Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2016, 19:51
FluffyxEenhoorn
Avatar van FluffyxEenhoorn
FluffyxEenhoorn is offline
Ik verf mijn haar soms maar ik stel het altijd zo lang mogelijk uit zodat ik mijn haar niet te veel beschadig. Maar toch denk ik dat mijn haar beschadigd is het pluist heel veel en het breekt heel snel af. Is er een manier om mijn haar nog beter te verzorgen? Ik gebruik al conditioner en ik gebruik nooit föhns of andere dingen met hitte. Mijn moeder stelde al voor om het haarverf er gewoon uit te laten groeien maar dat zie ik absoluut niet zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2016, 20:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als jij je haar verft, wat voor verf gebruik je dan? Bleek je je haar ook? En hoe verf je? Verf jij al je haar opnieuw, of alleen je uitgroei?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 20:42
FluffyxEenhoorn
Avatar van FluffyxEenhoorn
FluffyxEenhoorn is offline
Citaat:
Als jij je haar verft, wat voor verf gebruik je dan? Bleek je je haar ook? En hoe verf je? Verf jij al je haar opnieuw, of alleen je uitgroei?
Ik verf mijn haar met verf van garnier en nee ik bleek het niet. Als ik mijn haar verf, verf ik meestal eerst de uitgroei en dan laat ik dat eerst intrekken. Daarna meestal nog een paar minuten me hele haar ivm vervaging. Mijn moeder verft het eigenlijks precies zoals de kapper het doet met van die kwasten. En er zit ook altijd een conditioner bij de haarverf die ook zeer goed helpt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 21:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik verf mijn haar met verf van garnier en nee ik bleek het niet. Als ik mijn haar verf, verf ik meestal eerst de uitgroei en dan laat ik dat eerst intrekken. Daarna meestal nog een paar minuten me hele haar ivm vervaging. Mijn moeder verft het eigenlijks precies zoals de kapper het doet met van die kwasten. En er zit ook altijd een conditioner bij de haarverf die ook zeer goed helpt.
Misschien, ik weet niet welke kleur je hebt, maar kan je een tijd overstappen op een kleurshampoo of een meer natuurlijke haarverf die minder schadelijk voor je haar is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 21:34
FluffyxEenhoorn
Avatar van FluffyxEenhoorn
FluffyxEenhoorn is offline
Citaat:
Misschien, ik weet niet welke kleur je hebt, maar kan je een tijd overstappen op een kleurshampoo of een meer natuurlijke haarverf die minder schadelijk voor je haar is.
Ik heb een beetje een donker rode kleur die niet makkelijk te vinden is. Maar ik zal even kijken of ik misschien een betere haarverf kan vinden online of kleurshampoo. Bedankt voor de tip ik had zelf nog nooit van kleurshampoo gehoord .
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 21:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Alle verf die je mengt uit twee verschillende componenten is schadelijker voor je haar dan een kleurspoeling, vegetable dye (bijv. W7, Manic Panic, Directions) of kleurshampoo. De chemicaliën in verf komen namelijk echt in de haarschubben, de kleur houdt dan langer maar je haar wordt ook veel kwetsbaarder.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote HAAR en KAPSEL topic #2
Trimm Trabb
437 11-01-2013 08:22
Lifestyle Erg beschadigd haar
Mimuna
7 08-04-2012 18:18
Software & Hardware iPod beschadigd!?
Verwijderd
14 07-11-2006 16:36
Lichaam & Gezondheid Tandvlees beschadigd door piercing.
Verwijderd
7 13-06-2005 11:07
Lichaam & Gezondheid welke shampoo is goed voor je haar
bayirgul
31 28-04-2004 13:15
Lifestyle droog+pluizend haar
shiningstars
21 23-11-2003 18:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.