Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2006, 22:41
Martijne
Martijne is offline
wie herinert zijn eerste joint nog en wat gebeurde er?

van mij voor school, nog nooit gedaan dus ferm doorsleuren
enja kwam in de klas en opeens net als een droom en ik: ooooow fuck ik ga dood
ik:Mag ik naar de EHBO?
mvr. ja je ziet der wat moe uit

ik koml daar toe ik eum ik heb nie veel geslapen en ben overgeef8ig en ik mocht naar huis lol die dag heb ik gezworen om het nooit meer te doen lol
maja 6maand later nog eens geprobeerd maar "met mate";d en het beviel mij dus nu af en toe eens nen toeter é

maar ik weet nu 1 ding nie voor school want mijn ogen staan zowat zwart net alsof ik 5 dagen nie geslapen heb
__________________
beurtje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2006, 22:47
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ja ik en ik was zo stoned als een garnaal. Details volgen nog maar ik ga nu m'n laatste joint roken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 22:50
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Mjuh, ik had er totaal niets van. Iedereen om me heen was echt helemaal van de wereld en ik zat er maar een beetje bij. De paar erna hadden wel effect maar die eerste avond was niet echt geslaagd.

Maar dat heb ik ondertussen al lang en breed goed gemaakt.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 22:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Gebeurde niet veel... tot ik weer aan het bier ging vlak erna... ging maar net goed (als in net-niet kotsen)
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 01:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
ik wist niet wat ik ervan kon verwachten, was met 2 vriendinnen naar de bios geweest had safaria, passoa, mallibu etc gedronken en besloot toen als n00b in een shop te wandelen. Werd heel paranoide, zag mezelf lopen (ik zweefde boven mezelf) dacht dat ik door politie achtervolgd werd. Enneh, ik ging dus een beetje bad.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 01:20
Verwijderd
Herinner ik me niet, eigenlijk. Volgens mij was het niet zo boeiend allemaal.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 01:46
Verwijderd
15, oid. Ik was met een vriendin mee naar een feestje ergens in 'n afgehuurde schuur in the middle of nowhere. Van te voren gingen we samen met wat meisjes uit haar klas blowen, ik vond 't maar raar. Nouja, daarna naar dat feestje, die vriendin was binnen de kortste keren verdwenen, voor de rest kende ik er niemand, toen ging ik maar in m'n eentje ergens in de buurt van die schuur op de schommel en breezer drinken die ik mee had. En daarna beetje rondlopen. Het was wel tof, een beetje zo'n kalm quest-achtig alles-is-interessant-en-ik-vind-het-wel-prima-gevoel.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 03:02
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Ik had minimaal een hele joint gehad en ik merkte absoluut niets ervan. De tweede keer was ik ook zwaar verbaasd toen ik na een paar trekjes al meteen wat merkte.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 03:53
Verwijderd
ik merkte geen fuck.

En dat is medisch verklaarbaar.
Je wordt niet stoned van THC, maar van antistoffen tegen thc.
Die maak je de 1e keer niet zo heftig aan
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 08:35
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
de eerste keer, was toen ik 14 was voor mijn basisschool.
We hadden een puurpijpje, en een paar topjes wiet.
Eerst die shit smoken, daarna doorlopen naar videotheek en toen thuis weer filmpie kijken.
Ik voelde er opzich wel redelijk veel van, en vond het de eerste keer ook wel fucking tof opzich. DOES!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 10:31
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
14 ofzo, en ik raakte in zo'n mood waarvan je minstens 10 smileys per post gaat plemmen.
Gelukkig is dit een fase die ontgroeibaar is.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 11:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Goed hierbij.

Ik was 16 en zat in 3 MAVO (ja MAVO en geen VMBO). We hadden het een keer over drugs in de les en ik vond het allemaal maar wat interesant. Ik zat toen naast een gast die vertelde dat hij wel eens blowde en hij vroeg toen aan mij of ik het ook een keer wou proberen.

Onder het motto je moet alles toch een keer geprobeerd hebben heb ik toen ja gezegd. Dus ok zo gezegd zo gedaan. Hij had een joint geregeld en die gingen we in een tussenuur oproken.

Wij het bos in (wat vlak bij mijn toenmalige school lag) en daar die joint aangestoken. Na een paar hijsjes merkte ik het al. Ik kreeg echt een gigantische druk op m'n hoofd en zag echt van alles draaien. Daarna naar gym wat niet meer al te best ging. Ik had nog steeds hetzelfde.

Na gym zijn we naar de Albert Heyn gegaan. Want we hadden echt een vreetkick als een malle. We hebben daar echt drie kwartier rondgelopen en kwamen eruit met veel te veel snaaiwerk en drinken.

Wel een coole ervaring die daarna nog vele malen herhaald is.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 11:46
Verwijderd
Volgens mij giechelde ik een hoop.
Een hele hoop.

De rest was veel verder heen dan ik, en zij waren ervan overtuigd dat er een onderzeeer in het vennetje zat, waar we waren.
En een vriendinnetje van mij had sterretjes in dr vinger. En toen gaf ze die aan mij.
En verder weet ik niet meer zoveel.
Ohja.
Daarna hebben we nog film gekeken met dr pa .
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 12:20
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
mn eerste joint rookte ik op het bed van mn vriendje...en na 2 hijsen was ik helemaal van de wereld, echt enorm rode ogen, helemaal aan het spacen, extreem relaxed lag ik erbij..ik wou dat ik nog eens had, nu werkt alleen Jack h. nog op die manier.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 13:29
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik was net 15, ontzettend dronken en besloot dat ik toen mijn eerste joint wilde roken.Een vriend haalde een joint om met zn allen op te roken in het melkwoud(kroeg) stiekem rookte ik dat hele ding alleen op viel in slaap,kotste de kroeg onder,viel op straat in slaap en moest naar huis gedragen worden .onderweg werd ik weer een beetje helder en voelde me ontzettend energiek, zo erg dat ik keihard naar huis gerend ben.Tegen mn moeder zei ik dat ik alleen teveel gedronken had .
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 15:00
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Ik was 13 was aan het einde van de schooldag.
Een vriend vroeg wil je is blowen, ik dat ding opgerookt.
Werd me toch misselijk zo hard staan kotsen niet normaal
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 15:20
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
deadlock schreef op 17-06-2006 @ 04:53 :
ik merkte geen fuck.

En dat is medisch verklaarbaar.
Je wordt niet stoned van THC, maar van antistoffen tegen thc.
Die maak je de 1e keer niet zo heftig aan
niet correct. THC imiteert anandamide waardoor je het stonede gevoel krijgt.. dus komt niet door de antistoffen. THC houdt tevens de neurotransmitter GABA tegen waardoor er meer dopamine kan worden afgegeven (gelukshormoon).

Dopamine is verantwoordelijk voor het lacherige gevoel en anandimide voor de honger en coordinatieproblemen (stonede).



on-topic.. mijn eerste joint was voor een schoolfeest toen ik 14 was.. toen had ik samen met een paar vrienden voor 30 gulden twee joints gekocht.. die avond had ik ook ontzettend veel gezopen en het eindigde kotsend op de wc's. ik zorgde in ieder geval wel vanaf het begin dat ik de rook in mn longen kreeg in tegenstelling tot veel andere 'beginners'.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 15:40
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 17-06-2006 @ 04:53 :
ik merkte geen fuck.

En dat is medisch verklaarbaar.
Je wordt niet stoned van THC, maar van antistoffen tegen thc.
Die maak je de 1e keer niet zo heftig aan
Antistoffen tegen THC? Laat neurologen dat maar niet horen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2006, 16:04
Amnesia
Avatar van Amnesia
Amnesia is offline
Het was tijdens een concert volgens mij, vond het niet zo heel veel aan.
Had ook niet echt het gevoel dat ik stoned was.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Hulk schreef op 17-06-2006 @ 16:20 :
voor 30 gulden twee joints gekocht
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 16:20
Whappie
Avatar van Whappie
Whappie is offline
ik was 15, voor een basisschool bij mij in de buurt. een goede vriend van mij kwam ermee aanzetten. mn 2 jaar jongere broertje deed ook mee. ik zat te heisen als een idioot en ging na een kwartiertje heel hard over mn nek, toen ben ik een half uur in bad gaan liggen en daarna gaan maffen. daarna 2 jaar niet geblowed, pas op mn 17e echt begonnen met blowen
__________________
<< nu: XTRA-whappie >>
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 16:51
Verwijderd
Ik was 13 en had een zelf in elkaar geknutselde megajoint die ik in mijn eentje ging oproken op de wc (niet eens in een hokje) op een schoolfeest, wist ik veel dat dat als schokkend werd ervaren. Het stond zelfs in de krant, maar blijkbaar is men er nooit achtergekomen dat ik de dader was Ik merkte er niets van, maar het was wel lekker.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 23:33
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Katje schreef op 17-06-2006 @ 17:07 :
opgelicht door de broer van een vriend
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 00:59
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ik was veertien en met mn vriendje wilden we eigenlijk uitgaan maar ik kwam nergens binnen . Dus toen besloten we in een bushokje op het leidse plein te gaan blowen, hij bleef maar zeggen 'diepe trekjes nemen en lang over je longen laten gaan!'
Verder weet ik nog dat we ontzettend lang in de rij moesten staan voor een taxi, dat ik steeds uit de rij moest omdat ik zo misselijk was, hoe bezorgd hij was en hoe bang dat we in mijn toestand misschien geen taxi konden krijgen. Ik weet nog dat ik in de taxi zat en alle lichtjes voorbij zag zoeven maar hoe tegelijkertijd alles met een vertraging voorbij me ging. Ik weet nog dat hij me in bed legde en met zijn vlindermes een aspirine tot poeder verpulverde, omdat ik zei dat ik geen pillen kon slikken.
Ik weet nog dat ik zwoer nooit meer te zullen blowen, maar de volgende week aan mijn tweede joint begon.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 02:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik was 15 jaar, zat in de vierde van de MAVO en rookte een joint samen met vrienden in een tussenuurtje vlak bij school.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2006, 10:06
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik was 13 en ik ging kotsen, maar dat kwam doordat de crackers die we hadden gegeten over datum waren
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 11:40
bakbeest
bakbeest is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 18-06-2006 @ 11:06 :
ik was 13 en ik ging kotsen, maar dat kwam doordat de crackers die we hadden gegeten over datum waren
duidelijk


Mijn eerste keer op het terras van de boothill amersfoort smiddags
ik merkte er eerst niets van. Merkte wel een verschil, maar had er veel meer van verwacht, had wel redelijk lopen hijsen. Mn biertje smaakte wel wat lekkerder.
ik weet ook nog dat ik eerst niet meer durfde toen we iemand hadden met een joint :').
ohja ik was 15 of net 16, en toen ik eenmaal buiten reed was alles veel helderder en toen ik bij het stadhuis fietste begon ik te giechelen en toen keihard te lachen. tot groot genoegen van degene die me eraan geholpen had. De cookies waren een ervaring en toen we later nog een joint gingen roken was ik kneiter, stopte de chips maar half in mn mond. En vloog ik door de VET spacende muziek die die gast gemaakt heeft , heb niet vaak zo hard gespaced. Goeie eerste keer.

Mn tweede keer is een ander verhaal
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 11:56
pourlesyeux_
Avatar van pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
oeh mijn eerste keer
ik zat met mijn exvriend na groezrock op een bankje in het park bij mijn huis en hij had nog hash en wiet over dus toen dacht ik ach waarom ook niet. ik ben allergisch voor alcohol en dat wist ik toen twee maanden, dus ik dacht, je moet wat he. ;-)
de wolken deden echt rare dingen en ik voelde me echt zwaaar relaxed. daarna nog wat meer joints gerookt maar nooit meer zo relaxed gevoel gehad als die eerste keer, word er vooral uuuuberlam van.
__________________
hitsig
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:48
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 17-06-2006 @ 02:12 :
Werd heel paranoide, zag mezelf lopen
Had ik ook ooit idd. Onder invloed van véél alcohol en wiet. Best vreemd. Jezelf zien lopen bedoel ik.

Paranoide wordt ik negen op de tien, vandaar dat ik gewoon geen wiet meer rook.

Nu, de eerste maal was niet zo bijzonder. Ik was 15 of 16. Puur uit nieuwsgierigheid, en ik voelde er vrij weinig van. Waarschijnlijk inhaleerde ik gewoon niet goed.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn

Laatst gewijzigd op 18-06-2006 om 13:51.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:56
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
14 en we hadden een projectweek met school dat er allemaal lui het het buitenland bij je kwamen logeren, en die wouden allicht allemaal blowen, en ja om als hollander achter te blijven he. ik was al heel lang nieuwschierig enzo, maar uiteindelijk merkte ik er die keer niks van. toen meteen die hele week elke dag geblowt
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 14:22
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 17-06-2006 @ 11:31 :
14 ofzo, en ik raakte in zo'n mood waarvan je minstens 10 smileys per post gaat plemmen.
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 17:54
bakbeest
bakbeest is offline
Citaat:
Droyd schreef op 18-06-2006 @ 14:48 :
Had ik ook ooit idd. Onder invloed van véél alcohol en wiet. Best vreemd. Jezelf zien lopen bedoel ik.

Paranoide wordt ik negen op de tien, vandaar dat ik gewoon geen wiet meer rook.

Nu, de eerste maal was niet zo bijzonder. Ik was 15 of 16. Puur uit nieuwsgierigheid, en ik voelde er vrij weinig van. Waarschijnlijk inhaleerde ik gewoon niet goed.
9 op de 10? ik had het vroeger alleen als ik het koud had of me kut voelde voor ik begon, dan voelde ik het altijd komen als een soort van downwards spiral zo van oooh nee hier komt het weer ben nog nooit zo ziek geweest als van blowen, van niks niet .
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 18:09
Verwijderd
Moet ik me schamen omdat ik nog nooit geblowd heb?! Gezien de leeftijd die vele hebben wanneer ze voor het eerst blowen.

Gister stapte een vriendin naar me toe om me te feliciteren met slagen. Fluistert ze me in me oor dat ze stoned is. Vervolgens laat ze me de aanleiding zien. Zakje in haar zak. En (door nieuwschierigheid en omdat ik het nu ook wel wil ervaren) met haar afgesproken dat we samen een keer gaan wietroken..

Ik heb overigens nog nooit gerookt of een aanleiding gehad om dat eens te gaan doen. Zo nu en dan drink ik wel, bewust. Moet ook maar een keer dronken worden dan en over mezelf kotsen..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 18:15
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Overgens vraag ik me af wat voor wiet/hash sommige forummers gebruiken. Ik lees hier bijwerkeningen waarvan ik me afvraag of je dat uberhaubt wel krijgt van wiet/hash. Zelf kan ik me dat namelijk niet voorstellen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 18:19
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
In de zomer van 2001 in de tuin bij een vriendin wiens ouders een weekje weg waren. Dat vonden we vet wild, maar behalve dat we de mieren grappig vonden gebeurde er niet zoveel bijzonders.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 20:33
Verwijderd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-06-2006, 21:33
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Op mijn 13e samen met 2 vrienden in een pijpje met hele slappe wiet die ze via via hadden (eenofandere eigentouwhennep denkik) Ik kreeg alleen kkrode ogen en mijn vrienden werden vet vrolijk. Dus ik was automatisch ook lacherig.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 21:59
Martijne
Martijne is offline
ik heb eignluk mis gezet van ik mijn eerste joint was de dag voor ik echt skeef was maja ik merkte der eigenluk geen zak van drm da ik de dag derop ferm aan het doorleuren was
gistern ook weer en 1e keer met drank derbij en moet zeggen valt nie echt mee toch nie als ge teveel drinkt heel de tijd nijging om te kotsen en gwn heeeeel moe
__________________
beurtje?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 23:22
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik heb er in ieder geval niet het typen mee verleerd.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 01:28
Type
Avatar van Type
Type is offline
Pff, dat is al weer lang geleden

Ik zat op het stadhuisplein in Eindhoven, had in die tijd een neo-hippie vriendinnetje, en zij had weer krakers, goa's en neo-hippies als vrienden, dus we zaten gezamelijk in een grote kring een joint door te geven.

Die kwam toen bij mij aan, en uit pure nieuwsgierigheid heb ik die maar aangenomen, een trekje genomen (want ja, ik wist al hoe dat moest ) en zonder te hoesten of kuchen heb ik hem weer doorgepasst. Maar ja, 1 hijsje, eerste keer blowen, ik voelde er eigenlijk helemaal niets van.
Het was voornamelijk het idee dat ik 'een keer geblowd had', om eerlijk te zijn.

Mja, daarna werd ik nieuwsgierig naar 'waarom iedereen er mee doorgaat', aangezien ik de eerste keer niets had gemerkt en dat niet goed snapte. Dus toen maar een tweede keer geprobeerd en lichtelijk getintel gevoeld in mijn lichaam (nicotinerush) en mijn ogen leken een beetje vreemd te doen... maar het was allemaal wel leuk, om eerlijk te zijn.

En toen van kwaad tot erger tot heel erg tot schandalig, en nu heb ik al weer 3 dagen niets gerookt uit pure apathie. Te lui om naar de shop te lopen. Zo zie je maar weer, het probleem lost zich vanzelf op.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 12:28
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Och dat is nog niet zo lang geleden. Op Elastiek.. Mijn oh zo lieve ex had me van te voren al laten indrinken, dus ik was al behoorlijk aangeschoten. Komt hij aan met een joint.. ja hoor zeg ik en neem r een stuk of 5 hijsjes van.. lalala ik stoned. Toen kwam hij met nog meer biertjes. Ik had een beetje een overwaardiggevoel vrees ik, en ik neem ze weer aan. Uiteindelijk nam hij me weer mee met een vriendin, waar hij nog een joint had klaar liggen. En weer kwam het overwaardiggevoel naar boven, en het werden 7 hijsjes. Kortom ik was ver weg.. en kots en kots misselijk.. en laten we zeggen dat de mensen het om me heen hebben gemerkt, om maar geen details te noemen.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 18:57
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Eerste keer was maar vaag en kut had een shot gehad en wist niet wat me overkwam ik leek de hele tijd achterover te vallen en draaide als een gek t leek meer op dronken dan op stoned
behalve dat ik zo rustig en lam was dan
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 02:19
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Thinus schreef op 20-06-2006 @ 19:57 :
ik leek de hele tijd achterover te vallen en draaide als een gek t leek meer op dronken dan op stoned
...nicotinerush.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 02:22
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Type schreef op 21-06-2006 @ 03:19 :
...nicotinerush.
Yup

Mijn eerste keer is te lang geleden. Ik weet het niet meer
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 16:37
Welgemeend
Welgemeend is offline
16 jaar, op een klein eilandje langs de kust van sint maarten. We hadden een paar tenten meegenomen en natuurlijk wiet . Was erg leuk, minder was alleen dat toen ik snachts in de tent lag te slapen, ik dacht dat er de hele tijd iemand tegen het tentdoek zat te wrijven en kloppen.
Ik maak mn vrienden wakker en ik dacht dat het de vrienden in de andere tenten waren die zaten te kutten, maar niemand was wakker, dus gingen we hun wakker maken om te vragen, werden zij ook bang en dachten we dat er iemand dingen zat te jatten. Gelukkig zijn we toen toch maar gaan slapen, de tweede keer dat we naar dat eilandje waren zagen we precies hetzelfde, was gewoon de wind .
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 20:14
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik was 13 en een vriend van me stelde voor een joint te roken. Ik rookte en blowde al wel maar slikte de rook altijd in ipv te inhaleren.. (kwerd ook altijd kkmisselijk maarja ) Hij had dat door en zei hoe ik over mn longen moest roken, ik nam 1 hijs en de wereld begon te golven. Ik kon niet meer fatsoenlijk lopen maar alles was wel sehr schön, overal leken bloemetjes te zijn..

Dat heeft zo'n 10 minuten geduurt, daarna ging ik hard over mn nek....
__________________
Krebs
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 20:49
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik had een half ding gerookt, ik voelde me net als altijd en ik vond de geur en smaak vies. A big no no !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 14:52
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-06-2006 @ 19:15 :
Ik lees hier bijwerkeningen waarvan ik me afvraag of je dat uberhaubt wel krijgt van wiet/hash.
Goh, niet rechtreeks van wiet hoor, volgens mij ben ik sowieso gevoeliger voor vreemde neveneffecteven. Ik ga/ging bijna altijd slecht op wiet bv. Plus dat ik wel héél veel gedronken had.

Ik kom bv geregeld in vreemde halfslaaptoestanden waar ik gelijkaardige dingen ervaar, maar dan volledig nuchter. En het is niet onmogelijk dat iets te veel wiet dit nog eens extra in de hand werkt.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 16:00
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik was 13 of 14, volgens mij 14, en toen rookte ik mijn eerste joint. Voelde er geen kut van. Nu wel
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 17:10
Martijne
Martijne is offline
Citaat:
Flip! schreef op 22-06-2006 @ 17:00 :
Ik was 13 of 14, volgens mij 14, en toen rookte ik mijn eerste joint. Voelde er geen kut van. Nu wel
en der staat da gij nu nog maar 12 zijt^o)
__________________
beurtje?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Eerste keer joint roken
Benjamin030
24 16-11-2011 00:32
Drugs & Alcohol raar symtoom na een joint
Azerty1994
13 23-01-2010 18:27
Drugs & Alcohol Je eerste joint/boomstam/jonko/snaak
Mad Ruda
59 15-02-2008 18:17
Drugs & Alcohol Eerste keer joint??
Maija
51 05-05-2004 11:36
De Kantine Eerste joint
GoodforNothing
3 24-03-2003 21:56
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.