Oud 09-02-2012, 21:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik sloot de vorige met de opmerking dat het komende weekend van mij best eens langer mag duren!
Advertentie
Oud 09-02-2012, 23:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mee eens!

het is echt een gekkenhuis hier, niemand kun je vertrouwen en iedereen liegt of houd dingen achter en heeft geheimen van zichzelf of anderen, dat blijkt wel weer, zelfs je eigen groepsgenoten kun je kennelijk niet meer vertrouwen.
En dit moet een veilige, stabiele omgeving zijn om je problemen te delen??
schema wantrouwen tot aan het wolkendek zul je bedoelen *mopper*

maar morgen is t weekend
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-02-2012, 11:14
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Gister was het een beetje een kakdag gebleven, heb niet echt iets nuttigs gedaan en ben de hele dag niet buiten geweest.....

ik ben het echt ff zat met dat ophaalpunt van de kranten, degene die daar zegmaar ''werkt'' heb ik nog nooit normaal gezien, die is altijd chagerijnig en snauwt iedereen af, en vanmorgen zei een andere bezorgster er wat van dat er maar 1 insteektafel stond terwijl we met iets van 8 mensen waren die in moesten steken, en toen draaide ze helemaal door en bla bla bla, continu geschreeuw en gesmijt met deuren, en toen spande iedereen zich samen tegen degene die er wat van had gezegd, omdat blijkbaar nogal veel mensen daar een hekel aan haar hebben, terwijl dat juist een van de weinige bezorgers is die ik wél mag, en dan komen ze weer naar mij toe van 'ja moet jij die wel en bla bla bla,' en proberen ze mij erbij te betrekken. het zijn allemaal mensen van een jaar of 40/50 maar de meeste daar zijn net brugklassers. Bah!

En gisteravond had ik nogal mot met mn broertje, omdat hij zo nodig eerst in de badkamer wilde dus toen zei ik van 'dan doe je dat maar dan pies je niet heel de wc en de vloer onder, en je gaat eerst je tanden poetsen en dan pas darten want ik wil ook in de badkamer' en toen werd ie nogal boos. Terwijl het gewoon een feit is, altijd als hij naar de wc is geweest zie je dat, dan is er niet doorgespoeld en zit echt alles onder de pies.
En vanochtend toen had hij echt zo''n hele hoge pieptoon op zn mobiel, toen riep ik dat ie m uit moest zetten, maar ging ie allemaal schunnige dingen doen, niet dat ik wat anders ben gewend van hem, en toen pakte ik zn mobiel af omdat hij maar door bleef gaan met die piep, begint ie me te slaan en weet ik veel wat, dus toen heb ik hem maar eens een tik terug verkocht, net goed!
Daarna kwam mama terug van de hond uitlaten, en zij is volgens mij echt alles zat de laatste tijd, er werd niet eens wat over gezegd of wat dan ook, ze liep gewoon regelrecht door naar boven.
Oud 10-02-2012, 11:32
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Ik sloot de vorige met de opmerking dat het komende weekend van mij best eens langer mag duren!
Dat is de reden dat ik elke maandag vrij ben... Kan ik tenminste bijkomen van de week en het weekend
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Oud 10-02-2012, 16:30
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Daantje: ik was stiekem wel benieuwd hoe je eerste week revalidatie was!

Straks ga ik met mijn zus naar Wicked, zin in! Verder ben ik wel een beetje verdrietig omdat we net een beestje hebben laten inslapen, soms is mijn studie/beroep helemaal niet zo leuk. En ik weet wel dat dit het beste is en erbij hoort, maar dit was mijn eerste keer en de eigenaren zo verdrietig zien is gewoon een beetje moeilijk.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 10-02-2012, 17:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Dat is de reden dat ik elke maandag vrij ben... Kan ik tenminste bijkomen van de week en het weekend
Dat was ik ook lange tijd, ik heb juist sinds een paar maanden een baantje erbij voor die vrije maandag . Maar toch, langer weekend (metvriendjesamen) zou wel errug lekker zijn.

OT: eigenlijk ging het wel prima vandaag. Ik ga redelijk ontspannen het weekend in, geloof ik.
Oud 10-02-2012, 18:27
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: ja, 3 dagen weekend zou ideaal zijn. Ik had tot een half jaar geleden steeds 4 dagen weekend, dat was iets teveel van het goede, maar 3 zou lekker zijn. Maar bij mij zit dat er nu niet in.

OT: andere collega's zijn het ook zat met die ene collega, we waren echt blij dat ze er vandaag niet was, al had ik het daardoor erg druk, maar druk is goed. Het wordt gewoon een superdrukke week volgende week, elke dag vroeg beginnen en waarschijnlijk laat naar huis. Maarja, ik heb het liever zo dan dat ik niks te doen heb en me zit te vervelen. Werk is er altijd wel, maar nu is het een stuk dynamischer doordat ik de dingen die zij normaal doet nu ook mag doen
Oud 11-02-2012, 16:32
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Joyce is geweest,
we hebben eerst heel veel gepraat, over de situatie thuis die maar niet beter en alleen maar slechter wordt, en over haar reis, want ze vertrekt over 2,5 week al
waarschijnlijk is ze ergens begin juni weer terug, en dat is dan wel weer fijn, want dan kunnen we in de zomervakantie gewoon leuke dingen doen en dan is ze er ook als ik naar een nieuwe school ga. en mijn examens duren volgens mij ook tot eind mei, of zelfs de eerste week van juni nog, dus wanneer ik mijn persoonlijk mentor en rugzakbegeleidster niet meer elke week zie is Joyce alweer bijna terug.
Ze heeft ook gezegd dat ik haar gewoon mag blijven mailen, ook als het ff niet goed gaat, en dat we mss ook kunnen msnen of dat ze een keer een kaartje stuurt ofzo.
Het is niet zo dat ik het fijn vind dat ze weggaat, maar ik zie er ook niet meer zo ongelofelijk tegenop als eerst, ook omdat ik nu meer kijk heb op mijn examens enzo en dat het elkaar dus best aanvult zegmaar, maar tekenles duurt denk ik ook tot ongeveer eind mei, en ik begin het nu ook steeds drukker te krijgen met school dus dat is ook wel fijn, dan heb ik minder tijd om mezelf rot te voelen.
En mijn persoonlijk mentor en rugzakbegeleidster weten hoe ik me voel met deze situatie, en die hebben ook gezegd dat ik dan best wat vaker langs mag komen of mailen, en dat als mijn examens afgelopen zijn maar de school nog wel open is dat ik dan ook gewoon langs mag komen als ik ff wil praten ofzo, dus dat is wel heel fijn!

Verder ga ik vanavond nog ff wat aan school doen, en morgenochtend folders bezorgen want morgenmiddag komen mn oom en tante.
Gister was trouwens best relaxed, ik had op een parkeerplaats in t centrum een vvv cheque van 15 euro gevonden, zo een die je bij heel veel winkels in kunt leveren.
Oud 12-02-2012, 10:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En toen was er sneeuw! Het is zo raar wat dat met mijn gemoedstoestand doet, heel de wereld lijkt wel mooier.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-02-2012, 11:47
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het is verschrikkelijk, ik kom de laatste tijd zo langzaam op gang in het weekend.
Door de week is niks me teveel, maar in het weekend... Misschien is het ook wel ter compensatie, maar heb ik eens 2 dagen tijd voor van alles en nog wat, doe ik niks.

Over 1,5 uur moet ik weg, ga vanmiddag nog wel iets leuks doen en dan weer naar huis en dan ligt al het huishoudelijk werk nog op me te wachten... Hopelijk ben ik dan wat actiever dan nu. *gaat maar eens ontbijten*
Oud 12-02-2012, 12:48
Verwijderd
lK BEN WEER MIJN FUCKING PLEEGGEZIN EN HUIS KWIJT over twee dagen moet ik weg. o god. o god. Ik moet nog zoveel regelen. Enenenenen. O god. Hoe kan ik ooit dingen regelen als ik steeds moet huilen.
Oud 12-02-2012, 13:41
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Spoiler


Zo klaar met zeuren..
__________________
Oud 12-02-2012, 15:37
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Aldan: (}) Ik lees af en toe mee in de WSZ topics dus ik heb je verhaal een beetje gevolgd. Wat rot voor je, ik hoop dat je snel een ander huis vindt wat ook als thuis voelt. Of kom je nu naar Nederland terug?

Ik voel me zo beroerd. En ik weet dat het mijn eigen schuld is en dat ik er iets aan moet doen, maar ik schaam me er voor.
Spoiler


Wicked was wel echt leuk, we zaten op de tweede rij (de rangen zijn echt heel raar, want wij hadden een vierde rangs kaartje) dus ik kon het supergoed zien
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 12-02-2012, 16:52
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Aldan, idd heel erg rot!
maar hoezo moet jij alles regelen? helpt je huidige pleeggezin je daar niet in, of moet je daar weg omdat dat niet goed gaat? en is er dan geen jeugdzorg/mentor/vertrouwenspersoon whatever wie, maar is er niet iemand anders die je kan helpen?

OT: zenuwen voor de brief van sintlucas, al weet ik niet eens zeker of dat ik deze week wat hoor maar mn voorgevoel zegt van wel.
en vannacht droomde ik dat ik niet toegelaten was en dat mn ouders en oma daarom feest gingen vieren en allemaal rare dingen....... maar meestal kloppen dromen niet bij mij dus dat is mooi.
morgen na school fiets ik even langs de winkels, ik zag hele leuke kastjes waar je gewoon opbergkratten als het ware in kon hangen dus die ga ik halen voor tijdschriften/schoenen/tassen en dat soort dingen want die zwerven nu echt letterlijk mn hele kamer door.
morgenavond moet ik met papa naar de gamma, in december was de verwarming op mijn kamer(ik heb zo''n ding voor in t stopcontact met van die wieltjes eronder) nogal ophol geslagen, dus een nieuwe gehaald maar die doet het nu al niet meer.... lekker dan, ik maar denken dat het aan mij lag dat ik het koud vond maar blijkt die verwarming gewoon al 1,5 week niet meer te werken
en vanmorgen heb ik mn folderwijk weggewerkt samen met mama omdat ik geen zin heb om dat morgen nog te doen, zeker niet met sneeuw.
verder vandaag maar lekker rustig aan want ik voel me nogal moe en duf.
Oud 13-02-2012, 00:01
Verwijderd
Lalalala schaatsen lalalala <3
Oud 13-02-2012, 01:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Pff.. ik ben vanavond niet teruggegasn omdat t 1 onbetrouwbare liegende bende is. Als ik daartussen wou zitten was ik wel op school gebleven, therapie hoort een veilige omgeving te zijn met mensen die je willen helpen.
Ben er klaar mee, morge hopelijk gesprek met de hoofdbehandelaar want dit werkt niet.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 13-02-2012, 09:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik mag niet ontwijken en ik moet goed voor mezelf zorgen. Dat is wat er met de intake gezegd werd wat ik moest doen in afwachting van het onderzoek. Maar die twee dingen lijken wel haaks op elkaar te staan. Als ik me rot voel, niets wil doen, pijn heb en moe ben en er over denk een vak niet te doen, is dat dan voor mezelf zorgen, of voel ik me rot en moe omdat ik het vak niet wil doen omdat uit huis gaan zo verschrikkelijk veel energie kost en ontwijk ik dan?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-02-2012, 17:57
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
vandaag gesprek met de hoofdbehandelaar gehad, hij begreep me heel goed en ik heb nu een time out tot woensdag en dan heb ik weer een gesprek met hem.
Uit dat gesprek zal dan ook een wel of niet moeten komen, vind het heel spannend, maar eigenlijk wil ik zo gewoon niet verder dus is de keus al gemaakt.
Vraag me alleen af of hij dan gaat helpen zoeken met een alternatief.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Ads door Google
Oud 13-02-2012, 20:37
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Vandaag zulke erge buikpijn dat ik bijna niet rechtop kon lopen. Als ik stil zit gaat het gelukkig wel, maar toen ik thuis kwam kon ik mijn schoenen bijna niet uit doen omdat voorover buigen ontzettend zeer deed.
Ik maak me eigenlijk een beetje zorgen Zulke erge buikpijn heb ik echt nog nooit gehad.
Ik heb ook helemaal geen tijd om me niet lekker te voelen, ik heb veel te veel te doen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 13-02-2012, 20:57
Patroklos
Avatar van Patroklos
Patroklos is offline
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om in maart naar een concert Andrew Bird te gaan, al is het echt de mooiste muziek die ik ken en waar ik me zo op verheugd had live te zien. En dat alleen maar omdat er een vriendin van me meegaat die ik leuk vond en mij nu volkomen negeert? Oké. Ik ben echt boos op haar. Volgens mij had ze ook helemaal geen zin om mee te gaan, maar kocht ze alleen een kaartje omdat een vriend en ik zo aandrongen. Nu wil ik niet eens meer dat ze meegaat, laat staan dat we samen uit eten gaan.
__________________
ἄνδρα μοι ἔννεπε, μοῦσα, πολύτροπον...
Oud 14-02-2012, 11:05
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
gister dus een uur eerder naar kunstvakken geweest, bij die klas waar ik al 3 van de 4 uur bij zat, en dat was echt stukken beter dus dat is wel fijn!
vanmiddag naar school voor 3 proefwerken, bah!
en ik moet zo maar eens iets slims verzinnen om mn broertje terug te pakken want hij had de trap naar zolder volgestrooid met serpetines....
Oud 14-02-2012, 19:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dacht ik eindelijk een datum te hebben voor het psychologisch onderzoek, staat in de brief alleen dat ze de aanvraag hebben ontvangen en het 'nog enkele weken' kan duren tot er een datum is. Als een aanvraag ontvangen al twee weken duurt, hoe lang zijn dan "enkele weken"? Zucht. Het heeft me al zoveel moeite gekost om überhaupt tot dit punt te komen, en hoe langer het duurt hoe meer ik ga denken dat ik het ook wel allemaal weer zelf kan doen op deze manier.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-02-2012, 20:03
Verwijderd
Was enkele maanden geleden op uitwisseling in Schotland en ben daar voor een paar dagen naar een heel afgelegen dorpje gegaan om een Tibetaans klooster te bezoeken. Aldaar leerde ik een jongen leren kennen die een soort van 'monnik in opleiding' was. Van de week moest ik opeens weer aan 'm denken, want ik mocht hem graag. Zojuist een brief geschreven of eens te informeren hoe het met hem gaat, het lijkt me eigenlijk wel leuk om contact te houden. Probleempje is alleen dat ik zijn achternaam niet weet, maar het is maar een heel kleine gemeenschap waar hij in woont en het lijkt me stug dat er veel mensen met dezelfde voornaam rondlopen. Ik ben erg benieuwd of mijn brief 'm zal weten te bereiken en of hij terug gaat schrijven. Zou grappig zijn.
Oud 15-02-2012, 13:49
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
kutzooi!
*zeur/klaag/zeik/boos-post*
persoonlijk mentor had mijn stageadres gebeld, maar die deden nu ineens alsof we nooit afgesproken hebben dat ik daar in maart zou komen dus dat gaat nu niet door. dus meteen aan wat leraren gevraagd of ze misschien mee wilde denken voor een andere plek en door de leraren werd er heel aardig gereageerd.
tijdens techologie flink ruzie gehad met wat klasgenoten.
en thuiskomen en mn broertje dat zich meteen gaat bemoeien als ik tegen mn moeder praat, en een moeder die zegt dat ik nu niet moet doen alsof ik nu geen stage meer hoef te lopen.
en dat terwijl ik al een slechte dag had heeft ervoor gezorgd dat ik weer ff flink uitgevallen ben.
en mn broertje eens goed de waarheid heb gezegd.
dan gaat ie op me schieten met zo'n nerf pistool ding, zo'n lelijk plastic oranje geval, en toen ie me raakte heb ik die pijl waarmee dat was door midden gedaan. Broertje helemaal over de zeik en ik vond het om een of andere reden grappig.
toen ging ie naar boven om tegen mama te zeggen wat ik had gedaan, toen ie weer beneden kwam was ik zogenaamd ook ineens de schuldige van een kras op zn mobiel, dus gaat ie weer naar mama en vervolgens mama helemaal over de zeik of dat ik wel goed in mn hoofd ben en bla bla bla dat ik omdat grappig vind. terwijl ik zelf ook niet wist waarom ik lachte.
toen gingen ze naar de overburen waarschijnlijk zodat mama weer kon gaan zeuren wat voor rotkinderen wij wel niet zijn en dat ze het zo zwaar heeft met alles en bla bla bla bla hoop zielig gezeur, en zegt ze ook nog 'ja dame als jij denkt straks nog steeds zo'n rothumeur te hebben dan zie je wel wat de consequenties zijn' dus zeg ik 'ja als ik een keer chagerijnig thuiskom zijn jullie van die stomme mensen die dan alles alleen maar erger maken'
maarja, dat mocht ik natuurlijk weer niet zeggen, en als ik nog een keer zou wagen zoiets te zeggen kon ik zonder eten naar bed en bla bla bla
en dat terwijl mn broertje mn ouders kan negeren en uitschelden wat ie wil maar er wordt niet eens wat van gezegd, laat staan gestraft.
net of zij wel slim is, net of er ook maar iemand is die een knop in zn hersens heeft en gelijk zn humeur kan veranderen.

ze snappen hier gewoon echt niet dat mensen soms gewoon ff willen zeiken zonder dat iemand anders zich steeds ermee bemoeit, en zonder dat er conclusies getrokken worden die ik dan ontken en dat ze dat dan weer niet geloven en bla bla bla.

oja, en mama was ook nog zo vriendelijk het raam op mijn kamer open te zetten vanochtend, leuk ik heb al 2 weken geen verwarming hier dus ik kan wel wat extra kou gebruiken!

zo, dat moest ff!
Oud 15-02-2012, 16:05
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik moest vandaag opeens naar mijn tutor. Hij maakte zich zorgen en er was ook al een andere docent naar hem toegekomen over mij. Ik kom blijkbaar heel onzeker over en daar wilde hij het over hebben.
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Ik ben verlegen en onzeker, maar ik wist niet dat het zo duidelijk over kwam en dat het blijkbaar ook een reden tot zorg is. Ik weet echt niet wat ik hier mee moet doen, moet ik dan mijn hele persoonlijkheid veranderen? Ik heb nu ook het gevoel alsof ik iets fout gedaan heb en geen goede dierenarts zal worden, en ik voelde me de afgelopen dagen al zo dom omdat ik niet alles wist. Dus dat ik nu voor een gesprek moest komen helpt niet echt mee. Ik moest er maar over nadenken en volgende week moet ik weer terugkomen voor een gesprek, maar ik weet eigenlijk ook niet wat hij dan van me verwacht.
Ik twijfel een beetje of ik met het volgende gesprek moet aangeven dat ik niet zo lekker in mijn vel zit. Eigenlijk zit ik er niet echt op te wachten mijn persoonlijke issues met mijn tutor te bespreken, maar ik had ook niet echt verwacht dat hij me persoonlijk buiten de verplichte gesprekken om zou aanspreken.

Het voelt nu echt alsof ik iets heel erg verkeerd heb gedaan en mijn toekomst verpest. Ik weet wel dat het niet zo is en dat mijn tutor (en de andere docent) het goed bedoelt, maar ik zat hier niet echt op te wachten. Ik kon ook echt wel huilen tijdens het gesprek, ik hoop niet dat dat te zien was
Het is ook niet echt een reeele gedachte dat ze me nu van de studie gaan sturen, maar ik ben er wel een beetje bang voor
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Oud 15-02-2012, 21:12
Verwijderd
Zojuist erachter gekomen dat de therapeut die me 2,5 jaar heeft behandeld naderhand over me heeft gezegd dat ik gegarandeerd vóór mijn twintigste in een inrichting zou zitten.
Ik had al een naar gevoel bij die man, maar dit ervaar ik echt als een mes in mijn rug. Het is dan al ruim drie jaar geleden dat hij die uitspraak heeft gedaan, maar bah, ik kan me hier echt nog kwaad om maken.
Oud 15-02-2012, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Zojuist erachter gekomen dat de therapeut die me 2,5 jaar heeft behandeld naderhand over me heeft gezegd dat ik gegarandeerd vóór mijn twintigste in een inrichting zou zitten.
Ik had al een naar gevoel bij die man, maar dit ervaar ik echt als een mes in mijn rug. Het is dan al ruim drie jaar geleden dat hij die uitspraak heeft gedaan, maar bah, ik kan me hier echt nog kwaad om maken.
Ik word heel droevig van dit soort 'hulpverleners'. Steeds meer kom ik erachter hoe enorm belangrijk het is dat mensen vertrouwen hebben dat het goed komt, dat mensen je waarderen en dat soort zaken. Bij de afdeling waar ik de afgelopen drie jaar rondloop heerst een sfeer van vertrouwen en waardering en optimisme en de schouders eronder en acceptatie en ik zíe gewoon dat zo ontzettend veel mensen daar van opknappen. De afdeling staat ook heel hoog aangeschreven en dat komt echt daardoor.
Oud 15-02-2012, 23:11
Verwijderd
Als ik me een keer niet zo goed voel, maar ook niet super slecht, weet ik niet zo goed hoe ik daar nu mee om moet gaan. Vanavond was ik bijvoorbeeld heel moe. Ik merkte aan mezelf dat ik slomer werd, ongeconcentreerd, moeilijker praatte en dat soort dingetjes. Eigenlijk durf ik me dan niet meer zo goed onder de mensen te bevinden, bang dat ze denken dat het de verkeerde kant op gaat, terwijl ik gewoon moe ben. Op zich hebben we goede afspraken gemaakt over wanneer men mag ingrijpen, maar we hebben ook gezegd dat het niet te lang moet wachten en daar word ik dan een beetje zenuwachtig van. Maar mij terugtrekken vind ik ook geen goede oplossing. Bovendien, als mensen sowieso al het gevoel hebben dat het niet goed gaat en ik trek me dan ook nog terug, dan is dat ook geen goed teken.
Dan zou je denken 'waarom zeg je dit niet gewoon tegen de hulpverleners?' Maar dan ben ik weer bang dat ze me achterdochtig vinden! Dus ik heb het idee dat ik het nu helemaal niet goed kan doen. Terwijl ik gewoon alleen moe ben. Maar ja, mijn mening is in dit geval ook niet leidend, want als ik psychotisch zou worden zou ik ook zeggen dat het allemaal goed gaat verder. [/tralalalalablaat]
Oud 16-02-2012, 00:05
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@Neko gewoon volhouden meis, je kunt het en het is goed voor je *knuffel*

ot: nou ik ben gestopt, pfff.. voel me heel dubbel.
Opgelucht want ik kreeg vanmiddag nog meer bevestiging dat mensen kennelijk achter je rug om kleppen.
Iemand die dat helemaal niet hoorde te weten vertelde mij dat ze wist dat ik gesprekken voerde om misschien te stoppen.
De boel daar is zo lek als een mandje als je t mij vraagt.
Ik ga het nu op een andere plek en niet meer intern voortzetten, het is alleen nog niet duidelijk wanneer ik daar kan beginnen.
Krijg opnieuw een intake.
Kan iig nu lekker elke dag mn paardje rijden, en mn katjes knuffelen <3
Pff, nu nog zien dat ik mn spul daar weghaal en een afspraak maak voor mn beeldend werk.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-02-2012, 11:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ben net verhuisd en mijn nieuwe kamer is zo mooi. <3 Ik voel me voor het eerst écht alsof ik in Utrecht woon, en ik hoef maar zeven minuten te lopen en dan ben ik op m'n werk. Op de achtergrond hoor ik steeds de kindjes van de basisschool en dat is zo gezellig. Ben er blij mee, ook al is het hier nog een teringzooi.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-02-2012, 18:50
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
vandaag naar Joyce in eindhoven geweest.
Was echt heel gezellig, heel veel gepraat enzo, en cakejes gemaakt.
alleen vind mn moeder volgens mij nog steeds dat ik en Joyce niet serieus genoeg met elkaar omgaan, ik heb het gevoel dat ze het niet gelooft als ik zeg dat we echt wel gepraat hebben enzo.
Maarja wat moet ik dan? als ik en Joyce altijd alleen maar een hele middag zouden praten en bloedserieus zouden zijn dan zou ik mezelf naderhand alleen maar vervelender voelen, dus dat is ook geen optie. Ik vind het zelf wel best zoals het nu gaat, maar mn moeder denkt daar blijkbaar anders over. Daar trek ik me maar niet al teveel van aan want mn moeder is de laatste tijd gewoon anders, de hele tijd vol zelfmedelijden zitten en aan iedereen vertellen hoe zwaar ze het wel niet heeft enzo, en daar wordt ik nogal moe van. Vervelend voor haar dat het niet lekker loopt op haar werk en dat papa niet weet of ie zn werk houdt, maar ik heb zelf ook genoeg aan mn hoofd en ik heb echt geen zin om dan elke dag hetzelfde verhaal aan te horen.
En er is grote kans dat a.s. woensdag de laatste keer is dat ik Joyce zie voor ze op reis gaat, en dat vind ik echt helemaal niet leuk.
Okee, ik heb mn persoonlijk mentor en rugzakbegeleidster ook nog om te praten maar met hun is dat anders, Joyce kent mijn situatie thuis ook echt omdat ze er vaak genoeg bij is als het misgaat en dat is bij die andere allemaal niet zo, en bij Joyce heb ik sowieso een beter gevoel als bij die andere hulpverleners.
oja, en 9 maart ga ik weer naar de psych, lekker slecht geregeld want de laatste keer was iets van 30 december ofzo. En ook daarin vertrouwt mama me volgens mij niet meer, omdat ik daar de laatste tijd bijna altijd alleen heen ga en ze het gevoel heeft dat ik dingen achterhoud ofzo, tenminste dat denk ik. Echt zo idioot, zij houdt alles voor haarzelf mbt familie die allemaal ruzie met elkaar hebben en neefjes die niet weten dat hun ''vader'' niet hun echte vader is en bla bla bla maar ondertussen laat ze wel merken dat ze wil weten wat ik met hulpverleners bespreek etc. ookal zegt ze dat niet letterlijk.
en gewoon alle kleine dingen die me zo irriteren, mn broertje vernielt letterlijk het huis met zn wilde gedrag(dartpijlen in de muren en de vloer gooien etc) terwijl ik nog niet eens een gaatje in de muur mag slaan om een kapstok op te hangen of van die dingen.

en lekker vooruitzicht, een week vakantie en samen thuis zijn met mn broertje mn ouders zijn er dan wel om de beurt bij maar zolang als de een vol zit met zelfmedelijden en de ander alleen maar aandacht heeft voor zn computer is dat ook niet echt leuk.

ik zie gewoon nogal op tegen de komende paar maanden grotendeels omdat Joyce er niet is, maar ook omdat de situatie thuis met de dag verslechtert en ik sterk het gevoel heb dat ik een terugval aan het krijgen ben, en dan nog eens allerlei drukte en druk op me vanuit school, tekenvrienden waar ik binnenkort afscheid van moet nemen, een moeder die wil dat ik naar een andere psych ga terwijl ik dat niet wil etc.etc.etc.
Oud 16-02-2012, 19:17
Verwijderd
ik wil hier zeggen dat ik heel veel van mn allerliefste schatje houd
Oud 16-02-2012, 21:47
Verwijderd
Zwaar leven
Oud 16-02-2012, 23:59
Verwijderd
ik heb echt geweldige en serieuze gesprekken met een goede vriendin van me, heel vaak, het is zo tof. En ze is zestien, wtf het blijft me verbazen.

Al mijn vrienden vinden haar zo gaaf, ook al is ze 10 jaar jonger dan de meeste mensen die ik ken wauw
Oud 17-02-2012, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Zwaar leven
Nee maar, echt waar! Het leven is voor mij gewoon oooontzettend zwaar!
Oud 17-02-2012, 11:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lekker gesport vanmorgen ook al voel ik me een beetje ziek/verkouden. Het was wel zwaar maar ik voel me wel voldaan nu Nu thuis en een dagje vrij en dat is wel echt even heerlijk. Net koffie gedronken met een croissantje en de was in de wasmachine gestopt. Vanmiddag nog ff op pad voor een nieuw kussen, boodschappen en een plantje voor in het aquarium en een nieuwe cartridge. Verder nog een beetje in huis rommelen en lekker rustig aan doen. Denk wel dat ik morgen spierpijn ga hebben, was best zwaar vanmorgen Vanavond komt m'n vriendin eten, ook gezellig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Ads door Google
Oud 17-02-2012, 15:51
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Vannacht mezelf in slaap gehuild, maar gelukkig wel gewoon goed geslapen. Toen ik wakker werd voelde ik me meteen weer rot.
Toch maar eens vaker naar de melatonine grijpen als ik niet kan slapen.
vanochtend om half 10 ofzo weer wakker geworden en gaan douchen, en verder zoveel mogelijk afleiding gezocht, want zonder afleiding gaat het de laatste paar dagen telkens grandioos mis.
maar als ik afleiding heb voel ik me wel wat beter en loop ik minder na te denken over alles.
en emoties opkroppen wil ik niet meer, ookal begrijpt mijn omgeving dat vaak niet, alleen betrap ik mezelf er nog veel te vaak op dat ik toch weer dingen wegstop, en dat wil ik niet want ik zie het best gebeuren dat ik weer een keer zo'n mega uitbarsting krijg dat niemand mij nog onder controle kan houden, en daar heb ik absoluut geen zin in, ik weet nog goed hoe dat de laatste keer ging en dat wil ik niet nog een keer.
alleen heb ik het idee dat mijn omgeving en zeker familie etc, nogal snel denkt dat wanneer het een dag goed gaat dat het ineens nooit meer slecht kan gaan, en daar irriteer ik me aan.
en ook dat ik werkelijk overal waar ik kom aan mn hoofd gezeurd wordt door mensen die ik toch al niet mag over of ik al iets heb gehoord over de uitslag van de toelating, daardoor zetten ze me voor mn gevoel alleen maar meer onder druk, sommige mensen weten gewoon niet hoe ze zulke dingen moeten brengen en dat irriteert me echt.
vanavond gaan we op verjaardag bij mn neefje, en meestal is dat wel gezellig, alleen zie ik dan als ik pech heb mn oma voor de derde dag op rij. Ik hoop maar dat het vanavond gaat lukken op die verjaardag, want zeker mijn oom en tante(ouders van dat neefje) willen nog wel eens botte en lompe opmerkingen maken zo van 'ja wanneer ga je nou eindelijk weer meer naar school want je kunt niet eeuwig thuisblijven' en dat soort flauwekul.
Oud 17-02-2012, 15:54
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Nee maar, echt waar! Het leven is voor mij gewoon oooontzettend zwaar!
Moelijk moelijk moelijk moelijk

Ot: hiyaa, ik ben nog steeds blij met mijn nieuwe kamer. <3 Ik stond per ongeluk een half uur vroeger op dus nu heb ik zowaar de tijd om even wat dingetjes op te ruimen! En over anderhalf uur ga ik weer op kamp met m'n vereniging, vroeger vond ik dat stom, nu leuk. Chillen ftw.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-02-2012, 12:13
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Best heftige week achter de rug, vooral donderdag. 's Middags weer training gehad met de afdeling en dat was best confronterend. Je moest elkaar in groepjes kwaliteiten toekennen, eerst een paar die al goed vertegenwoordigd waren bij die persoon en daarna een paar die hij of zij nog meer moest ontwikkelen. Wat betreft de laatste categorie was iedereen dus unaniem... Ik zat toevallig bij onze leidinggevende in de groep en hij heeft ook nog wel e.e.a. toegelicht o.a. dat 'het nu wel tijd werd dat ik bepaalde patronen ging doorbreken' enzo. Die ochtend had ik ook nog even met onze andere leidinggevende gepraat (zijn er 2 per afdeling) nadat hij me een vacature had doorgestuurd. Dat moment maar meteen even aangegrepen en gezegd dat het werk wat ik nu doe inderdaad m'n ding niet zo is, omdat het te makkelijk is en omdat die ene collega alle werkzaamheden die het wel leuk maken afvangt en niet delegeert. En toen zei hij dat we het daar dan maar eens over moesten gaan hebben, dat m'n contract nog een half jaar is en dat hij niet wilde dat ik me niet prettig voelde op m'n werk. Dat hij open kaart met me wil spelen en als ik niet goed op m'n plek zit daar dat zij dan ook beter op zoek kunnen gaan naar iemand anders ipv. mij een nieuw contract aanbieden... Dat was niet helemaal de richting die ik op wilde, ik moet natuurlijk wel een baan hebben, liever een baan die ik niet helemaal geweldig vind dan geen baan. Maar nu gaan we het er a.s. week over hebben, dus ik moet dat gesprek even goed voorbereiden...

Donderdagavond ook nog teambuilding gehad, we hebben in teams het spel Ik hou van Holland gedaan, was best leuk. Met iemand mee teruggereden naar huis, want die woont in dezelfde stad als ik en het was al laat. Was blij toen ik thuis was en even niet meer sociaal hoefde te doen zeg maar...

Nu t/m dinsdag vrij ivm carnaval (zelf aangevraagd) maar eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in. Ik heb ook nog niks om aan te trekken, moet vanmiddag echt nog even naar zo'n feestwinkel, heb eigenlijk ook geen geld, eind van de maand zeg maar. Zou nu voor één keer wel willen dat ik niet in de binnenstad woonde, want ik kan de komende dagen dus echt niet onverkleed m'n huis uit en het is hier altijd druk, ik woon tegenover een café... Ik ga maandag naar de optocht met een groepje mensen, dat lijkt me nog wel leuk, maar ben benieuwd wat ik er verder van vind...

Nouja, het komt vast allemaal wel goed.
Oud 18-02-2012, 13:29
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
argggghhhh!!! 2 dorpen verderop weten ze bijna allemaal al of ze aangenomen zijn of niet.
Dat smste een tekenvriendin gister, alleen zij weet het ook nog niet omdat ze gisterochtend vertrokken is voor vakantie, maar klasgenoten van haar weten dus al wel of ze aangenomen zijn of niet.
maar vandaag zat er voor mij weer niets tussen met de post.
Dus nu hoop ik maar dat het snel komt want ik wordt hier gek van!

Verder vanochtend weer mot met dat mens van het kranten-ophaalpunt, maar volgens mij kan niemand haar de laatste tijd nog uitstaan behalve een groepje 65+ers, er zijn zelfs mensen die daar de kranten gewoon ophalen op zaterdag, en dan met zn allen bij iemand anders thuis gaan insteken. Maar die wonen helemaal aan de andere kant van het dorp dus dat is voor mij ook geen optie.

Vandaag is het voor mij een opruimdag, want dat was echt nodig. en verder ff rustig aan doen want ik ben best moe, doordat ik steeds zo na aan het denken ben over vanalles en ook nog eens slecht slaap.
Oud 18-02-2012, 13:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vakantie! Maar ik heb dat gevoel nog helemaal niet. Hopelijk komt dat vanzelf na het weekend. Ik ben benieuwd hoe goed het in mijn nieuwe woonplaats lukt om carnaval te ontwijken, want dat hoeft voor mij allemaal niet.
Mijn konijntje is zo lief, ik zou 'm haast plat knuffelen. Alleen is zijn vriendinnetje niet zo lief tegen hem deze week, dus dat is wel sneu.
En ik kwam er gisteren pas achter dat ik met de kerstpuzzel in het plaatselijke krantje een prijs had gewonnen. Volgende week na de carnaval dus maar eens langsgaan om te vragen of die prijs nog bewaard is voor mij of dat ik pech heb. Ik googlede heel toevallig op mijn naam en kwam er zo achter... want dat krantje heb ik door alle werkdrukte in januari niet zo vaak ingekeken. Dat heb ik weer...
Oud 18-02-2012, 19:08
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
vrijdag afscheid genomen en nog best wat brieven/kaartjes gekregen en 1 hele mooie tekening waar de tranen me van in de ogen sprongen.
Waren ook nog mensen verdrietig en dat verbaasde me echt.
Ik sta achter mn keuze en ik weet dat ik er goed aan doe.
Maandag mn beeldend werk ophalen.
Vanaf morgen ook weer wat ritme aanbrengen, zodat ik op ma, wo en vr weer ga hardlopen en elke dag naar mijn paardje om te rijden/longeren/in de bak te spelen enz.

deze week was heftig, moet er ook nog wel wat van bij komen.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-02-2012, 10:13
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Die tekenvriendin is aangenomen!
van de rest weet ik nog niets, maar 2 andere mensen waar ik goed mee op kan schieten waren net als ik 2 weken later als die tekenvriendin met de 2de toelating. Dus er bestaat zelfs nog kans dat het bij mij pas over 2 weken komt.

Verder gister lekker opgeruimd en niks gedaan, optocht van eindhoven gekeken op tv en verdergegaan met een tekening.(heb de laatste tijd trouwens wel iets meer inspiratie dus dat is wel fijn, meestal zijn dat dan ook dingen die met mij te maken hebben, gevoelens tijdens mijn depressie ofzo)
Vanmiddag is hier in t dorp optocht, maar ik ga niet, t is me daar waarschijnlijk toch te druk en ik heb geen zin om steeds achterdochtig te doen omdat ik bang ben bekenden tegen te komen enzo.

Dadelijk mss ff folderen, en als papa het ook wil dan ga ik mss met hem en de hond naar de bossen, want daar heb ik ineens zin in, maar dat moet ik nog ff vragen...
Oud 20-02-2012, 12:03
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Straks naar de optocht, ik zie er wel een beetje tegenop. Van het groepje waarmee ik ga, ken ik er 2 een beetje en de rest niet. Maar als ik niet ga, heb ik helemaal niks aan carnaval gedaan, m'n kleren voor niks gekocht en had ik nu net zo goed kunnen werken.
Ik ga er gewoon heen en desnoods na de optocht meteen naar huis, denk dat carnaval in de café's toch niet aan mij is besteed.
Oud 20-02-2012, 15:33
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
ik ben net naar de optocht geweest, met mn broertje, een vriend van mn broertje en mama, en bij de optocht zelf kwam ik mn nichtje nog tegen dus dat was wel gezellig.

Ik voel me de laatste paar dagen echt ongelofelijk somber, kan me nergens toe zetten en ben behoorlijk pessimistisch. En dat terwijl ik toch echt aan mn schoolwerk zal moeten en nog wat andere dingen.

Ik zie op tegen woensdag, voor het eerst zie ik er tegenop dat Joyce komt, maar dat is omdat ze a.s. woensdag komt en daarna pas weer ergens in juni, omdat ze op reis gaat.
Daar zie ik tegenop, en waarschijnlijk is dat toch weer voor niets, want ik maak me altijd druk om helemaal niets maar ik kan het niet van me af zetten.
Misschien is het nogal hard gezegd, maar ik kijk er naar uit als ze een paar weken weg is, niet omdat ik wil dat ze weggaat maar omdat ik dan meer weet waar ik aan toe ben, dan is het allemaal weer wat drukker met school enzo, en als joyce een paar weken ofzo weg is dan weet ik ook gewoon hoe dat het dan is, met het mailcontact met joyce, gesprekken met persoonlijk mentor en rugzakbegeleidster etc. Want met die laatste twee praat ik nauwelijks over mijn thuissituatie en dat soort dingen. met mn psych wel, maarja die laat me ook nogal stikken de laatste tijd.

Ik zit me druk te maken over na de vakantie, dan ga ik op donderdag 2 uur meer naar school, en sinds september ongeveer heb ik geen andere klassen gezien buiten die van kunstvakken, en daar heb ik geluk mee want dat zijn alleen maar mensen waar ik mee op kan schieten of die me op zn minst met rust laten, en dat is in die andere klassen niet, dus daar ben ik best bang voor.

En ik twijfel steeds aan mezelf, over sintlucas, wachten op zoiets is echt een ramp voor mij.

En dan nog die stage, en......en......en.....

aarggggh!!! ff teveel moeilijke dingen tegelijk.

en ja hoor, ga maar weer janken....
Oud 20-02-2012, 16:21
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik heb gewoon behoefte aan een knuffel, geloof ik...
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 20-02-2012, 16:32
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb er de laatste tijd steeds meer moeite mee dat ik niet meer eerlijk kan zijn over hoe het met mezelf gaat. Ik begeef me dan op glad ijs, omdat mensen er gelijk een mening en oordeel over hebben. Ik heb natuurlijk ook een redelijk grote verantwoordelijkheid met 5 honden thuis, mijn vrijwilligerswerk voor de rasvereniging en meer. Maar het heeft er wel voor gezorgd dat er nou niemand is (behalve mijn man) waartegen ik eens kan zeggen "Ik voel me klote!". Ik heb het gevoel dat ik een leven leef, dat niet helemaal 'echt' is. Ergens wil ik dolgraag vooruit en dingen achter me laten, maar als ik dan zoals vanochtend weer badend in het zweet lig van herbelevingen en nachtmerries schiet dat niet echt op.
Om vervolgens dan toch weer de knop om te zetten omdat ik mijn gast-uitlaat hond moet gaan uitlaten. Lekker tegenstrijdig allemaal. *zucht*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 20-02-2012, 18:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@droomvlucht, klinkt bekend, je leven niet bewust leven... *knuffel*

ot: ik ben kapot, heb hardgelopen vanmorgen en anderhalf uur paardgereden. ik heb echt de conditie van een flensje.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-02-2012, 23:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me hoofd voelt best wel in de war.
en hoe het tussen me ouders zit weet ik ook niet echt meer.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-02-2012, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er de laatste tijd steeds meer moeite mee dat ik niet meer eerlijk kan zijn over hoe het met mezelf gaat. Ik begeef me dan op glad ijs, omdat mensen er gelijk een mening en oordeel over hebben. Ik heb natuurlijk ook een redelijk grote verantwoordelijkheid met 5 honden thuis, mijn vrijwilligerswerk voor de rasvereniging en meer. Maar het heeft er wel voor gezorgd dat er nou niemand is (behalve mijn man) waartegen ik eens kan zeggen "Ik voel me klote!". Ik heb het gevoel dat ik een leven leef, dat niet helemaal 'echt' is. Ergens wil ik dolgraag vooruit en dingen achter me laten, maar als ik dan zoals vanochtend weer badend in het zweet lig van herbelevingen en nachtmerries schiet dat niet echt op.
Om vervolgens dan toch weer de knop om te zetten omdat ik mijn gast-uitlaat hond moet gaan uitlaten. Lekker tegenstrijdig allemaal. *zucht*
Denk op zich dat het juist goed is om dan met de gasthond in het hier en nu te zijn in plaats van in de herbelevingen en nachtmerries. Wat dat betreft kunnen dieren een heel goede invloed hebben.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.