Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 09:35
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
BizZz schreef op 15-10-2004 @ 21:34 :
dus jij wilt zeggen, als ik eens voor die grap, 20 liter opdrink, achter mekaar, gewoon glaasje voor glasje, ik doodga???
Ja
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 16-10-2004, 14:01
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
BizZz schreef op 15-10-2004 @ 21:34 :
dus jij wilt zeggen, als ik eens voor die grap, 20 liter opdrink, achter mekaar, gewoon glaasje voor glasje, ik doodga???
Citaat:
Hyponatriëmie is een verstoring van de vocht-elektrolyt balans met als gevolg een abnormaal lage natriumconcentratie(<135 mmol/liter) van het bloedplasma. (Normaal is 136-142 mmol/liter).
Een aanhoudende lage natriumconcentratie is vooral schadelijk voor de hersenen, die door een instroom van water zullen opzwellen. Hoofdpijn, misselijkheid, disoriëntatie, flauwvallen en in coma raken, permanente hersenbeschadiging en zelfs sterven al naar gelang de duur en de mate van concentratieverlaging zijn in de literatuur beschreven als mogelijke gevolgen van hyponatriëmie.
Maarja, dit is eigenlijk alleen mogelijk als sporters na afloop van bijv een marathon heel veel water drinken, omdat je dan al veel natrium via je zweet hebt verloren.. maargoed, daarom is er sportdrank uitgevonden..

Anders zou je idd 20 liter ofzo moeten drinken, maar dat krijg je toch niet weg...

Laatst gewijzigd op 16-10-2004 om 14:08.
Oud 17-10-2004, 10:04
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
MieX schreef op 16-10-2004 @ 10:35 :
Ja
perfecte zelfmoordpoging...

hoe is hij doodgegaan?, ja hij heeft teveel water gedronken..
__________________
Oud 17-10-2004, 10:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
BizZz schreef op 17-10-2004 @ 11:04 :
perfecte zelfmoordpoging...

hoe is hij doodgegaan?, ja hij heeft teveel water gedronken..
Het zou me verbazen als er mensen zijn die hieraan dood zijn gegaan. (Niet omdat het niet kan, maar omdat het zo onmenselijk is.)
__________________
Oud 18-10-2004, 23:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dreen schreef op 17-10-2004 @ 11:18 :
Het zou me verbazen als er mensen zijn die hieraan dood zijn gegaan. (Niet omdat het niet kan, maar omdat het zo onmenselijk is.)
20 liter kan je gewoon amper verwerken.
Bedenk eens hoe je jezelf voelt als je een aantal glazen water op hebt en het eigenlijk nét iets te veel was: je zit nogal vol.
Doe dat eens keer 20 (of misschien wel 40, want meestal drink je ook geen liter achter elkaar).
Volgens mij is dat geen perfecte zelfmoord, maar perfecte marteling.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-10-2004, 23:59
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-10-2004 @ 00:20 :
20 liter kan je gewoon amper verwerken.
Bedenk eens hoe je jezelf voelt als je een aantal glazen water op hebt en het eigenlijk nét iets te veel was: je zit nogal vol.
Doe dat eens keer 20 (of misschien wel 40, want meestal drink je ook geen liter achter elkaar).
Volgens mij is dat geen perfecte zelfmoord, maar perfecte marteling.
dan wordt je een oedeemzak
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 30-10-2004, 13:41
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
igfy schreef op 30-10-2004 @ 00:59 :
dan wordt je een oedeemzak
Dat wordt je alleen als je nieren al dat vocht niet meer kunnen verwerken
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 30-10-2004, 22:34
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Ja, ik wil weten of jullie weten;
1) hoe zit dat als je verkouden bent met al dat snot, waardoor komt er zoveel en waar komt het vandaan?

2)en hoe zit het met "vast slijm' onderin je longen. Heeft iedereen dat of aleen bepaalde mensen. Zit dat er altijd al of is dat er door iets gekomen, kan het nog weg?

ik weet dat ik heel veel in een keer vraag volgesmij
Oud 31-10-2004, 17:18
Verwijderd
als een blanke vrouw met een half surinaamse (heel licht getint) man een kind krijgt
van wie krijgt de baby de meeste trekken?

en zou hij/zij ook getint zijn?
en kroeshaar?
Oud 31-10-2004, 17:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 31-10-2004 @ 18:18 :
als een blanke vrouw met een half surinaamse (heel licht getint) man een kind krijgt
van wie krijgt de baby de meeste trekken?

en zou hij/zij ook getint zijn?
en kroeshaar?
Dat kun je niet voorspellen. De genen per toeval op een bepaalde manier samengesteld.
__________________
Oud 07-11-2004, 15:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
igfy schreef op 30-10-2004 @ 00:59 :
dan wordt je een oedeemzak
wat is dat?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-11-2004, 17:07
Mara
Mara is offline
Waarmee zet je druk als je plast/poept.
Ik moet eerlijk zijn, ik kan niet met de eer gaan strijken over de originaliteit van deze vraag, een vriend heeft 't bedacht
Oud 08-11-2004, 23:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 07-11-2004 @ 18:07 :
Waarmee zet je druk als je plast/poept.
Ik moet eerlijk zijn, ik kan niet met de eer gaan strijken over de originaliteit van deze vraag, een vriend heeft 't bedacht
de sluitspier toch?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-11-2004, 00:27
Verwijderd
bekkenbodemspieren
Oud 09-11-2004, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 09-11-2004 @ 00:35 :
de sluitspier toch?
die ontspan je dan juist

je gebruikt iig je bekkenbodemspieren, ja
Oud 09-11-2004, 11:49
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 31-10-2004 @ 18:18 :
als een blanke vrouw met een half surinaamse (heel licht getint) man een kind krijgt
van wie krijgt de baby de meeste trekken?

en zou hij/zij ook getint zijn?
en kroeshaar?
Dat kan ook weer verschillen per kind. Zo kan het ene kind gewoon blank zijn, terwijl het broertje of zusje wel een tintje heeft. Hetzelfde geldt voor het haar, ogen etc.
Oud 09-11-2004, 11:51
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Wat is jeuk eigenlijk? Waardoor wordt het veroorzaakt?
En waarom gaat het weg door te krabben? Zit dat misschien tussen je oren van 'als ik krab, gaat het weg', dus gaat het ook weg of helpt het ook daadwerkelijk?
Oud 09-11-2004, 21:41
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
alguien schreef op 09-11-2004 @ 12:51 :
Wat is jeuk eigenlijk? Waardoor wordt het veroorzaakt?
En waarom gaat het weg door te krabben? Zit dat misschien tussen je oren van 'als ik krab, gaat het weg', dus gaat het ook weg of helpt het ook daadwerkelijk?
die vraag is al gesteld, geloof ik
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 09-11-2004, 23:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-11-2004 @ 10:18 :
die ontspan je dan juist

je gebruikt iig je bekkenbodemspieren, ja
oh ja, met je sluitspier houd je het juist op
of heb ik het nou nog steeds fout?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-11-2004, 07:50
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-11-2004 @ 00:01 :
oh ja, met je sluitspier houd je het juist op
of heb ik het nou nog steeds fout?
nou klopt het wel
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 13-11-2004, 17:44
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Waarom knakt mijn linkerduim af en toe als ik m beweeg? En waarom hebben mijn andere vingers dat niet?
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 13-11-2004, 20:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 13-11-2004 @ 18:44 :
Waarom knakt mijn linkerduim af en toe als ik m beweeg? En waarom hebben mijn andere vingers dat niet?
zoiets heb ik ook alleen mn duim knakt altijd (gewoon door hem te bewegen) en de rest van mn vingers moet je daadwerkelijk laten knakken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-11-2004, 09:18
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
alguien schreef op 09-11-2004 @ 12:51 :
Wat is jeuk eigenlijk? Waardoor wordt het veroorzaakt?
En waarom gaat het weg door te krabben? Zit dat misschien tussen je oren van 'als ik krab, gaat het weg', dus gaat het ook weg of helpt het ook daadwerkelijk?
daar is de medische wereld nog niet achter, iirc
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 18-11-2004, 18:12
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Als iemand een snee in een vingertop krijgt, blijft de vingerafdruk dan nog hetzelfde?
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 19-11-2004, 12:16
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 18-11-2004 @ 19:12 :
Als iemand een snee in een vingertop krijgt, blijft de vingerafdruk dan nog hetzelfde?
Nee, er wordt littekenweefsel gevormd waardoor de vingerafdruk iets afwijkt
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 04-12-2004, 20:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
MieX schreef op 19-11-2004 @ 13:16 :
Nee, er wordt littekenweefsel gevormd waardoor de vingerafdruk iets afwijkt
Niet na elke snee krijg je littekenvorming, er kan ook regeneratie optreden waardoor het weefsel weer in zijn oorspronkelijke staat verkeert zonder extra bindweefsel.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 08-12-2004, 14:08
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
is het waar dat (bepaalde bestandelen in) bier goed zijn voor je haar , of is dat gewoon een hardnekkig fabeltje?
__________________
Don't worry, be happy
Oud 08-12-2004, 17:00
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 08-12-2004 @ 15:08 :
is het waar dat (bepaalde bestandelen in) bier goed zijn voor je haar , of is dat gewoon een hardnekkig fabeltje?
Hop toch? Of zit dat niet in bier... Ik weet wel dat er een shampoo is die iets bevat wat ook in bier zit, ik dacht dat het hop was....
Oud 08-12-2004, 17:10
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Miracle schreef op 08-12-2004 @ 18:00 :
Hop toch? Of zit dat niet in bier... Ik weet wel dat er een shampoo is die iets bevat wat ook in bier zit, ik dacht dat het hop was....
ja, dat zit wel in bier
dankjewel
__________________
Don't worry, be happy
Oud 08-12-2004, 21:57
Oompa
Avatar van Oompa
Oompa is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 08-12-2004 @ 18:10 :
ja, dat zit wel in bier
dankjewel
Hop is idd goed voor je haar, daarom heb je ook shampoo met hop extract, zit idd ook in je bier, ff een beetje bier na het douchen door je haar en je haar glanst
Oud 08-12-2004, 22:03
Oompa
Avatar van Oompa
Oompa is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 23-08-2004 @ 20:23 :
waarom is de zijkant van je lcihaam ( van onderarm naar heup ong.) een stuk gevoeliger?

sorry als ik het stom heb beschreven
Omdat er mee zenuwuieinden dichter bij de huid liggen waardoor gevoel sneller opgepakt wordt en daardoor het gevoeliger is.
Oud 08-12-2004, 22:10
Oompa
Avatar van Oompa
Oompa is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-10-2004 @ 17:59 :
Ik bedoelde idd ook dat eerste.

Zelf nog een vraag: soms moet je ontzettend nodig naar de wc, maar is er geen toilet in de buurt. Op een gegeven moment heb je het zo lang opgehouden dat je ineens niet meer hoeft. Hoe kan dat? De urine zit toch nog altijd in je blaas, dus hoe kan het dat je het ene moment op knappen staat en je het volgende moment niet meer hoeft, zonder dat je in de tussen tijd naar de wc bent geweest?
Je spieren stoppen na een tijdje met samentrekken of je wordt idd flink afgeleid.. het kan idd ook aan de zenuwen liggen..

Tis bijna hetzelfde met een vrouw die ingeknipt wordt, als een vrouw ingeknipt moet worden tijdens de bevalling wachten ze totdat de wee op zijn hevigst is, door de spiersamentrekking en de pijn die daarbij ontstaat worden de zenuwen op de plek waar je ingeknipt wordt geblockt als het ware, waarna ze de knip kunnen zetten en de knip zelf geen pijn zal doen, pas na een paar minuten of na de bevalling zal je het gaan merken want dan gaan de zenuwen weer werken..

Wist je trouwens dat de meeste mensen die depressief zijn zelfmoord plegen ongeveer een week nadat ze medicatie ervoor krijgen?
Iemand die echt depressief is zal zelfmoord willen, maar niet doen, iemand die medicatie krijgt zal na een week het nog steeds willen, en ook willen doen en ook zullen doen, na 2 weken medicatie zal iemand geen zelfmoord en ook niet doen..

Dus ken je iemand die zwaar depressief is, en hij begint met medicatie, let op in de eerste weken..
Oud 08-12-2004, 22:19
Oompa
Avatar van Oompa
Oompa is offline
Citaat:
toemba schreef op 03-08-2004 @ 19:20 :
Nog mn eigen vraag vergeten..

Hoe kan het dat de een een muziek instrument leert spelen binnen een week (bij wijze van spreke) en dat de ander er na jaren van oefening nog niks van bakt?

En dan graag de biologische verklaring, niet te makkelijk afdoen door te zeggen dat het aan aanleg ligt.. Waar zit aanleg dan in je lichaam?
Makkelijk:

In je hersenen zitten een aantal wegen, deze wegen zorgen ervoor dat jij op je gitaar kan spelen, die wegen zorgen ervoor ook hoe goed je het kan, blijkt dat gitaar spelen jou ding te zijn dan worden er kleine wegen bijgebouwd waardoor je meer zal kunnen op de gitaar..

Je hersenen zelf zullen niet groter worden, het gaat alleen effectiever gebruikt worden (als het bv gaat omdat gitaar spelen heh)
Oud 08-12-2004, 22:24
Oompa
Avatar van Oompa
Oompa is offline
Citaat:
xxxSarahkexxx schreef op 13-08-2004 @ 17:31 :
Hoe komt het eigenlijk dat sommige mensen echt álles kunnen eten wat ze maar willen, en altijd slank blijven, terwijl andere maar een beetje moeten snoepen en een kilo verdikken?
Het is idd het verteren van voedsel..
Als ze bijv veel eten, nooit aankomen kan dat zijn dat ze niet goed het eten verteren of dat de darmen niet alle voedingsstoffen opneemt, het kan ook zijn dat ze gewoon ook veel sporten en daardoor veel vetverbranding hebben..

Het ligt iedergeval in de maag/darm streek..
Oud 09-12-2004, 20:42
Dobomobo
Dobomobo is offline
ik wil graag wete hoe die tieten nou aanvoelen
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 10-12-2004, 06:35
Oompa
Avatar van Oompa
Oompa is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 09-12-2004 @ 21:42 :
ik wil graag wete hoe die tieten nou aanvoelen
Heel kinderachtig hoor..

Maarja.. kindje wilt antwoord:

Vul 2 boterhamzakjes met warm water, doe een bh aan, doe de zakjes in de bh en voila je hebt 2 tieten..
Oud 11-12-2004, 14:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oompa schreef op 10-12-2004 @ 07:35 :
Heel kinderachtig hoor..

Maarja.. kindje wilt antwoord:

Vul 2 boterhamzakjes met warm water, doe een bh aan, doe de zakjes in de bh en voila je hebt 2 tieten..
2 stressballen geven het gevoel beter weer. Als je erin gaan knijpen en zo.
Oud 12-12-2004, 19:00
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
grl schreef op 11-12-2004 @ 15:34 :
2 stressballen geven het gevoel beter weer. Als je erin gaan knijpen en zo.
Dan zou ik ze eerst wel even een tijdje in je broekzak houden anders voelen ze zo koud aan
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 14-12-2004, 14:10
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
Oompa schreef op 08-12-2004 @ 23:10 :
Wist je trouwens dat de meeste mensen die depressief zijn zelfmoord plegen ongeveer een week nadat ze medicatie ervoor krijgen?
Iemand die echt depressief is zal zelfmoord willen, maar niet doen, iemand die medicatie krijgt zal na een week het nog steeds willen, en ook willen doen en ook zullen doen, na 2 weken medicatie zal iemand geen zelfmoord en ook niet doen..

Dus ken je iemand die zwaar depressief is, en hij begint met medicatie, let op in de eerste weken..
?? dat snap ik niet leg eens aub nog een keer uit?
__________________
Oud 14-12-2004, 20:29
Oompa
Avatar van Oompa
Oompa is offline
Citaat:
BizZz schreef op 14-12-2004 @ 15:10 :
?? dat snap ik niet leg eens aub nog een keer uit?
Ok ik zal het proberen ben nogal een warhoofd

Stel:

Jij bent zwaar depressief, je bent zo depressief dat je geen zin hebt om uit je bed te gaan en wat te doen, je wilt dood, niemand mag je zien en je wilt gewoon dood.. maar je hebt geen zin om uit bed te komen en zelfmoord te plegen..

Iemand die echt zwaar depressief is, zal in de meeste gevallen geen zelfmoord plegen, want hij heeft geen zin om op te staan en het te doen...

Stel:

Jij ligt in je bed, zwaar depressief en je moeder en je vader zorgen voor psychologische hulp enzo, je huisarts geeft je medicatie tegen de depressiviteit..

Je hebt geen zin om de medicatie te slikken, het heeft geen nut je wilt dood.. maar toch doe je het om van het gezeik af te zijn..

Stel:

Een week later, netjes je medicatie genomen, je wilt nog steeds dood.. maar door de medicatie heeft je lichaam zin om uit bed te komen, maar je wilt nog steeds dood, je hebt zin om je aan te kleden maar je wilt nog steeds dood...

2 opties:

Optie 1: Je wilt dood en je doet het ook, je lichaam komt eindelijk in werking door de medicatie maar je somberheid overwint, de dood wint.

Optie 2: Je wilt dood en je lichaam komt eindelijk in werking, er wordt goed op je gelet, krijgt steun en afleiding.. je blijft leven..

Optie 2 krijgt een vervolg, een week nadat je weer actief wordt neemt de somberheid af, je activiteiten nemen toe en je ziet een lichtpuntje.. je vecht voor je leven.. en je komt er bovenop..

De medicatie zorgt ervoor dat in week 1 je lichaam actief wordt en je somberheid hetzelfde neemt, in week 2 neemt je activiteit toe en je somberheid af..

Nou kan je het een week zijn, maar ook een maand, of 22 dagen.. et tis maar een voorbeeld..

Snap je het zo een beetje?
Oud 16-12-2004, 15:39
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
en uhm.. in je oksel zit toch ook eem lymfe(?)klier? of niet? heb al 3 dagen last van een bultje onder me oksel.. dacht eerst dat het een puistje was, maar dat bleek het niet te zijn, het is echt een onderhuidse bult... en hij wordt groter maar zou dat dan gewoon zon lymfe dinges kunnen zijn?
__________________
ChIcHiNg!
Oud 16-12-2004, 15:45
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik zou het voor de zekerheid ff laten tsjekken bij de dokter
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-12-2004, 16:02
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-12-2004 @ 16:45 :
ik zou het voor de zekerheid ff laten tsjekken bij de dokter
ik weet niet of je je na 3 dagen al zorgen moet maken, misschien eerder na 1 of 2 weken. Het kan inderdaad een lymfe-klier zijn want die zitten ook onder je oksel
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 17-12-2004, 15:25
Oompa
Avatar van Oompa
Oompa is offline
Er zitten meerdere lymfeklieren onder je oksel, hoe groot is de bult? rood? pijnlijk? gewoon ff langs de huisarts gaan.. kan ook onderhuids puistje zijn.. maja die zijn meestal niet groot..
__________________
Zoep
Oud 18-12-2004, 09:49
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Het klinkt heel gek misschien, maar het kan ook door de deodorant komen. Dat wat jij beschrijft heb ik ook een tijd last van gehad, maar doe-zonder-alcohol hielp mijn klachten verdwijnen.
Oud 18-12-2004, 20:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Soms, als ik water hoor stromen (als ik de kraan aan zet) dan doen mijn oren raar. Een soort kloppend geluid hoor ik dan in mijn oren. Net of mijn oren dan dicht zitten.

Iemand een idee wat dat kan zijn? Het is opzich wel grappig. Ik heb het vooral 's ochtends en toch bijna elke ochtend wel denk ik.
Oud 19-12-2004, 03:46
Oompa
Avatar van Oompa
Oompa is offline
Geen idee, het zou kunnen zijn omdat je op een vage manier op je oor heb gelegen in de nacht.. of dat stromend water bij jou zo'n reactie opwekt.. ben nu zelf ook wel benieuwd
__________________
Zoep
Oud 19-12-2004, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 18-12-2004 @ 21:32 :
Soms, als ik water hoor stromen (als ik de kraan aan zet) dan doen mijn oren raar. Een soort kloppend geluid hoor ik dan in mijn oren. Net of mijn oren dan dicht zitten.

Iemand een idee wat dat kan zijn? Het is opzich wel grappig. Ik heb het vooral 's ochtends en toch bijna elke ochtend wel denk ik.
Waarschijnlijk door druk verschil, waardoor het geluid vervormd wordt
Oud 19-12-2004, 09:34
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Omwille van het algemene belang heb ik besloten dit topic te sluiten. Ertur, Wawl en ik denken na over vervolgtopics. Tot nader order mogen deze echter niet geopend worden. Dank u.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #3
Bloem
500 06-11-2007 23:21
Lichaam & Gezondheid Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? deel 2
Miracle
499 21-08-2006 11:07
Lichaam & Gezondheid Teennagels...
Kwaxor
3 21-06-2004 11:53
Algemene schoolzaken Porfiel werkstuk onderwerp
bignielz
23 29-04-2004 18:00
Verhalen & Gedichten [Betoog] Alles is klote.
Verwijderd
19 18-10-2002 18:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.