Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2016, 14:40
ihatemy_life
ihatemy_life is offline
Ik kan er niet meer tegen ik heb een grote neus en als ik op school ben of waar dan ook word er gewezen of gepraat en naar me gekeken.. Zelfs met nog wou ff naar de winkel loop ik terug zie ik 2 mensen naar me wijzen en lachen.. Soms kom ik thuis na een dag school ofzo en dan wil ik echt zelfmoord plegen..

Wat moet ik nou doen?
(Ben een meisje van 15)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2016, 14:45
Nightguy
Nightguy is offline
Meiske,
praat er over met jouw ouders dat je het een enorm probleem vindt en dat je erg veel last van hebt. Plastisch chirurgie is tegenwoordig vanzelfsprekend en een te grote neus is geen uitzonderlijke ingreep.
Sterkte ermee en laat je niet door andere mensen gek maken. Niemand is perfect, al begrijp ik dat het niet leuk is om zo te worden nagekeken.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 16:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik denk persoonlijk dat jij je er veel meer aan stoort dan dat je omgeving dat doet. Misschien doen sommige mensen lullig, maar dat zegt meer over hen dan over jou. Is het niet je neus, dan draag je wel de foute schoenen of is je rugtas niet hip genoeg. Als mensen naar tegen je willen doen vinden ze daar altijd wel een reden voor.

Het populairste meisje van mijn middelbare school was helemaal niet supermooi, of super slim, of heel sexy, maar toch liepen veel jongens achter haar aan. Waarom? Omdat ze uitstraalde dat zij de meest geweldige persoon op aarde was. En als jij dat uitstraalt, dan breng je dat over op je omgeving. Ze was niet bloedmooi, maar ze had wel een sterke uitstraling waardoor niemand haar lelijk zou durven noemen. Soms is uitstraling veel belangrijker dan uiterlijk. Als jij uitstraalt dat je jezelf mooi vindt, dan geloven anderen dat ook veel sneller.

Maak je niet te druk, jij bent nog lang niet uitgegroeid en mogelijk komt je gezicht steeds beter in verhouding. Als kind had ik ook behoorlijke wangen, maar nu heeft mijn gezicht veel mooiere verhoudingen gekregen. Je bent nog jong en zal waarschijnlijk nog flink veranderen.

Met de juiste make up kan je de aandacht ook goed van je neus afleiden. Door je wenkbrauwen bij te tekenen wanneer die van nature vrij onopvallend zijn kan je ook veel meer expressie aan je gezicht geven. Ook goede oogmakeup kan de aandacht afleiding van je neus. Experimenteer hier eens mee en probeer, misschien samen met een vriendin, uit te vinden wat jouw gezicht het beste tot zijn recht laat komen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 16:28
Verwijderd
Nou, eh, ik vind het nogal wat om een meisje van vijftien plastisch chirurgie aan te raden. Daar zou ik denk ik nog even mee wachten.

Probeer de aandacht eens te leggen op de zaken waar je wel trots op bent! Zet je ogen aan met een beetje mascara, draag wat lippenstift of wees creatief met je haar. Dan leg je de nadruk op dat wat je wél mooi vindt en niet op wat je niet mooi vindt. Ik heb ook best een dikke neus en op stomme dagen kan ik me daar echt aan storen. Aan de andere kant ben ik blij met mijn haar en vind ik mezelf met een beetje lippenstift leuker. Dus dan probeer ik daar de aandacht mee af te leiden van mijn neus. Waarschijnlijk heb jij meer last van je neus dan anderen en valt het hen niet zo erg op als dat jij er last van hebt. Probeer te kijken naar wat je wel mooi vindt en niet naar wat je niet moo vindt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Rorschachtopic
Verwijderd
42 14-02-2011 15:20
Liefde & Relatie Meiden vinden jullie dit een afknapper?
jaja2010
64 03-03-2010 19:09
Films, TV & Radio Favo persoontje uit Lord of the Rings
Donald Duck
189 05-07-2004 17:19
Lichaam & Gezondheid Mijn neus is veels te groot !!
Dr_Love
3 28-03-2002 10:39
Lichaam & Gezondheid Het Grote Accepteer Je Lichaam Topic!
DarkCat
53 28-02-2002 17:49
Verhalen & Gedichten je grote neus...
Asses
2 20-02-2002 19:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.