Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2016, 23:09
Thetrue
Avatar van Thetrue
Thetrue is offline
Hallo!
Ik zoek tips / recepten om voller te lijken/worden.
Met lijken heb ik het over kleding, kapsel tips etc. En met worden zoek ik dus lekkere recepten voor lunches en ontbijten en alles ! En inspiratie foto's zijn ook heel erg welkom.
Er zijnn op internet veel afval topics te vinden enz. Maar niet veel aankom topics.
Of weet iemand anders een leuk forum waar ik terecht kan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2016, 08:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vanuit wat voor context wil je aankomen? Als je erg dun bent door een eetprobleem is www.proud2bme.nl een fantastisch forum voor steun en tips bij genezing.

Anders hebben mensen op dit forum altijd ook tips klaar voor wie wil horen!

Wat eet je op dit moment ongeveer op een dag, en wat doe je aan sport? Als we daar een beeld van hebben kunnen we beter tips geven
Oh en:hoe oud ben je? Kan het zijn dat je net na een groeispurt zit en daarom even wat dunner bent?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2016, 10:55
Thetrue
Avatar van Thetrue
Thetrue is offline
Nee, het komt niet door een eetprobleem. Ik ben van jongens af aan al dun (echt vanaf 2 jaar al). Ik zit gewoon snel vol en heb ook geen zelfdiscipline. Ik heb ook geen eetlijst want ik eet nooit hetzelfde, maar ik weet dat het veel te weinig is. als ik kijk naar aankom lijsten moet je wel zo'n 6/7 boterhammen eten terwijl ik er meestal maar 2 eet op een hele dag.
Ik heb gewoon echt geen trek in meer en zit dan vol. Ik heb ook bij een diëtist gelopen maar daar had ik vrij weinig aan. Ze gaf goede tips maar al die tips kende iemand van internet.
Ik ben 16 jaar. Ik sport zero. Alleen op school 2 uurtjes in de week en elke dag 20 min naar school en terug naar huis 20 min
Met citaat reageren
Oud 21-02-2016, 11:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Toch meer eten, desnoods in hele kleine porties. Twee boterhammen op een dag is echt weinig.
Bij kleding kan je problemen kleding te kiezen die de nadruk legt op breedte. Dus horizontale strepen, of kleding met een lijn of einde op een breed punt van je lichaam. Als ik bijvoorbeeld een rok draag tot op een breed punt van mijn benen (kuiten bijvoorbeeld) lijken mijn benen breder dan wanneer een rok stopt op een smal punt (enkels).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-02-2016, 11:46
Thetrue
Avatar van Thetrue
Thetrue is offline
Ja ik weet het. En de vakantie helpt ook niet bepaald mee. Normaal gesproken heb ik dan om half 1 en ontbeten, tussendoortje gehad en lunch.. Maar in de vakantie word ik soms pas wakker om die tijd..
Ik draag nooit rokjes, korte broeken enz. Altijd gewoon een jeans, en ik vind wijde pijpen lelijk.. dus ik draag altijd skinny jeans.. maar dat laat geloof ik juist zien dat je dun bent. Maar goed, de rest vind ik dus niet mooi (ja korte broekjes wel enz. Maar dat doe ik niet,door het dun zijn)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2016, 11:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dan zal op luie dagen veel moeten brunchen of om een uur of drie nog wat brood moeten eten.

Zijn er geen broodvervangers die je lekkerder vindt waar je meer van op kunt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-02-2016, 15:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En denk verder ook aan: smeer calorierijk beleg op die boterhammen die je wel eet (boter onder alles; pindakaas, volvette kaas; leverworst, en dus geen rosbief of light smeerkaas). Vervang magere en halfvolle melkproducten door volle melkproducten. Gebruik mascarpone in plaats van cottage cheese en schrap sowieso alle light producten en alle dingen met cafeïne want die geven je een vol gevoel zonder je calorieën of voedzame stoffen te bieden.
Drink volle melk en vruchtensap in plaats van water en thee. Eet echt altijd drie maaltijden en drie tussendoortjes. Gebruik extra jus of saus bij het avondeten.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2016, 19:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Omdat je vraag breder is dan alleen eten en drinken, verplaats ik he topic naar lifestyle.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 12:45
Verwijderd
Ik hou van brood, maar als ik me aan het voedingscentrum-dagschema houd komen de boterhammen me ook al snel de neus uit. Probeer eens cruesli met Griekse yoghurt als ontbijt, met een goede lepel honing of jam erin. Of als lunch als je thuis bent een pakje noodles en een gebakken eitje, of mee naar school krentenbollen met boter en bruine suiker, of een tortilla wrap met roomkaas en ham. Toen ik als tiener moest aankomen at ik ook veel brinta, want dat lepelt lekker snel weg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat is mooier?
JueBlue
18 30-01-2013 15:33
Lifestyle Vrouwen met kort haar
Knaagdier
51 16-12-2011 15:10
Lichaam & Gezondheid Van scheren worden je haren dikker
Marsel
18 15-06-2003 15:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat vinden jullie ervan dat Nederland POLITIEK INCORRECT is?
Nieuwe Nationale Partij
89 21-01-2002 21:21
ARTistiek deel 4&5 van vervolg verhaal!
fruitmand
3 31-12-2001 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.