Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2008, 06:55
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Is er iemand op dit forum die in wageningen woont/heeft gewoond?
Kunnen jullie je ervaringen delen?
En, als iemand ooit v. die opleiding heeft gehoord of eraan doet, kunnen jullie ook je ervaringen delen?
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2008, 13:46
Verwijderd
Ik ken wel iemand die deze opleiding op dit moment doet. Wat wil je precies weten? Dan kan ik hem wel eventjes mailen met die vragen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 20:27
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Achteraf gezien had ik het graag gedaan, maar is nu een beetje laat en daar heb jij ook niks aan

Ik ga wel een master International Development Studies doen, maar ook daar heb jij waarschijnlijk vrij weinig aan

Ik zou t iig doen als ik jou was, het lijkt mij heel gaaf!
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 23:03
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Ik ken wel iemand die deze opleiding op dit moment doet. Wat wil je precies weten? Dan kan ik hem wel eventjes mailen met die vragen.
Thanks evatjuh!

Ik wou eigenlijk wat meer informatie dan wat er op de (commerciele) website staat.
Over wageningen; Hoe zijn de bezieningen en uitingen, hoe zijn de mensen. Is de stad echt studentvriendelijk?

Over de studie zelf; Blijft het spannend en afwisselend? Wat voor onderwerpen behandelen jullie? Zij deze topics actueel? En het belangerijkste, kan je deze vindingen toepassen?

Alvast bedankt evatjuh
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 13:01
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Ik studeer geen internationale ontwikkelingsstudies, maar studeer (en woon) wel in wageningen. Ik heb geen idee wat bezieningen en uitingen zijn maar de mensen zijn leuk en het is wel echt een studentenstad, een op de 5 inwoners in wageningen is student geloof ik. Je komt dus overal en altijd wel mensen tegen die je kent, heel gezellig.
Als je nog andere vragen hebt dan beantwoord ik ze graag voor je
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 17:01
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Ik studeer geen internationale ontwikkelingsstudies, maar studeer (en woon) wel in wageningen. Ik heb geen idee wat bezieningen en uitingen zijn maar de mensen zijn leuk en het is wel echt een studentenstad, een op de 5 inwoners in wageningen is student geloof ik. Je komt dus overal en altijd wel mensen tegen die je kent, heel gezellig.
Als je nog andere vragen hebt dan beantwoord ik ze graag voor je
Thanks!
Vind je wageningen internationaal? En is het makkelijk daar aan werk te komen (als student)?
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 21:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wageningen en Internationale Ontwikkelingsstudie? Ach kom nou.. Wageningen is helemaal niet zo onderontwikkeld.

Kenjiro naamzoek overigens. Die zit meer in de ontwikkelingsgeografie dan ik en kan wellicht meer helderheid verschaffen over de vervolgstudie die daar achter ligt. Da's in Utrecht onder andere het International Development Studies (Engels, dan klinkt het alsof het echt iets is) waar je naar op zoek bent.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 08:44
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Thanks!
Vind je wageningen internationaal? En is het makkelijk daar aan werk te komen (als student)?
Jep, er zijn veel internationale studenten al zul je daar tijdens een nederlandstalige bachelor niet zo veel mee in aanraking komen. Je kunt natuurlijk wel lid worden van de ISOW (international students organisation wageningen) die organiseren allerlei activiteiten.
Volgens mij is het niet zo moeilijk om aan een baantje te komen, ik heb in ieder geval nog nooit iemand horen klagen en de meeste mensen die ik ken werken wel naast hun studie. Zelf werk ik voor de universiteit, daar zijn ook altijd wel verschillende klusjes beschikbaar.
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 15:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Wageningen en Internationale Ontwikkelingsstudie? Ach kom nou.. Wageningen is helemaal niet zo onderontwikkeld.

Kenjiro naamzoek overigens. Die zit meer in de ontwikkelingsgeografie dan ik en kan wellicht meer helderheid verschaffen over de vervolgstudie die daar achter ligt. Da's in Utrecht onder andere het International Development Studies (Engels, dan klinkt het alsof het echt iets is) waar je naar op zoek bent.
Jongen, praat geen poep. De master International Development Studies in Utrecht (dat is in het Engels omdat het een Engelstalige master is, DUH) is in de eerste plaats een doorstroommaster van sociale geografie en planologie, met andere studies kom je daar niet automatisch binnen. De 'vervolgstudie' zoals jij dat noemt van deze bachelor is gewoon de master International Development Studies in, jawel, Wageningen! Verder heeft Kenjirro hier weinig te zoeken omdat dit topic zoals gezegd gaat over Internationale Ontwikkelingsstudies in Wageningen, niet over Sociale Geografie. En die studies hebben behalve een enigszins gerelateerd vakgebied niet zoveel met elkaar te maken.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 23:48
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Bedankt voor alle info, ik ga op 12 april naar de open dag
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 08:53
brinkster
brinkster is offline
Ik studeer Economie&Beleid in Wageningen.
Eigenlijk wou ik nooit naar Wageningen omdat het zo'n kleine stad is enzo,
maar nu ik er zit wil ik er niet meer weg! Er is genoeg te doen.
__________________
music is the power of life!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 16:30
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik woon en studeer in Wageningen (Master Biologie). Zoals andere mensen al zeiden: Heerlijk kleinschalig en ongedwongen. Je leert veel mensen kennen. Universiteit is van goede kwaliteit. Als het aan mij ligt blijf ik d'r wonen.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studies en ervaringsdeskundigen
Tink*
19 10-04-2016 17:24
Studeren Studeren in Wageningen (Internationale Ontwikkelingsstudies)
Bee 90
3 12-04-2009 23:56
Studeren Deel je ervaringen met andere forummers!
Verwijderd
17 30-05-2008 10:52
Algemene schoolzaken Internationale Ontwikkelingsstudies?
Goede Fee
3 02-04-2004 10:36
Algemene schoolzaken HBO of WO mn ouders willen pers se WO!!
Rensketje
56 25-02-2004 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.