Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2016, 08:41
Zottie2
Zottie2 is offline
Hey
Uhm ik wil een beetje m'n stijl verbeteren. Ik hou van de stijl van gossip Girl. Weten jullie leuke winkels waar ik kan kopen? En hoe ik aan geld kom? Ik kan namelijk wel oppassen mar niemand heeft een oppas nodig dus verdien ik ook niet veel geld. Oh en nog een vraag: hoe hou ik mijn haar de hele dag door gezond?

Xjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2016, 08:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je haar gezond houden is niet zo moeilijk. Zorg dat je gezond eet en voldoende drinkt, als je lichaam voedingsstoffen mist zie je dat namelijk aan je haar. Was je haar niet te vaak (twee tot drie keer per week is ruim voldoende) en gebruik als je dat fijn vindt een conditioner na de shampoo. Blijf uit de buurt van stylingtools zoals föhns, krultangen en stijltangen, want die kunnen je haar flink beschadigen. Wil je dit toch gebruiken, gebruik dan eerst een hitte-beschermend product. Gebruik je veel stylingproducten zoals mouse of haarlak, dan wordt je haar sneller vet en moet je vaker je haar wassen (en dat wassen is niet zo heel goed voor je haar, juist de natuurlijke vetten houden je haar gezond). Breekt je haar snel af? Misschien doe je dan je haar wel te strak in een staart of knot, waardoor je haar ook kan beschadigen.
Hopelijk kan je wat met dit antwoord!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 10:34
Zottie2
Zottie2 is offline
Dankjewel xx
Met citaat reageren
Oud 08-02-2016, 09:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb mijn kleding altijd in kringloopwinkels of anders tweedehands gekocht. Zo heb je aparte dingen voor heel weinig geld.
Ben je al oud genoeg voor een krantenwijk of een afwasbaantje? Dat kun je soms al op je 14e doen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 06:08
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
In de horeca is heeel veel werk te vinden zoals Barmedewerker, ober en in de afwas het verdiend vaak ook goed

Ik weet niet waar je interesses liggen, maar die mag je gerust even in een PM sturen.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 10-02-2016, 13:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom in een pm? Als ze het in het topic zet kan de rest ook meedenken!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 16:05
The big bang
Avatar van The big bang
The big bang is offline
Een krantenwijkje nemen ofzo zou ook kunnen om geld te verdienen. Ik koop ook wel eens iets tweedehands, maar ik vind het nieuw toch beter, betere geur. Vaak kijk ik online of ik leuke dingen kan vinden, je kunt online ook vaak kortingscodes vinden zoals hier http://www.kortingbox.nl/mode, dan krijg je bijvoorbeeld korting bij de H&M. Maar ik weet niet of dat je stijl is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle meisje in jongens kleding
ann18
9 24-10-2016 15:07
Lifestyle dure kleding of goedkope kleding
nielsje111
52 03-12-2012 12:00
Lichaam & Gezondheid kleine vrouwen en het kopen van kleding..
nicoco
59 05-06-2006 13:34
Lifestyle [Kleding]bazaar topic!
Jules
202 15-03-2005 16:50
Lifestyle Kleding Enquete
Sandra1988
69 16-03-2004 22:34
Lifestyle Stelling over kleding
Ochlocraat
34 03-08-2003 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.