Oud 29-06-2006, 13:40
perfectsense
perfectsense is offline
weet niet of het hier hoort, maar gaat toch over werk...

Al enige tijd werk ik, (voorheen partime, nu voor 3 maanden full-time) bij een grote organisatie. Al vanaf de eerste dag word ik zegmaar lastiggevallen door mijn manager (homo), in het begin alleen sexistische opmerkingen maar nu ook echt hantastelijke aanrakingen. Ik heb hem hierop een aantal keer gewezen dat ik dit hier niet van gediend ben. Dit heeft een kort effect maar later begint hij weer van voor-af-aan knijpen in mn kont, constante sexsischtische opmerkingen over mijn lul, kont, sex, plotseling achter me staan enz…. Maar nu nog erger gister pakte hij me echt bij mn kruis, ik weet hier echt niet mee om te gaan, Na hem gewaarschuwd te hebben hogerop te stappen, begon hij te dreigen met ontslag en meer…ik toch naar de grote baas gegaan en deze gaf er totaal geen aandacht aan, ik ben een man en mannen overkomt dat niet, dat is iets voor vrouwen.. ik moest het maar negeren! Wtf!

Wat moet ik hiermee? Ik weet het echt niet, dit is zo fout! politie?

Bedankt voor de reacties!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2006, 13:46
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
en wie staat er boven hem? ben je de enige die er last van heeft etc?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 17:59
MB
Avatar van MB
MB is offline
Intimideer hem ook, maar dan niet seksueel...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 18:00
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
heet hij wilco?
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 13:52
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
'perongeluk' achteruit schoppen, net als een paard wanneer hij achter je gaat staan.. tsja.. schrikreactie he.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 13:58
Verwijderd
Grote organisaties hebben meestal wel een vertrouwenspersoon voor dit soort situaties.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 15:35
Minami
Avatar van Minami
Minami is offline
Misschien kan je er met collega`s over praten, misschien dat het bij hen ook is voorgevallen, en dan met een grotere groep naar de directie/baas stappen. Een grotere groep = meer druk, geeft meestal wel de doorslag.
Verder veel sterkte/succes!!
__________________
No one knew why she wouldn't wake up, I think she finaly made it back home.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 16:14
Verwijderd
Ik mis het gevecht-gedeelte.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 17:12
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Aangeven, dit gaat veels te ver en je moet serieus genomen worden. Als ze niet willen luisteren moeten ze maar voelen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 23:52
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Katje schreef op 30-06-2006 @ 14:58 :
Grote organisaties hebben meestal wel een vertrouwenspersoon voor dit soort situaties.
Hmmm, valt tegen denk ik. Ik werk zelf ook bij een grote organisatie maar volgens mij hebben wij echt geen vertrouwenspersoon. Ik denk dat het per organisatie verschillend is.
__________________
Alles maximaal!!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 00:15
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Gewoon een dagje een mp3 speler meenemen en gewoon op record zetten en dan ff kijken wat je zo kan opvangen op een dagje.

Misschien valt er nog wat leuke geluidsfragmenten te verzamelen.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 00:23
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Je neemt een honkbalknuppel mee, die zet je tegen de muur. Dan waarschuw je die gast voor de laatste keer en vertel je 'm dat dat ding er niet voor de sier staat. Beter doet ie het dan niet meer en anders voer je je dreigement gewoon uit want dan is dit toch geen plek waar je wil blijven werken.

mp3 speler is ook een goed idee trouwens
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 10:53
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Wat een loser. Ik zelf zou meteen opstappen en aangifte doen wegens ongewenste seksuele intimidatie.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 12:22
Estar
Estar is offline
Citaat:
Relief schreef op 01-07-2006 @ 11:53 :
Wat een loser. Ik zelf zou meteen opstappen en aangifte doen wegens ongewenste seksuele intimidatie.
Dat had ik ook gedaan.

Hem eerst een klap geven uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 19:24
Verwijderd
Ik weet niet hoe belangrijk het werk voor je is. Maar iig tis miss een zielige reactie , maar waarom stap je daar niet gewoon op
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 21:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Lotte schreef op 30-06-2006 @ 18:12 :
Aangeven, dit gaat veels te ver en je moet serieus genomen worden. Als ze niet willen luisteren moeten ze maar voelen.
Eens. Maar meld het eerst even aan de baas van je baas, wie weet bedenkt hij zich nog. Ik hoop dan trouwens dat je niet werkt op nul uren contract, want hoewel het aan te vechten valt als er "ineens" geen werk meer voor je is, wordt je positie er dan niet bepaald sterk op.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Relief schreef op 01-07-2006 @ 11:53 :
Wat een loser. Ik zelf zou meteen opstappen en aangifte doen wegens ongewenste seksuele intimidatie.
Niet iedereen kan het zich veroorloven om zomaar op te stappen. Zeker bij full time werken lijkt mij dat altijd vrij lastig. Ook heb je een grote kans op het door kruimel geschetste gevolg, zeker omdat sexuele intimidatie bij mannen iets is wat maatschappelijk niet geaccepteerd is. Helaas is de maatschappij ten aanzien van mannen op dat soort vlakken vaak nog niet zo geemancipeerd.

Ik zou je wel goede tips willen geven als stap naar de baas of doe aangifte. Maar als de baas het niet serieus wil nemen, er geen vertrouwenspersonen of ondernemingsraad is(of dat die zich er niet aan willen wagen), dan vrees ik toch echt dat je vrij weinig kunt doen.

Om het maar heel cynisch te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 00:26
timajax
timajax is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 01-07-2006 @ 01:23 :
Je neemt een honkbalknuppel mee, die zet je tegen de muur. Dan waarschuw je die gast voor de laatste keer en vertel je 'm dat dat ding er niet voor de sier staat. Beter doet ie het dan niet meer en anders voer je je dreigement gewoon uit want dan is dit toch geen plek waar je wil blijven werken.

mp3 speler is ook een goed idee trouwens
Als je dit doet--> even een ringetje eraan maken want dan sla je hem met een sleutelhanger en anders met een wapen.
__________________
en zo geschiede het...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2006, 00:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
timajax schreef op 02-07-2006 @ 01:26 :
Als je dit doet--> even een ringetje eraan maken want dan sla je hem met een sleutelhanger en anders met een wapen.
Het zal een rechter echt geen hol uitmaken of er nu wel of niet een ringetje aan die knuppel zat... het blijft een wapen, maar dan in sleutelhangervorm...

Ik zou hem na een aantal waarschuwingen/dreigementen/gesprekken met baas inderdaad gewoon een hengst voor z'n harsens geven
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 11:09
De Nacht
De Nacht is offline
Ik had weggegaan, en 'm keihard op z'n bek geramt

Dan maar een strafblad, 't gaat hier om je mannelijke waarde!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 11:24
Estar
Estar is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 01-07-2006 @ 01:23 :
Je neemt een honkbalknuppel mee, die zet je tegen de muur. Dan waarschuw je die gast voor de laatste keer en vertel je 'm dat dat ding er niet voor de sier staat. Beter doet ie het dan niet meer en anders voer je je dreigement gewoon uit want dan is dit toch geen plek waar je wil blijven werken.

mp3 speler is ook een goed idee trouwens
Nee een honkbalknuppel lost echt iets op.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 12:26
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Ik zou niet voor zulke mensen willen werken. Andere baan zoeken, inpakken en wegwezen.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 13:32
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Als hij dat doet, zijn er dan geen andere mensen (collega's) bij?

En wat een goor persoon, te ranzig voor woorden.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 16:12
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
timajax schreef op 02-07-2006 @ 01:26 :
Als je dit doet--> even een ringetje eraan maken want dan sla je hem met een sleutelhanger en anders met een wapen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 18:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
timajax schreef op 02-07-2006 @ 01:26 :
Als je dit doet--> even een ringetje eraan maken want dan sla je hem met een sleutelhanger en anders met een wapen.
Daar moest ik even hardop om lachen.


Maar geweld is niet de oplossing, dan raak jij je baan kwijt en zoekt hij een ander slachtoffer. En je bent nog strafbaar ook. Geen goede optie.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2006, 19:10
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
timajax schreef op 02-07-2006 @ 01:26 :
Als je dit doet--> even een ringetje eraan maken want dan sla je hem met een sleutelhanger en anders met een wapen.
bedeol je dus een gewone honkbal kunppel met een ringetje er aan als sleutel hanger lijkt me toch moeilijk fietsen met sown knuppel aan je sleutel bos

maar geef hem gewoon een knal voor z'n hoofd dat valt toch niet te bewijzen

en ik zou echt ander werk gaan zoeken hoor
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 22:11
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 03-07-2006 @ 20:10 :
maar geef hem gewoon een knal voor z'n hoofd dat valt toch niet te bewijzen
Denk je?
__________________
I did it for teh lulz

Laatst gewijzigd op 03-07-2006 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 22:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 03-07-2006 @ 20:10 :
maar geef hem gewoon een knal voor z'n hoofd dat valt toch niet te bewijzen
Je moest eens weten wat ze allemaal kunnen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 23:00
juno
Avatar van juno
juno is offline
Doet hij het ook als er anderen bij zijn?

Een paar botte sexueel getinte opmerkingen aan zijn adres als de rest erbij is heeft mij meer dan eens geholpen om een wat al te aanminnig mannetje op zijn plaats te zetten.

Dirt is een machtsissue, en als je vriendelijk en beleefd blijft bevestig je hem nog steeds in zijn dominantie. Hem een knal voor zijn kop geven helpt ook al niet, want face it, hij is en blijft je baas, en gewelddadig gedrag jegens een superieur wordt niet op prijs gesteld.

Maar een plagerige opmerking als :"geef het nou maar op, ik zou nog niet met jou naar bed willen al was je de laatste man op aarde, ", midden in een volle bedrijfskantine is bij mij wel succesvol gebleken.

Evengoed moet je op zoek naar een nieuwe baan, want hij zal je dan echt bij iedere gelegenheid onderuit proberen te halen.

Helaas: als je baas op je geilt ben je verloren. Altijd.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 10:53
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
MTpower schreef op 03-07-2006 @ 23:47 :
Je moest eens weten wat ze allemaal kunnen
niet zo hard dat hij een hersenschudding heeft en je met een scan kunt zien..
maar je hoyud er geen zichtbare blouwe plek aan over en het valt heel moeilijk te bewijzen toch?
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 11:18
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 04-07-2006 @ 11:53 :
niet zo hard dat hij een hersenschudding heeft en je met een scan kunt zien..
maar je hoyud er geen zichtbare blouwe plek aan over en het valt heel moeilijk te bewijzen toch?
Ze hebben vaak camera's hangen in bedrijven, misschien kan de TS die zelf ook gebruiken om zich te bewijzen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 12:09
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
TS is niet degene die moet vertrekken, dat is die manager. In een grote organisatie is altijd wel iemand waar je naartoe kan voor dit soort dingen. In kleinere organisaties wellicht niet. Zoek iemand 'hogerop' waarvan je verwacht dat ie je wel serieus neemt. Ga anders aangifte doen. En inderdaad zou ik wel nieuw werk zoeken, ik zou niet bij zo'n bedrijf willen werken. Ziek melden is wellicht ook wel een goeie trouwens. Dan kun je de arbo-arts op de hoogte stellen en zeggen dat je echt niet meer terug wilt.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 13:34
Kevin_NBR
Kevin_NBR is offline
Nooit meteen geweld gebruiken, alleen als zelfverdediging.
Probeer hem voor de rechter te slepen voor seksuele intimidatie en wellicht raakt hij zijn baan kwijt en kan jij mooi blijven werken.

Als je hem echt niet voor de rechter kan slepen, dan mag je hem een paar goeie klappen verpatsen! Alleen, geen honkbalknuppel gebruiken en ook niet met een ringetje eraan. Gewoon met je vuist een paar keer op zijn gezicht meppen. Een harde trap in zijn kruis zal hij ook wel waarderen
__________________
Mvg ;)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 18:41
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kevin_NBR schreef op 06-07-2006 @ 14:34 :
en kan jij mooi blijven werken.
Dat is wel erg utopisch.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 08:58
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als je het bedrijf wilt terugpakken kun je je ziek melden vanwege psychische klachten door de sexuele intimidatie. Dat zal de manager in kwestie vervolgens wel te horen krijgen.

Alleen een melding, daar zullen ze weinig mee doen. Een manager is belangrijker dan een nieuweling. Zodra et ze echte geld gaat kosten...is het eenander verhaal.

Niet eerst gaan dreigen met dit wapen, anders word jouw ziekmelding niet geloofd. Gewoon out of the blue doen.

Bedenk wel dat het moeilijker is om vanuit een ziek-situatie een nieuwe baan te vinde dan vanuit een werkende situatie, dus jezelf heb je er op de wat langere termijn ook mee.

Ik persoonlijk zou een andere baan gaan zoeken, en op mijn laatste dag die manager een knietje geven als niemand het ziet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 15:11
Verwijderd
neem het geluid op stap naar de baas=)

zijn kruis pakken en HEEEEEEEEEEL hard knijpen voor 5 minuten totdat die je smeekt op te houden=P
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2006, 16:30
Vip3r
Vip3r is offline
Knal en knalhard vol op z'n bek rossen. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 16:59
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 07-07-2006 @ 17:30 :
Knal en knalhard vol op z'n bek rossen. Klaar.
en dood laten vallen zeker
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 21:34
Verwijderd
Ja, stoot die flikker op zn bek
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 10:39
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik vind 'slaan' een teken van machteloosheid. Snap ook niet dat iedereen dat voorstelt .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 10-07-2006 @ 11:39 :
Ik vind 'slaan' een teken van machteloosheid. Snap ook niet dat iedereen dat voorstelt .
Praten bij barbaren helpt toch niet
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 21:48
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 10-07-2006 @ 22:32 :
Praten bij barbaren helpt toch niet
teh gays are barbarians.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 11:01
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 10-07-2006 @ 22:32 :
Praten bij barbaren helpt toch niet


Er zijn meerdere manieren waarop je problemen kunt oplossen. Erop los meppen lijkt me (in dit geval) sowieso de verkeerde.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 12:15
perfectsense
perfectsense is offline
ondetussen een goed gesprek gehad met mijn collega.
hij ondevind de zelfde problemen als ik; maar durft ook geen actie te ondernemen, hoofdzakelijk omdat hij 100% financieel afhankelijk is van deze organisatie. de dreigementen zoals; ontslag komen ook bij hem voor...

ik ben het hoger binnen de organisatie gaan aan-vechten, en er is een hele grote kans dat dit zieke figuur naar zijn baan kan fluiten. ik was, (kom ik nu achter) niet de enige die last had/heeft van zijn activiteiten...

het balletje is gaan rollen, gelukkig! slaan had geen zin gehad, tenminste had ik dit nu niet berijkt is mijn idee..?

wordt vervolgd.......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik word gek van m'n leraar
frostie
31 16-05-2011 11:17
Werk, Geld & Recht Vakantiewerk -> Sexuele intimidatie
EBB
19 03-08-2007 09:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Omkering bewijslast bij vermeende seksuele intimidatie
Verwijderd
51 23-05-2005 20:52
Seksualiteit verkracht of niet?
loezepoez
39 19-05-2003 19:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Standpunt Sexueel misbruik onder jongeren.
Moureen
23 20-03-2002 18:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ...De Nederlandse Cultuur...
drama
119 02-03-2002 21:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.