Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2010, 16:28
Verwijderd
Net terug van kennismakingsgesprek bij een tweedelijnspraktijk, en de mevrouw met wie ik sprak trok eigenlijk dezelfde conclusie als dat ik zelf ook al had gedaan: ik ben waarschijnlijk meer geholpen met een intensieve (dag)behandeling binnen een ggz-instelling.

Voor het eerst heb ik het gevoel gesproken te hebben met iemand die me daadwerkelijk begrijpt, dat is wel fijn. Minder fijn is dat ik voor mijn gevoel nu dus enorm veel tijd heb verspild, maar goed... Zo moet ik maar niet denken.
Op naar de huisarts voor een verwijzing dan maar...
Advertentie
Oud 20-04-2010, 17:44
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Roosje: Ja er zijn twee gebouwen van de UU aan ADD, ik wist de straat wel maar het huisnummer dus niet. Gelukkig vond ik het zelf meteen en zei een of andere chagrijnige jurist dat het klopte

OT: Ja, dat criminologie college was heel raar. Het leek meer culturele antropologie, maar het was wel erg leuk! Moet nu al hard aan de slag terwijl mijn studiegenootjes van de FSW allemaal onderwijsvrije week hebben. En natuurlijk was ik de enige die niet al de inleiding had gedaan dus moet ook nog een inleidend boek doorwerken, maar whatever. Verder met A. gechillt, dat was gezellig. Lekker in haar nieuwe auto rondgereden, dat was gezellig en gewoon goed, ik voel me altijd goed als ik bij haar ben. Ben erg moe nu, vanavond nog beetje studeren en ga maar weer eens vroeg naar bed, er wordt hier brandalarm geinstalleerd dus hoef niet te verwachten morgen uit te slapen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-04-2010, 17:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat een nacht was het afgelopen nacht.
heb minder dan 6 uur geslapen.
want me tante kwam gisteren ook nog op bezoek en kreeg angsten.
dat heeft ze sinds hun broer van haar en me moeder.
mijn oom dus is overleden sinds toen heeft ze dat.
en daardoor werd ik ook heel onrustig en angstig.
en ik kon me vandaag amper concenteren.
de laatste keer EMDR gehad met deze therapeute want vandaag was haar laatste dag.
na een maand hier gewerkt te hebben.
ik kon me amper concenteren en werd elke keer angstiger.
en dat bleef de hele dag zo.
ik zou eigenlijk aan het eind van de dag nog een gesprek krijgen.
met een vpk van de opname omdat me coordinator van de dagbehandeling ziek is.
dus ben ik smiddags maar gewoon naar de bezigheids therapie gegaan.
maar ik heb het daar natuurlijk wel aangegeven.
en ik heb ook gezegd dat ik eerder weg moest omdat ik om 16:00 een afspraak op de afdeling zou hebben.
kom ik daar aan hebben ze helemaal niet gepraat.
en om 16:30 komt me taxi die vandaag al wat eerder was dan die tijd.
dus nou heb ik nog geen gesprek gehad.
en me hoofd zit zo vol heb hoofdpijn heb ook dat enge lege gevoel.
dat allemaal bij elkaar maar me hoofd loopt over.
daardoor heb ik net weer vanalles open gehaald.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-04-2010, 19:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me kut en de hoofdpijn zit er ook nog steeds erg.
zometeen maar in bed tv kijken.
hopelijk zijn me angsten dan morgen wat minder.
okal betwijfel ik dat.
maar ik wil morgen wel met me coordinator praten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-04-2010, 19:53
anoniem48
anoniem48 is offline
Ik vooel me echt kut nu en maak me weer veel te druk. Ik kwam vanavond terug van training met 3 vrienden en we zaten een beetje te klooien met elkaar. Dus opgegeven moment leggen ik en een vriend de fiets van een andere vriend op een heg komt er net een man aanfietsen. Vraagt ie aan ons wat zijn jullie aan het doen dus ik antwoord we zaten een beetje te dollen met elkaar zegt hij of zijn jullie soms hangjongeren. Ik zeg nee. Denkt mn vriend nog ff grappig te zijn door te zeggen dat we hangouderen zijn (het was een oudere man). Nu maak ik me er druk over en ben ik bang dat die man naar de politie gaat. Die heg was trouwens 1 of andere afgedankte heg van de gemeente. Wat kan ik hier aan doen???
Want ik maak me echt veel te druk dus wat kan ik hier aan doen??
Oud 20-04-2010, 20:40
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Ik vooel me echt kut nu en maak me weer veel te druk. Ik kwam vanavond terug van training met 3 vrienden en we zaten een beetje te klooien met elkaar. Dus opgegeven moment leggen ik en een vriend de fiets van een andere vriend op een heg komt er net een man aanfietsen. Vraagt ie aan ons wat zijn jullie aan het doen dus ik antwoord we zaten een beetje te dollen met elkaar zegt hij of zijn jullie soms hangjongeren. Ik zeg nee. Denkt mn vriend nog ff grappig te zijn door te zeggen dat we hangouderen zijn (het was een oudere man). Nu maak ik me er druk over en ben ik bang dat die man naar de politie gaat. Die heg was trouwens 1 of andere afgedankte heg van de gemeente. Wat kan ik hier aan doen???
Want ik maak me echt veel te druk dus wat kan ik hier aan doen??
Zoiets stoms in ieder geval nooit meer doen, dan hoef je je er later ook niet schuldig over te voelen. En wat betreft deze keer, tja, je kan de tijd niet terugdraaien dus gewoon niet meer aan denken, en als die man de politie heeft gebeld dan is het wel zo volwassen om je verantwoordelijkheid ook te pakken...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 20-04-2010, 21:10
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat fijn om psychologische gesprekken te hebben met mijn vriendin en mijn hart te luchten. Ze begrijpt me soms beter dan ik mezelf. Ik heb nu al een paar dagen dat ik steeds heel sip ben als mijn vriendje geen tijd voor me heeft of vergeet terug te smsen ofzoiets. Ik snap het nu! Ze maakte het me duidelijk! Vluchtgedrag! Ik zit nu al ruwweg een half jaar bij mijn moeder, zonder dat mijn broer veel thuis is en mijn vader zit in Bosnië en ik word echt knettergek van dat mens soms. Ik heb eigenlijk alleen examens om te leren, niet heel veel hobbies waar ik heel toegewijd aan ben en dan is mijn vriendje het enige waar ik echt heel blij van wordt, de beste afleiding, de beste manier om te vluchten. Als hij geen tijd voor me heeft heb ik weinig anders om me op te richten dat ik leuk vind. Ik krijg graag aandacht van hem maar hij heeft meer dingen te doen om in weg te vluchten dan alleen ik. Dat frustreert mij dan weer want ik vergeet hem nooit, ik denk heel erg vaak en lang aan hem. Ik weet eigenlijk niet hoe vaak en lang hij aan mij denkt. Ik dacht voordat ik hem had altijd dat vriendinnen altijd meer dan hun vriendjes houden dan andersom, terwijl dat ergens nergens op gebaseerd was want ik had nog nooit een vriendje gehad en ook weinig vriendinnen met vriendjes waarvan ik op de hoogte was van hoe die verhouding lag. Misschien kwam dat door het beeld dat mannen onbetrouwbaar zijn en zomaar vreemd kunnen gaan als ze ontevreden zijn en vrouwen juist denken dat ze niet zonder de man kunnen en alles doen om hem bij haar te houden.
Hoe dan ook! Als ik niet weet hoeveel hij aan me denkt of niet precies weet hoe veel hij van me houdt, ga ik er nu een beetje van uit dat ik meer van hem houdt, omdat ik de hele dag aan hem denk en dat blijkbaar niet voor hem geldt. Dat is dan weer irrationeel van mij omdat houden van helemaal niet per se verband houdt met de hoeveelheid denken aan. En ik weet ook wel dat hij heel veel van mij houdt. Vluchtgedrag, dus. Ik word gek van mijn moeder, van de examens, van school, van dat mijn vader er niet is (hoewel die gelukkig volgende week donderdag weer terugkomt.) en ik verveel me alleen maar. Als mijn vriendje er is dan heb ik daar geen last van. Het was dus of mijn vriendje of ik was aan de heroïne geraakt. Maar goed dat ik m'n vriendje heb dan. En nu heb ik dat ook aan hem verteld, over hoe het zit met m'n moeder en mij en mijn verslaving aan hem en hij snapt het en ik ben blij dat dat eruit is, nu begrijp ik het zelf ook. Ik zie hem volgende week toch weer superveel, mijn verjaardag, gala, koninginnedag, meivakantie, ect! Mooooooi!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-04-2010, 22:26
kroot
kroot is offline
Vandaag in het boek van atonale solfege gebladerd, en ik ga dit niet leuk vinden. Tonale solfège vind ik wel heel leuk! En piano viel uit terwijl ik braaf geoefend had. Nu moet ik een soort van schema krijgen, regelmaat. Dat ik elke dag aan de piano zit voor piano, partituur en solfège.
Gisteren had ik een afspraak met mijn therapeut ook met mijn begeleider van zelfstandig begeleid wonen. Was wel nuttig, mijn behandelaar gaf aan wat we daar bespraken zodat ze dat wist en ze in het verlengde daarvan kan werken. Halverwege klapte ik wel even dicht, het ging over vorig weekend toen het zo slecht ging. Wat de oorzaak was dat het daarna beter ging. Ja en dat durfde ik niet te zeggen met mijn begeleider erbij die ik nog maar zo kort ken: ja mevrouw ik dat aan zelfdestructief gedrag en daar schrok ik zelf zo van.... misschien donderdag als ik alleen bij behandelaar ben, toch even uitspreken. Voor de rest hebben we besloten om dieper op mijn zelfbeeld in te gaan, of beter, het gebrek daaraan. Dat vind ik erg lastig. Ik heb individuele PMT gehad, toen ging het daarna ook wel redelijk. Moest ik badpak spiegelen (bikini durfde ik niet), en ik moest ook een paar keer met die therapeute naar een openbaar zwembad vol mensen.
Ik ben gewoon bang dat dit mijn leven is, zoals het nu is. Met hele diepe dalen, en ook redelijke dagen hoor zoals vandaag. Maar stel dat het gewoon niet beter wordt dan nu, kan toch? Er zijn vast mensen die na hoeveel therapie ook, het niet voor weggelegd is om een normaal gelukkig leven te leiden. Nouja dan hoeft het dus allemaal niet meer voor mij....
Oud 21-04-2010, 09:06
Verwijderd
Knuffel!

ot:
ik zweer dit doe ik nooit weer
Oud 21-04-2010, 16:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik kon me vandaag weer haast niet concentreren bij therapie.
vanmiddag wel ff voor we gym hadden met me coordinator gepraat.
daarna bij de huisarts geweest.
ze vond me been er een heel stuk slechter uitzien dan vorige week.
ze heeft me been en me knie ook ontsmet.
en er verband om gedaan.
ze had ook me temperatuur gemeten en ik heb verhoging.
moest uitkijken dat net niet roder werd of gaat ontsteken.
en nou doet het meer pijn dan ooit.
ze zei dat het ook op de spieren in me voet is geslagen.
maar me hoofd is nou echt super vol.
en dan heb ik alleen maar gedachtes enzo.
ik probeer dadelijk maar afleiding te zoeken met muziek luisteren.
ik word gewoon super moe en uitgeput van me eigen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-04-2010, 17:44
Vamp.
Avatar van Vamp.
Vamp. is offline
Citaat:
Oooh, zoo zenuwachtig voor 16.00
Dan heb ik een intakegesprek op mijn nieuwe school!
En ik moet dan mijn motivatie presenteren voor een groep en ik heb
al zo'n hekel aan spreekbeurten !
Nou, helemaal verknalt gister
Klapte helemaal dicht daar voor de klas

maar ben ECHT SUPERBLIJ omdat het me eindelijk is gelukt om our song op de gitaar te spelen
Ookal is het niet swerelds beste song ...
Oud 21-04-2010, 19:02
Verwijderd
@Darfarairy, Vervelend zeg, dat het met de ontstekingen aan je been nog niet goed gaat

Vandaag de hele dag in bed gelegen met hevige migraine .
Me eigen gisteren druk gemaakt en deze zorgen besproken met de begeleiding.
Gelukkig nam hij mij wel serieus en moet ik van de week even met mijn zorgcoordinator naar de huisarts om te praten over mijn spanningen.
Als ik heel erg gespannen ben zie ik namelijk allemaal waanbeelden.
Ik zie b.v overal enge, grote, dikke zwarte spinnen.
Op de vloer, tegen de muur, op het plafont, echt overal .
Dat is echt eng om mee te maken.
Nu ben ik bang dat ik op z`on moment in een psychose zit .
Om hier zeker van te zijn ga ik daarom ook mijn spanningen en problemen voorleggen bij de huisarts en gaan ze vandaar uit verder kijken van hoe en wat.
Ook het slapen gaat niet goed en mijn gedachte`s blijven maar doormalen en piekeren en denken .
Ook wordt ik regelmatig tussendoor s`nachts wakker en kom ik weer moeilijk in slaap.
Erg rottig en vervelend.

Net wel lekker onder de douche geweest en nu voel ik me eigen wel weer wat beter gelukkig .
Vanavond nog maar lekker rustig aan doen en ook veel afleiding zoeken, zodat mijn gedachte`s rustig en stil blijven.
Verder morgen ook even een gesprekje aanvragen met mijn zorgcoordinator om daar mee te praten en een afspraak te maken bij de huisarts voor vrijdag.
Oud 21-04-2010, 22:09
kroot
kroot is offline
Trein had weer eens vertraging vanmorgen. En we moesten voor productie wat inzingen, en het meisje waarmee ik de altpartij zong, intoneerde echt alles vreselijk!
Morgen weer therapie...
Oud 22-04-2010, 15:04
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net m'n brief aangepast n.a.v. commentaar van m'n broertje, waar ik echt wat aan had!
Nu wachten op zijn antwoord en dan hopelijk versturen.

En ik ben moe en hoofdpijn en vanmorgen werd ik helemaal duizelig wakker, wat toen ik opstond gelukkig wel over was. Nouja, ik schaar het allemaal maar onder de noemer stopweek.

Zo maar eens naar buiten, stukje lopen, anders zit ik ook alleen maar binnen achter de computer.
Oud 22-04-2010, 16:44
Verwijderd
@kroot: atonale solfège klinkt idd echt als horror, haha. Heb vorig jaar in het eerste jaar gezeten van het conservatorium en gewone solfège was al pittig genoeg (maar wel leuk idd). Sterkte

ot: ik word helemaal knettergek. Ik wil iets, ik moet iets, want anders gaat dit fout, maar het duurt allemaal zo lang.
Zo kom ik vanzelf in een crisissituatie terecht...
Oud 22-04-2010, 16:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Oh, grrr. Af en toe vraag ik me af of ik te 'slim' ben. Dan stel ik in mijn ogen een paar heeeeeeel eenvoudige vragen. Ik nummer ze al, zodat de lezer van mijn e-mail ze niet over het hoofd kan zien. En dan nog krijg ik een antwoord terug wat niet relevant is. Of, erger nog, een standaardmail met 'zie onze website'. Tja, als die website duidelijk was, had ik niet gemaild.
Ik zit trouwens wel erg in dubio. Als ik mijn eenmalige lerarenbeurs komend jaar wil gebruiken, moet ik komende week de opleiding regelen (aanvragen kan tot halverwege de meivakantie en dat werkt natuurlijk niet op een school). Maar dan moet ik de opleiding wel zelf betalen (met die tegemoetkoming), terwijl ik eigenlijk wil dat mijn werkgever hem betaalt. En daarbuiten weet ik wel dat ik graag die opleiding wil doen, omdat ik er een papiertje mee haal wat op dit moment erg relevant is en ik verwacht er redelijk wat aan te hebben. Maar ik krijg na dit jaar weer een jaarcontract, dus geen zekerheid of ik na die tijd deze functie nog wel heb/kan krijgen. En ons appartement staat te koop, en als we gaan verhuizen heb ik het misschien eigenlijk wel veel te druk om naast 4 dagen werken nog een avondopleiding te doen; dan heb ik het nog niet eens over de locatie van de opleiding die dan misschien wel erg onpraktisch blijkt. *zucht* Maar ik heb ook het idee dat als ik het niet nu (of anders volgend jaar) doe, het er niet meer van komt. Dilemma's, dilemma's....
Oud 22-04-2010, 17:31
Verwijderd
Hmm ik voel niet zo veel vandaag.
Een beetje leeg oid. Volgende week een nachtje doortrekken, en flink aan de drank!
Dat doet je gewoon even goed voelen. Als is het niet helemaal de oplossing

trouwens het is rustig in het ljh topic
Oud 22-04-2010, 19:26
Little_lady
Little_lady is offline
Zo gaat het super en geniet je van alles wat je hebt,
en zo is er ineens niet zoveel meer om van te genieten.


Alles ging zo goed en alles was zo leuk, ik was zo blij met m'n herstel en m'n lieve vriendje en m'n nieuwe opleiding en alles. En dan komt m'n talent weer naar boven en verpest ik alles wat ik lief heb, leuk vind en waar ik iets voor voel. Het ging zo goed, al zo lang. Ik dacht nu écht sterker te zijn. Moet je ineens op gesprek komen op je opleiding omdat ze het gevoel hebben dat de vertrouwensband beschadigd is, omdat je dingen hebt gedaan die niet kunnen. En ik? Ik wist gewoon écht niet dat ik dat gedaan had. Nog altijd heb ik geen controle over mezelf, nog altijd weet ik niet wat ik doe... Maar het staat zwart op wit, ik heb het echt gedaan. Ik schaam me soms zo voor mijn gedrag. En dan sleep ik er ook nog iemand in mee van wie ik ontzettend hou. Langzamerhand ontstond er echt een sterke en bijzondere band, maar zelfs dát verknal ik. Blegh... En dan kan ze nog zo lief zeggen 'denk aan jezelf, ik denk aan jou', maar ik weet dat ik het verpest heb. Zo ben ik ineens weer terug bij af, terug bij GGZ. Laat ze me nu alsjeblieft voor eens en voor altijd leren normaal te doen en controle te krijgen over mezelf...

En nu wacht ik op een mailtje...
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 23-04-2010, 10:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: als die opleiding heel nuttig is voor je verdere carrière en je hem eigenlijk alleen nu kunt doen, zou ik het wel doen. En mocht je na je jaarcontract een andere functie krijgen of een nieuwe baan moeten zoeken, dan heb je het papiertje wel mooi. Komt je vast nog eens van pas in de toekomst. En hoe vaak zou je naar school moeten per week? Als het één avond is, is dat nog wel te doen toch? Ook als je niet heel dicht in de buurt woont.

OT: Ik ga m'n brief nog even editen. Gelukkig is er geen sluitingsdatum van de vacature, nouja, die zal er wel zijn als alle plekken vergeven zijn, maar vooralsnog nog niet dus.
Hij wordt wel steeds beter en ik baal ervan dat niemand m'n vorige brief kon lezen, behalve m'n vriend, maar daar heb ik eerlijk gezegd weinig aan. Hij heeft ook heel weinig brieven hoeven schrijven, alleen voor zijn stages. Toen is hij blijven plakken en daarna in dienst van een uitzendbureau gekomen en nu maakt hij straks weer promotie door reorganisatie. Dus ja, weinig brieven, wel de gesprekken natuurlijk, dus daar kan hij me wel tips voor geven. Voorlopig zit ik nog steeds in die stomme brievenfase, dus ik moet een goéde brief hebben andes kom ik nooit verder.
Oud 23-04-2010, 16:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is niet relaxed om met spoed een test in te moeten zetten terwijl je weet dat de patient doodsbang in het ziekenhuis zit te wachten op een uitslag en daarvan afhangt of ze naar huis mag/mag blijven of met spoed naar een academisch ziekenhuis moet.

We doen een test waarbij je bij zwangere vrouwen onderscheid kan maken tussen rode bloedcellen van moeder en kind. Na een ongeluk kan het voorkomen dat door sterfte van het kindje in de buik rode bloedcellen van het kindje in het bloed van de moeder terecht komen en dat kunnen we aantonen. Doen we wel vaker want is ook relevant bij rhesus-factoren maar zo spoed als ik dit geval komt niet veel voor. Vrouw van 28 weken zwanger die geen leven meer voelde. Dan wordt je gebeld of je dat even in wil zetten. Waren twee stress-uren (absoluut geen fouten maken) maar gelukkig ging alles goed en was de uitslag goed. Ben nog niet vaak zo opgelucht geweest van m'n werk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-04-2010, 21:32
kroot
kroot is offline
@little_lady: lang niet van je gehoord. Ik heb echt bewondering, hoe je ondanks alles toch doorzet! Blijven doen hoor!
@Daantje: fijn dat de uitslag goed is, heb je het er wel over gehad met je collega's.

Vandaag wel moeilijke les. Net kreeg ik een smsje van een studiegenootje dat het moeilijk was maar ook goed, en dat ik vooral moet doorzetten en veel oefenen...tsjaa ik weet gewoon niet of het beter wordt.
Even een to-do lijst voor dit weekend:
-morgen repetitiedag en concert (met dat lekkere weer, de hele dag binnen, het is niet eerlijk)
-zondag koor begeleiden, 's avonds in mijn oude huis eten
-school vet veel doen: partituur, solfege, fuga afschrijven, dirigeren en piano
-mijn huis schoonmaken, is echt vies.
Oud 24-04-2010, 19:56
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Little_Lady: dat is lang geleden! En wat kroot zegt, doorzetten meisje

Citaat:
trouwens het is rustig in het ljh topic
Het is mooi weer he, dan is iedereen uit zijn winterdip

Gisteren gewerkt en het was zo verschrikkelijk koud. Dat ik met de koeling bezig was hielp natuurlijk ook niet, ik had rode, zere handen van de kou. En de rest van de avond ben ik een beetje koortsig geweest. Volgende keer trek ik echt een trui aan
Morgen de hele dag in een sporthal doorbrengen. Ik heb er niet echt zin in, maar iedereen wordt verwacht aanwezig te zijn en ik zag op de lijst dat er iemand komt die ik al lang niet gezien heb. En mijn ex is er ook en ik heb niet zoveel zin om hem te zien of te spreken. Het gaat nu goed, ik ben bang dat ik daarna weer van slag ben. Maar over twee weken ga ik met hem (en vier anderen) drie dagen naar Belgie waar we misschien een kamer delen, dus dan moet ik een paar uurtjes ook wel aankunnen. In Belgie heb ik wel echt super veel zin, nog twee weken

Maandag weer naar school, dat is lang geleden
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-04-2010, 20:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@little lady fijn weeer wat van je te horen.
en doorzetten he een *dikke knuffel*.
en ook een *dikke knuffel* voor diddlina.

ot

4 dagen zonder internet en nou nog steeds.
dus ik zit maar even op de laptop van me vader.
tussen me ouders gaat het niet goed.
en gisteren had me moeder me goed duidelijk gemaakt van lijnen.
op hele botte manieren ik moest er bijna van huilen.
want ze was zo boos dat ze op me bank afschriften.
benzine pompen zag staan waar ik energie drank heb gehaald vaak.
en ze zei daarna *je zit de boel gewoon te bedonderen*.
* ik hoop dat je binnekort uit elkaar knalt*,
en nog meer van die dingen.
maar naderhand deed ze weer heel aardig.
en ik ben niet de enige die het helemaal zat is met me vader dat is me moeder ook.
gisteren voor me been naar de huisarts geweest.
ik hoef geen anti biotica maar wel elke dag nieuwe gaasjes en dingen erop doen.
eigenlijk zou ik met me zusje ons nichtje en een vriendin van hun naar het dorp gaan.
ze zijn alletwee ook 17 net als me zusje en allebei heel aardig.
maar net durfde ik toch niet meer mee omdat ik bang was dat er andere jongeren.
op het terras zitten en dat ik dan commentaar zou krijgen.
en ik voel me nog steeds best wel klote.
en me vader nam gisteren avond onze hond mee.
kwam hij vanacht zonder hond terug.
bleek dat onze hond door mensen die haar gevonden hadden.
haar naar het asiel in uden hadden gebracht.
ik ben heel blij dat me vader haar heeft opgehaald en dat ze weer terug is.
want ik kan niet zonder haar.
en ze had blijkbaar in dat asiel door het onbekende helemaal niet gegeten en gedronken.
gelukkig at en dronk ze weer toen ze thuis was.
en ze kwam ook gelijk heel blij naar me toe.
en ik snap wel dat ze nou heel moe is.
dadelijk maar met haar op de bank knuffelen.
en de spanning in huis is nou weer heel erg.
ze belde van MEE dat ik binnen 4 tot 6 weken.
hier in sint-oedenrode kan rond kijken voor begeleid wonen.
en verder probeer ik dit weekend me gedachtes bij gedachtes te houden.
want ik word gek van mezelf.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 24-04-2010 om 22:17.
Oud 25-04-2010, 20:37
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wat een dagen, wat een nacht. Ben al bijna 40 uur wakker, hele nacht doorgetrokken op s. en voel me fucking lekker. Hou echt van mijn leven hier. Morgen wel weer aan de slag, colleges enzo en eind van de week weer feesten. Voel me fucking vaag maar goed ofzo.
Oud 26-04-2010, 12:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawahaai: (...) dan heb je het papiertje wel mooi. Komt je vast nog eens van pas in de toekomst. En hoe vaak zou je naar school moeten per week? Als het één avond is, is dat nog wel te doen toch? Ook als je niet heel dicht in de buurt woont.
Het papiertje zou inderdaad mooi zijn. Het zou gaan om 1 avond in de week naar school, dus dat valt op zich mee. Het is in ieder geval het risico waard om er een gedeelte van het jaar meer dan een uur enkele reis voor te moeten reizen. Maar:
Weer een mailtje binnen, en nu met een opmerking waar ik nog niet over nagedacht had. Natuurlijk heb ik al een master, en het kan dus zo zijn dat de overheid gaat beslissen dat ze daarom geen tweede master gaan financieren voor mij. Daar had ik helemaal nog niet over nagedacht! Het wordt dus in ieder geval niet komend jaar die lerarenbeurs voor mij, want ik heb veel te weinig tijd om me in alles te verdiepen voor de aanvraagperiode voorbij is. En ik vraag me af of mijn werkgever meer dan 6000 euro uit wil geven om mij dat papiertje te laten halen. Binnenkort maar weer eens babbelen met de directeur dus.
Oud 26-04-2010, 13:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
HaWaHaai, zou het dan niet juist slimmer zijn om het al komend schooljaar te doen, dan is dat nog niet overal ingevoerd, dat een tweede master duurder is... Wel lastig hè, zulk soort beslissingen...

OT: Gisteren opgetreden, was leuk, het publiek lachte, daar word ik vrolijk van. En verder heb ik deze maand echt te weinig gewerkt, hmpf.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-04-2010, 13:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
HaWaHaai, zou het dan niet juist slimmer zijn om het al komend schooljaar te doen, dan is dat nog niet overal ingevoerd, dat een tweede master duurder is... Wel lastig hè, zulk soort beslissingen...
Ja, je hebt gelijk, misschien is het juist wel verstandig om het zo snel mogelijk te doen. Het is in ieder geval erg lastig, nergens vind ik eenduidige informatie en van mijn werkgever weet ik eigenlijk ook nog niet genoeg. Daar ga ik komende week maar eens achteraan.
Oud 26-04-2010, 14:04
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
op werk willen ze me niet kwijt
vrienden staat voor me klaar
mijn ouders vertroetelen me
mannen vinden me aantrekkelijk en leuk en grappig en...etc
ik heb leuke hobby's waarin ik me helemaal kan uitleven

kan eigenlijk niet stuk.

jammer van het woordje eigenlijk...want ik merk nog steeds dat ik een
soort van castratiedrang heb jegens mijn ex.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 26-04-2010, 14:44
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
morgen ga ik mn scriptie definitief inleveren en kan al geen onvoldoende meer krijgen, daarna alleen nog 1 tentamen en ik ben helemaal klaar met de studie. Heb zo goed als zeker mn eigen baan kunnen creëren bij het poppodium hier en de band gaat meer dan lekker. Ziet er naar uit dat ik dingen eindelijk af kan sluiten en tijd kan maken voor nieuwe dingen. Weg verdomme wel eens tijd....
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 26-04-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
morgen ga ik mn scriptie definitief inleveren en kan al geen onvoldoende meer krijgen, daarna alleen nog 1 tentamen en ik ben helemaal klaar met de studie. Heb zo goed als zeker mn eigen baan kunnen creëren bij het poppodium hier en de band gaat meer dan lekker. Ziet er naar uit dat ik dingen eindelijk af kan sluiten en tijd kan maken voor nieuwe dingen. Weg verdomme wel eens tijd....
aaww dude wat fijn, het voelt goed als dingen op z'n plek vallen. *hug*!
Oud 26-04-2010, 19:01
Verwijderd
@daantje dat je daar opgelucht over bent kan ik goed begrijpen , als dan deuitslag ook nog verkeer dzou zijn! maar gelukkig was dat niet het geval
@heksjuh: ja ik denk ook vanwege het mooie weer. Meeste mensen zijn goed gemutst.

OT:
hmm voel me 'gaatwel'
eind van de week druk, en feesten.
Alles wegdrinken, maar ach heb ik er wel voor over :$
Oud 26-04-2010, 19:10
Verwijderd
Ik ging vandaag voor de eerste keer naar tennis. Het leek heel leuk te worden en ik had er zin in tot het voorstelrondje kwam nu zijn die dingen opzich niet erg maar goed, ik zag al een iemand waar ik niet zo heel goed mee klik maar daar keek ik over heen.
Toen kwam de jongen ik wou mij voorstellen en hij zei ja hoi je kent mij nog wel, ik dus zo van euhhh nee. De leraar lachte spottend nou (tegen de jongen) dan heb je niet zo'n goede indruk gemaakt, waarop hij zei ja maar jij wel op de hele school.
Ik kon werkelijk de grond ingeboord worden, en toen ook nog zo van ja en toen moest je naar een andere school. En echt iedereen begon te lachen, godver ik heb werkelijk nog nooit zo'n stomme sport les gehad.

Ik had ook gewoon niet verwacht dat er zoiets stoms zou gebeuren en ja dan maar doen of je de tennisles helemááááál geweldig vond
Oud 26-04-2010, 19:10
Verwijderd
'Queasy

wat wil je gaan wegdrinken, feestjes zijn fijn uhuh maar wegdrinken is toch niet tof of fijn?
Oud 27-04-2010, 16:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
eindelijk zijn ze gisteren internet komen maken.
dus kan eindelijk weer op me eigen computer.
gisteren ochtend dagbehandeling gehad.
en gisteren middag naar de dermatoloog in het ziekenhuis geweest.
heb weer nieuwe creme gekregen.
en vanaf gisteren heb ik 2 dagen in de week 6 weken lang licht therapie ook in het ziekenhuis.
ik ben er gisteren mee begonnen.
en nou donderdag weer dus elke weer op dinsdag en donderdag middag die licht therapie.
nou maar hopen dat dat beter werkt dan die creme.
het gaat nog steeds niet goed.
nog steeds veel angsten en paniek.
en door gedoe gisteren avond met me vader.
ben ik gisteren avond weer gaan am-en.
vandaag tot 14:30 dagbehandeling gehad.
daarna na het dorp geweest naar de kruidvat en daarna nog even naar de apotheek.
ze zouden vanaf huize padua een recept naar de apotheek faxen.
hadden ze het blijkbaar helemaal niet naar de apotheek gestuurd.
dus heb gezegd dat ik later vandaag nog terug kwam.
ben eerst maar naar de huisarts geweest ik heb haar alles verteld ook over am.
en ze heeft naar me been gekeken en nieuwe dingen om gedaan.
ik ben blij dat ik haar alles heb verteld.
daarna nog even terug geweest naar de apotheek hadden ze me recept er nog niet heen gefaxt.
morgen nog maar even na vragen op de afdeling.
en ik word gek van die spanningshoofdpijn.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-04-2010, 18:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het gaat niet echt denderend. Ik weet niet wat ik moet, ik zit maar de hele dag vacatures te zoeken en ik kan niks vinden. Er zijn banen genoeg, maar niet in mijn richting en ik heb toch altijd te weinig werkervaring. Van één sollicitatie nog geen antwoord, maar het duurt inmiddels al 1,5 week, dus echt veel hoop heb ik niet. Die andere nog niet verstuurd, de brief is af, maar ik twijfel opeens heel erg of de functie wel wat voor mij is. Je moet wel echt heel erg communicatiefvaardig zijn en dat ben ik niet, helemaal niet in nieuwe situaties. En het is een fulltime baan, dat wil ik eigenlijk niet. En er wordt gewoon heel veel van je gevraagd, want het is een traineeship. Wel een goede kans (als ik überhaupt geselecteerd word) om hogerop te komen en werkervaring op te doen. Ik vraag me ook af of ik niet een kans laat liggen als ik er niet op solliciteer.

Of moet ik toch maar weer gaan studeren, voltijd of deeltijd, maar voltijd kan eigenlijk al niet vanwege afstand en ik moet toch inkomen hebben. En deeltijd is ook zwaar of het schiet niet op en doe ik 2x zo lang over de studie (hangt van de studie af). En ik moet het nog snel weten ook, want straks ben ik te laat met inschrijven.

Ik weet echt niet wat ik moet.
Oud 27-04-2010, 19:44
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Ik zit maar de hele dag vacatures te zoeken en ik kan niks vinden.
Niet dat ik denk dat je niet knt zoeken, of dat ik denk hiermee dé oplossing te hebben, maar misschien toch iets om eens naar te kijken: http://www.etvoila.nl/. Hoop dat je er iets aan hebt en succes!

OT: Vandaag heb ik echt het domste ooit gedaan: Ik ging 50 Euro pinnen en heb het geld in de pinauotomaat laten zitten. Daar kwam ik natuurlijk veel te laat achter, en het is wel afgeschreven. Hoe stom kun je zijn zeg.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 27-04-2010, 20:38
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
... Who will be there, if I need you today
'Cause I'm still here
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-04-2010, 21:05
Little_lady
Little_lady is offline
Bedankt voor de lieve reacties

OT. Pff, heb ik de boel net weer een beetje op orde na vorige week, krijg ik gezeur met een klasgenoot. Soms heb ik sterk het idee dat zij denkt dat iedereen haar mening deelt, en dat idee had ik vandaag heel vaak. Ik maak gewoon mijn eigen keuzes, is dat zo gek? Ik heb er niet zo'n behoefte aan om dat soort dingen te bespreken/delen, maakt zij er meteen van dat ik haar niet vertrouw. Ik vertrouw mezelf niet, maar dat is wat anders. En of M gelijk had. Nou, eigenlijk wel. Ik had wat extra's mee voor de les van vandaag, is het volgens haar weer overdreven. Misschien doe ik het wel omdat ik het leuk vind en omdat ik blij ben dat ik het kan doen? Er komt een keer, dan schiet ik zó ontzettend uit m'n slof tegen haar. M bedoelt het allemaal zo lief als ze zegt 'leg het naast je neer, je moet aan jezelf denken', maar ik kan het niet. Ik trek het me aan en het komt er binnenkort een keer uit. Volgens vriendjelief moet ik het er dan misschien maar een keer uit schreeuwen, desnoods tegen hem. Maar ik ben bang, ik weet dat ik mensen ga kwetsen. Jezelf kwellen of een ander kwetsen is echt de slechste keus, bah. Nu m'n bed maar in - hopelijk vanavond een keer niet piekeren - en op naar morgen. Een nieuwe dag met weer een hoop te doen, ik ga ervoor.

Ik wou dat je een vreemde was,
dan kon ik je vermijden.
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 27-04-2010, 22:42
kroot
kroot is offline
mmm ben ziek: hoofdpijn, verkouden, koorts, keelpijn.... gaat lekker, en dat nog wel met dit lekkere weer. Ik lig alleen maar de hele dag op bed. Hopelijk gaat het morgen beter en kan ik naar school, anders mis ik weer zoveel.
Oud 28-04-2010, 08:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Echt, het wordt rellen vanavond, mensen zijn behoorlijk kwaad en ik hoor bij niemand maar zij denken daar vast anders over. Ik houd wel van wat intriges en zo, maar ik wil er wel graag buiten blijven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-04-2010, 15:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
En wederom viel het mee. Ik ben niet opgegeten!

Nog 1 dagje werken, en dan heb ik vakantie... Ik kijk er naar uit!
Oud 28-04-2010, 18:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gisteren een moeilijke avond gehad.
weer een flink aantal keer ge-amt.
ik was zo van de kaart dat ik er alleen maar mee door wou gaan.
en ik kwam de dag moeizaam door vandaag.
smorgens hadden we sociale vaardigheden.
ik had aangegeven dat ik er eigenlijk niet heen wou omdat het niet goed gaat.
dus daar hebben ze rekening mee gehouden en heb ik er alleen bij gezeten.
en daarna hebben we vrouwen groep gehad wat dus ook moeizaam ging.
heb wel perongeluk wat tegen een meisje gezegd wat haar aan vroeger deed denken.
dat zei ze ook in de vrouwengroep maar ik heb me excuses aangeboden en toen was het goed.
smiddags hadden we gym we gingen buiten gymen op het terrein.
maar door me rechter knie been en enkel ging het weer lastig door al dat vocht waardoor het pijn doet.
dus heb de helft van de gym maar gewoon met mede patienten zitten kletsen.
die ook niet de hele gym mee konden doen en dat was gezellig.
en nou weet ik waarom het recept niet bij de apotheek aan kwam.
de fax bij ons in het hoofdgebouw was blijkbaar kapot.
en nou kan ik morgen me seroquel bij de apotheek ophalen.
nou ben ik helemaal bekaf en me gedachtes van am zitten er nog steeds.
en die zullen dadelijk wel weer erger worden.
maarja toch maar proberen afleiding te zoeken.
en we hoorden vandaag dat bij mij uit de dagbehandeling is gestopt.
was verwacht want daar had hij het al eerder over.
maar het is net de jongen waar ik verliefd op ben.
als je dat nou nog zo kan noemen teminste.
morgen nog naar therapie.
en smiddags naar licht therapie in het ziekenhuis.
dan een lekker lang weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-04-2010, 19:03
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Lange vandaag. Aan het eind van de dag werd ik niet zo lekker, fijn als je daarna twee uur in de snijzaal moet staan. Vanmorgen leren hechten, dat was wel leuk. Het ging beter dan verwacht, ik ben niet zo handig dus vreesde het ergste. Ik heb het wel voor elkaar gekregen om met de naald in mijn vinger te prikken Vier uur hechten waarbij je een beetje voorover gebogen zat, dat vond mijn rug niet zo fijn. Ik ben echt wel een beetje bang voor co-schappen straks, mijn rug begint na een half uur werken (supermarkt) al te protesteren.
Ik ben wel echt gesloopt, aantal nachten slecht geslapen en druk op school dus ook geen tijd om rustig aan te doen. Ik baal er een beetje van dat ik heb gezegd dat ik wel hele dagen kan werken, want nu ben ik dus voor vrijdag en woensdag de hele dag ingedeeld terwijl ik me al niet zo fit voel. Maargoed, het werk is leuk en levert weer geld op wat hard nodig is. Maar ik ga mijn baas echt niet vertellen dat ik naast de officiele vrije dagen ook nog wat vrije dagen heb, ik kan er niks aan doen dat ze nu al in de problemen komen met de hoeveelheid personeel. Vorig jaar had ik het me misschien nog aangetrokken, maar dit jaar hebben ze me niet als hoofdcassiere maar als normale cassiere aangenomen en voor hetzelfde loon als vorig jaar, dus ik vind het wel goed zo (al ben ik allang blij dat ze weer hebben aangenomen hoor, ik loop tussen allemaal zestienjarigen, maar ik doe geen makkelijke studie dus ik ga zolang ik nog geen vakantie heb echt niet alles opzij zetten voor hun).

Nog een weekje bikkelen en dan ga ik volgende vrijdag naar Belgie. Ik heb er zin in!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 28-04-2010, 19:08
Verwijderd
Ik walg van mezelf. Niet zachtjes, het zelfrespect is weg op dit moment.
Nu de kunst vinden om dit te veranderen. Geen tips of medeleven of wat dan ook.
Oud 28-04-2010, 19:53
Verwijderd
Hmm moeilijke tijd gehad. Vakantie was wel heel leuk, stage valt zo zwaar. Ik voel me echt ongemakkelijk daar
Oud 28-04-2010, 20:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik denk dat ik vandaag maar is wat eerder naar bed ga.
want er komt nog zat op tv.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-04-2010, 21:04
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Citaat:
aaww dude wat fijn, het voelt goed als dingen op z'n plek vallen. *hug*!
Thanks!

Vanmiddag mn scriptie en alles definitief ingeleverd. Goed te doen.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 28-04-2010, 21:19
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Ik walg van mezelf. Niet zachtjes, het zelfrespect is weg op dit moment.
Nu de kunst vinden om dit te veranderen. Geen tips of medeleven of wat dan ook.
Als je het trucje hebt gevonden om het te veranderen, let me know. Zit momenteel ook in een walgfase en ik word er gek van.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 28-04-2010, 22:24
Little_lady
Little_lady is offline
Het gedoe is in ieder geval gelukt, hoera-momentje van de dag. Morgen weer een dagje met haar, ik heb er zin in maar ergens toch ook niet. Het is in ieder geval wel weer hoog tijd om haar te spreken, misschien dat ik dan wat minder in de war ben...
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 29-04-2010, 11:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Vanmiddag mn scriptie en alles definitief ingeleverd. Goed te doen.
Fijn moment is dat hè, dat iets waar je maanden mee bezig bent geweest, eindelijk af is. Geniet ervan!

OT: net toch maar m'n sollicitatie voor het traineeship verstuurd. Twijfels zijn weer zo goed als weg na gesprek erover met vriendje. En ik weet ook wel waar ze vandaag komen en de enige remedie daartegen is 'gewoon doen'.

Verder laat ik het vandaag even zo, met solliciteren en vacatures zoeken. Ik ga zo lekker zonnen!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.