. N00bfoutjes zullen we maar zeggen...
De twee mensen die het meest in het oog springen op dit moment zijn Soija/ßuerp en Mutant.
Soija's stemwisseling vind ik toch nog steeds bijzonder, hoewel zijn redenatie min of meer plausibel is, maar dat maakt het nog niet zo dat ik hem nu ook vertrouw.

Toch heb ik meer twijfels bij Mutant. Ze speelt fel, is het enthousiasme of een rookgordijn? Iedere verkeerd gezette punt wordt breed uitgemeten en ze wijst alle kanten uit met verdachtmakingen, maar: geeft tot nu toe geen stemkeuze aan voor hangronde 2.
Dan wijst ze MMollie op n00bfoutjes (verwisselen eten en hangen), maar ze maakt er zelf ook nog een paar (bijv. niet weten wanneer de wolven eten).
Ik geef ruiterlijk toe dat het niet concreet is, maar vanaf praktisch haar eerste post in het spel valt ze op met gekke sprongen, en ik vind het apart. Meer dan een gevoel is het niet, maar het is het enige waar ik op dit moment een stem op kan baseren.

Tenzij iemand mij weet te overtuigen van het tegendeel wordt het Mutant.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-03-2013, 17:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omdat er nog niet veel duidelijker is geworden en ik nu bij een vriendinnetje ga eten, dus niet meer online Ben, heb ik mn stem op Mmollie maar definitief gemaakt. Dus t vraagteken mag weg
Oke! Ik pas het aan.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-03-2013, 17:26
Verwijderd
Ik stem Buerp. Omdat ik niet hou van geeikel met stemlijstjes, ik graag wil weten hoe het stemlijstje eruit ziet (of het echt 6-4 was) en bij gebrek aan een concrete andere verdenking.
Oud 23-03-2013, 17:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind de theorie van ßuerp over Mutant als leerlingheks wel plausibel, mocht Mutant onschuldig zijn, is hij de volgende die hangt wat mij betreft.

Ik ga nu dus op Mutant stemmen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-03-2013, 17:40
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Als het op deze drie blijft hangen stem ik ook Mutant. Mollie is vooral noobig en SSuerp's stemwijziging verbaasde me helemaal niet :x Zijn theorieën zijn tot nu toe ook het meest zinvol imo. Mutant valt dan nog het meest onder de laat-stemmers met een zinloze stem in hangronde 1.
Oud 23-03-2013, 17:41
Verwijderd
Nu speel ik fel? Ik dacht dat dat wel meeviel. Fel is in mijn idee iets anders, maar goed. En inderdaad, ik heb nog geen stem verzonnen omdat het vandaag behoorlijk stil is geweest en gisteren heeft iedereen gezegd te kalmeren, dus tja, als ik niks mag zeggen om mensen aan de gang te krijgen dan kan ik ook niks bedenken om op te stemmen. Het is het een of het ander?
En gekke sprongen? Ik vind niet dat de theorieën die ik probeer te bedenken veel gekker zijn dan andere redenen die tot nog toe zijn gebruikt. Maar goed.

Maar zoals het nu gaat (en bedankt Phoebe, onschuldigen hangen om zeker te zijn van schuldigen!), dan gaan er 3 stemmen naar mij al en 2 naar ßuerp, dus dan ga ik mee op ßuerp, niet per se omdat ik hem verdenk van wolf, maar wel als geliefde en sowieso uit lijfsbehoud.
Oud 23-03-2013, 17:46
MMollie
MMollie is offline
Jongens wat is er nou "nooberig"? Ik probeer het spel te spelen en daar horen beschuldigingen en theorieën bij.
__________________
Too hot to be true
Oud 23-03-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Ik stem Buerp. Omdat ik niet hou van geeikel met stemlijstjes, ik graag wil weten hoe het stemlijstje eruit ziet (of het echt 6-4 was) en bij gebrek aan een concrete andere verdenking.
Likewise. Ordnung muss sein

Dus, mijn stem gaat naar ßuerp.
Oud 23-03-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Jongens wat is er nou "nooberig"? Ik probeer het spel te spelen en daar horen beschuldigingen en theorieën bij.
Trek het je niet aan Hoort bij het spel.
Oud 23-03-2013, 17:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jongens wat is er nou "nooberig"? Ik probeer het spel te spelen en daar horen beschuldigingen en theorieën bij.
ja, natuurlijk, maar met een noob (afgeleid van 'newbie') wordt dus iemand bedoeld die duidelijk onervaren is e nog niet zo goed snapt hoe het spel werkt... Dat is an sich niet erg, maar het kan ook een rookgordijn zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-03-2013, 17:55
MMollie
MMollie is offline
Ik zou juist denken dat de spelleider geen newbies kiest als wolven...
__________________
Too hot to be true
Oud 23-03-2013, 17:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat zou nogal voorspelbaar zijn, nietwaar? De spelleider wijst als het goed is random toe - maar het is nooit zinvol om te discussiëren wat de spelleider wel of niet doet, want we weten het niet.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-03-2013, 18:04
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ik zou juist denken dat de spelleider geen newbies kiest als wolven...
De spelleider kiest niks, dus het is niet zinvol om te bedenken wie mogelijk wolf zijn of een functie hebben op basis van Frayne's of mijn (mogelijke) voorkeuren. Alle rollen zijn random verdeeld.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 23-03-2013, 18:13
Verwijderd
Als we voor mutant of slurp gaan, dan stem ik nu op mutant. Eerder genoemd al.
Oud 23-03-2013, 18:13
MMollie
MMollie is offline
Oké!
__________________
Too hot to be true
Oud 23-03-2013, 18:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar zoals het nu gaat (en bedankt Phoebe, onschuldigen hangen om zeker te zijn van schuldigen!), dan gaan er 3 stemmen naar mij al en 2 naar ßuerp, dus dan ga ik mee op ßuerp, niet per se omdat ik hem verdenk van wolf, maar wel als geliefde en sowieso uit lijfsbehoud.
Dat zeg ik helemaal niet, ik zeg dat ßuerp's theorie plausibel is en indien het niet waar is, is dat een goede reden om hem op te hangen. We weten helemaal niet of jij onschuldig bent, of dat hij schuldig is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-03-2013, 18:42
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Om gelijkspel te maken ga ik stemmen op Buerp.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 23-03-2013, 18:44
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Likewise. Ordnung muss sein

Dus, mijn stem gaat naar ßuerp.
Jij vuile verraaier, hou ik jou de vorigere keer uit compassie in t spel, flik je me deze nu.


Maar goed, ik zie dat het dorp nog altijd bestaat uit een groot deel domme mensen. Mijn Mutanttheorie is zo klaar als maar kan. Vooral voor spelers met ervaring moet het duidelijk zijn dat Mutants gedrag impliceert dat zij gewoonweg heks is. Maar hé, speel vooral het gehele spel random, want therorieën, gebaseerd op feiten, dragen totaal niet bij aan de zoektocht naar de slechterikken. Nee hoor, doel van het spel is willekeurig op een ander stemmen dan jijzelf en maar kijken wat er uit jouw lottoballetje komt rollen.
'Nou, nou, wat een spanning, wat zullen we opgehangen hebben?" "Totaal geen idee, spannend zeg." "Ja, hè. Wat een leuk spel. "

Helaas wordt in dit spel niet voorzien in bescherming tegen ophanging door domme burgers.


Alvast mijn twee centen: ik vraag mij af of MMollie en Lusi geliefden zijn, omdat zij hem enigszins onopvallend verdedigt.
Oud 23-03-2013, 18:45
Verwijderd
En dan speel ik fel?
Oud 23-03-2013, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Jij vuile verraaier, hou ik jou de vorigere keer uit compassie in t spel, flik je me deze nu.
Ja, maak 't nou Jij veroorzaakte juist de penibele situatie waar ik in verkeerde, nu lekker mijn steun en toeverlaat uithangen
Oud 23-03-2013, 18:57
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ja, maak 't nou Jij veroorzaakte juist de penibele situatie waar ik in verkeerde, nu lekker mijn steun en toeverlaat uithangen
Door mij leef je nu onverdacht, mister.
Oud 23-03-2013, 19:03
Verwijderd
Ik ben me ervav bewust dat ik nogal laat ben nu. Ik zou graag op Mutant stemmen omdat ßuerps leerlinghekstheorie de meest logische lijkt op dit moment. Van de andere kant ben ik in het begin van het spel ook wel voor gelijkspel in de lijstjes omdat daar later waarschijnlijk informatie uit te halen valt.
Oud 23-03-2013, 19:08
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Als je gelijkspel wilt, moet je sws op Mutant stemmen, want het staat 4-5.
Oud 23-03-2013, 19:08
Verwijderd
Het staat 5-5 smeerlap
Oud 23-03-2013, 19:08
Verwijderd
Maar @Uomi, je hebt de keus dus, het staat momenteel gelijk.
Oud 23-03-2013, 19:10
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Het staat 5-5 smeerlap
Oh, je hebt gelijk, Lusi staat er nog niet in.
Oud 23-03-2013, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Als je gelijkspel wilt, moet je sws op Mutant stemmen, want het staat 4-5.
Niet, toch? Dat neemt niet weg dat ik als ik moet kiezen tussen Mutant en Buerp toch voor Mutant kies. Op iemand anders dan die twee stemmen heeft natuurlijk helemaal geen zin. Dus ik stem Mutant.
Oud 23-03-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Oh, je hebt gelijk, Lusi staat er nog niet in.
Drukknoopje ook niet.
Oud 23-03-2013, 19:13
Verwijderd
Dan krijg ik mijn spanning en sensatie ook nog op een presenteerblaadje met mij in de hoofdrol!
Oud 23-03-2013, 19:14
Verwijderd
Voor de goede orde:

Mutant
Buerp
Martino
Little Phoebe
Rops
Lusi
Uomi

Buerp:
MMollie
.sann
mutant
Quitiano
Drukknoopje
Maaike.

Mollie
Tuttebel

Laatst gewijzigd op 23-03-2013 om 19:22. Reden: Maaike toegevoegd
Oud 23-03-2013, 19:16
Verwijderd
Maaike. moet dus nog.
Oud 23-03-2013, 19:17
Verwijderd
Oud 23-03-2013, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Maaike. moet dus nog.
En Schrodinger.
Oud 23-03-2013, 19:18
Verwijderd
Haha grapje
Oud 23-03-2013, 19:18
Verwijderd
Ik dacht dat ik laat was met stemmen
Oud 23-03-2013, 19:21
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Ik stem slurp omwille van de stemlijstjes, vanaf morgen heb ik meer rijd dingen te onderbouwen en alles!
__________________
kak
Oud 23-03-2013, 19:21
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Drukknoopje ook niet.
Ja, maar die had ik zelf meegeteld.
Oud 23-03-2013, 19:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Definitieve stemlijst, er van uitgaande dat niemand iets gewijzigd heeft tijdens het stemmen...

Hangronde 2 (definitief)

Mutant
1. ßuerp
4. Martiño
6. Little Phoebe
7. Röps
10. Lusi
12. Uomi

MMollie

2. tuttebel (?)

ßuerp

3. MMollie
4. .sann
8. Mutant
9. Quintiano
11. Drukknoopje
13. Maaike.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-03-2013, 19:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het zou dus gelijkspel moeten zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-03-2013, 19:55
Verwijderd
Hou nou op met posten, ik verwacht elke keer een post van de spelleider met dat ik gehangen ben! Mijn hart trekt dat niet hoor!
Oud 23-03-2013, 19:56
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel!
De wolven krijgen PM.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 23-03-2013, 19:56
MMollie
MMollie is offline
Als definitief gelijkspel (dus als wolven kunnen stemmen) nu blijkt weten we dat tuttebel een wolf is, toch?
__________________
Too hot to be true
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Weerwolfspel #93 Deel II
ßuerp
140 28-03-2013 15:18
De Kantine Weerwolfspel #93
Fantôme
79 20-03-2013 16:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.