Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2016, 20:46
Ejansen
Ejansen is offline
Voor mijn afstuderen heb ik onderzoek gedaan naar het onderwerp "digitale personal shopper". Na mijn onderzoek start mijn zoektocht naar de toekomst van de digitale personal shopper met betrekking tot robotisering

1 vraagje simpel ja of nee (bij de ja/nee vraag staat wel al een korte uitleg wat de ja/nee inhoudt, dit was op aanraden van school). Argumentatie waarom je voor welk antwoord hebt gekozen is altijd welkom als reactie onder deze post. Jullie helpen me enorm om alleen al simpel ja of nee aan te klikken. (Link hieronder)

http://www.riddle.com/a/37841

Laatst gewijzigd op 10-01-2016 om 07:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2016, 20:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
een personal shop robot lijkt me nou echt iets voor op lifestyle. Al vind ik een opinie peiling nou niet echt onderzoek doen.
Overigens is het ook geen goede ja/nee vraag, want je stelt meer dan één vraag (want in je antwoordmogelijkheden gaat je vraag eigenlijk nog verder)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 07:41
Ejansen
Ejansen is offline
Citaat:
een personal shop robot lijkt me nou echt iets voor op lifestyle. Al vind ik een opinie peiling nou niet echt onderzoek doen.
Overigens is het ook geen goede ja/nee vraag, want je stelt meer dan één vraag (want in je antwoordmogelijkheden gaat je vraag eigenlijk nog verder)
Bedankt voor de feedback. Je hebt helemaal gelijk, ik heb daarom mijn bericht even aangepast. Over het onderzoek gesproken: ik heb hiervoor al onderzoek gedaan, ik ben nu opzoek naar verdieping. De riddle die ik hierbij heb gemaakt is het begin hiervan. Deze tool is voorgelegd door school.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 17:14
Claudette
Claudette is offline
Ik ga hem nu voor je invullen! Wil je mijn survey ook invullen?
Edit: Done

Laatst gewijzigd op 10-01-2016 om 22:03. Reden: je hebt een eigen topic ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.