Oud 04-11-2003, 17:53
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Of in ieder geval waar heel wat stelletjes over lijken te struikelen.

Jaloezie, wantrouwen, ik kan er wel een plaatje bij verzinnen, ja. Maar ik snap het niet zo goed. Je gaat tenslotte toch een relatie met elkaar aan omdat je elkaar vertrouwt?

In de situatie van dat het meisje bi is. Dan wil ze wel heel graag met een meisje naar bed in de meeste gevallen. Als ze dan een vriendje heeft wil hij daar ook graag bij zijn, maar dat durft ze dan niet omdat ze bang is dat hij het andere meisje leuker gaat vinden.

Ik begrijp dat gewoon niet. Alsof alles draait om seks in een relatie. Ook al is haar kutje leuker of heeft ze gezelligere borsten; er is toch ook nog zoiets als een totaalindruk die niet krijgt van seks alleen?

In de situatie dat de jongen bi is en het meisje wil niet dat hij daarbij zijn grenzen verkent. Dan ontneem je elkaar toch een wezenlijk deel?

Zodra je jaloezie de baas laat spelen maak je van seks iets van elkaar apart in plaats van samen.

Hoe werkt dat in het hoofd van mensen die hun partner enkel en alleen voor zichzelf willen hebben op seks-gebied?

[NB: Ik ben pertinent geen voorstander van open relaties. Ik heb het nu dus ook niet over seks met mensen van het andere geslacht. Want dat is iets heel anders. Met mensen van hetzelfde geslacht is er sprake van dingen die jij niet kunt bieden, die je de ander wel gunt. Ik heb het ook niet over verliefdheid op anderen. Dat kan IMHO niet in een relatie.]
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:00
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik denk dat hier vooral de egoistiche aard van de mens naar boven komt. Zelf willen ze wel alles verkennen, maar dat willen ze dan ook voor zichzelf houden. Een ander gunnen ze niks. Maar ach, ik denk ook niet dat ik het heel erg fijn zou vinden ofzo dat m'n vriendin heel erg graag es met een andere jongen wil proberen omdat ik bijvoorbeeld de eerste voor haar ben. En ze bang is dat ze nooit iets zou hebben met een andere jongen, omdat ze weet dat ik de enige ben voor haar.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:01
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Jij maakt onderscheid tussen seks met iemand van hetzelfde geslacht en seks met iemand van je eigen geslacht.

Ik maak dat onderscheid niet. Seks is iets wat ik met mijn partner heb en wat zij met mij heeft. En met niemand anders. Geen ander meisje, geen andere jongen.
Een andere jongen zou mij iets kunnen bieden wat mijn vriendin niet kan. Da's waar. Maar net zo goed kan een ander meisje mij iets bieden wat mijn vriendin niet kan. Grotere borsten, strakkere vagina, meer geluid, beter pijpen, weet ik veel. Maar dat wil ik niet. Ik heb genoeg aan mijn vriendin en zij hopelijk ook aan mij.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef op 04-11-2003 @ 18:01:
Jij maakt onderscheid tussen seks met iemand van hetzelfde geslacht en seks met iemand van je eigen geslacht.

Ik maak dat onderscheid niet. Seks is iets wat ik met mijn partner heb en wat zij met mij heeft. En met niemand anders. Geen ander meisje, geen andere jongen.
Een andere jongen zou mij iets kunnen bieden wat mijn vriendin niet kan. Da's waar. Maar net zo goed kan een ander meisje mij iets bieden wat mijn vriendin niet kan. Grotere borsten, strakkere vagina, meer geluid, beter pijpen, weet ik veel. Maar dat wil ik niet. Ik heb genoeg aan mijn vriendin en zij hopelijk ook aan mij.
Totally agree
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:29
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 04-11-2003 @ 18:27:
Totally agree
en daar ben ik het ook weer mee eens
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:31
Verwijderd
Zulke grenzen verkennen doe je maar buiten een relatie. Dat is misschien bekrompen, maar ik wil het alleenrecht op seks in een relatie. Seks is dan zo'n intieme en speciale aangelegenheid, ik wil niet dat dat 'besmet' wordt door seks met zomaar iemand.

Zoenen vind ik overigens iets anders, dat zou ik dan eerder accepteren.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:45
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Para! schreef op 04-11-2003 @ 18:31:
Zulke grenzen verkennen doe je maar buiten een relatie. Dat is misschien bekrompen, maar ik wil het alleenrecht op seks in een relatie. Seks is dan zo'n intieme en speciale aangelegenheid, ik wil niet dat dat 'besmet' wordt door seks met zomaar iemand.

Zoenen vind ik overigens iets anders, dat zou ik dan eerder accepteren.
Hey, dat is in strijd met, Linds.

Citaat:
Jij maakt onderscheid tussen seks met iemand van hetzelfde geslacht en seks met iemand van je eigen geslacht.
Ja, en met het nuance verschil dat seks met je partner voortkomt uit wederzijds respect, uit vertrouwen en uit liefde.

Seks met iemand van hetzelfde geslacht is met een tijdelijk karakter, gebaseerd op nieuwsgierigheid en lust en iets dat ik deel met mijn vriend.

Voor mij een nogal wezenlijk verschil.

Citaat:
Ik maak dat onderscheid niet. Seks is iets wat ik met mijn partner heb en wat zij met mij heeft. En met niemand anders. Geen ander meisje, geen andere jongen.
Een andere jongen zou mij iets kunnen bieden wat mijn vriendin niet kan. Da's waar. Maar net zo goed kan een ander meisje mij iets bieden wat mijn vriendin niet kan. Grotere borsten, strakkere vagina, meer geluid, beter pijpen, weet ik veel. Maar dat wil ik niet. Ik heb genoeg aan mijn vriendin en zij hopelijk ook aan mij.
En jij bent niet bi, begrijp ik hieruit. Het is namelijk geen kwestie van niet-genoeg-hebben-aan.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 18:45:
Hey, dat is in strijd met, Linds.
Ik ben bereid na te denken over dat zoenen. Dat wil niet zeggen dat ik het leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:12
juno
Avatar van juno
juno is offline
Zolang je het seksuele aspect gescheiden kunt houden van de emotionele voetangels en klemmen....

Dat wil zeggen dat je sex hebt met je partner met liefde. Gezellig, intiem, jij en hij, uiting van jullie liefde, jullie band.

En als uitstapje heb je iets met een meisje, niet dat je daar verliefd op bent of zelfs maar zou kunnen worden (en vergis je niet: daar draait alles om!!), maar het is toch iets wat je eens een keer mee wilt maken.

Ik zou het best vinden als mijn vriend eens wat met een jongen uit zou willen proberen. Misschien wil ik daar zelfs wel bij zijn. Zolang er maar niet het risico is dat hij op hem verliefd wordt.

Dat is het probleem met heterosexuele uitstapjes. Uit de aard der zaak kun je daar verliefd op worden. Er kan tijdens de sex zomaar opeens een band gesmeed worden, het kan opeens van lekker evolueren naar fijn. Van hitsig naar geborgen. Net als tussen jou en je partner destijds. En vergis je niet, dat gebeurt sneller dan je denkt, tegen wil en dank, en zonder dat je het tegen kunt houden. Opeens: boink in je hart. Eh-oh!

Een bisexueel loopt dat risico niet. Dat blijft bij geilheid.

Probleem: als je het in trio verband doet, kun jij weliswaar niet verliefd worden op het meisje, maar hij wel. Neem dus een wildvreemde erbij, geen goede vriendin of een ex. En doe het met dat meisje een keer, en nooit meer.

Lijkt me praktisch gezien lastig. Wie? Jullie moeten er allebei op vallen. Ze moet betrouwbaar zijn. En het niet erg vinden om als neukmateriaal te fungeren.

Films: Storia d'Amore. Of Henry and June, over de driehoeksrelatie van Anais Nin. Drama's waren dat.

Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:15
Bart2002
Bart2002 is offline
Scatterheart:

Ik begrijp dat gewoon niet. Alsof alles draait om seks in een relatie. Ook al is haar kutje leuker of heeft ze gezelligere borsten; er is toch ook nog zoiets als een totaalindruk die niet krijgt van seks alleen?


Zij is misschien bang dat de "totaalindruk" erg mee valt.
__________________
Gelukkig geen scholier meer...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:32
streetlights_
Avatar van streetlights_
streetlights_ is offline
Ik ben het helemaal eens met eerdere reacties: seks is seks, of het nu om een jongen en een meisje, twee meisjes of twee mannen gaat; het is in mijn ogen allemaal hetzelfde.
Veel jongens vinden het wel een leuk idee, twee meisjes. En natuurlijk zouden ze het allerliefst nog meedoen ook.
Maar als ik een bisexuele vriend had, zou ik waarschijnlijk door het plafond schieten als ie ook maar zou vragen of ik het erg zou vinden als hij seks met een jongen zou hebben
Zoenen, tja.. Ik weet niet of ik daar mee zou zitten?
Mijn vriend heeft wel eens met jongens gezoend, maar dat was meer voor de lol. Bovendien niet tijdens onze relatie.
Hij zegt wel dat ie het ok vindt als ik iets met een meisje doe...
Maar goed, ik zou dat toch een vorm van vreemdgaan vinden.
En dat gaat volkomen tegen mijn principes in
__________________
for a minute there, I lost myself
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 18:45:
Ja, en met het nuance verschil dat seks met je partner voortkomt uit wederzijds respect, uit vertrouwen en uit liefde.

Seks met iemand van hetzelfde geslacht is met een tijdelijk karakter, gebaseerd op nieuwsgierigheid en lust en iets dat ik deel met mijn vriend.

Voor mij een nogal wezenlijk verschil.
Voor jou ja, maar als je bi bent, kun je ook verlíefd worden op mensen van je eigen geslacht. Dan is seks hebben met iemand van je eigen geslacht hetzelfde als seks hebben met iemand van het andere geslacht. Grenzen verkennen heeft daar helemaal niets mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:42
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
streetlights_ schreef op 04-11-2003 @ 19:32:
Maar als ik een bisexuele vriend had, zou ik waarschijnlijk door het plafond schieten als ie ook maar zou vragen of ik het erg zou vinden als hij seks met een jongen zou hebben
Haaij LJster.

En dat snap ik he-le-maal niet. Maar dat mag.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:43
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-11-2003 @ 19:41:
Voor jou ja, maar als je bi bent, kun je ook verlíefd worden op mensen van je eigen geslacht. Dan is seks hebben met iemand van je eigen geslacht hetzelfde als seks hebben met iemand van het andere geslacht. Grenzen verkennen heeft daar helemaal niets mee te maken.
Dan zijn wij alleen maar bi-nieuwsgierig. Ik kan niet verliefd worden op een meisje.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:09
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Scatterheart:
Seks met iemand van hetzelfde geslacht is met een tijdelijk karakter, gebaseerd op nieuwsgierigheid en lust en iets dat ik deel met mijn vriend.
Die nieusgierigheid kan er ook zijn naar het andere geslacht, maar die net iets anders heeft. grotere borsten o.i.d.
Daarom sluit ik me aan bij Whuzz.

Daarbij hoeft voor veel mensen niet eens seks puur om de seks
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Het spijt me zeer maar ik zie niet in dat je aan elkaar niet genoeg kan hebben binnen een relatie. Oke, mijn vriend kan mij dingen bieden die een meisje mij niet kan bieden maar een meisje kan mij dingen bieden die mijn vriend mij niet kan bieden. Dat betekent toch echt niet meteen dat ik abrupt op onderzoek uitga omdat ik mijn grenzen daarin wil verkennen. Ik ben compleet voor monogame relaties en dat houdt in dat je elkaars partner bent en niet zomaar met een ander het bed in duikt omdat je zo nodig moet verkennen. Dat doe ik wel buiten mijn relatie. Binnen mijn relatie is mijn lichaam voor mijn vriend/vriendin en voor niemand anders en da's andersom ook zo.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:13
Verwijderd
Ik ga hierin niet af op wat ik algemeen acceptabel vind en dergelijke.. op wat ik kan verklaren enzovoorts.

Ik persoonlijk zou me er niet goed bij voelen seks te hebben met een meisje terwijl ik een vriend heb. Het zou voor mijzelf voelen als vreemdgaan, ookal zou hij het helemaal niet erg vinden. Mijn sekskunsten en naakte lichaam zijn voor mijn vriend, het is een van de weinige dingen waarbij hij de enige is met wie ik het deel. Geborgenheid, houden van, liefde.. dat heb ik ook bij andere mensen. Weliswaar op een andere manier, maar dan nog.

Ik zou het daarom ook niet goedkeuren wanneer hij seks zou willen hebben met een jongen. Ik zou het hem echter ook niet verbieden of iets dergelijks. Als hij het echt nodig zou hebben om verder te komen en dergelijke, doe het dan maar, maar dan wel op voorwaarde dat ik ook vrij ben in mijn doen en laten. Als hij wil dat ik hem loslaat op dat gebeid, wil ik ook dat hij mij loslaat. Als het echter puur om de seks gaat, dan stop ik wel een dildo in zijn aarsch om hem te verblijden, maar hou ik hem verder liever voor mijzelf

Ik vind pure lust het risico van eventuele pijn niet waard.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-11-2003 @ 20:09:
Die nieusgierigheid kan er ook zijn naar het andere geslacht, maar die net iets anders heeft. grotere borsten o.i.d.
Daarom sluit ik me aan bij Whuzz.

Daarbij hoeft voor veel mensen niet eens seks puur om de seks
Inderdaad.. stel je bent een meisje en je vriend wil niet anaal, maar jij wel heel graag. Dan kan een andere jongen je dat bieden.

Nee, ik zie nog altijd geen argumenten vóór
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:17
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Jullie zijn zo preuts he.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:38
Verwijderd
Mja, ik zou hem en mezelf dat niet ontnemen. Ik hoorde laatst nog een verhaal van een man die ineens z'n vrouw verliet (op 50 jarige leeftijd ofzo), ze hadden 4 kinderen. Zij was duidelijk nog gek op hem. Maar hij was "ineens" homoseksueel geworden, hij wilde gaan experimenteren, enz.
Nou begrijp ik sowieso niet hoe iemand "ineens" homoseksueel kan worden, ik ga er dus vanuit dat dat er altijd al geweest is op de 1 of andere manier en dat hij het heeft onderdrukt.

Maar daar ben ik dus echt bang voor geworden.. ik zie het ook als een gebrek aan zelfkennis en dat is bestwel gevaarlijk voor een relatie volgens mij. Ik vind het belangrijk om gevoelens en wensen niet te onderdrukken.. niet tegenover jezelf, maar ook niet tegenover je partner.

Ik kan meisjes ook heel aantrekkelijk vinden, ik zou mezelf alleen niet bi willen noemen omdat ik nog nooit verliefd op een meisje ben geweest. Al denk ik dat ik dat wel zou kunnen worden. Maargoed, als ik een vriendje heb dan praat ik daar over, ik kan soms echt heel zwijmelig zijn over meisjes die ik ergens gezien heb. Ik vind het ook fijn om daar met iemand over te kunnen praten. Ik vertel hem dan ook dat ik weleens fantaseer over sex met meisjes, dat ik dat weleens zou willen, enz.

Nou hoef je natuurlijk niet in iedere relatie ernaast ook nog eens met meisjes te experimenteren.. maar ik weet van mezelf gewoon dat ik die dingen sowieso wil uitproberen. Als ik dus bijv. op een gegeven moment een jongen tegenkom bij wie ik de rest van m'n leven wil blijven, dan zal dat experimenteren toch tijdens die relatie plaats moeten vinden.

En aangezien ik niet in een illusie wil leven en niet wil dat ik op 50 jarige leeftijd ineens voor verrassingen kom te staan, vind ik het ook belangrijk dat de jongen met wie ik een relatie heb zichzelf goed kent of leert kennen en de kans krijgt om te experimenteren.

Want stel je doet dat beiden en je blijft uiteindelijk toch bij elkaar, dan zegt dat echt wel iets over de liefde. Dan weet je dat je echt een band met iemand hebt, dat je niet vervangbaar bent, dat het niet uitmaakt wie er in jullie leven verschijnt.

Jaja.. ik maak het allemaal weer veel te romantisch

Dan nog ff over of de partner bij dat experimenteren aanwezig mag zijn. Ik zou daar slecht tegen kunnen, ik zou me bekeken voelen en niet echt kunnen laten gaan denk ik. Het is toch mijn wens om sex met een meisje te hebben, ik zie dat als iets van mezelf. Ik denk dat het heel snel een soort trio zou worden als ik er een vriendje bij zou hebben. Want ik zou dan toch gewend zijn om sex met hem te hebben, ik zou op dat moment heus wel ff naar hem kijken of naar hem verlangen.. of hij naar mij.. of naar dat andere meisje. Dat is dan toch niet de bedoeling. Ik zou echt de behoefte hebben om dat alleen te doen.. ik zou er ook niet bij hoeven zijn als hij zoiets zou doen. Ik zou er jaloers van worden en ik zou me ongewenst voelen. Het is dan toch iets tussen hen.

Bla.. tot zover m'n mening.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:44
Verwijderd
Tsja, ik zou er wel moeite mee hebben.

Ik bedoel, als je 'experimenteren' toestaat.. waar leg je dan de grens? Vandaag is het een ander meisje, morgen een andere gozer. Ik weet niet, ik zou me er niet prettig bij voelen en haar eerst volledig moeten vertrouwen.

Zelf heb ik die behoefte helemaal niet, 't is daardoor misschien ook iets moeilijker voor mij om te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 04-11-2003 @ 20:44:
Tsja, ik zou er wel moeite mee hebben.

Ik bedoel, als je 'experimenteren' toestaat.. waar leg je dan de grens? Vandaag is het een ander meisje, morgen een andere gozer. Ik weet niet, ik zou me er niet prettig bij voelen en haar eerst volledig moeten vertrouwen.

Zelf heb ik die behoefte helemaal niet, 't is daardoor misschien ook iets moeilijker voor mij om te begrijpen.
Wat kan een andere "gozer" mij nou geven dat mijn vriendje mij niet kan geven? Als dat zo zou zijn, dan nam ik wel een relatie met die andere "gozer"..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-11-2003 @ 20:46:
Wat kan een andere "gozer" mij nou geven dat mijn vriendje mij niet kan geven? Als dat zo zou zijn, dan nam ik wel een relatie met die andere "gozer"..
Ik ben daar gewoon bang voor Noem het jaloezie en bezitterigheid, ik zou mij er niet prettig bij voelen.

En dan is er nog de kans dat je verliefd op een meisje wordt
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 21:58
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ze mogen zoveel experimenteren als ze willen. Buiten een relatie....

Ik vind een relatie een verbond van vertrouwen en als er dan al een andere meid of jongen aan te pas zou komen ga ik er altijd nog zelf bij zijn. (en ik zeg ALS)
Ik vind het namelijk geen fijn idee dat zij ineens met een andere meid zou liggen te vozen terwijl ze met mij een relatie heeft.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:13
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 04-11-2003 @ 21:58:

Ik vind het namelijk geen fijn idee dat zij ineens met een andere meid zou liggen te vozen terwijl ze met mij een relatie heeft.
Je snapt het niet. Ik ben blij dat mijn vriend niet zo denkt. Als je een relatie hebt is toch niet meteen de rest van de wereld lelijk? Misschien dat jouw vriendin niet bi is, maar als ze dat wel is dan heeft ze misschien de ruimte nodig om seks uit te vinden met een meisje.

En als iemand mij die ruimte niet kan geven, dan is dat een beperking. Ik heb ook vertrouwen nodig, vertrouwen in mij. Ik word niet verliefd op een meisje, ik wil gewoon wel weten hoe ze voelt. En hij mag ook weten hoe een jongen voelt, heel simpel.

En nog simpeler is dat ik alleen maar gelukkig ben in zijn armen en niet in die van een meisje, want daar gaat het helemaal niet om, het gaat zich alleen maar om dat lichaam en om de seks.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:55
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 20:17:
Jullie zijn zo preuts he.
Dit is wel een heel domme opmerking. De mensen hier vinden dingen als trouw belangrijk, dús zijn ze preuts? Lekkere conclusie trek je.
Dit topic heeft niets te maken met bi zijn of niet bi zijn, maar gewoon met het willen van seks buiten een relatie, dat is hetzelfde of het nou met een jongen of een meisje is. Het is dus de vraag of mensen het kunnen tolereren dat hun partner seks zonder liefde heeft met een ander.
Ikzelf zou het wel kunnen toleren, mits het niet zomaar, in overleg en niet te vaak voorkomt. Mn vriendin denkt er net zo over.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 04-11-2003 @ 18:00:
Ik denk dat hier vooral de egoistiche aard van de mens naar boven komt. Zelf willen ze wel alles verkennen, maar dat willen ze dan ook voor zichzelf houden. Een ander gunnen ze niks.
Pardon? Je kon er niet meer naast zitten makker.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:57
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 04-11-2003 @ 22:55:
Dit is wel een heel domme opmerking. De mensen hier vinden dingen als trouw belangrijk, dús zijn ze preuts? Lekkere conclusie trek je.
Dit topic heeft niets te maken met bi zijn of niet bi zijn, maar gewoon met het willen van seks buiten een relatie, dat is hetzelfde of het nou met een jongen of een meisje is. Het is dus de vraag of mensen het kunnen tolereren dat hun partner seks zonder liefde heeft met een ander.
Ikzelf zou het wel kunnen toleren, mits het niet zomaar, in overleg en niet te vaak voorkomt. Mn vriendin denkt er net zo over.
Zo Roelof, voel je je nu weer stoer ofzo? :\ Jij noemt mij dom, maar ik geloof toch echt dat jouw 'samenvatting' over waarom ik dit topic open totaal nergens op lijkt.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:59
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 22:57:
Zo Roelof, voel je je nu weer stoer ofzo? :\ Jij noemt mij dom, maar ik geloof toch echt dat jouw 'samenvatting' over waarom ik dit topic open totaal nergens op lijkt.
Ik noem jou niet dom, ik noemde je opmerking/conclusie dom. En ik geef geen samenvatting van waarom je dit topic opent, maar van wat de vraag eigenlijk inhoudt. Want seks buiten een relatie is seks buiten een relatie, of het nou een jongen of een meisje is, door welke drang het ook wordt voortgebracht.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 04-11-2003 @ 22:55:
Dit topic heeft niets te maken met bi zijn of niet bi zijn, maar gewoon met het willen van seks buiten een relatie, dat is hetzelfde of het nou met een jongen of een meisje is.
Vind jij, wij niet. Ik zie in meisjes gewoon geen enkele concurrentie, mag ze ook mee doen wat ze wil. En mochten we een MMV trio gaan doen, vind ik 't alleen maar opwindend als ze ook met hem bezig gaat. Liefde en lust staan los van mekaar in zo'n geval, je voorkomt echt niet dat de ander verliefd wordt door mekaar te beperken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 20:17:
Jullie zijn zo preuts he.
Nee, Mreen.
Jij wel gewoon een vrijbrief voor het willen experimenteren met meisjes ookal heb je een relatie Gewoon op zoek naar goedkeuring jij!

Maar ik vind het enigszins naïef om te denken dat seks met een meisje zo ontzettend anders is dan met een jongen. Ik ben ook benieuwd naar sex met een meisje, zoenen is me niet slecht bevallen. Maar ik kan me een aardige voorstelling maken van hoe het is.. Haar vingers zijn misschien kleiner. Ze smaakt misschien anders, maar ik heb mezelf geproefd en zal toch niet zoveel anders zijn. Daarbij heb ik mijn fantasie die mij kan helpen, weet ik hoe mijn eigen lichaam aanvoelt want dat ken ik als geen ander.

Nee, zoveel nieuws zal er niet aan zijn. Ik heb vriendinnen geknuffeld, ik heb hen aangeraakt. Lust, dat is uiteraard iets wat ik voel, maar ik heb niemand anders dan mijn vriend nodig om daar iets mee te kunnen doen.

En daarbij, zoals ik al zei. Ik zou het zelf niet doen, ookal zou het mogen. Misschien zegt hij dat het mag, maar blijkt hij het er toch moeilijk mee te hebben. Dat risico wil ik niet lopen. En zo andersom ook. Misschien ben ik van te voren heel flink en maakt het me niet uit, maar vind ik het achteraf toch een stuk moeilijker. Ik ga dat toch niet riskeren voor een beetje nieuwschierigheid en lust? Sommige dingen zijn mooi genoeg om nieuwschierig naar te blijven, stel je voor dat je alles maar weet!

Twijfelen over biseksualiteit, ja.. uit dat. En dan bedoel ik biseksualiteit als in verliefdheid. Maar als het om pure lust gaat, als je gewoon eens lekker in het rond wil neuken.. ga dan geen relatie aan.

Ik ken zat mensen die elkaar vrij laten in dit experimenteren en dergelijke.. maar ik ken werkelijk geen eens mens bij wie dit niet leidt tot pijn. (Gedumpt worden voor het meisje met wie ze ging experimenteren, dubbele verliefdheden, losgelaten willen worden maar zelf niet loslaten). Het is altijd makkelijk dit soort dingen te zeggen, het ervaren is toch anders.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:02
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 23:00:
Vind jij, wij niet. Ik zie in meisjes gewoon geen enkele concurrentie, mag ze ook mee doen wat ze wil. En mochten we een MMV trio gaan doen, vind ik 't alleen maar opwindend als ze ook met hem bezig gaat. Liefde en lust staan los van mekaar in zo'n geval, je voorkomt echt niet dat de ander verliefd wordt door mekaar te beperken.
Je weerlegt hier totaal mijn punt niet. Ik ben het er helemaal mee eens dat liefde en lust los van elkaar staan, maar dat het bi-zijn irrelevant is voor de daad van buiten een relatie seks hebben.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:03
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 04-11-2003 @ 22:59:
Ik noem jou niet dom, ik noemde je opmerking/conclusie dom. En ik geef geen samenvatting van waarom je dit topic opent, maar van wat de vraag eigenlijk inhoudt. Want seks buiten een relatie is seks buiten een relatie, of het nou een jongen of een meisje is, door welke drang het ook wordt voortgebracht.
Ja, en wat is daar verkeerd aan?

"Nee, het is verkeerd dat jij mensen preuts noemt die trouw willen zijn."

Nou, wake up and meet reality, want nét achter dat zinnetje stond een vrij opvallende smiley. Dat indiceert dat je het niet helemaal serieus moet nemen.

Want ik weet niet of het je is opgevallen, daarom opende ik dit topic dus. Niet om te verspreiden hoe open-minded wij wel niet zijn, maar om meer inzicht te krijgen in de mensen die er niet mee kunnen omgaan dat een partner bi is en daar iets mee wil doen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
streetlights_ schreef op 04-11-2003 @ 19:32:
Veel jongens vinden het wel een leuk idee, twee meisjes. En natuurlijk zouden ze het allerliefst nog meedoen ook.
Stel je toch eens voor!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:04
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-11-2003 @ 23:01:
Nee, Mreen.
Jij wel gewoon een vrijbrief voor het willen experimenteren met meisjes ookal heb je een relatie Gewoon op zoek naar goedkeuring jij!
NeehoorKim. Echt niet. Niet deze keer.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:04
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 23:03:
Ja, en wat is daar verkeerd aan?

"Nee, het is verkeerd dat jij mensen preuts noemt die trouw willen zijn."

Nou, wake up and meet reality, want nét achter dat zinnetje stond een vrij opvallende smiley. Dat indiceert dat je het niet helemaal serieus moet nemen.

Want ik weet niet of het je is opgevallen, daarom opende ik dit topic dus. Niet om te verspreiden hoe open-minded wij wel niet zijn, maar om meer inzicht te krijgen in de mensen die er niet mee kunnen omgaan dat een partner bi is en daar iets mee wil doen.
Ik zei niet dat het verkeerd was, maar dat de conclusie niet klopte.

En voor de derde keer: het bi zijn heeft er gewoon nix mee te maken.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 23:00:
Vind jij, wij niet. Ik zie in meisjes gewoon geen enkele concurrentie, mag ze ook mee doen wat ze wil. En mochten we een MMV trio gaan doen, vind ik 't alleen maar opwindend als ze ook met hem bezig gaat. Liefde en lust staan los van mekaar in zo'n geval, je voorkomt echt niet dat de ander verliefd wordt door mekaar te beperken.
De toon van dit topic vind ik alleen wel een beetje alsof iedereen die het er niet mee eens is maar bekrompen en preuts is. On-be-grij-pe-lijk dat mensen seks alleen voor elkaar willen houden..

Dat jullie het niet zo voelen, maakt toch niet dat het niet klopt als anderen het wel zo voelen.

De seks met mijn vriend is geweldig, experimenteel, spontaan, vol lust. Ik heb daarbuiten gewoon geen behoefte aan anderen, of het nu een jongen of een meisje is.

Is het nou zo belachelijk om iets wat je beiden speciaal vindt gewoon voor elkaar te laten zijn? Als extra gebaar?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:06
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 04-11-2003 @ 23:04:
Ik zei niet dat het verkeerd was, maar dat de conclusie niet klopte.

En voor de derde keer: het bi zijn heeft er gewoon nix mee te maken.
Lekker is dat he, taalkundig gekronkel maar verder totaal niks te melden hebben.

Jouw mening, niet de mijne, prima, dag.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:06
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-11-2003 @ 19:41:
Voor jou ja, maar als je bi bent, kun je ook verlíefd worden op mensen van je eigen geslacht.
Sla het woordenboek er maar eens op na, biseksualiteit houdt in dat je seks wilt hebben/hebt met beide geslachten. Dat heeft niks met liefde te maken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:07
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 23:06:
Lekker is dat he, taalkundig gekronkel maar verder totaal niks te melden hebben.

Jouw mening, niet de mijne, prima, dag.
Ik heb wel wat te melden en ik heb mijn mening al onderbouwd met argumenten. Jij opent een topic, verdedig je punt dan eens.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:07
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-11-2003 @ 23:01:
Nee, Mreen.
Jij wel gewoon een vrijbrief voor het willen experimenteren met meisjes ookal heb je een relatie Gewoon op zoek naar goedkeuring jij!
Daar hoeft ze hier geen goedkeuring voor te vragen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:07
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-11-2003 @ 23:06:
De toon van dit topic vind ik alleen wel een beetje alsof iedereen die het er niet mee eens is maar bekrompen en preuts is. On-be-grij-pe-lijk dat mensen seks alleen voor elkaar willen houden..

Is het nou zo belachelijk om iets wat je beiden speciaal vindt gewoon voor elkaar te laten zijn? Als extra gebaar?
Je stelt me teleur hoor Kim. Dat was dus echt niet de bedoeling. Nee, ik begrijp het niet goed, maar dat je daarom bekrompen bent, dat beweer ik al helemaal niet tussen de regels.

(En jij weet hoe ik schrijf, dus jij kunt het weten!)

En nee: dat is niet belachelijk. Iedereen doet het op zijn eigen manier en dat is maar goed ook. Daarom dit topic dus.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:08
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 23:06:
Sla het woordenboek er maar eens op na, biseksualiteit houdt in dat je seks wilt hebben/hebt met beide geslachten. Dat heeft niks met liefde te maken.
Net zoals dat heteroseksualiteit betekent dat je seks wil met het andere geslacht, dat heeft ook niets met liefde te maken .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 23:04:
NeehoorKim. Echt niet. Niet deze keer.
Hihihi. Okee.

Nou ja. Ik kan lust en liefde gewoon niet los koppelen van elkaar. Om sex te hebben met iemand moet ik een bepaalde band met diegene voelen, anders ligt het te gevoelig. Zou ik gaan experimenteren met een meisje, zou ik eerst een band met haar moeten voelen. (Die hoeft niet te groeien, maar er moet wel een chemie zijn). Dan krijg je toch al snel dat mijn vriend mij zou moeten gaan delen met dat meisje, en of hij daar nu even blij mee is.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 04-11-2003 @ 23:08:
Net zoals dat heteroseksualiteit betekent dat je seks wil met het andere geslacht, dat heeft ook niets met liefde te maken .
Euh, nee? Je kunt er wel allerlei extra betekenissen aan gaan hangen maar heteroseksueel betekent gewoon precies dat.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:11
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 23:09:
Euh, nee? Je kunt er wel allerlei extra betekenissen aan gaan hangen maar heteroseksueel betekent gewoon precies dat.
Er vloeit wel degelijk vaak liefde uit voort, wat niet te stoppen is als het gebeurt. Daarom kan je er niet vanuitgaan dat seksualiteit en liefde gescheiden zijn/zullen blijven.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:11
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 04-11-2003 @ 23:07:
Ik heb wel wat te melden en ik heb mijn mening al onderbouwd met argumenten. Jij opent een topic, verdedig je punt dan eens.
Ik stel een vraag, ik weet niet of je het gelezen hebt.

Ik quote hem nog een keer voor je:

Citaat:
Hoe werkt dat in het hoofd van mensen die hun partner enkel en alleen voor zichzelf willen hebben op seks-gebied?
Dat jij vindt dat bi gewoon een kapstokje is voor neuken buiten de deur vind ik onzin, dat heb ik expliciet vermeld, en verder is er geen discussie met jou mogelijk, dus ga ik verder maar in op de mensen die niet meteen iemand in het hoekje klemzetten.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:12
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 23:11:
Dat jij vindt dat bi gewoon een kapstokje is voor neuken buiten de deur vind ik onzin, dat heb ik expliciet vermeld, en verder is er geen discussie met jou mogelijk, dus ga ik verder maar in op de mensen die niet meteen iemand in het hoekje klemzetten.

Lees je überhaupt wel wat ik post?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:13
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-11-2003 @ 23:08:
Hihihi. Okee.

Nou ja. Ik kan lust en liefde gewoon niet los koppelen van elkaar. Om sex te hebben met iemand moet ik een bepaalde band met diegene voelen, anders ligt het te gevoelig. Zou ik gaan experimenteren met een meisje, zou ik eerst een band met haar moeten voelen. (Die hoeft niet te groeien, maar er moet wel een chemie zijn). Dan krijg je toch al snel dat mijn vriend mij zou moeten gaan delen met dat meisje, en of hij daar nu even blij mee is.
Het ligt ook helemaal aan de situatie. Ik heb wel eens dingen gedaan met vriendinnen. Met hen heb je al een band, die blijft ook, die hoef je niet op te bouwen. Je weet wat je aan elkaar hebt en een eventuele partner weet dat dan vaak ook. Is niks engs aan, en al helemaal geen concurrentie.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 23:07:
Je stelt me teleur hoor Kim. Dat was dus echt niet de bedoeling. Nee, ik begrijp het niet goed, maar dat je daarom bekrompen bent, dat beweer ik al helemaal niet tussen de regels.

(En jij weet hoe ik schrijf, dus jij kunt het weten!)

En nee: dat is niet belachelijk. Iedereen doet het op zijn eigen manier en dat is maar goed ook. Daarom dit topic dus.
Ja, ik weet hoe je schrijft. Maar ik ben niet altijd in staat om overal doorheen te prikken. Maar ik reageerde dan ook op Chimera. Dingen worden neergezet als feiten, maar misschien moet ik het iets meer zien als mening.

Ik begrijp jou niet goed Ik vind je argumenten en uitleg niet verklarend, maar dat moet dan misschien maar gewoon zo zijn.

Het is laat. Ik ben zenuwachtig. Seks blijf ik een gevoelig onderwerp vinden. Sorry
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.