Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2006, 15:40
salimpy
salimpy is offline
heey mensen!!

ik heb hulp nodig
kan iemand mij vertellen wat het beleid van verdonk nou eigenlijk inhoud en wat ze ermee wil bereiken??

want ik moet morgen een presentatie over haar beleid houden. ik ga de zaken van kalou en taida ook gebruiken.
alleen ik weet nu nog steeds niet wat haar beleid inhoud

kan je me hiermee helpen??

thanxx!
__________________
:P :P :P
Advertentie
Oud 28-05-2006, 16:31
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Kijk is op wikipedia
Oud 28-05-2006, 16:34
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Volgens mij is dit al zo ongeveer het zesde topic dat je hierover opent. Leer zelf argumenteren zou ik zeggen.

Edit: zeker wel:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1418379
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1406621
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post21489778
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1406720
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1406718
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1406715
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1406618
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 16:37.
Oud 28-05-2006, 16:54
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
en bannen die handel. Dit is al de zoveelste keer van salimpy. Het begint op te lijken.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 28-05-2006, 16:59
salimpy
salimpy is offline
de zoveelste????
__________________
:P :P :P
Oud 28-05-2006, 17:01
salimpy
salimpy is offline
dat ging over iets anders namelijk een discussie!!
__________________
:P :P :P
Oud 28-05-2006, 18:09
Supersuri
Supersuri is offline
Vertel maar iets over:

regels zijn regels
deportatie van buitenlanders het liefst regelrecht hun dood tegemoet (congolezen en iraanse homo's)
Oud 28-05-2006, 18:27
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Als je een presentatie houdt zou ik me aan de feiten houden, supersuri zn tip zou ik dus niet gebruiken.
Oud 28-05-2006, 18:57
Verwijderd
Ja, want in Iran zijn ze erg lief voor homo's.

...
Oud 28-05-2006, 19:25
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 28-05-2006 @ 19:27 :
Als je een presentatie houdt zou ik me aan de feiten houden, supersuri zn tip zou ik dus niet gebruiken.
Zijn het geen feiten dan dat:

Ze heeft gezegt: "regels zijn regels"
Ze Iraans homo's uitzet.
Ze Congoleze uitzet met een aantekining in hun dossier en dat meestuurd.

Over Kalou en Taida kan je hele andere discussies houden en dat zijn inderdaad meer meningen dan feiten.

Kalou vind ik opzich terecht maar de onderbouwing was slecht. Ik vind namelijk niet dat je mensen een paspoort moet geven dat zodat ze voor je land kunnen voetballen, want dan zegt het nationale elftal niks meer. Krijg je zoiets als Qatar, 6 Brazilianen in de basis. Het argument dat hij niks zou toevoegen aan het Nederlands team was onzin want het is een hele goede voetballer, dat hebben trainers ook gezegt.

Dat van Taida was ik het ook niet mee eens. Oke ze is illegaal maar volgt nu zolang onderwijs dat ze haar best had kunnen uitzetten 2 maanden later na haar eindexamen. Nu kon ze dat wel op de ambasade maken, maar dat levert een hoop stress op en minder goede begeleiding.
Oud 28-05-2006, 19:32
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 28-05-2006 @ 19:09 :
Vertel maar iets over:

regels zijn regels
deportatie van buitenlanders het liefst regelrecht hun dood tegemoet (congolezen en iraanse homo's)
Als je het nieuws zou volgen, wist je dat ze hier op teruggekomen is.
Oud 28-05-2006, 20:05
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 28-05-2006 @ 20:25 :
Zijn het geen feiten dan dat:


1) Ze Iraans homo's uitzet.
2) Ze Congoleze uitzet met een aantekining in hun dossier en dat meestuurd.
1) Jep, en ik sta daar compleet achter. Dat heeft niks met de dood tegemoet sturen te maken, in Iran is homsexualiteit ook niet strafbaar en die ter dood veroordeelde homo's waar men steeds mee aankomt waren kinderverkrachters, daar waren ze voor veroordeelt en daarvoor werden ze opgehangen. Dat het in Iran geen pretje is voor homos lijkt me duidelijk, maar dat geldt voor het gros van de wereld.

2) En dat dosier mee gestuurd? Nah. Een vinkje bij t woord asiel. Dat noem ik geen dosier.
Oud 28-05-2006, 21:07
Verwijderd
Homoseksualiteit in Iran is wel degelijk strafbaar. Homofilie niet, want dat kun je moeilijk strafbaar stellen.
Oud 28-05-2006, 21:21
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 28-05-2006 @ 21:05 :


2) En dat dosier mee gestuurd? Nah. Een vinkje bij t woord asiel. Dat noem ik geen dosier.
Dan noem je het geen dossier ook best, maar het gaat erom dat er duidelijk gemaakt wordt opzettelijk aan de congoleze regering dat het assielzoekers zijn.

En ga nou niet zeggen dat het niet opzettelijk is, en gewoon een foutje van ambtenaren. Als het niet opzettelijk was, hadden ze al lang de mogelijkheid op het formulier weghaalt waar je kon aanvinken dat het om assiel ging.
Oud 28-05-2006, 23:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sylph schreef op 28-05-2006 @ 22:07 :
Homoseksualiteit in Iran is wel degelijk strafbaar. Homofilie niet, want dat kun je moeilijk strafbaar stellen.
schijn·pro·ces (het ~)
1 imitatie van de normale rechtsgang terwijl de afloop al vaststaat
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-05-2006, 02:49
Verwijderd
Uh?
Oud 29-05-2006, 07:33
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
salimpy schreef op 28-05-2006 @ 16:40 :
ik heb hulp nodig
kan iemand mij vertellen wat het beleid van verdonk nou eigenlijk inhoud en wat ze ermee wil bereiken??
Aangezien bovenstaande replies je niet echt helpen:

Verdonk is als Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie verantwoordelijk voor het immigratiebeleid en beleid gericht op integratie van allochtonen in onze samenleving; een belangrijk onderwerp dat de laatste jaren erg populair is geworden. Haar beleid wordt door velen als 'streng' ervaren; dat komt voornamelijk omdat in de jaren voor het paarse kabinet er enorm veel asielzoekers naar Nederland kwamen met het oog op economische verbetering. Zij worden ook wel 'goudzoekers' genoemd, omdat ze niet vluchtten vanwege oorlog of politieke redenen maar enkel uit economische perspectieven; in nederland zouden ze meer kunnen verdienen en zo een leuker/beter leven kunnen krijgen. De realiteit viel echter een stuk minder rooskleurig uit voor hen; en veel van hen belandden in de illegaliteit.

Verdonk heeft als minister een aantal dingen 'rechtgezet', zo is haar beleid erop gericht om juist deze economische immigranten tegen te houden. Verdonk wil enkel vluchtelingen die moeten vrezen voor hun leven - vanwege oorlog of politieke instabiliteit - een verblijfsvergunning geven. Mensen die willen naturaliseren (= nederlander worden) moeten bovendien een toets afleggen om aan te tonen dat ze goed nederlands spreken en schrijven en op de hoogte zijn van onze normen en waarden. Voorheen was dat niet zo en kregen migranten heel gemakkelijk een Nederlands paspoort. Veel burgers hadden hier kritiek op; omdat mensen nu 'nederlander' waren terwijl ze vaak geeneens nederlands konden praten! Ook de hogere misdaadcijfers van met name Marokkaanse migranten zijn een reden voor veel mensen om verdonk te steunen.

Tegenstanders vinden dat minister Verdonk een onmenselijk beleid voeren; mensen niet in Nederland toelaat waarvan zij vinden dat dat wel zou moeten. Tevens heeft Verdonk een aantal fouten gemaakt waardoor mogelijk mensen in andere landen als Congo gemarteld zijn. Bekeken bij haar totale beeld denk ik zelf dat die fouten best meevallen; overal worden fouten gemaakt en de omvang hiervan is relatief beperkt. Veel tegenstanders proberen echter een aanleiding te zoeken om verdonk op aan te vallen; met de hoop dat ze ontslag neemt of aan populariteit verliest. Dat leek even het geval, maar nu heeft ze weer aan populariteit gewonnen.

Nouja als je meer wilt weten hoor ik het wel.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 29-05-2006, 08:21
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 28-05-2006 @ 19:09 :
Vertel maar iets over:

regels zijn regels
deportatie van buitenlanders het liefst regelrecht hun dood tegemoet (congolezen en iraanse homo's)


Regels zijn inderdaad regels. En die regels zijn er echt niet voor niets, en niet zomaar op een dronken maandagochtend uitgescheten door een mislukte gemeenteambtenaar, maar daar is serieus over nagedacht.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Ads door Google
Oud 29-05-2006, 09:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-05-2006 @ 03:49 :
Uh?
Mensen die beweren dat in Iran slechts seks voor homo's en niet homofiel zijn zelf strafbaar is, zijn zwaar naief.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-05-2006, 09:28
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Dit is geen huiswerkforum. Bovendien zijn er al een boel threads geweest over dit onderwerp.

Citaat:
Pruttelpot schreef op 28-05-2006 @ 21:05 :
in Iran is homsexualiteit ook niet strafbaar

"Article 108:
Sodomy Is Sexual Intercourse Between/Among Men.

Article 109:
The Punsihment Envisaged Under The Law For The Act Of Sodomy Will Apply Equally To Both The
Active And The Passive Participants

Article 110:
Punishment For Sodomy Is Death: The Method Of Execution Will Be Decided By The Presiding
Sharia Judge

Article 111:
The Prescribed Punishment Is Applicable To Both(All) Parties Provided They Are Mature, Of
Sound Mind And Have Free Will."

http://www.irvl.net/homosexuality.htm
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.