Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2006, 12:55
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ik heb momenteel een abo van T-mobile en die loopt binnekort af.
Nu zit ik erover te denken om een abo van Telfort te nemen maar ik weet van sommigen dat die nooit echt goed bereik ermee hebben op sommige plaatsen in Nland.
Zoals bijv in het oosten van het land weet ik heb je goed bereik maar zodra je ook maar enigzins de kant van het westen opgaat, wordt het minder

Nu zitten hier zat mensen op het forum die wijd verspreid in Nland wonen dus ik kom mijn vraag hier stellen voor diegenen die ook Telfort hebben.
Hoe is jullie bereik met Telfort?
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2006, 13:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zou het matig noemen. Op de faculteit heb ik geen bereik, op m'n eigen kamer heb ik soms slecht, soms redelijk bereik en in de huiskamer is het altijd slecht. In kroegen en dat soort plaatsen heb ik meestal geen bereik.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 13:23
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Mijn bereik is prima (in zuid-limburg, maastricht) maar zodra ik sommige gebouwen in de stad in ga of richting platteland is het niet goed te doen, en dan vooral niet binnen. Daar staat wel de voordelige prijs tegenover
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 13:37
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
telfort is niet heel slecht geloof ik. telfort is overgenomen door KPN dus en KPN heeft het beste bereik...
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 14:31
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
telfort is kut. Ik heb in Groningen wel bereik. Ga ik naar oost-groningen naar mijn ouders toe, heb je geen bereik. en tevens natuurlijk als ik richting oost groningen bel met iemand van telfort = geen bereik.
In Leeuwarden heb ik ook bereik, behalve echt in gebouwen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 14:40
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik heb telfort voor 2 jaar gehad en vond de verbiningen in limburg SUPER. Ik heb van veel vrienden gehoord dat Telfort 1000x beter is dan T-mobile dus je gaat er alleen maar op vooruit
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 18:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 07-09-2006 @ 14:37 :
telfort is niet heel slecht geloof ik. telfort is overgenomen door KPN dus en KPN heeft het beste bereik...
Dat zegt helemaal niets
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 12:21
Taliesin
Avatar van Taliesin
Taliesin is offline
ik weet het niet....ik hoor altijd van andere mensen of het een of het ander. het is altijd heel er gwisselend volgens mij
__________________
By the time you're done reading this, you realize you have wasted 5seconds of your life
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 12:46
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-09-2006 @ 19:09 :
Dat zegt helemaal niets
Sterker nog, volgens mij mag Telfort niet eens KPN's netwerk gebruiken van de NMA..
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 13:39
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Prijs-kwaliteitverhouding he...
Telfort is goedkoop, maar daar staat tegenover dat hij ook erg kut is.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 19:06
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Darko schreef op 08-09-2006 @ 13:46 :
Sterker nog, volgens mij mag Telfort niet eens KPN's netwerk gebruiken van de NMA..
Jawel hoor, ze zijn druk bezig beide netwerken te integreren. Ik meen gelezen te hebben dat op enkele plaatsen in Nederland waar bijna geen Telfort bereik is, men gratis kan roamen bij KPN.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 22:55
Verwijderd
Tsjah, de een heb een mening die anders is dan de andere.

ik zit al 5 jaar bij Telfort, heb 1 abbo, en 1 prepaid.
Dus ook 2 telefoons.. een SE T610 en een SE K800i,
met mijn K800i heb ik vrijewl overal bereik, en met die T610 niet overal.

maar ik kom in vaak in Den Haag, perfect bereik
thuis (Zoetermeer) ook altijd goed bereik.
en op me werk (alphen a/d rijn) ook goed bereik..
ik heb nooit gehad datik geen bereik heb gehad met me nieuwe foon.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 14:11
J-roenn
J-roenn is offline
in zeeland sowieso het meest baggerste bereik van alle 5 de providers, met alle 4 de andere gewoon overal te bereiken, maar telfort de helft gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 14:15
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
tele 2 heeft nu ook telfort's netwerk
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 16:45
Verwijderd
Citaat:
remy476 schreef op 09-09-2006 @ 15:15 :
tele 2 heeft nu ook telfort's netwerk
en Qick gaat ook via het Telfort netwerk
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 17:45
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
LB06 schreef op 08-09-2006 @ 20:06 :
Jawel hoor, ze zijn druk bezig beide netwerken te integreren. Ik meen gelezen te hebben dat op enkele plaatsen in Nederland waar bijna geen Telfort bereik is, men gratis kan roamen bij KPN.
jaaaahaaa??
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 18:52
Codaz
Codaz is offline
Telfort is helemaal niet zo kut hoor, vooral niet in de grote steden zoals Eindhoven/Utrecht etc etc.

Het KAN zijn dat het in de dorpen wat minder is, je kan eens in je dorp rondvragen wie Telfort heeft en hoe hij/zij erover te spreken is.

Moet kunnen lijkt me, in dorpen is toch altijd een ons kent ons gevoel
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 20:14
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
mijn moeder heeft echt jarenlang telfort gehad en dat beviel prima
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2006, 20:59
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
Ik heb ook Telfort, geen problemen met bereik.
Ze hebben me toen wel een jaar gratis internet aangeboden op m'n telefoon. Bleek achteraf 50% korting op de kosten te zijn (dus gelijk opgezegd toen ik daar achterkwam).
Ze zeiden dat ze dat toen nog niet zeker wisten toen ze mij dat aanboden (waarom bieden ze het dan aan) en ik zou een mail krijgen binnen 5 dagen of ik het geld terug zou krijgen..
3 Weken later ben ik nog eens langs gegaan, zeiden ze van ja het is druk, nog een week (hooguit 2) dat is ondertussen volgens mij al weer 2 maanden geleden.. Van de week toch nog maar eens bellen over hoe of wat. De service is dus wel vrij kut..
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 18:05
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
ah man...dit maakt het er ook niet echt duidelijker en dus makkelijker op Wat moet ik nou doeoeoeoeoeeeennn???!
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 19:37
LB06
LB06 is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 11-09-2006 @ 18:45 :
jaaaahaaa??
Jaaaahaaa!!!

http://www.telecomwereld.nl/n0001219.htm
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 00:03
Codaz
Codaz is offline
Bovendien, iedere Telfort beller gaat medio 2007 naar het KPN netwerk over.... Dus altijd goed bereik.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 02:54
Verwijderd
In het linkje staat dat ze pas klaar zijn in 2008 met het volledig integreren, dus daar heb je weinig mee te maken (je gaat voor een 1-jarig abo neem ik aan?) Wel een goede zaak natuurlijk, voor weinig geld kan je dan bellen op het kpn-netwerk.

Ik vraag me wel af of ze daar nog een hoger tarief voor gaan rekenen. Het is raar als je voor de prijs van het telfort abonnement op het kpn netwerk kan bellen (waarom nog voor kpn kiezen dan), ik verwacht een hogere prijs per minuut bij roaming (+-25 cent schat ik in)

Het goedkoopste ben je uit als je je t-mobile abo gaat vernieuwen via t-mobile, de korting is nu hoger voor bestaande klanten. Vroeger was het altijd zo dat nieuwe klanten altijd ontzettend hoge kortingen kregen en bestaande klanten een stuk minder, nu is dat andersom gewoon via de website of klantenservice.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 11:23
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Punt is:
ik zit nu bij Tmobile. Als ik daar blijf, het goedkoopste wat ik dan kan krijgen is 9,95 p/mnd. Bij telfort heb ik dus een aanbieding gezien voor 4,50 of 4,95 p/mnd (weet het zo snel ff niet) voor een abo van 2jr. Maar dat is dus aanzienlijk láger! Daarom wilde ik weten hoe het bereik is van Telfort, de één vindt het en de ander vindt het 10x


Het gaat mij vooral om hoe het bereik is in het oosten van het land. Maar tegelijkertijd ben ik bang...stel dat het bereik complete soep is...zit ik dr ondertussen wel ff 2jr aan vast

PS: het is een 2jarig abo, elke maand 300 minuten. (200+100 bonus)
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 17:46
Verwijderd
Eigenlijk nooit een 2-jarig doen. Dan moet je telefoon dus nog 2 jaar meegaan (+ hij is vast niet nieuw nu). De aanbieding van Telfort is eigenlijk 200 minuten, die 100 minuten is alleen van 20 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends en alleen naar vaste nummers/telfortnummers.

En natuurlijk is telfort goedkoper, maar je hebt dus het nadeel van die belminuten+ wat is 5 euro? Dan kost het 60 euro in een jaar meer, maar bel je wel gewoon goed en heb je niet te maken met opzeggen van je huidige abonnement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2006, 18:37
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Alex schreef op 21-09-2006 @ 18:46 :
Eigenlijk nooit een 2-jarig doen. Dan moet je telefoon dus nog 2 jaar meegaan (+ hij is vast niet nieuw nu). De aanbieding van Telfort is eigenlijk 200 minuten, die 100 minuten is alleen van 20 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends en alleen naar vaste nummers/telfortnummers.

En natuurlijk is telfort goedkoper, maar je hebt dus het nadeel van die belminuten+ wat is 5 euro? Dan kost het 60 euro in een jaar meer, maar bel je wel gewoon goed en heb je niet te maken met opzeggen van je huidige abonnement.
true maar die extra 5euro heb ik niet echt, zodoende...

en mn telefoon is nog redelijk nieuw, hijs nu 1 jaar oud.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Telfort of Libertel?
Orion16
20 06-11-2006 14:53
Software & Hardware Abo bij tele2?????
mira_love
9 03-10-2006 08:20
Software & Hardware Simcard only abonnementen
Verwijderd
30 01-10-2006 21:47
Werk, Geld & Recht Mobiel abonnement
Mo6
45 16-11-2004 22:21
Software & Hardware [GSM] Welke telefoon en abbonnement?
JJzD
24 07-12-2003 21:00
Software & Hardware Wat wordt je volgende GSM?
tommy_h
40 12-06-2002 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.