Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 18:02
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Amsterdam, 26 mei 2003

Ajax zal donderdag na afloop van de wedstrijd tegen SC Heerenveen afscheid nemen van Richard Witschge, Aron Winter, Joey Didulica, Henk Timmer en Davide Mendes da Silva. De spelers zullen echter moeten worden uitgezwaaid zonder fakkels en vuurwerk. Bij Ajax was het altijd traditie afscheidnemende spelers op hun laatste rondje langs de supporters te laten 'bijschijnen' door fakkels.

Ajax is zeer teleurgesteld dat de provincie Noord-Holland geen vergunning wil afgeven voor het georganiseerd afsteken van fakkels. Ajax is van mening dat het georganiseerd afsteken onder begeleiding van een professioneel vuurwerkbedrijf de beste garantie is op maximale veiligheid voor de supporters in de Amsterdam ArenA.
Het professionele vuurwerkbedrijf dat door Ajax in de arm was genomen, kreeg bij de aanvraag voor een vergunning echter nul op het rekest van de provincie. Sinds de vuurwerkramp in Enschede is de provincie de beslissingsbevoegde instantie.
Ajax roept zijn supporters met klem op niet op eigen gelegenheid fakkels en vuurwerk het stadion binnen te smokkelen en af te steken. Het verbod op het ontsteken van fakkels en vuurwerk is niet voor niets ingesteld: fakkels en vuurwerk vormen een groot risico op de tribunes.

Ook zonder fakkels en vuurwerk zullen Winter, Witschge, Timmer en Mendes da Silva een onvergetelijk afscheid van Ajax krijgen. Joey Didulica ontbreekt donderdag in de Amsterdam ArenA omdat hij een dag eerder een kleine chirurgische ingreep moet ondergaan.

Na afloop van de wedstrijd tegen SC Heerenveen zullen kopstukken uit de Ajax-historie een bijzonder tintje geven aan het afscheid van Richard Witschge, Aron Winter, Joey Didulica, Henk Timmer en Davide Mendes da Silva.
********************************

Denk niet echt dat de f-side daar naar gaat luisteren? Hehehe.
Ik ga het live meemaken

En eigenlijk best knap dat je afscheid gaat nemen van een speler die 0 minute in het 1e heeft gespeeld(Mendes da silva)
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2003, 18:09
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
ja, die aankoop (huur) van mendes heb ik nooit gesnapt, hij heeft alleen wat in het tweede gebald. Hoeplijk mooie wedstrijd donderdag, heb ik nog ene leuke middag daar in de ArenA
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:17
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
smartie! schreef op 27-05-2003 @ 19:09:
ja, die aankoop (huur) van mendes heb ik nooit gesnapt, hij heeft alleen wat in het tweede gebald. Hoeplijk mooie wedstrijd donderdag, heb ik nog ene leuke middag daar in de ArenA
Waar zit jij dan?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:21
Some
Avatar van Some
Some is offline
slaat nergens op, nu gaat iedereen fakkels afsteken (stiekem) dus is het alleen maar onveiliger. Verder verdienen alleen witschge en winter de afscheid (het meest dan)
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:37
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Some schreef op 27-05-2003 @ 19:21:
slaat nergens op, nu gaat iedereen fakkels afsteken (stiekem) dus is het alleen maar onveiliger. Verder verdienen alleen witschge en winter de afscheid (het meest dan)
Hoe doe je dat, stiekem fakkels afsteken??

Onder je jas ofzo...?
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:44
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 27-05-2003 @ 19:37:
Hoe doe je dat, stiekem fakkels afsteken??

Onder je jas ofzo...?
Kut ajax lekker voor ze dat ze geen fakkels mogen gebruiken. Maar dat is wel logisch hebben juillie ajax fans nooit geleerd dat kleine kindertjes zoals juillie niet met vuur mogen spelen.
Maar doe het lekker stiekem hoop dat die klote Amsterdam Arena af brandt.

PSV!!!! De club!
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:48
ThotHermeS
Avatar van ThotHermeS
ThotHermeS is offline
ff zonder internet hooligan gedoe, ik vind het zeer terecht dat die fakkels verboden worden, bij ons(fctwente)wordt ook vaak geprobeerd om fakkels af te steken in combinatie met knvb supporters en fctwente maar de knvb wil er niet aan.......

jammer maar gelijke monikken gelijke kappen........
__________________
elk afscheid is de geboorte van een mooie herinnering
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:31
Terzaghi
Terzaghi is offline
ik sta al jaren achter het beleid van het bestuur cq knvb. een handje van vanpraag is toch veel mooier dan tientallen fakkels?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:40
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Terzaghi schreef op 27-05-2003 @ 20:31:
ik sta al jaren achter het beleid van het bestuur cq knvb. een handje van vanpraag is toch veel mooier dan tientallen fakkels?
De sfeer die je krijgt met allemaal van die fakkels is 10 keer indrukwekkender hoor. Weet niet of je het afscheid kan herinnere van jaren trug, ik meen me te herinneren dat et Petterson was. Die sfeer was gewoon om kippenvel van te krijgen.
En ook het vorige afscheid van Litmanen, toen in de arena ook. Dat was ook indrukwekkend.

@ Rsmaniak.>>>>
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:43
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
By the way:

Die fakkels steken ze al vet vaak af, en volgens mij nog nooit iets gebeurd?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 20:00
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 27-05-2003 @ 19:37:
Hoe doe je dat, stiekem fakkels afsteken??

Onder je jas ofzo...?
nee maar bedoel stiekem meenemen naar binnen en dan afsteken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 20:07
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 27-05-2003 @ 19:44:
Kut ajax lekker voor ze dat ze geen fakkels mogen gebruiken. Maar dat is wel logisch hebben juillie ajax fans nooit geleerd dat kleine kindertjes zoals juillie niet met vuur mogen spelen.
Maar doe het lekker stiekem hoop dat die klote Amsterdam Arena af brandt.

PSV!!!! De club!

Dat hoop ik nou ook eens en dan een stadion krijgen waar je wat meer sfeer kan creeren
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 20:20
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 27-05-2003 @ 19:44:
Kut ajax lekker voor ze dat ze geen fakkels mogen gebruiken. Maar dat is wel logisch hebben juillie ajax fans nooit geleerd dat kleine kindertjes zoals juillie niet met vuur mogen spelen.
Maar doe het lekker stiekem hoop dat die klote Amsterdam Arena af brandt.

PSV!!!! De club!

Whahahhahahahhahaa...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 20:54
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
ThotHermeS schreef op 27-05-2003 @ 19:48:
ff zonder internet hooligan gedoe, ik vind het zeer terecht dat die fakkels verboden worden, bij ons(fctwente)wordt ook vaak geprobeerd om fakkels af te steken in combinatie met knvb supporters en fctwente maar de knvb wil er niet aan.......

jammer maar gelijke monikken gelijke kappen........
Vind je het georganiseerde fakkelverbod terecht, of van je het fakkelverbod terecht voor Ajax omdat het ook bij Twente wordt verboden?
Ik denk het tweede, want in het georganiseerd afsteken van vuurwerk zie ik echter geen enkel gevaar, en het geeft van altijd toch een extra tintje aan de wedstrijd.
Het smokkelen van fakkels gebeurt al jaren en zal nu ook wel gebeuren dan kan je wel zeker van zijn. Ik vind het afsteken van fakkels ook niet echt gevaarlijk, dan vind ik de ME die even de fakkelafsteker op een overvol vak eruit wil pikken een stuk gevaarlijker.

Persoonlijk zou ik zelf wel Richard Witschge met een fakkel willen aansteken!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:03
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 27-05-2003 @ 19:44:
Kut ajax lekker voor ze dat ze geen fakkels mogen gebruiken. Maar dat is wel logisch hebben juillie ajax fans nooit geleerd dat kleine kindertjes zoals juillie niet met vuur mogen spelen.
Maar doe het lekker stiekem hoop dat die klote Amsterdam Arena af brandt.

PSV!!!! De club!
Tja, hadden de jongens van Warschau de Eindhovenaren maar geleerd te reizen.
Van Warschau naar Den Haag om te feesten en van Den Haag naar Eindhoven om Utrecht te treffen, dàt is pas reizen….

P.S.
Wil de eerlijke vinder van de baksteen uit café D’n Berk het voorwerp weer terug brengen aan de wettige eigenaar uit Deventer?

Wat een gelul zeg…
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:04
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 27-05-2003 @ 21:54:
Persoonlijk zou ik zelf wel Richard Witschge met een fakkel willen aansteken!
Goeie voetballer!
Kan een aardig balletje hooghouden.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:05
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 27-05-2003 @ 19:02:
Denk niet echt dat de f-side daar naar gaat luisteren? Hehehe.
Ik ga het live meemaken
F-Side is niet makkelijk!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:44
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
AGH schreef op 27-05-2003 @ 22:04:
Goeie voetballer!
Kan een aardig balletje hooghouden.
Heheheh.
Dat was echt schitterend om zo live mee te maken.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2003, 10:32
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik zit op de eretribune
Daan hebben ze geen fakkels maar wel heel goed zicht op het veld en de F-side
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:59
Verwijderd
zojuist is bekend geworden dat er toch fakkels mogen worden afgestoken in de ArenA bij het afscheid van de spelers

Toch fakkels bij afscheid van spelers!

Amsterdam, 28 mei 2003
Bij het afscheid van Michael van Praag, Richard Witschge, Aron Winter, Henk Timmer en Davide Mendes da Silva zullen donderdag toch in georganiseerd verband fakkels mogen worden afgestoken. Ajax kan daarmee een langlopende traditie bij het afscheid nemen van spelers handhaven.

Na overleg tussen diverse partijen heeft de provincie Noord-Holland besloten alsnog een vergunning te verlenen voor het afsteken van fakkels en siervuurwerk. Het afsteken van de fakkels en het vuurwerk wordt uitgevoerd door een professioneel vuurwerkbedrijf. Daarmee is maximale veiligheid voor de bezoekers in de Amsterdam ArenA gegarandeerd.
Ajax roept zijn supporters met klem op niet op eigen gelegenheid fakkels en vuurwerk het stadion binnen te smokkelen en af te steken. Het verbod op het ontsteken van fakkels en vuurwerk is niet voor niets ingesteld: fakkels en vuurwerk vormen een groot risico op de tribunes.

Met fakkels en vuurwerk zullen Van Praag, Winter, Witschge, Timmer en Mendes da Silva een onvergetelijk afscheid van Ajax krijgen. Joey Didulica ontbreekt donderdag in de Amsterdam ArenA omdat hij woensdag een kleine chirurgische ingreep moet ondergaan.

Na afloop van de wedstrijd tegen SC Heerenveen zullen kopstukken uit de Ajax-historie een bijzonder tintje geven aan het afscheid van Michael van Praag, Richard Witschge, Aron Winter, Joey Didulica, Henk Timmer en Davide Mendes da Silva.

bron: www.ajax.nl
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:55
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik had oowk al gelezen jah
Nu word het morgen helemaal kewl

Wel vals tegenover FC Twente
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:59
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Geloof je nou zelf dat de F-side zich daaraan houdt?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:01
ThotHermeS
Avatar van ThotHermeS
ThotHermeS is offline
kijk en daar blijkt de zwakte van de hoge heren in de bossen van zeist............gelijke monniken gelijke kappen zei ik een stuk eerder in deze topic........de knvb blijkt het dus niet te snappen....maar goed het is leuk voor de spelers van ajax die weg gaan, maar laat dit soort acties dan ook gewoon toe bij de 'kleinere' clubs maar daar heeft onze koninklijke voetbalbond al jaren problemen mee.................tijd voor kei harde actie!!!!
__________________
elk afscheid is de geboorte van een mooie herinnering
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:32
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
ThotHermeS schreef op 28-05-2003 @ 17:01:
kijk en daar blijkt de zwakte van de hoge heren in de bossen van zeist............gelijke monniken gelijke kappen zei ik een stuk eerder in deze topic........de knvb blijkt het dus niet te snappen....maar goed het is leuk voor de spelers van ajax die weg gaan, maar laat dit soort acties dan ook gewoon toe bij de 'kleinere' clubs maar daar heeft onze koninklijke voetbalbond al jaren problemen mee.................tijd voor kei harde actie!!!!

Maar wanneer mocht het dan niet bij Twente? Mischien heeft Ajax wel beter brandbeveiliging papieren bij elkaar. Mischien wel omdat het alleen mag bij afscheid van spelers (omdat het 1malig is).
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 13:59
Verwijderd
waar gaat silva dan heen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 22:29
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 03-06-2003 @ 14:59:
waar gaat silva dan heen?
Ik geloof dat ie trug gaat naar sparta. Don't know for sure...
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:37
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Ze willen die fakkels alleen nog maar strenger gaan aanpakken hoorde ik
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:40
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
He lekker, laten we een blik oude topics opentrekken in deze koude maanden...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:43
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 27-05-2003 @ 19:44:
Kut ajax lekker voor ze dat ze geen fakkels mogen gebruiken. Maar dat is wel logisch hebben juillie ajax fans nooit geleerd dat kleine kindertjes zoals juillie niet met vuur mogen spelen.
Maar doe het lekker stiekem hoop dat die klote Amsterdam Arena af brandt.

PSV!!!! De club!
Als objectieve Feyenoorder vind ik dat je onzin blaat.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:49
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 02-01-2004 @ 23:40:
He lekker, laten we een blik oude topics opentrekken in deze koude maanden...
Sorry man.. Vond het echt saai worden.. In die goeie ouwe zomermaanden was het tenminste nog een beetje boeiend allemaal al die topics.. Probeer er een paar terug te bregen in de hoop dat ze weer aanslaan of da tmensen zich eraan gaan irriteren en met nieuwe goede ideen komen..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:51
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 27-05-2003 @ 19:44:
Kut ajax lekker voor ze dat ze geen fakkels mogen gebruiken. Maar dat is wel logisch hebben juillie ajax fans nooit geleerd dat kleine kindertjes zoals juillie niet met vuur mogen spelen.
Maar doe het lekker stiekem hoop dat die klote Amsterdam Arena af brandt.

PSV!!!! De club!
Als er iets niet wil branden dan is dat het beton in de Arena wel hor.. Laat jullie maar lekker met vuurwerk stunten in die Boerenstal! Die fikt nog een keer helemaal uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.