Oud 24-11-2017, 21:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dat hangt er maar net vanaf. Als je in een meertje vol hongerige krokodillen gaat zwemmen, kon dat er weleens heel anders uitzien.
Ik ben niet zo'n waaghals dus in mijn geval gaat het meestal wel goed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 24-11-2017, 21:23
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat hangt er maar net vanaf. Als je in een meertje vol hongerige krokodillen gaat zwemmen, kon dat er weleens heel anders uitzien.
Oke
__________________
Forumdownie
Oud 24-11-2017, 21:29
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Het was sowieso uitverkocht, maar dat had me serieus vet geleken.
Maar de volgende trein reed ook niet, dus nu heb ik t album maar hard opgezet en loop ik maar weer naar huis.
Ticket was gelukkig wel binnen no time verkocht.
Andere keer!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 24-11-2017, 23:24
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Het Christendom is natuurlijk de enige religie die relevant is

Maar goed: hoe verklaar je de kruistochten? Hoe verklaar je dat andersdenkenden, filosofen en wetenschappers, homoseksuelen, joden en chronisch zieke mensen in de middeleeuwen door de toenmalige Pausen doodleuk vermoord werden als dat even beter uit kwam? Natuurlijk zijn zaken door de jaren heen flink gematigd (nu bepoteld men voornamelijk alleen nog maar kleine kindjes, vind men homos vies en moeten mensen met aids vooral door blijven neuken), maar ik denk dat elke historicus zal beamen dat de (monotheïstische) religies door de eeuwen heen voornamelijk dood, verderf en ellende hebben gebracht en geen cent hebben bijgedragen aan de welvaart van de mens.
Ik kan je in grote lijnen volgen, maar waarom heb je ervoor gekozen om hier de kruistochten te noemen?
Oud 24-11-2017, 23:27
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Verder vind ik dat iedereen lekker zelf mag weten of ze ergens in geloven, mits ze vredelievend zijn en niet aanzetten tot haat en onverdraagzaamheid. Zelf kan ik het alleen niet, omdat ik teveel dingen zie die onlogisch zijn in alle religies die ik tot nu toe bestudeerd heb.
Oud 25-11-2017, 00:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kan je in grote lijnen volgen, maar waarom heb je ervoor gekozen om hier de kruistochten te noemen?
Kruistochten werden ook uit naam van de kerk georganiseerd, om ten strijde te trekken tegen de moslims om het heilige Jeruzalem terug te winnen. In eerste instantie gingen dappere mannen met enig aanzien op kruistocht, maar later ook kinderen (die Jeruzalem vaak niet eens zagen, omdat ze onderweg dood gingen of omdat ze in werkelijkheid op weg waren om als slaaf verkocht te worden). Niet iets om als hedendaags Christen trots op te zijn dus...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-11-2017, 10:33
Verwijderd
Ik ga met mijn papa twee dagen naar Groningen en morgen gaan we naar de Oosterpoort om te kijken of Little Steven's gezicht in het echt net zo ..... bijzonder is als dat altijd lijkt.
Oud 27-11-2017, 12:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan je in grote lijnen volgen, maar waarom heb je ervoor gekozen om hier de kruistochten te noemen?
Omdat daardoor miljoenen mensen dood zijn gegaan, om een beetje landjepik te spelen in de naam van De Heer?
"Ja maar dat was vroeger, nu is dat niet meer!"
Dat maakt niet uit, het blijft dezelfde club waar je bijhoort. Religie is meer dan alleen de ontwikkelingen in de recente jaren. De bijbel is niet vreemd van een beetje genocide op zn tijd. De Inquisitie is nog niet zo heel lang geleden afgeschaft.
"Ja maar de kerk is tegenwoordig een stuk gematigder!"
Het feit dat ze continue het curriculum aan het bijschaven zijn om sociaal acceptabel te blijven lijkt vooral op cherry-picking om het volk tevreden te houden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-11-2017, 14:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Kreeg ik weer eens een PM met een onheus voorstel, is het sujet alweer verwijderd voordat ik kon zeggen dat ik heel veel zin had in spannend contact!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 14:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kreeg ik weer eens een PM met een onheus voorstel, is het sujet alweer verwijderd voordat ik kon zeggen dat ik heel veel zin had in spannend contact!!!
Dat genie had net een waarschuwing van me gehad en stuurde me letterlijk binnen 10 minuten de vraag of ik zin had in spannend contact. Heb je een bord voor je kop ofzo
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-11-2017, 14:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dat genie had net een waarschuwing van me gehad en stuurde me letterlijk binnen 10 minuten de vraag of ik zin had in spannend contact. Heb je een bord voor je kop ofzo
Hahahaha wauw!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 29-11-2017, 15:16
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Geeft niet het gewenste resultaat
__________________
Forumdownie
Oud 30-11-2017, 08:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Pffffrt kerst hangt me nu al de strot uit.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-11-2017, 08:56
Verwijderd
Waarommmmm?
Oud 30-11-2017, 10:49
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Pffffrt kerst hangt me nu al de strot uit.
Daarna komen we je redden!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-11-2017, 12:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En het is nog maar Sinterklaas!
Oud 30-11-2017, 15:37
Verwijderd
Wij halen met kerst iedereen deze kant op. Zijn we mooi van het gezeik af en hoeven wij niet op en neer. Prrrrrrima
Oud 30-11-2017, 15:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ga tweede kerstdag alleen bij oma eten. Vind ik wel een beetje spannend
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-11-2017, 16:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wij halen met kerst iedereen deze kant op. Zijn we mooi van het gezeik af en hoeven wij niet op en neer. Prrrrrrima
Doen we hier ook al een paar jaar, ideaal
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-11-2017, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Waarommmmm?
Oud 30-11-2017, 17:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Pffffrt kerst hangt me nu al de strot uit.
Joh, ik moest vanaf 1 november al werken in kerstgear.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-11-2017, 17:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Waarommmmm?
omdat kerst hier echt een enorm ding is, mijn collega\s het alleen maar hebben over kerst, kerstlunches, met wie ik kerst ga vieren blablabla. Ze allemaal in shock zijn als ik zeg dat ik er niet veel aan doe dit jaar, en ook niet zo'n kerstmens ben.
En het eindeloze gewauwel over de eend en de flaesk die iedereen hier wegstouwt ben ik na 6 kersten ook wel klaar, ik kan niet gelukkig worden van in suiker gemarineerde aardappels, rode kool en varkensvlees. Ik haat het verplicht dansen rond de kerstboom hier en ik moet mn schoonmoeder nog laten weten dat ik afhaak, en dat gaat vast ook niet goed vallen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-11-2017, 17:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
En het is nog maar Sinterklaas!
Dat doen ze hier dus niet, kerst is al 3 weken in volle gang
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-11-2017, 17:55
Verwijderd
Citaat:
omdat kerst hier echt een enorm ding is, mijn collega\s het alleen maar hebben over kerst, kerstlunches, met wie ik kerst ga vieren blablabla. Ze allemaal in shock zijn als ik zeg dat ik er niet veel aan doe dit jaar, en ook niet zo'n kerstmens ben.
En het eindeloze gewauwel over de eend en de flaesk die iedereen hier wegstouwt ben ik na 6 kersten ook wel klaar, ik kan niet gelukkig worden van in suiker gemarineerde aardappels, rode kool en varkensvlees. Ik haat het verplicht dansen rond de kerstboom hier en ik moet mn schoonmoeder nog laten weten dat ik afhaak, en dat gaat vast ook niet goed vallen.
Lekker met flessen wijn bij Bas op de bank
Oud 30-11-2017, 17:55
Verwijderd
En diepvriespizza. En GG. En laptoppen. En slechte TV.
Oud 30-11-2017, 18:03
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
ja maar jij bent dus niet hier he
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-11-2017, 18:30
Verwijderd
Aaaaah Zoefje, klinkt inderdaad als vrij kut...
Oud 30-11-2017, 18:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
ach ik ben ook gewoon een beetje een zeur

On the brighter side, ik kreeg vandaag mn eerste loonstrookje en wauw, werken loont hier echt zoveel meer dan in Nederland. Zelfs als je de belastingen en het prijsverschil meerekent
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-11-2017, 18:51
Verwijderd
Nee hoor, ik zou zoveel kerst ook gauw zat zijn.
Oud 30-11-2017, 18:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vond het heel jammer dat we geen sinterklaas vierden dit jaar maar nu vier ik het ineens toch nog 2x en ik heb zulke leuke cadeautjes gekocht!
Oud 30-11-2017, 18:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Misschien ben ik kerst daarom wel zo spuugmoe, omdat ik ook al jaaareng geen echt sinterklaasavondje meer heb gehad.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-11-2017, 18:58
Verwijderd
Weet je nu dus al wat je volgend jaar te doen staat
Oud 30-11-2017, 22:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb net een leuke sinterklaas dobbelavond gehad met collega's
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-12-2017, 00:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Thefuq, m'n buren zijn echt keiharde jengelmuziek aan het draaien. Sinds middernacht. En het gaat steeds harder.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-12-2017, 05:45
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Dronken feestje?
Oud 05-12-2017, 18:55
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Weet je nu dus al wat je volgend jaar te doen staat
Koters creëren om sinterklaas mee te vieren!?!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-12-2017, 19:00
Verwijderd
Dat kan ook. Maar je kunt ook de hele Bas-clan naar je toe halen en een sinterklaasweek vieren.
Oud 05-12-2017, 19:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er is iemand op mijn Facebook die regelmatig foto's plaatst van achter het stuur, linkerbaan op de snelweg enzo. Ik vind dat enorm storend want het is gewoon super dom en gevaarlijk. Ik heb er eens wat van gezegd en dan krijg ik zo'n 'grappig' smilie. Ik weet niet maar zo grappig vind ik het niet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-12-2017, 20:12
Verwijderd
Collega snapchat van achter het stuur. "maar alleen op bekende wegen en als het rustig is!" Ja eh...
Oud 05-12-2017, 22:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Mensen zijn gewoon fucking dom.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-12-2017, 22:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Sommigen zijn wel lief tho. Vorige week dus een vaste gaste die m'n nummer vroeg omdat ze me altijd zo gezellig vond, en vandaag heb ik met een oudere vrouw gepraat die onzeker was over haar gewicht en wilde dat ze mijn uitstraling had. Ik vertelde 'r dat ze gewoon moest doen waar ze blij van werd en dat ze zich niet moest laten leiden door verwachtingen van anderen, en toen begon ze heel enthousiast te vertellen dat ze sinds kort dwarsfluitles heeft en dat dat 'r zo goed doet en ze begon er echt van te stralen. <3
Daarna had ik nog een gesprek met een meisje die op weg was naar een sollicitatie en dat was ook echt alsof we elkaar al jaren kenden en ik heb nu ook haar nummer zodat we nog es kunnen praten. Dit is wat m'n werk leuk maakt. <333
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-12-2017, 22:17
Verwijderd
Omg, hoe cool
Oud 05-12-2017, 22:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tof
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-12-2017, 22:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sommigen zijn wel lief tho. Vorige week dus een vaste gaste die m'n nummer vroeg omdat ze me altijd zo gezellig vond, en vandaag heb ik met een oudere vrouw gepraat die onzeker was over haar gewicht en wilde dat ze mijn uitstraling had. Ik vertelde 'r dat ze gewoon moest doen waar ze blij van werd en dat ze zich niet moest laten leiden door verwachtingen van anderen, en toen begon ze heel enthousiast te vertellen dat ze sinds kort dwarsfluitles heeft en dat dat 'r zo goed doet en ze begon er echt van te stralen. <3
Daarna had ik nog een gesprek met een meisje die op weg was naar een sollicitatie en dat was ook echt alsof we elkaar al jaren kenden en ik heb nu ook haar nummer zodat we nog es kunnen praten. Dit is wat m'n werk leuk maakt. <333
Tof
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-12-2017, 00:07
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
HO
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 06-12-2017, 00:36
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Nice HO!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-12-2017, 07:18
Verwijderd
Citaat:
Sommigen zijn wel lief tho. Vorige week dus een vaste gaste die m'n nummer vroeg omdat ze me altijd zo gezellig vond, en vandaag heb ik met een oudere vrouw gepraat die onzeker was over haar gewicht en wilde dat ze mijn uitstraling had. Ik vertelde 'r dat ze gewoon moest doen waar ze blij van werd en dat ze zich niet moest laten leiden door verwachtingen van anderen, en toen begon ze heel enthousiast te vertellen dat ze sinds kort dwarsfluitles heeft en dat dat 'r zo goed doet en ze begon er echt van te stralen. <3
Daarna had ik nog een gesprek met een meisje die op weg was naar een sollicitatie en dat was ook echt alsof we elkaar al jaren kenden en ik heb nu ook haar nummer zodat we nog es kunnen praten. Dit is wat m'n werk leuk maakt. <333
Aaaaahw!! <3 <3 <3 <3 Jaa, dat herken ik heel erg. Idem voor mijn werk. Dan zie je dat er zoveel lieve leuke mensen zijn ook en dat is zo fijn
Oud 06-12-2017, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Sommigen zijn wel lief tho. Vorige week dus een vaste gaste die m'n nummer vroeg omdat ze me altijd zo gezellig vond, en vandaag heb ik met een oudere vrouw gepraat die onzeker was over haar gewicht en wilde dat ze mijn uitstraling had. Ik vertelde 'r dat ze gewoon moest doen waar ze blij van werd en dat ze zich niet moest laten leiden door verwachtingen van anderen, en toen begon ze heel enthousiast te vertellen dat ze sinds kort dwarsfluitles heeft en dat dat 'r zo goed doet en ze begon er echt van te stralen. <3
Daarna had ik nog een gesprek met een meisje die op weg was naar een sollicitatie en dat was ook echt alsof we elkaar al jaren kenden en ik heb nu ook haar nummer zodat we nog es kunnen praten. Dit is wat m'n werk leuk maakt. <333
Oud 06-12-2017, 12:16
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Pffffrt kerst hangt me nu al de strot uit.
Ik heb er ook echt geen zin in dit jaar, denk dat ik naar het buitenland vlucht.
Oud 06-12-2017, 12:18
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik volgend jaar ook. Elk jaar dat gezeik. Ik doe het niet meer.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.