Oud 04-01-2003, 15:57
DarkCat
DarkCat is offline
Ik kon er niks aan doen, maar ik zag dat er maarliefst NUL topics waren op dit forum
Vandaar de vraag die toch wel gesteld gaat worden; is de euro nou een voordeel, of hadden we beter gewoon de gulden gehouden?

En wie is er al helemaal aan gewend? Of reken je alles om?

Gooi het er maar uit
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2003, 16:00
Verwijderd
Ik vind de euro helemaal niet zuigen, juist erg makkelijk in het buitenland enzo... In het begin (januari t/m maart ofzo) rekende ik nog wel telkens om naar de gulden, nu al lang niet meer... ben helemaal gewend aan de euro... en tja, de inflatie is natuurlijk een beetje jammer... maar komt vast wel goed...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:00
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik reken nog steeds alles om. meestal dan, soms koop ik iets en kom ik er later pas achter dat het toch best wel veel duurder was dan ik dacht en bijna alles is een stuk duurder geworden
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:06
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Tsja..voor mij heeft het geen voordelen, ik ga haast nooit naar het buitenland ofz. :/

't heeft voor mij dus alleen maar nadelen, alles wordt duurder (bij de frietwinkel b.v. kostte 2 kroketten 1 gulden, nu is dat gewoon in 1 euro verandert ) En ja dat omrekenen...doe ik nog steeds :/ can't help it
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:16
Verwijderd
ik heb geen problemen met de euro. eerst ff wennen en omrekenen enzow maar dat went ook wel.. en tis keihandug in het buitenland...woon vlak bij duitsland dusss
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:20
Main
Avatar van Main
Main is offline
Ja. Ik reken nog steeds alles om en alles is veel duurder geworden....
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:22
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
de euro is kut, klote, VEEEEEEL DUURDER, je geeft het veel sneller aan.

kortom: ze naaien je waar je bij staat en die euro blijft kut en ik baal er nog steeds van

soow.. dat is er ook weer uit.
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:32
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Iemand had uitgerekend dat we ongeveer tot 2016 nog wel om zullen rekenen naar de gulden.

Van mij mag die hele gulden wel terugkomen, ik vind het maar niks, die euro. Alles is behoorlijk duur en er is veel te veel kleingeld in m'n portemonnee. Bovendien reken ik altijd nog om, is vermoeiend.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:38
Steefjuh!!
Avatar van Steefjuh!!
Steefjuh!! is offline
Ik wil zeker weten de guldens terug!!
Behalve dat alles 5x duurder is geworden, vind ik het ook een lelijke munt, en lelijke briefjes.

*houdt van het geeltje*
__________________
Hallo
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:42
Verwijderd
Nee. De euro is ontzettend handig als je naar het buitenland gaat. Dat de prijzen gestegen zijn is jammer, maar dat is niet alleen de schuld van de euro. Ik reken bijna nooit meer om naar guldens, alleen bij grote bedragen ( >10 euro).
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:44
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ja! Ook ik reken nog steeds om. Maar iig de Néderlandse munten zien er niet uit. Het papiergeld is ook al triest. Heel flets en kleurloos...
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:49
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
snees schreef:
Nee. De euro is ontzettend handig als je naar het buitenland gaat.
Dat is het enige voordeel, ja.

Citaat:
Dat de prijzen gestegen zijn is jammer, maar dat is niet alleen de schuld van de euro.
Oh nee? Had je beter op moeten letten. Is niet ALLEEN de schuld van de euro, nee. Maar wel deels.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:04
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
nee
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik vind de euro helemaal niet zuigen, juist erg makkelijk in het buitenland enzo... In het begin (januari t/m maart ofzo) rekende ik nog wel telkens om naar de gulden, nu al lang niet meer... ben helemaal gewend aan de euro... en tja, de inflatie is natuurlijk een beetje jammer... maar komt vast wel goed...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ach, ik wen d'r wel aan.
En omrekenen is niks mis mee, besef je tenminste wat iets kost. Vroeger gaf ik alles net zo makkelijk uit; nu let ik mss nog wel beter op!

En wat betreft terug invoeren van de gulden: dan geef je het bedrijfsleven nóg een kans om alle prijzen te verhogen.
Want al die klote bedragen die je dan krijgt gaan ze echt niet omlaag afronden!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:29
Verwijderd
Mij maakt het weinig uit..omrekenen is wel kut in het begin, maar ik begin d'r al aardig aan te wennen...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:33
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
de euro zuigt niet, de prijzen wel...
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:02
dystopia
dystopia is offline
De afhankelijkheid van andere landen met wie wij het op grote punten niet eens zijn. De afhankelijkheid van onze economie tov. de andere Europese landen die meedoen. Het beperkt de algemene vrijheid.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2003, 18:18
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Citaat:
wicce schreef:
de euro zuigt niet, de prijzen wel...
Door de Euro zuigen de prijzen.
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:39
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
de prijzen stijgen ieder jaar per januari, dit is onder andere afhankelijk van inflatie en dergerlijke, dus om het allemaal maar op de euro te schuiven is wel heel makkelijk.
Nog een voorbeeld van hoe stom Nederlanders zijn; ze klagen wel de hele tijd over dat alles duurder is geworden door die euro maar als je dan iets precies op de cent omrekent krijg je van dit soort opmerkingen:
-wat een raar/vreemd/stom/vaag bedrag
-hoe komen jullie nou weer bij dat bedrag?
-hadden jullie dat niet kunnen afronden?

dus tegen al die mensen:
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:44
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
de prijzen stijgen ieder jaar per januari, dit is onder andere afhankelijk van inflatie en dergerlijke, dus om het allemaal maar op de euro te schuiven is wel heel makkelijk.
Nog een voorbeeld van hoe stom Nederlanders zijn; ze klagen wel de hele tijd over dat alles duurder is geworden door die euro maar als je dan iets precies op de cent omrekent krijg je van dit soort opmerkingen:
-wat een raar/vreemd/stom/vaag bedrag
-hoe komen jullie nou weer bij dat bedrag?
-hadden jullie dat niet kunnen afronden?

dus tegen al die mensen:
Ik vind eigenlijk dat je een beetje generaliseert. Ik weet ook wel dat duurder worden deels komt door de inflatie. Maar het zijn ook duidelijk afrondings'fouten' die alles duurder maakten. Ik heb zelf in een winkel gewerkt en het zelf gezien. Ook goed opgelet en het ook in anderen winkels gezien.

Dus met je verhaaltje, beetje gegeneraliseerd. Daar hou ik nooit zo van. Ik klaag niet over rare bedragen namelijk.

Ik schuif namelijk ook niet alles op de euro, maar wel een deel. Dat heb je ook in m'n vorige reply kunnen lezen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:53
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
Citaat:
snees schreef:
Nee. De euro is ontzettend handig als je naar het buitenland gaat. Dat de prijzen gestegen zijn is jammer, maar dat is niet alleen de schuld van de euro. Ik reken bijna nooit meer om naar guldens, alleen bij grote bedragen ( >10 euro).
same here, als je naar buitenland gaat is het echt rielekst goedkoop
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:55
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
In het begin (januari t/m maart ofzo) rekende ik nog wel telkens om naar de gulden, nu al lang niet meer... ben
dus als jij een leuk truitje ziet hangen van laten we zeggen 40 euro kan jij dat bedrag meteen plaatsen? geloof ik dus echt geen flikker van. iedereen zal moeten blijven omrekenen omdat je een bepaalde eenheid gewend bent. vroeg me af of er vroeger geen onderzoek is geweest hoe lang ge-emigreerde mensen zijn blijven omrekenen. de muntjes/briefjes ben ik al wel gewend natuurlijk maar in mijn hoofd zullen alle noemenswaardige aankopen wel in guldens moeten berekend worden om enig besef te hebben van wat ik nou werkelijk uitgeef!
zie je op tv zo'n simpel huisvrouwtje lopen die echt niet goed in haar slappe was kan zitten maar die wel beweerd al compleet gewend te zijn aan de euro... zullen vast dezelfde mensen zijn als die door de euro zichzelf flink in de schulden hebben gewerkt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:16
Verwijderd
ik reken nog steeds alles om
die kleine centen zijn irritant. Ze hopen zich alleen maar op in m'n la, want ik neem ze nooit mee, dat is te onhandig.
(oke, met stuivers ed had ik hetzelfde, maar dit is veel erger.)
en alles is duurder.
'k kijk ook nog steeds of ik nou een 1 of 2 euro munstuk heb.
en 'k ben nog niet naar het buitenland geweest, dus 'k heb er in principe nog geen voordeel aan gehad.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef:
ik reken nog steeds alles om. meestal dan, soms koop ik iets en kom ik er later pas achter dat het toch best wel veel duurder was dan ik dacht en bijna alles is een stuk duurder geworden
Yup
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2003, 19:19
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
We hebben gemiddels in alle euro-landen 2,25 % euro-inflatie.

De inflatie zie je (in NL) terug in de basisproducten en in de horeca. Mijn vader betaald de boodschappen, in koop weinig in de horeca, maar ga "vaak" naar het buitenland. Dus nee, hij zuigt niet. Ik vind 'em wel tof.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:31
Verwijderd
De makkelijke betaling in het buitenland is voor mij het enige voordeel aan de euro. Voor de rest vind ik 'm zwaar zuigen! Heel veel dingen zijn een stuk duurder geworden en ik geef ongemerkt veel meer geld uit dan ik eigenlijk zou willen..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
dus als jij een leuk truitje ziet hangen van laten we zeggen 40 euro kan jij dat bedrag meteen plaatsen? geloof ik dus echt geen flikker van. iedereen zal moeten blijven omrekenen omdat je een bepaalde eenheid gewend bent.
Dan geloof je het niet, 'k weet het zelf denk ik het beste he.. en ja, 40 euro weet ik meteen te plaatsen, ik weet wat ik te besteden heb, ik weet wat ik ongeveer wil besteden aan een leuk truitje en dús weet ik die 40 euro te plaatsen en hoef ik niet om te rekenen naar de gulden.. Want wat doe je met dat bedrag in guldens? Juist, je vergelijkt het met wat je te besteden hebt en prijzen van andere soortgelijke goederen in guldens.. daardoor kan je het plaatsen.. en zo plaats ik de bedragen in euro's ook...

Wanneer je € 100,- te besteden hebt en je wil een pen kopen van rond de € 15,- je ziet enkele pennen van € 10,- die wel voldoen aan jou beeld van een goede pen, en dan zie je ineens een pen van € 25,- die eigenlijk weinig afwijkt van jouw ideaal beeld maar wel meer kost dan jij uit wil geven.. dan geef je dus die € 25,- er niet aan uit... Doe je dat in guldens? Dan moet je eerst uit gaan rekeken hoeveel je in guldens te besteden hebt, hoeveel je aan die pen in guldens wíl besteden en alle pennen omrekenen naar guldens om tot dezelfde conclusie te komen met een enorme omweg..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 20:21
plonkie
Avatar van plonkie
plonkie is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:
De makkelijke betaling in het buitenland is voor mij het enige voordeel aan de euro. Voor de rest vind ik 'm zwaar zuigen! Heel veel dingen zijn een stuk duurder geworden en ik geef ongemerkt veel meer geld uit dan ik eigenlijk zou willen..

JA, en als ik dan in mijn portemonnee kijk dan denk ik da ik haast geen geld meer heb, maar eig'lijk heb ik dan zo'n 25 gulden aan losgeld erin zitten, omdat je nu veel grotere munten hebt. Da's vet irri
__________________
signature.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 20:24
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Ondanks dat ik soms nog wel omreken, geef ik de euro veel makkelijker uit. Maar op gebied van de EU is de euro zeker wel goed. Dus: nee.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 20:37
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Nee, maar ik reken nog wel altijd terug naar de gulden en geef niet zomaar opeens een som geld uit (om aan mezelf te besteden).
Ik wil niet weer van geld veranderen dus laat de euro maar blijven. (die 1 en 2 cent mogen wel weg, maar dan gaan ze natuurlijk weer afronden en dan is t toch weer duurder?)
Misschien hadden 'we' toch beter de gulden (en de andere eu landen hun eigen geld) moeten houden, die vond ik eigenlijk wel leuk, maar ja het is niet anders.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 21:00
Verwijderd
De euro zuigt, ja. Harder dan een hoer op een straathoek. :/
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 21:05
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
De euro zuigt, ja. Harder dan een hoer op een straathoek. :/
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 00:01
Thomas
Thomas is offline
Euro moet zeker blijven.

Alles omrekenen die ik al lang niet meer, behalve bij grote aankopen!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 00:50
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Courage schreef:
Door de Euro zuigen de prijzen.
deels ook door smerige zakenmannetjes
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 01:04
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
dystopia schreef:
deels ook door smerige zakenmannetjes
Dat is hetzelfde.. smerige zakenmannen zoals jij ze noemt hebben de komst van de euro aangegrepen om hun prijzen te verhogen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2003, 01:07
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
nee.. de euro zuigt niet. Het beste wat de EU tot nu toe gedaan heeft.

En omtellen zullen we volgens een Nederlandse Professor, die overigens in Belgie woont, altijd doen. Hij rekende na x (waren er heel veel, ik dacht 7 maar kunnen er ook 11 ofzo zijn) nog altijd om van Belgisch Franken naar de Nederlandse Gulden. En hij zei dat mensen altijd zullen omrekenen naar hun oude munt. Mensen die nu pas leren rekenen, tellen,... die zullen die omrekening minder maken, maar dat zal nog wel een hele tijd duren voordat alle andere mensen dood zijn.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 01:14
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
*Bla*
Over ongeveer 80 jaar ofzo . Verder heb je helemaal gelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 02:45
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Dat is hetzelfde.. smerige zakenmannen zoals jij ze noemt hebben de komst van de euro aangegrepen om hun prijzen te verhogen.
In het achterhoofd houdende dat de economie er niet beter van op is geworden.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 09:59
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Sommige types op het Franse platteland rekenen nog in de Ancient Franc, die moeten 2x omrekenen
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 13:54
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Het geeft wel aan hoe goed het gaat als men zoveel tijd steekt in het klagen over de euro.
De prijzen zijn omhoog gegaan, wat voor een groot deel te verklaren valt door de jaarlijke inflatie en ondernemers die stiekem die prijzen hebben verhoogd.
Maar als je niet bij de AH en FRS koopt, scheelt het al een stuk.

Omrekenen doe ik ook nog, en dat zal nog wel even zo blijven.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:41
Verwijderd
Ik vind de euro nog steeds stom
En ik denk nog steeds in guldens, dat blijf ik nog wel 10 jaar doen ofzo denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:52
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik vind de euro echt prima. Ben helemaal gewend aan muntjes en biljetten, als je naar het buitenland gaat hoef je lekker niet te wisselen. Ik reken ook eigenlijk nooit meer om. Okay, een aantal dingen zijn abnormaal duurder geworden, maar op den duur betekent dat waarschijnlijk dat die inflatie er toch wel was gekomen of dat er een deflatie aankomt (of vermindering van de inflatie) om de extra inflatie te compenseren. Anders zullen consumenten (zeker bij de huidige economie) veel minder gaan uitgeven.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 15:11
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
ik vindt de euro zuigen. Ik geef veel meer geld uit. En ik reken alles in mijn hoofd om nog steeds naar guldens.......
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 09:45
Verwijderd
soms heb ik weleens dat ik afstanden en dergelijke ook ga omrekenen met de factor 2,2
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 11:35
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
jaaaaaa geef mij gewoon de guldens terug ik geef nu echt veel meer geld uit (en dat terwijl ik helemaal geen geld heb )

okeej het is handig dat je nu geen geld hoeft te wisselen als je naar andere landen gaat, maar geef mij toch maar gewoon de gulden!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 12:00
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
de euro is kut, klote, VEEEEEEL DUURDER, je geeft het veel sneller aan.

kortom: ze naaien je waar je bij staat en die euro blijft kut en ik baal er nog steeds van

soow.. dat is er ook weer uit.
Het enige voordeel eraan is dat je geen geld meer om hoeft te wisselen als je naar het buiteland gaat, maar verder blijft het dus ganz kut.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
de euro is kut, klote, VEEEEEEL DUURDER, je geeft het veel sneller aan.

kortom: ze naaien je waar je bij staat en die euro blijft kut en ik baal er nog steeds van

soow.. dat is er ook weer uit.
Het is wel zo, ik geef inderdaad veel sneller dingen uit de laatste tijd. 's Ochtend neem ik weleens een croisant (met verse plak ham en kaas, blaadje sla, tomaat, blabla) op het station. Die zijn dan een paar euro, maar als je het omrekent dan is het best wel veel ja. Ik denker niet echt bij na. Maar misschien is dat ook wel omdat ik niet echt tekort heb. Ik werd al veel makkelijker, maar sinds mijn stage helemaal
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:46
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
het heeft zn voordelen met het buitenland idd maar heel veel dingen zijn gewoon van gulden naar europrijs gegaan en ik moet zeggen dat ik nu ipv 25 gulden 20 euro pin en dat het net zo hard opgaat..ook het stappen ben ik veel meer kwijt..het lijkt zo weinig allemaal wat je uitgeeft maar dat is dus niet zo..van mij had het niet gehoeven die euro!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
Oh nee? Had je beter op moeten letten. Is niet ALLEEN de schuld van de euro, nee. Maar wel deels.
dat zeg ik toch ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games AOE2 en GTA2 multiplayer spelers ?
fristi_zuiper
31 19-02-2005 09:30
Games vragenlijst gamers
SuperSanne
14 01-10-2003 22:29
Games C&C: Generals
DJSonGoten
83 20-02-2003 22:58
Lifestyle Politieke voorkeur en je Lifestyle
rodina
69 17-01-2003 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.