Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2005, 18:09
Chronocide
Chronocide is offline
Je moet hem gewoon keihard op zijn bek slaan, hij mag je niet terugslaan, want dat dat hoort gewoon niet. En iedereen zal hem dan uitlachen omdat ie geslagen is door een meisje. (No offence)
__________________
(onderschrift)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2005, 18:16
Noddy
Noddy is offline
Ik heb trouwens die "diss" gelezen.
Er stonden allemaal dingen in dat ik "kk lelijk ben" Dat ik een kogel door mn huid krijg, dat hij "mn zus op zn pik zet, en mn ma wil ook maar die is te dik"
Echt ontzettend triest... Maar mn moeder heeft die "diss" dus gevonden (hij lag in mn kamer). Zij is nu heel erg pissed, en ze gaan waarschijnlijk zn ouders bellen ofzo.
Maarja... ik zie wel wat er verder gebeurt...
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 18:16
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Zo'n kooskansloosje moet gewoon van school gestuurd worden!
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 18:22
Verwijderd
ha wat een zielig kereltje. die moet je gewoon hard uitlachen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 18:55
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
hahaha
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 10:35
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
Optima schreef op 18-04-2005 @ 09:40 :
meisjes plagen, kusjes vragen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 15:07
Joe Carioca
Avatar van Joe Carioca
Joe Carioca is offline
Perenhoofd!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 18:07
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ehhh, hij is een Turk dus je durft hem niet te slaan? Lekker kromme logica, maargoed. Ik zou hem ergens op proberen te pakken en tot vervelends toe door te blijven gaan, verlaag je eens naar zijn niveau, dan merkt hij vanzelf dat het niet leuk is en dat jij hem daarin toch afbluft, maar dat moet je dus kunnen.

Als dit niet gaat, dan moet je hem confronteren (midden in de klas) met wat hij doet...

Als je dat niet kan, dan zou ik proberen er via een mentor ofzo wat aan te laten doen, werkt dit ook niet, dan sla je hem op zijn bek en is het probleem opgelost... Hij gaat heus geen meisje slaan, want dan is gelijk de hele school, alle leraren en waarschijnlijk ook zijn eigen ouders van mening dat hij een lul is. En dat wil hij echt niet.
__________________
As finishing touch, God created the dutch

Laatst gewijzigd op 22-04-2005 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 18:43
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Noddy,

Laat je moeder zijn ouders bellen. Of bel zelf. Stap naar je mentor of decaan. En als dat niet helpt naar de directeur.

Je hebt nooit te zeggen dat iemand lelijk is (als kwetsende opmerking). En opmerkingen over moeder en zus zijn ook not done.

Dus: licht zijn ouders in. En onderneem stappen op school.

Werkt de school niet mee, PM mij dan, dan zal ik ze bellen!
Veel sterkte en succes!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 19:32
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 22-04-2005 @ 19:07 :
Ehhh, hij is een Turk dus je durft hem niet te slaan? Lekker kromme logica, maargoed. Ik zou hem ergens op proberen te pakken en tot vervelends toe door te blijven gaan, verlaag je eens naar zijn niveau, dan merkt hij vanzelf dat het niet leuk is en dat jij hem daarin toch afbluft, maar dat moet je dus kunnen.

Als dit niet gaat, dan moet je hem confronteren (midden in de klas) met wat hij doet...

Als je dat niet kan, dan zou ik proberen er via een mentor ofzo wat aan te laten doen, werkt dit ook niet, dan sla je hem op zijn bek en is het probleem opgelost... Hij gaat heus geen meisje slaan, want dan is gelijk de hele school, alle leraren en waarschijnlijk ook zijn eigen ouders van mening dat hij een lul is. En dat wil hij echt niet.
het gaat er niet om dat hij een Turk is, maar hij gaat ook veel om met Turkse jongens die heel erg veel vechten. Ik heb vaak zat gezien dat ze mensen opwachten op school, en ik wil niet dat ze dat bij mij doen.

Ik geloof best dat hij niet wil dat iedereen heb een lul vindt... Maar de halve school heeft al een hekel aan hem, omdat hij altijd zo irritant en "stoer" doet.
Ik vraag me trouwens af of hij wel doorheeft hoe mensen over hem denken.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 19:50
Zarya
Avatar van Zarya
Zarya is offline
Citaat:
Noddy schreef op 22-04-2005 @ 20:32 :
het gaat er niet om dat hij een Turk is, maar hij gaat ook veel om met Turkse jongens die heel erg veel vechten. Ik heb vaak zat gezien dat ze mensen opwachten op school, en ik wil niet dat ze dat bij mij doen.

Ik geloof best dat hij niet wil dat iedereen heb een lul vindt... Maar de halve school heeft al een hekel aan hem, omdat hij altijd zo irritant en "stoer" doet.
Ik vraag me trouwens af of hij wel doorheeft hoe mensen over hem denken.
Vertel hem dat dan. Als je hem verteld dat hij gewoon een achterbakse hufter is, en er zijn meer mensen het met je eens, misschien dat het dan eens bij hem doordringt?
Verder lijkt hij me echt een hopeloos geval..
__________________
Come to me, of cureless ills thou art the one physician.Pain lays not its touch upon a corpse.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 01:24
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Noddy schreef op 22-04-2005 @ 20:32 :
het gaat er niet om dat hij een Turk is, maar hij gaat ook veel om met Turkse jongens die heel erg veel vechten. Ik heb vaak zat gezien dat ze mensen opwachten op school, en ik wil niet dat ze dat bij mij doen.

Ik geloof best dat hij niet wil dat iedereen heb een lul vindt... Maar de halve school heeft al een hekel aan hem, omdat hij altijd zo irritant en "stoer" doet.
Ik vraag me trouwens af of hij wel doorheeft hoe mensen over hem denken.
Zorg dan dat hij dat te weten komt, confronteer!!!
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 11:24
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 17-04-2005 @ 19:34 :
Sla 'm toch maar wel.
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Wisselen van school, iemand ervaring?
Laaal
26 05-10-2018 13:52
De Kantine Hier moest ik vandaag om lachen #6
Little Phoebe
500 05-02-2013 20:20
Seksualiteit beschamende fetisj
nils holgerson
9 17-01-2012 19:10
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Verhalen & Gedichten Heb jullie tips voor mijn verhaal?
Selina
7 10-12-2002 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.