Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2003, 19:04
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Dit zal vast wel eens gezegd zijn of ik zou het kunnen lezen op de verpakking..maar.. wanneer ben je nou niet beschermd door de pil, wel in de 7-dagen-pauze ..?

Alvast bedankt!
Oud 11-01-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Dit zal vast wel eens gezegd zijn of ik zou het kunnen lezen op de verpakking..maar.. wanneer ben je nou niet beschermd door de pil, wel in de 7-dagen-pauze ..?
Als je de pil gewoon slikt zoals het hoort (volgens de bijsluiter dus) en er zijn geen rare dingen aan de hand (andere medicijnen die de werking van de pil beinvloeden, overgeven/diaree enz.) ben je volgens mij altijd gewoon beschermd, ook in je stopweek.
Oud 13-01-2003, 09:05
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Euhhh...ben hele tjid gestopt met de pil. 'k ben nu weer begonnen en heb eenn vraagje! Ik ben net ongesteld geweest en gister was de 7de dag! gister heb ik de eerste pil weer geslikt! waneer ben ik nu beschermd???

*bijsluiter kwijt*
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Oud 13-01-2003, 20:32
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Oud 13-01-2003, 21:57
miss sublime
miss sublime is offline
Begin je pas na je menstruatie met slikken, dan is de pil de hele eerste maand niet betrouwbaar, welk merk je ook slikt. Het is dan pas betrouwbaar vanaf de tweede strip.

Duzzz meiden, als ik maandag met mijn nieuwe (2e) strip begin, en ik NIET meer ongesteld ben een van die dagen, zou ik het gewoon zonder condoom met mijn vriend moeten kunnen doen???

(herhalinkje omdat ik maar 1 reactie had, ik denk prbeer nog es )
hihi alvast bedankt!!
__________________
In Tudder, In Tudder, Dao höbbe koeie Duutsje udder, onger hunne boek
Oud 14-01-2003, 09:02
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
miss sublime schreef:
Begin je pas na je menstruatie met slikken, dan is de pil de hele eerste maand niet betrouwbaar, welk merk je ook slikt. Het is dan pas betrouwbaar vanaf de tweede strip.

Duzzz meiden, als ik maandag met mijn nieuwe (2e) strip begin, en ik NIET meer ongesteld ben een van die dagen, zou ik het gewoon zonder condoom met mijn vriend moeten kunnen doen???

(herhalinkje omdat ik maar 1 reactie had, ik denk prbeer nog es )
hihi alvast bedankt!!
ik heb 0 recties lekker is dat...
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Oud 14-01-2003, 09:11
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Iotje schreef:
ik heb 0 recties lekker is dat...
Misschien omdat die vraag pas tachtig keer gesteld is? En ook al beantwoord is? Bijvoorbeeld:

Citaat:
miss sublime schreef:
Begin je pas na je menstruatie met slikken, dan is de pil de hele eerste maand niet betrouwbaar, welk merk je ook slikt. Het is dan pas betrouwbaar vanaf de tweede strip.
Lijkt mij persoonlijk dan onnodig om nog een keer te gaan antwoorden...maar goed, wie ben ik?
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Oud 14-01-2003, 09:13
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
miss sublime schreef:
Begin je pas na je menstruatie met slikken, dan is de pil de hele eerste maand niet betrouwbaar, welk merk je ook slikt. Het is dan pas betrouwbaar vanaf de tweede strip.

Duzzz meiden, als ik maandag met mijn nieuwe (2e) strip begin, en ik NIET meer ongesteld ben een van die dagen, zou ik het gewoon zonder condoom met mijn vriend moeten kunnen doen???

(herhalinkje omdat ik maar 1 reactie had, ik denk prbeer nog es )
hihi alvast bedankt!!
Wat denk je zelf...? Als je begint met de pil en je begint op de dag dat je ongesteld wordt issie veilig. Als jij dan aan je tweede strip begint op de dag je dat je ongesteld wordt... En wat al eerder is gezegd: anders bel je voor de zekerheid de dokter...die is daar voor en als je wanhopig bent dan moet je hem/haar bellen, dan weet je het iig zeker.

Waarom worden mensen hier min of meer verplicht te antwoorden...?
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Oud 14-01-2003, 18:21
Roosa
Avatar van Roosa
Roosa is offline
Ik heb even een klein vraagje, ik was gister de pil vergeten, dus ik heb hem vandaag ongeveer 14 uur te laat ingenomen, maar dat is dus 2 uur te laat (want 12 uur mag nog) du sik ga morgen wel even naar de dokter( het is in mn 1e pil week) maar weet iemand wat de dokter dan kan doen? Ik heb het weeken dnog wel sex gehad(zaterdag) maar dan is een morning after pil toch wel een beetje laat, of niet?
Oud 15-01-2003, 12:55
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik ben sinds 11 dagen aan de pil en ik ben voor mijn gevoel niet meer geen eten, maar ik heb wel het idee dat ik dikker geworden ben. Broeken waar ik 3 weken geleden nog in pastte zijn nu opeens strak.
Maar dat kan toch niet zo snel dat je zo snel aankomt?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 15-01-2003, 13:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Roosa schreef:
Ik heb even een klein vraagje, ik was gister de pil vergeten, dus ik heb hem vandaag ongeveer 14 uur te laat ingenomen, maar dat is dus 2 uur te laat (want 12 uur mag nog) du sik ga morgen wel even naar de dokter( het is in mn 1e pil week) maar weet iemand wat de dokter dan kan doen? Ik heb het weeken dnog wel sex gehad(zaterdag) maar dan is een morning after pil toch wel een beetje laat, of niet?
Toen je sex had, was de pil toch gewoon veilig (zaterdag)? Alleen nu niet meer (na dinsdag; eerste week).
Oud 15-01-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
Ik ben sinds 11 dagen aan de pil en ik ben voor mijn gevoel niet meer geen eten, maar ik heb wel het idee dat ik dikker geworden ben. Broeken waar ik 3 weken geleden nog in pastte zijn nu opeens strak.
Maar dat kan toch niet zo snel dat je zo snel aankomt?
Van de pil zelf kom je niet aan, tenminste, naar wat ik gehoord heb niet. Je komt aan door dat je meer gaat eten, maar als jij zegt dat je dat niet bent gaan doen... Als je het erg vindt, zou je kunnen vragen of je een andere pil kunt krijgen. Ik ben ook 'overgestapt', sinds ik de pil slik die ik nu slik ben ik niet aangekomen. 't kan per pil erg verschillen.
Oud 15-01-2003, 13:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
marlies schreef:
Ik ben sinds 11 dagen aan de pil en ik ben voor mijn gevoel niet meer geen eten, maar ik heb wel het idee dat ik dikker geworden ben. Broeken waar ik 3 weken geleden nog in pastte zijn nu opeens strak.
Maar dat kan toch niet zo snel dat je zo snel aankomt?
De symptomen verschillen per persoon. Ikzelf kreeg toen ik net begon met de pil te slikken erg pijnlijke borsten, maar daar heb ik nu niet zo'n last meer van (soms nog wel).

Misschien dat je inderdaad wat dikker wordt, maar dat het op een gegeven moment wel stabiel blijft.

Tsja,.. het blijven hormonen, he
Oud 15-01-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Toen je sex had, was de pil toch gewoon veilig (zaterdag)? Alleen nu niet meer (na dinsdag; eerste week).
Denk ik ook...maar ga voor de zekerheid maar ff langs de dokter, als het klopt, dan zal hij het wel bevestigen, lijkt me. En anders weet hij wel wat je kan doen.
Oud 15-01-2003, 16:54
HipHopSter
HipHopSter is offline
heeft niemand antwoord op mijn vraag?
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Oud 15-01-2003, 17:27
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:
heeft niemand antwoord op mijn vraag?
Heb je met hem gevreeën in die tijd? Heb je de bijsluiter dan je pil bij de hand?
Als je met hem hebt gevreeën nadat je de eerste pil vergeten was, dan zou ik naar de apotheek gaan voor een zwangerschapstest.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 15-01-2003, 18:36
Verwijderd
Citaat:
HipHopSter schreef:
*tekst*
Wat marlies zegt, als er kans is dat je zwanger zou zijn, ga dan een zwangerschapstest halen of ga langs de dokter. Ik zou het er wel met je vriend over hebben, dan kunnen jullie elkaar steunen.

Misschien is de prikpil een idee? Die kun je niet vergeten.
Oud 19-01-2003, 19:33
kastdeur
kastdeur is offline
vraagjes

1. wat gebeurt er als je elke keer als je de pil slikt, er 2 neemt ipv 1?
2. wat gebeurt er als je een 'overdosis' neemt van de pil dus
3. wat gebeurt er als een man de pil slikt

dus
Oud 21-01-2003, 07:55
Verwijderd
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
1. wat gebeurt er als je elke keer als je de pil slikt, er 2 neemt ipv 1?
2. wat gebeurt er als je een 'overdosis' neemt van de pil dus
3. wat gebeurt er als een man de pil slikt
'k zou het niet weten...lekker nutteloze reactie dus...maar ik vraag me af waarom je dat wilt weten. Uit interesse of doe je het (of hij, in het geval van de laatste vraag) of wou je het gaan doen (en waarom dan?)?
Oud 21-01-2003, 08:01
Verwijderd
Goede site btw: http://www.anticonceptie.nl/consument/

Als je de pil vergeten bent, kun je daar ook een soort 'testje' doen om te kijken of de pil nog wel veilig is.
Oud 21-01-2003, 12:03
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
'k zou het niet weten...lekker nutteloze reactie dus...maar ik vraag me af waarom je dat wilt weten. Uit interesse of doe je het (of hij, in het geval van de laatste vraag) of wou je het gaan doen (en waarom dan?)?
gewoon interesse
Oud 21-01-2003, 12:28
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
marlies schreef:
Heb je met hem gevreeën in die tijd? Heb je de bijsluiter dan je pil bij de hand?
Als je met hem hebt gevreeën nadat je de eerste pil vergeten was, dan zou ik naar de apotheek gaan voor een zwangerschapstest.
ai ik was hem donderdags vergeten (d8 2x maar was 1x), vrijdags wel sex geha met mn vriend en nu ben ik klaar met de strip, zou vandaag dus bloeding (ongesteld) moeten krijgen maar is er nog inet wanneer zou ik dan een zwangerschapstest moeten halen en welke is geschikt met het meest betrouwbare resultaat?
ennuh ik vertel het liever niet aan mijn vriend, ligt nogal ingewikkeld hij heeft al een relatie gehad van 7 jaar waar hij een dochter uit heeft gekregen, en hij heeft al 2 kinderen verloren zeg maar dus nu durf ik het hem niet te vertellen als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn... ik weet dat hij achter me staat maar hij heeft al genoeg zorgen aan zijn hoofd snap je...
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Oud 21-01-2003, 12:32
Verwijderd
Ik slik natuurlijk de pil en ben normaal altijd twee dagen vrij sterk ongesteld en drie dagen heel zwak. Maar nu ben ik al zeven dagen vrij sterk ongesteld, ik denk niet dat het kwaad kan maar wil toch even zekerheid.. Wiewie weet of het kwaad kan?
Oud 21-01-2003, 13:16
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Misschien is de prikpil een idee? Die kun je niet vergeten.
wat is de prikpil voor iets dan?
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Oud 21-01-2003, 14:08
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:
wat is de prikpil voor iets dan?
halen we het sexwoordenboek er nog maar es bij

http://www.sexwoordenboek.nl/prikpil.html

De prikpil is geen pil, maar een hormooninjectie die de vrouw om de drie maanden moet halen. Dit is een zeer betrouwbare vorm van anticonceptie.
· Het belangrijkste voordeel is dat je er niet iedere dag aan hoeft te denken en het zeer betrouwbaar is.
· Het belangrijkste nadeel is dat als je ermee stopt de menstruatie nog een tijd lang weg kan blijven en je niet onmiddellijk zwanger kunt worden.
Oud 24-01-2003, 14:07
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:
ai ik was hem donderdags vergeten (d8 2x maar was 1x), vrijdags wel sex geha met mn vriend en nu ben ik klaar met de strip, zou vandaag dus bloeding (ongesteld) moeten krijgen maar is er nog inet wanneer zou ik dan een zwangerschapstest moeten halen en welke is geschikt met het meest betrouwbare resultaat?
ennuh ik vertel het liever niet aan mijn vriend, ligt nogal ingewikkeld hij heeft al een relatie gehad van 7 jaar waar hij een dochter uit heeft gekregen, en hij heeft al 2 kinderen verloren zeg maar dus nu durf ik het hem niet te vertellen als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn... ik weet dat hij achter me staat maar hij heeft al genoeg zorgen aan zijn hoofd snap je...
voor nix gepaniekt! ik ben gister gelukkig toch nog ongesteld geworden en heb het gewoon aan hem verteld, ik wil geen geheimen hebben in deze relatie pfff
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Oud 26-01-2003, 20:01
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
dan nu ook een vraag van mij:
als je de pil in de eerste week een keertje bent vergeten en dat je de pil ongeveer 12/13 uur later slikt dan had gemoeten, en dan ook na 4 dagen sex hebt gehad..is er dan een kans? kan je dan beter een morning after pil halen?
Oud 27-01-2003, 14:58
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
http://www.anticonceptie.nl/consument/ zegt het volgende (Bij mycroginon 30, maar dat is ongeveer wel gelijjk bij iedere pil)

'Neem de vergeten pil alsnog in (heb je gedaan) en gebruik de eerst volgende 7 dagen bij geslachtsgemeenschap een condoom"

De limiet voor een 'vergeten pil' is 12 uur, jij zit op de 13. Ik denk dat de kans niet erg groot is, maar er IS een kansje..
(Ik ben er vanuit gegaan dat je in de afgelope week geen sex hebt gehad)
Oud 27-01-2003, 21:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Khoop dat iemand (zo snel mogelijk) antwoord heeft op mijn vraag (en sorry als het al eerder is geweest).

Ik ben nog NIET aan de pil, maar wil wel mijn menstruatie uitstellen in de maand maart naar enkele dagen later. Mijn moeder stelde daarom voor om aan de pil te gaan, aangezien de komende maanden mijn menstruatie nogal verkeerd uitkomt. Ik wil dit ook wel, omdat ik heel veel last heb als ik ongesteld ben.
Die speciale 'uitstelpil' wil ik dus niet, maar aan de 'gewone' pil.

Maar ben ik nou nog op tijd? Ik wil zo snel mogelijk een afspraak maken met de dokter, dus vóór m'n komende menstruatie.

Maar kan dat dus, aan de pil gaan in februari en direct de maand daarop (maart dus) al je menstruatie verplaatsen/ een paar dagen uitstellen?

Alvast bedankt!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-01-2003, 17:05
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
vraagjes

1. wat gebeurt er als je elke keer als je de pil slikt, er 2 neemt ipv 1?
2. wat gebeurt er als je een 'overdosis' neemt van de pil dus
3. wat gebeurt er als een man de pil slikt

dus
Oud 28-01-2003, 17:57
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
2. wat gebeurt er als je een 'overdosis' neemt van de pil dus
Ik heb ooit es 3 pillen tegelijk geslikt en binnen 12 uur nog 1. ik werd toen ontzettend misselijk en ook chargerijnig... naja je voelt je gewoon klote... daar kwam heb bij mij op neer
__________________
Oud 29-01-2003, 07:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ben nu bijna een week aan de pil, kan het dat je nu al bijwerkingen merkt ofzo? Ik heb het gevoel dat ik soort van misselijk word nadat ik een pil ingenomen heb . Verder heb ik het gevoel dat ik idd meer honger krijg, maar het kan ook zijn dat ik het me verbeeld omdat de dokter het gezegd heeft...

Maar het 'belangrijkste' wat ik wil weten is of je er 'misselijk' en hoofdpijn van kan krijgen na het slikken van zo'n pil... En of ik dat nu al kan merken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-01-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Maar het 'belangrijkste' wat ik wil weten is of je er 'misselijk' en hoofdpijn van kan krijgen na het slikken van zo'n pil... En of ik dat nu al kan merken...
Volgens mij kan dat allebei.
Oud 29-01-2003, 16:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Volgens mij kan dat allebei.
Waar had jij last van eerst?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-01-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Waar had jij last van eerst?
Je bedoeld bij de vorige pil die ik slikte?

(Slik je de pil pas een week btw?)
Oud 30-01-2003, 13:14
Fagyi
Fagyi is offline
Citaat:
Maar kan dat dus, aan de pil gaan in februari en direct de maand daarop (maart dus) al je menstruatie verplaatsen/ een paar dagen uitstellen?
Ja, dat kan volgens mij wel. Zodra je ongesteld bent moet je beginnen met het slikken van de pil. (Dan ben je na 7 dagen slikken ook beschermd tegen zwangerschap) I.p.v. na 21 dagen slikken een stopweek van 7 dagen in te lassen, slik je gewoon door tot jij wil dat je ongesteld wordt. (Dat gebeurt meestal een paar dagen nadat je je laatste pil hebt geslikt.) Je stopt dan gewoon 7 dagen en begint weer met een nieuwe strip.
Waarschijnlijk zorgt de pil er ook voor dat je minder last hebt van je menstruatie (daar heb ik hem in eerste instantie voor genomen).
Oud 30-01-2003, 14:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Je bedoeld bij de vorige pil die ik slikte?

(Slik je de pil pas een week btw?)
ja

(ja, moest wachten op 1e dag, en die bleef 3 weken uit )
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-01-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
ja
Ik was ziek, zwak en misselijk. Ik voelde me verrot, had overal last van, was moe, misselijk, chagrijnig, had hoofdpijn, voelde me gewoon alles behalve goed. Wat ik al zei tegen je op msn een hele tijd terug (4 weken nu dus ): als je pil je niet bevalt, ga dan terug naar de dokter, leg het uit en vraag een andere pil. Het kan heel erg per pil verschillen hoe je je er bij voelt ed, zeker de moeite waard om een andere (of misschien nog wel 2 of 3 andere) te proberen. En tis ook niet raar, heel veel vrouwen doen dat/hebben dat gedaan.

Citaat:
(ja, moest wachten op 1e dag, en die bleef 3 weken uit )
Dan snap ik het weer.
Oud 31-01-2003, 18:47
M*Licious
M*Licious is offline
kan het kwaad als je de pil meerder malen en ook vaker doorslikt om niet ongesteld te worden???

kuzzies... XXxX
Oud 31-01-2003, 23:41
Fagyi
Fagyi is offline
Citaat:
kan het kwaad als je de pil meerder malen en ook vaker doorslikt om niet ongesteld te worden???
Volgens mij kun je maximaal 3 x achter elkaar de pil doorslikken. (dus drie maand achter elkaar) Zoiets heb ik gelezen hier ergens. Toch lijkt het me niet lekker, want je baarmoederslijmvlies (wat van nature elke maand opnieuw wordt opgebouwd) wordt wel steeds groter, omdat je doorslikt. (Het wordt dan namelijk niet afgestoten omdat je niet menstrueert.) Ik heb het zelf nog nooit vaker dan 1 x doorgeslikt. Mede omdat als ik dat doe, ik mijn onderbuikje groter vind. Ik denk dat het wat gezonder is als je gewoon je menstruatie elke keer uitsteld. (Maar misschien is het na 1x uitstellen niet meer nodig om het nog eens uit te stellen)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
Oud 01-02-2003, 10:53
M*Licious
M*Licious is offline
haha ik houd er gewoon niet van om ongsteld te zijn.. daarom slik ik hem zo vaak door. weet je misschien ook of de kans op zwangerschap dan groter is. Ik heb een lichte pil, microgynon 30. heb ergens gelezen dat je als je hem vaak doorslikt een zwaardere pil nodig hebt?

wie o wie weet het?

liefs mij.. xxx
Oud 02-02-2003, 16:49
Verwijderd
keb ook een vraag: wordt de pil onbetrouwbaar als je ook sint janskruid slikt tegen depressie?
Oud 02-02-2003, 18:25
dreadlocks
Avatar van dreadlocks
dreadlocks is offline
ehm okay, ik zal mijn situatie zo goed mogelijk proberen uit te leggen. ik heb besloten deze maand de pil door te slikken. ik draag de strip meestal in m'n tas die ik altijd bij heb. nu heb ik een probleem. het blijkt dat ik een pil van vrijdag ben verloren (uit de verpakking gesprongen door spullen ofzo?) maar ik kan de pil niet meer vinden. wat ik nu dus gedaan heb (omdat ik doorslik) is van de nieuwe strip bij vrijdag begonnen. is dit erg of niet? kan ik nu zwanger worden? help
__________________
http://blacklight7.compelled.net
Oud 02-02-2003, 18:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
bugge schreef:
keb ook een vraag: wordt de pil onbetrouwbaar als je ook sint janskruid slikt tegen depressie?
dat moet je denk ik aan een arts vragen...
maarem wat is sint janskruid?
__________________
Oud 02-02-2003, 19:53
*breezer*
*breezer* is offline
Ik heb een vraagje, en het zou fijn zijn als iemand mij zou kunnen helpen.

Ik heb 3 keer over de pil doorgeslikt. (3 strips dus) (Diane)
Toen had ik nadat ik begonnen was met de derde strip (2e pil)
een bloeding gekregen. Was maar heel tijdelijk en had daarna nergens last van. Ben gewoon doorgegaan met het slikken van de pil. Maar is het nu wel veilig om sex te hebben zonder condoom?

wie heeft er een snelle reactie voor mij?!
Oud 02-02-2003, 19:55
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
*breezer* schreef:
Ik heb een vraagje, en het zou fijn zijn als iemand mij zou kunnen helpen.

Ik heb 3 keer over de pil doorgeslikt. (3 strips dus) (Diane)
Toen had ik nadat ik begonnen was met de derde strip (2e pil)
een bloeding gekregen. Was maar heel tijdelijk en had daarna nergens last van. Ben gewoon doorgegaan met het slikken van de pil. Maar is het nu wel veilig om sex te hebben zonder condoom?

wie heeft er een snelle reactie voor mij?!
ja, je bent veilig...
en die bloedingen zijn normaal... zeker als je heel veel strips achter elkaar slikt...

zo snel genoeg
__________________
Oud 02-02-2003, 21:10
*breezer*
*breezer* is offline
Ja Super bedankt voor de snelle reactie!!
(ik ga er dus nu vanuit dat het zeker is, dat het veilig is)

Nogmaal bedankt!
Oud 03-02-2003, 18:58
Like A Rose
Like A Rose is offline
Ik ben nu ongeveer 1 maand (1 strip) aand de Diane 35, en ik ben echt minstens 5 kg aangekomen. Ik heb echt niet meer gegeten ofzo. Gaat dit er later weer af ("vanzelf") of niet?
Verder helpt hij wel heel goed tegen puistjes! Ik heb er nu al minder last van.

XXX
Oud 03-02-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Like A Rose schreef:
Ik ben nu ongeveer 1 maand (1 strip) aand de Diane 35, en ik ben echt minstens 5 kg aangekomen. Ik heb echt niet meer gegeten ofzo. Gaat dit er later weer af ("vanzelf") of niet?
Verder helpt hij wel heel goed tegen puistjes! Ik heb er nu al minder last van.
Van de pil zelf kom je niet aan, je gaat door de hormonen meer eten...denk dus toch dat je (misschien onbewust) meer bent gaan eten. Anders weet ik het ook niet. Misschien een andere pil proberen, 't verschilt nl ook wel per pil (maar ja, een andere pil helpt misschien weer minder tegen puistjes).
Oud 04-02-2003, 08:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
*breezer* schreef:
Ja Super bedankt voor de snelle reactie!!
(ik ga er dus nu vanuit dat het zeker is, dat het veilig is)

Nogmaal bedankt!
okay, tis niet mijn schuld als het wel fout is gegaan hé
maar ehm, heb je regelmatig geslikt??
als het antwoord nee is ben je als nog NIET veilig
__________________
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Piltopic #23
Martiño
500 17-11-2014 20:46
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #20
Daantje_0705
500 02-12-2009 18:21
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Lichaam & Gezondheid maandstonden blijven weg.
willow1
1 20-09-2005 08:28
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #3!
Snufje
252 10-06-2003 18:53
Seksualiteit Na hoeveel weken is de pil veilig?
Lily
5 19-12-2002 14:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.