Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2004, 13:46
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met de peyote's of san pedro van www.azarius.nl ? Of een andere manier om (natuurlijk legaal hier ) mescaline aan te komen? Ik wil het wel eens proberen.. lijkt me een fijne trip.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2004, 14:17
Type
Avatar van Type
Type is offline
extractiemethode moet toch wel te vinden zijn op internet?
via erowid of google...
Dan hoef je je namelijk niet rot te zoeken naar premade mescaline, als extraheren zelf te doen is...

En de cactus zelf weet ik niet, geen ervaring mee.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 14:22
Verwijderd
Idd, extrahreen of dealer zoeken die ut heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 14:39
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
san pedro van azarius?

ah, die woont hier om de hoek
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:24
vuurtje ?
Avatar van vuurtje ?
vuurtje ? is offline
die peyotes, die kun je toch gewoon bij de smartshop halen?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
vuurtje ? schreef op 24-03-2004 @ 16:24:
die peyotes, die kun je toch gewoon bij de smartshop halen?
Bij sommige smartshops wel ja. Maar dat is Azarius ook gewoon, alleen dan online.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:00
Verwijderd
Oh ik bedoelde ook niet dat ik ze per sé wilde extraheren overigens, ik eet die schijven wel.. was alleen benieuwd naar ervaringen van mensen die ze ook daar hebben gekocht, of het de moeite waard is of te zwak.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 17:45
Verwijderd
bij ons in de stad kun je gewoon san pedro bestellen, heb je de volgende dag binnen.
peyote echter nie
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 19:29
hatefukk
hatefukk is offline
Het is misschien handig om die link even weg te halen om 2 redenen. De eerste is dat zowel peyote als san pedro (en peruvian torch) volgens de wet verboden zijn. Dat geld voor de meeste producten op die site. Nou komen ze er mee weg omdat het een nogal schemerig gebied is qua legaliteit waar men zich tot nu toe nog niet aan heeft willen wagen, maar in principe is alles wat mescaline bevat illegaal. Als dit soort websites circuleren op openbare fora (en dan al helemaal scholierenfora!!!)kun je er donder op zeggen dat er binnen de kortste keren juridische actie wordt ondernomen. hetzelfde is gebeurd met 2c-b, TMA, 2c-t-7 en legio andere dopesoorten.

De tweede is dat dit wel een scholierenforum is. het lijkt me niet verstandig om op zo'n website maar links naar websites met gevaarlijke en bovendien verboden drugs te geven. Laat mensen even pbén voor zoiets, de 'drugscommunity' doet erg z'n best om dit soort masen in de wetgeving in stand rte houden en dir soort acties dragen daar niet bepaald aan bij.

Wat betreft het topic, gewoon plantmateriaal in plakjes snijden en kauwen als je de bittere smaak kun handlen, anders een theetje van trekken, eventueel met wat extra kruiden voor de smaak.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 19:35
Type
Avatar van Type
Type is offline
hoe lang moet je dan hoe veel van dat spul laten trekken? Ongeveer...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 19:52
hatefukk
hatefukk is offline
Een goede dosis is 400-500 gram plantmateriaal. Voor een eerste keer zou ik aanzienlijk minder nemen, zeg 200-250 gram. En als je het 30-60 minuten laten trekken is dat meer dan voldoende.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
hatefukk schreef op 24-03-2004 @ 20:29:
Het is misschien handig om die link even weg te halen om 2 redenen. De eerste is dat zowel peyote als san pedro (en peruvian torch) volgens de wet verboden zijn. Dat geld voor de meeste producten op die site. Nou komen ze er mee weg omdat het een nogal schemerig gebied is qua legaliteit waar men zich tot nu toe nog niet aan heeft willen wagen, maar in principe is alles wat mescaline bevat illegaal. Als dit soort websites circuleren op openbare fora (en dan al helemaal scholierenfora!!!)kun je er donder op zeggen dat er binnen de kortste keren juridische actie wordt ondernomen. hetzelfde is gebeurd met 2c-b, TMA, 2c-t-7 en legio andere dopesoorten.

De tweede is dat dit wel een scholierenforum is. het lijkt me niet verstandig om op zo'n website maar links naar websites met gevaarlijke en bovendien verboden drugs te geven. Laat mensen even pbén voor zoiets, de 'drugscommunity' doet erg z'n best om dit soort masen in de wetgeving in stand rte houden en dir soort acties dragen daar niet bepaald aan bij.
Ehm, volgens mij is het gewoon allemaal spul dat je ook bij de meeste smartshops kan vinden hoor.. en er staat bijvoorbeeld ook een berichtje dat ze geen ephedra meer naar nederland en de vs zullen versturen omdat het daar binnenkort verboden is. Dus ik denk wel dat ze zich aan de wet houden, ze zijn ook te groot om dat niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 19:24
hatefukk
hatefukk is offline
agantonis, ik zie je punt maar ik loop al een tijdje mee in dit wereldje en geloof me nou maar: het is niet legaal. Dit soort producten behoren tot een heel vaag schemergebied in de wet, evenals de zgn research chemicals. Zolang er niet teveel ruchtbaarheid aan wordt gegeven gaat het allemaal wel goed, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er actie ondernomen wordt tegen een dergelijke site naar aanleiding van links die op openbare fora begonnen te circuleren.

En dan is er altijd nog m'n tweede argument. Het is simpelweg levensgevaarlijk om dit soort links op studentenfora te gaan posten.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:00
O.B.
O.B. is offline
Je kan ze bij de smart-shop halen, maar volgens mij zijn dat van die tering kleine plantjes, die je eerst 20 jaar moet laten groeien voordat je er wat aan hebt. (in uitjebol zeiden ze dat het hele grote, oude planten waren)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
O.B. schreef op 29-03-2004 @ 22:00 :
Je kan ze bij de smart-shop halen, maar volgens mij zijn dat van die tering kleine plantjes, die je eerst 20 jaar moet laten groeien voordat je er wat aan hebt. (in uitjebol zeiden ze dat het hele grote, oude planten waren)
dat klopt, in de smartshop zijn ze vaak te jong
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:36
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
legaal zal het je niet lukken haha
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 20:44
vuurtje ?
Avatar van vuurtje ?
vuurtje ? is offline
Ehy O.B.

Toen wij naar smartshop gingen, waren de planten nog best groot, zeker over de halve meter hoog..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:32
mp-brx
mp-brx is offline
Maar niemand die al ervaring heeft met Peyote/San Pedro rechtstreeks uit de shop genuttigd ( dus niet eers 20 jaar laten groeien). Wel veel trip reports gelezen dat het aardig sterk spul is maar ben benieuwd of dat te vergelijken is met een plant die je net uit de shop haalt. Ik heb namelijk weinig zin om tuinman te worden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-03-2004, 22:04
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
mp-brx schreef op 30-03-2004 @ 22:32 :
Maar niemand die al ervaring heeft met Peyote/San Pedro rechtstreeks uit de shop genuttigd ( dus niet eers 20 jaar laten groeien). Wel veel trip reports gelezen dat het aardig sterk spul is maar ben benieuwd of dat te vergelijken is met een plant die je net uit de shop haalt. Ik heb namelijk weinig zin om tuinman te worden.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens...

I dun' like getting me hands dirty... Dus kan je van een klein plantje ook gewoon goede thee trekken, zoals hatefukk hier al tipte...?
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 19:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Up up up.

Iemand ervaringen?
Wat is fijner en waarom?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 21:27
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Zijn er eigenlijk überhaupt momenteel wel mensen hier die t recent ervaren hebben?
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 22:10
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Mijn San Pedro is nu een kleine 40 CM hoog en er groeit een babytje uit, ik ga hem volgend jaar eens nuttigen denk ik

Hij komt gewoon bij de shop vandaan en ik heb hem nu 1 1/2 jaar, hij was ongeveer 10cm toen ik hem kreeg. Ideale plant voor een luie student als ik; Je laat hem half doodgaan en hij groeit nog steeds als kool (voor een cactus).


Overigens is dat verhaaltje van hatefukk echt bullshit, je kan San Pedro catussen zelfs bij sommige tuinwinkels halen. Peyote wordt dan wel weer wat moeilijker, maar je kan moeilijk het laten groeien en verkopen van bepaalde cactussen verbieden. Dan moeten ze de helft van de planten in je achtertuin verbieden. Ze mogen alleen niet bewerkt verkocht worden.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 09:21
Verwijderd
als je cactus eet kots je als het goed is wel eerst alles uit voordat de trip begint
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 11:24
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Tsasil -> dus de mescalinetrip staan nog steeds op je verlanglijst (t wordt je eerste keer)?
Hoe oud was de cactus toen je hem kreeg denn?

EZ -> Mja, las ik ook, maar dan zijn alle actieve stoffen wel al opgenomen, en is het gewoon zaak je te herstellen voordat alles inkickt.
Jammer dat de menselijke maag niet sterk genoeg gebouwd is dergelijke afweerreacties te negeren.
Het lijkt me namelijk een nogal sterke stempel drukken op de rest van (het verloop van) de trip.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 13:43
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 16-06-2005 @ 12:24 :
Tsasil -> dus de mescalinetrip staan nog steeds op je verlanglijst (t wordt je eerste keer)?
Hoe oud was de cactus toen je hem kreeg denn?
Ja, 't staat al een tijdje op mijn verlanglijst. Helaas heb ik de bronnen niet om aan kant en klare mescaline te komen. Ik weet dat het, nadat je een zaadje hebt geplant, ongeveer een jaar duurt voordat er een cactus begint, maar bijna alle San Pedro cactussen in de smartshops worden gestekt. Er groeien namelijk uit bestaande cactussen om de haverklap nieuwe uitwassen. Ik schat dat die van mij ongeveer een jaar op zichzelf bezig was voordat ik hem kreeg.

Citaat:
EZ -> Mja, las ik ook, maar dan zijn alle actieve stoffen wel al opgenomen, en is het gewoon zaak je te herstellen voordat alles inkickt.
Jammer dat de menselijke maag niet sterk genoeg gebouwd is dergelijke afweerreacties te negeren.
Het lijkt me namelijk een nogal sterke stempel drukken op de rest van (het verloop van) de trip.
Ik lees op Erowid dat het helemaal niet als onprettig wordt ervaren. Zo'n beetje als wanneer je een hele sloot bier hebt gedronken en er nogal ziek van bent, maar nadat je hebt gekotst ontzettend bevrijd bent van alle misselijkheid. Bij Ayahuasca wordt het onvermijdelijke kotsen zelfs als reinigend en als onderdeel van de trip gezien.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2005, 14:59
Verwijderd
ik denk dat je dat bij cactus ook wel zo kan zien. Het is in ieder geval bij peyote kotsen en dan vet lang trippen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 15:18
Faery
Faery is offline
Vorige maand ofzo San Pedro geconsumeerd. Bij de Sjamaan verkopen ze stammen van zo'n 30cm, klaar om te consumeren. Cactus in stukjes gehakt en in een pan water (met een scheutje citroensap) een paar uur laten trekken. De pulp die overbleef was onbeschrijflijk smerig om te eten. Met een flinke scheut scherpe chilisaus is het ons (cactus zou voor 2 mensen genoeg zijn) toch gelukt het in ongeveer een uur te verorberen. Niet leuk, met flink kokhalsen bij 't slikken/kauwen.

Na zeker anderhalf uur werd het effect wel merkbaar. We hadden blijkbaar niet genoeg om er echt van te trippen, hoewel het welbekende tripgevoel beslist wel aanwezig was. In het begin van de trip gaf het een uitermate kalmerend effect, zeker met de benodigde wiet erbij. Ik heb nog nooit zo heerlijk liggen 'chillen'. Heel loom, lekker warm, cosy sfeer. Dat was wel tof.

Na een poosje werden we energieker, fitter. Omdat het effect niet veel spannender dan dat zou worden, veronderstelden we, besloten we maar eens richting stad/coffeeshop te wandelen. De overige twee aanwezigen, onder invloed van hawaiiaanse paddels, gingen vol enthousiasme mee (of uit bittere noodzaak: als niet bepaald ervaren gebruikers zagen ze het niet echt zitten om samen in een redelijk onbekend huis rond te hangen). Aldus, met een stevige wandeling voor de boeg, zo'n drie kwartier heen en drie kwartier vertrokken we. En ja, godverdomme, ik heb nog nooit zo fanatiek gemarcheerd (en dat met een conditie van 0,0 en een nicotineverslaving waar je trots op mag zijn). Bruisend van energie (maar geen opgefokt tandenknarsen!) richting shop gehobbeld, met de grootste lol m'n Ausweis laten zien (Enschede he) en een toet wiet gehaald. Met flinke tred weer naar huis en aldaar aangekomen besloot m'n lichaam dat het welletjes was geweest: op het randje van hyperventileren een half uur uit liggen hijgen.

De rest van de nacht wakker gebleven en hoewel na een paar uur trippen de energie toch wel verdwenen was en m'n ogen uit m'n kassen branden was er van slapen nog beslist geen sprake - 's ochtends nog even een halfslachtig dutje weten te doen, maar van goed uitgerust zijn was geen sprake. Gelukkig stond er niets op de planning behalve een paar uur lam op de achterbank van een auto zitten, waardoor de dag prima door te komen was.

Al met al een geslaagde trip, maar niet zo intens als mescaline schijnt te kunnen werken. Een hogere dosis (nu was er een stam van 15cm door m'n slokdarm gegaan) proberen staat dus zeker wel op de planning, hoewel ik die intens bittere rommel eigenlijk niet meer door m'n strot wil rammen. Pure mescaline proberen te ritselen dus maar.

Zeker het proberen waard dus, veel plezier :>.
__________________
Genocidealisme.

Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 20:23.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 15:33
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Faery schreef op 16-06-2005 @ 16:18 :
Vorige maand ofzo San Pedro geconsumeerd. Bij de Sjamaan verkopen ze stammen van zo'n 30cm, klaar om te consumeren. Cactus in stukjes gehakt en in een pan water (met een scheutje citroensap) een paar uur laten trekken. De pulp die overbleef was onbeschrijflijk smerig om te eten. Met een flinke scheut scherpe chilisaus is het ons (cactus zou voor 2 mensen genoeg zijn) toch gelukt het in ongeveer een uur te verorberen. Niet leuk, met flink kokhalsen bij 't slikken/kauwen.

*knip*

Zeker het proberen waard dus, veel plezier :>.
Hoe dik was die 30cm van jou? Was het een stuk uit een volgroeide (veel grotere) cactus?
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 15:37
Faery
Faery is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 16-06-2005 @ 16:33 :
Hoe dik was die 30cm van jou? Was het een stuk uit een volgroeide (veel grotere) cactus?
Ik kan me niet herinneren dat 'ie aan een kant was afgehakt, dus ik vermoed dat het de hele cactus is geweest. Hij was op z'n dikst een centimeter of 6 a 7.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 15:42
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Faery schreef op 16-06-2005 @ 16:37 :
Ik kan me niet herinneren dat 'ie aan een kant was afgehakt, dus ik vermoed dat het de hele cactus is geweest. Hij was op z'n dikst een centimeter of 6 a 7.
Vet, dan heb ik genoeg om te trippen
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 15:45
Faery
Faery is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 16-06-2005 @ 16:42 :
Vet, dan heb ik genoeg om te trippen
Hehe, succes :>
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 16:18
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Hm,

dus dat stuk was zo ong 424 cm³
Hoeveel spul duw je dan feitelijk je strot door?

Het klinkt als twee grote hamburgers aan bittere marteling
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 16:43
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je de kern, die steenhard is, ook op eet. Bovendien moet je de zooi ook nog eens uitkoken.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 17:52
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Er staat geschreven dat de werkzame stof(fen) direct en heel dicht onder de schil zitten.

Dus de meerwaarde van het eten van de kern zie ik eig ook niet in.
Zeker niet als ie ook nog es keihard en evenzo bitter is.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 23:08
Faery
Faery is offline
De kern was beslist niet steenhard (wellicht was de cactus niet oud genoeg?). Uitkoken heeft de boel ook flink wat slapper gemaakt, inderdaad.

En ja, het waren twee flinke hamburgers om weg te werken. Godverdomde smerig. :>
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 23:09
Faery
Faery is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 17-06-2005 @ 18:52 :
Er staat geschreven dat de werkzame stof(fen) direct en heel dicht onder de schil zitten.

Dus de meerwaarde van het eten van de kern zie ik eig ook niet in.
Ook in het vruchtvlees zit mescaline. Enkel de schil eten lijkt me dus niet de meest aannemelijke keuze.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-06-2005, 20:19
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Die schil smaakt wel VERSCHRIKKKKKKKKKKELIJK, dus ik zou het om mijn smaakpupillen een lol te doen volgende keer liever omdraaien ...................puur dus


edit: ok omdat mr mentu het zo wil, het zijn SMAAKPAPPILLEN, sorry het spijt me zeeeeeeeeer.......... dit meen ik echt
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent

Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 20:33.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 09:49
SRV
Avatar van SRV
SRV is offline
T smaakt vies, maar is de trip zeker waard.

Er bestaat een kans op kotsen en als je het uitkotst heeft dat geen effect op de trip.
__________________
wat is deze
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 11:52
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Juh ik werd er zeer energiek van, maar miste wel een beetje een trip-achtige-factor, die ik meer met paddo's zou hebben, volgende pure mescaline!!!, dan moet het echt goed werken, ik denk dat ik niet genoeg in me had zitten
(en vond de trip wel vet hoor)
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 12:42
Type
Avatar van Type
Type is offline
Euh, is het niet mogelijk om er gewoon thee van te trekken? Dat je geen bittere brokken door je strot moet duwen?
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 16:00
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
cker, maar de schil is taai en zal dus niet alle mescaline prijsgegeven als je um kookt, en die wil je toch wel cker in je bloed hebben.
Het vruchtvlees is goed te koken.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Peyote (cactus)
apekop123
26 18-05-2004 11:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.