Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2012, 09:31
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
gisteravond maar melatonine gepakt, dus gisteravond geen gepieker etc voordat ik in slaap viel, maar het lijkt wel of het er vandaag dan ineens 3 keer zo hard uitkomt, ik moet me continu inhouden om niet te gaan janken....
eigenlijk moet ik nog folders doen, maar mss doe ik het deze week wel gewoon helemaal niet, t kan me toch geen zak meer schelen en ik voel me nu toch niet goed genoeg daarvoor.

mn stemmingswisselingen zijn veel minder de laatste tijd, doordat mn medicijnen zijn verlaagd, maar af en toe zou ik ze wel terugwillen, zoals de laatste paar dagen, dan voel ik me echt continu klote en zou het niet erg zijn als het af en toe een uur wat minder erg was.

EDIT: vanochtend nog ff flinke huilbui gehad, maar dat was mss ook maar goed want nu voel ik me wel weer iets beter. Ik haaaat schoolvakanties, het hele ritme en alles is weg en daar kan ik niet tegen, en afleiding is lastiger en... en.... en....

moeder en broertje hebben mn folders afgemaakt, mn broertje zei dat ie dat wel wilde als hij het geld van deze week zou krijgen, nouja best, boeit me echt niet dat ik dat een keer mis.
ik hoop zo dat er snel iets duidelijk wordt over eventuele dagbehandeling en dat mn psychiater eens in gaat zien dat het anders moet, want zo kan het niet en zeker niet omdat thuis iedereen grote dingen aan zn hoofd heeft en mn moeder denkt dat zij alles maar op moet lossen, dus die zal ook nog wel een keer overspannen raken ofzo.

en vandaag ben ik lekker eigenwijs, ik zit verdomme al 3,5 week naar schoenen te kijken die ik nieuw heb, maar die ik nog niet aan heb kunnen doen ivm het weer, nouja boeien, dan maar koude voeten.

Laatst gewijzigd op 21-02-2012 om 12:30.
Advertentie
Oud 21-02-2012, 13:20
Catch
Catch is offline
Jeez, morgen heb ik echt een terrordag voor de boeg en ik heb er zó geen zin in. Ik zie er nu al tegen op.
Oud 21-02-2012, 13:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
'je ziet er uit als een rauw varken'.

en bedankt
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-02-2012, 14:31
Verwijderd
Oud 21-02-2012, 17:07
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou de carnaval is inderdaad niet gelopen zoals ik had gewild.
Ik dacht dat we de optocht gingen kijken, maar iedereen wilde meteen de kroeg in. Nog wel een paar wagens gezien, maar hij ging ook met een slakkegangetje en het was koud buiten, dus niet veel gezien uiteindelijk. Binnen was het gigantisch druk, een gesprek was niet mogelijk vanwege de harde muziek, dus dat trok ik niet zo lang. Na 2,5 uur ben ik maar weer naar huis gegaan. Voelde me daar echt niet op m'n gemak. Baal er wel van dat ik niet normaal naar dit soort dingen kan, maar aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ik het tenminste geprobeerd heb en het nog ruim 2 uur volgehouden heb.

Vandaag was wel beetje een offday daardoor, hele dag zitten denken wat er 'mis' is met mij en waarom zulke dingen me zoveel moeite kosten. Had echt 10x beter gewoon kunnen werken. Morgen maar de schijn ophouden op het werk dat ik leuk gecarnavald heb en morgenavond nog maar eens uitleggen waarom ik zo snel alweer weg was gister
Oud 21-02-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
en morgenavond nog maar eens uitleggen waarom ik zo snel alweer weg was gister
Zeg gewoon eerlijk wat je hier net hebt getypt...
Oud 21-02-2012, 18:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Missy, je kunt toch zeggen dat je niet van uitgaan en harde muziek houdt maar liever ergens in een kroegje zit waar je een leuk gesprek kunt voeren met de mensen met wie je bent? Daarmee stoot je echt niemand voor 't hoofd hoor, dan ligt 't gewoon aan een verschil in interesse.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-02-2012, 23:01
kroot
kroot is offline
@ Missy: ik vind het wel knap dat je het dan nog zo lang hebt volgehouden. Ik hou daar ook helemaal niet van, iets drinken waar je gewoon nog met elkaar kan prima vind ik prima. Inderdaad wat Roosje zegt: verschil in interesse dus.

Waarom moeten alle rekeningen van de gemeentelijk belastingen en het waterschap in dezelfde week komen? Dag 600,-
Vandaag bij de kringloop gaan kijken voor een bureau en een buffetkast. Leuke bureau's/tafels hadden ze daar niet. Ze hadden 2 buffetkasten, ik twijfel nu over 1, donderdag maar even foto aan vriendinnetje laten zien, vragen wat zij ervan vindt. De ene vind ik mooi, maar die heeft iets donkerder glas en een soort reliëf op het glas. /Dilemma's.
Oud 21-02-2012, 23:12
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Missy, je kunt toch zeggen dat je niet van uitgaan en harde muziek houdt maar liever ergens in een kroegje zit waar je een leuk gesprek kunt voeren met de mensen met wie je bent? Daarmee stoot je echt niemand voor 't hoofd hoor, dan ligt 't gewoon aan een verschil in interesse.
En @ Elmar: ja, dat is ook gewoon zo. Ik probeer het ook echt positief te benaderen, ik zag er tegenop, maar ben toch gegaan. Ik ben er even geweest en heb even van de sfeer geproeft en ben toen naar huis gegaan. Ik trek me alleen nog steeds zoveel aan van wat men er wel niet van zou kunnen denken of dat mensen me niet meer aardig/leuk/whatever vinden. En ik weet ook echt wel dat dat helemaal niet zo is en dat niemand me er om veroordeelt, maar dat gevoel heb ik nog steeds wel.

En dat het niemand iets uitmaakt blijkt ook wel uit een mailtje dat ik vandaag van iemand van de groep kreeg met de vraag of alles goed ging gister dat ik zo snel al weg was. Dus heb idd even uitgelegd dat ik niet goed tegen de drukte kon. Daarna nog een mailtje teruggekregen met de vraag of ik dan en dan met hem ergens anders mee naar toe wil. Toen dacht ik ook wel, waar zit ik me nou druk over te maken? En die jongen van morgen zal het ook wel allemaal best vinden, hem zie ik praktisch elke week en hij weet ook wel dat ik dan wel gewoon gezellig ben.

@ Kroot: ojee, die waterschaps- en gemeentebelastingen, komen die deze week?? Die mag je wel gespreid betalen toch?
Oud 21-02-2012, 23:33
Verwijderd
Ik ben er net achtergekomen dat ik helemaal niet zo slecht ben met mensen Ik ben best wel in shock nou, wattt ik ben geen complete autist
Oud 22-02-2012, 09:51
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@Freyja, dat had ik je ook wel kunnen vertellen hoor.


ot; ik heb echt even zin om heel hard te gaan schreeuwen en janken en gooien met dingen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-02-2012, 12:50
Verwijderd
Citaat:
@Freyja, dat had ik je ook wel kunnen vertellen hoor.
Haha echt? Hoe dan
Oud 22-02-2012, 15:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Lang leve de opheffingsuitverkoop. Ik heb een paar keer staan twijfelen met shirtjes in mijn handen, en nu kostten ze zo weinig dat ik er gewoon 2 heb gekocht. In andere winkels had ik helaas minder geluk, ik blijf te kort zijn voor de kleding die ik leuk vind. Dat wordt nog wat, om leuke kleding te kopen voor die bruiloft. Gelukkig duurt dat nog even.
En ik heb een clicker gekocht. Ik had besloten dat ik (een van) mijn konijntjes ga trainen. Ik (en mijn konijnen) heb in ieder geval lol gehad vandaag
Oud 22-02-2012, 16:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Haha echt? Hoe dan
Iets met een meeting, heel vroeger. Als je echt slecht was met mensen, dan zou je dat ook niet zomaar even doen/kunnen. En je kwam daar ook niet bepaald sociaal 'beperkt' over.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-02-2012, 17:38
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
En @ Elmar: ja, dat is ook gewoon zo. Ik probeer het ook echt positief te benaderen, ik zag er tegenop, maar ben toch gegaan. Ik ben er even geweest en heb even van de sfeer geproeft en ben toen naar huis gegaan. Ik trek me alleen nog steeds zoveel aan van wat men er wel niet van zou kunnen denken of dat mensen me niet meer aardig/leuk/whatever vinden. En ik weet ook echt wel dat dat helemaal niet zo is en dat niemand me er om veroordeelt, maar dat gevoel heb ik nog steeds wel.

En dat het niemand iets uitmaakt blijkt ook wel uit een mailtje dat ik vandaag van iemand van de groep kreeg met de vraag of alles goed ging gister dat ik zo snel al weg was. Dus heb idd even uitgelegd dat ik niet goed tegen de drukte kon. Daarna nog een mailtje teruggekregen met de vraag of ik dan en dan met hem ergens anders mee naar toe wil. Toen dacht ik ook wel, waar zit ik me nou druk over te maken? En die jongen van morgen zal het ook wel allemaal best vinden, hem zie ik praktisch elke week en hij weet ook wel dat ik dan wel gewoon gezellig ben.

@ Kroot: ojee, die waterschaps- en gemeentebelastingen, komen die deze week?? Die mag je wel gespreid betalen toch?
Waterschap hoeft pas in mei betaald te worden geloof ik hoor, gemeentelijke heffingen weet ik even niet *vriendje heeft die die zooi betaald*.

Oh en maak je geen zorgen, laatst was ik weer eens gaan stappen met vrienden zoals 'vroeger' en we moesten allemaal aan het eind van de avond concluderen dat het vroeger allemaal een hoop leuker leek en we in het vervolg wel gewoon een chille kroeg opzoeken in plaats van herrie en flitsende lichten. Niet van stappen houden staat niet gelijk aan niet gezellig zijn
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 22-02-2012, 17:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@ Kroot: ojee, die waterschaps- en gemeentebelastingen, komen die deze week?? Die mag je wel gespreid betalen toch?
Het verschilt per gemeente en bij mij ook nog per jaar wanneer je die rekeningen krijgt. Ik heb ze bijvoorbeeld allebei al minstens een maand geleden gehad. Voor beide kreeg ik twee maanden te tijd om het te betalen en voor de gemeentebelastingen kon ik ook aanvragen om in termijnen te betalen, waterschap niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-02-2012, 14:13
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
gister was een hele moeilijke dag.
Joyce kwam gister voor de laatste keer tot ergens in juni, tot die tijd gaat ze op reis.
We hebben gister gepraat en nog wat leuke dingen gedaan, ze heeft me geholpen met facebook en we hebben nog risk gespeeld. Maar ik moest toch weer huilen. En dat vind ik dan weer vervelend, want dan ben ik bang dat ik Joyce alleen maar een rotgevoel geef omdat ik het niet fijn vind dat ze weggaat.
We hebben afgesproken dat ik gewoon mag mailen als ze weg is, dat we mss kunnen chatten via facebook en dat ze zal kijken of ze een kaartje kan sturen. Ze vertrekt dinsdag, en maandag of dinsdag bellen we nog.
Mama vind volgens mij dat ik maar gewoon zo min mogelijk moet mailen en contact moet hebben met Joyce, omdat mama zegt dat het voor Joyce ook vakantie is.
Toen ze gister weg was heb ik ook alleen nog maar gehuild de hele avond.
En terwijl ik dit typ moet ik moeite doen om niet weer te gaan huilen.
Ik probeer maar gewoon ff afleiding te zoeken.

Verder heb ik morgen over een week een gesprek bij een soort van therapiecentrum, kijken wat die kunnen doen voor dagbehandeling ofzo.
Oud 23-02-2012, 15:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Maar ik moest toch weer huilen. En dat vind ik dan weer vervelend, want dan ben ik bang dat ik Joyce alleen maar een rotgevoel geef omdat ik het niet fijn vind dat ze weggaat.
Waarom vraag je haar dat niet? Dan kan zij aangeven wat zij er van vindt en hoef je haar gedachten niet in te vullen.

OT: die prijs was er nog, dus ik heb nu een reischeque waarmee ik een tripje kan gaan uitzoeken . Wel een leuke meevaller, want bijna al ons geld gaat in het klussen zitten, dus dit is een mooie motivatie om met een beetje bijleggen een of twee nachtjes weg te gaan samen.
Verder vind ik de vakantie heerlijk maar bereik ik helemaal niks. Ik doe gewoon veel te weinig op zo'n dag. Nou was ik twee dagen ziekig, dus dan is het niet zo erg, maar vandaag heb ik gewoon verdaan met internetten en andere flauwekul. Dus nu snel maar even die radiator afmaken (hopelijk gaat het nu beter...) en dan aan mijn opruimklusje beginnen en dan is het vast al weer tijd om te koken.
Oud 23-02-2012, 15:51
Verwijderd
Citaat:
gister was een hele moeilijke dag.
Joyce kwam gister voor de laatste keer tot ergens in juni, tot die tijd gaat ze op reis.
We hebben gister gepraat en nog wat leuke dingen gedaan, ze heeft me geholpen met facebook en we hebben nog risk gespeeld. Maar ik moest toch weer huilen. En dat vind ik dan weer vervelend, want dan ben ik bang dat ik Joyce alleen maar een rotgevoel geef omdat ik het niet fijn vind dat ze weggaat.
We hebben afgesproken dat ik gewoon mag mailen als ze weg is, dat we mss kunnen chatten via facebook en dat ze zal kijken of ze een kaartje kan sturen. Ze vertrekt dinsdag, en maandag of dinsdag bellen we nog.
Mama vind volgens mij dat ik maar gewoon zo min mogelijk moet mailen en contact moet hebben met Joyce, omdat mama zegt dat het voor Joyce ook vakantie is.
Toen ze gister weg was heb ik ook alleen nog maar gehuild de hele avond.
En terwijl ik dit typ moet ik moeite doen om niet weer te gaan huilen.
Ik probeer maar gewoon ff afleiding te zoeken.

Verder heb ik morgen over een week een gesprek bij een soort van therapiecentrum, kijken wat die kunnen doen voor dagbehandeling ofzo.
Joyce is je dochter/partner/hééle goed vriendin?
Oud 23-02-2012, 15:54
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Citaat:
Joyce is je dochter/partner/hééle goed vriendin?
Haha nee alle 3 mis.
Ze is mijn begeleidster maar ondertussen is t meer een vertrouwenspersoon enzo.
Ze is de eerste begeleidster die ik vanaf het begin heb, de rest is er allemaal later bijgekomen,ik heb nog wel 4 andere hulpverleners, maar 2 ervan zie ik echt nauwelijks en de andere 2 praat ik vooral mee over schoolse dingen.
Oud 23-02-2012, 19:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Het verschilt per gemeente en bij mij ook nog per jaar wanneer je die rekeningen krijgt. Ik heb ze bijvoorbeeld allebei al minstens een maand geleden gehad. Voor beide kreeg ik twee maanden te tijd om het te betalen en voor de gemeentebelastingen kon ik ook aanvragen om in termijnen te betalen, waterschap niet.
Nou, ik heb de brief van de gemeentebelastingen vandaag gekregen. Ik kan in twee termijnen betalen. Waterschap komt dan nog denk ik. Dit is het eerste jaar dat ik het zelf betaal, dus daarom weet ik niet precies hoe het zit. Ik schrok wel van het bedrag, zelfs als ik het in twee termijnen betaal, is het veel en dat ga ik echt wel voelen. En dan heb ik dit betaald en dan komt de waterschapsbelasting nog.

Vanmiddag gesprek met leidinggevende gehad over hoe ik het tot nu toe vond gaan en hoe ik mijn toekomst zie op het werk. Hij wilde ook graag weten of ik wilde blijven met het oog op eventuele contractverlenging. Heb gezegd in principe wel, maar alleen als ik andere werkzaamheden mag gaan doen of in elk geval meer gevarieerd. Wist gelukkig wel een beetje uit te leggen wat ik dan wel zou willen en dat past ook goed in de ontwikkelingen die er gaande zijn. Hij zei dat hij het er met p&o over zou gaan hebben.
Was om de een of andere reden heel zenuwachtig voor het gesprek, maar het viel eigenlijk heel erg mee, maar ik zal het nooit leuk gaan vinden denk ik.

Daarna nog een inzage in het archief begeleid wat ik nog nooit had gedaan. Maar het ging goed, het was ook een aardige man die gelukkig gewoon verstaanbaar Nederlands sprak ipv dialect zoals de meesten. Heb ik dat ook weer eens gedaan.
Oud 24-02-2012, 13:47
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Weird,
ik heb 2 nichten van ongeveer mijn leeftijd(de een is 3 weken ouder en de ander 1,5 jaar) en daar kon ik altijd wel goed mee opschieten maar ik sprak ze niet echt vaak ofzo, en ineens heb ik nu een ervan al een keer of 4 gezien deze vakantie(en morgen komt ze hierheen) en de ander spreek ik ineens ook steeds meer. Had dat niet echt verwacht maar het is wel echt heel fijn!
Verder heb ik bijna alles wat ik deze vakantie aan school wilde doen af(had ik ook al niet aan zien komen), ik moet alleen nog ff een presentatie maken voor engels(maar dan moet ik eerst toestemming krijgen voor het onderwerp) en nog iets van 3 paragrafen maatschappijleer maar daar mogen we heel veel opdrachten overslaan dus dat is ook niet veel werk.
Thuis is het nogal bagger, papa kan echt niets meer hebben de laatste tijd, ookal weet ie sinds woensdag of donderdag dat ie zn werk gewoon houdt tot ongeveer juli 2013. Ik had gehoopt dat als ie dat wist dat ie dan wat minder chagerijnig zou zijn, maar dat is blijkbaar nog steeds niet. Het lijkt wel of hij gewoon voor zichzelf wil verbergen dat ik en mn broertje nu eenmaal autisme hebben en dat ie daardoor soms dingen beter anders aan kan pakken. Vanochtend werd ie zelfs bijna boos toen ik vroeg of ie ff mn fietslicht wilde maken....
Maarja, met mijzelf gaat het gister en vandaag beter dan ik had verwacht, al moet ik er wel bij zeggen dat ik bijna altijd van het ergste uit ga en het dus mss ergens ook wel weer logisch is dat het meevalt.
Oud 25-02-2012, 10:44
Verwijderd
Citaat:
gister was een hele moeilijke dag.
Joyce kwam gister voor de laatste keer tot ergens in juni, tot die tijd gaat ze op reis.
We hebben gister gepraat en nog wat leuke dingen gedaan, ze heeft me geholpen met facebook en we hebben nog risk gespeeld. Maar ik moest toch weer huilen. En dat vind ik dan weer vervelend, want dan ben ik bang dat ik Joyce alleen maar een rotgevoel geef omdat ik het niet fijn vind dat ze weggaat.
We hebben afgesproken dat ik gewoon mag mailen als ze weg is, dat we mss kunnen chatten via facebook en dat ze zal kijken of ze een kaartje kan sturen. Ze vertrekt dinsdag, en maandag of dinsdag bellen we nog.
Mama vind volgens mij dat ik maar gewoon zo min mogelijk moet mailen en contact moet hebben met Joyce, omdat mama zegt dat het voor Joyce ook vakantie is.
Toen ze gister weg was heb ik ook alleen nog maar gehuild de hele avond.
En terwijl ik dit typ moet ik moeite doen om niet weer te gaan huilen.
Ik probeer maar gewoon ff afleiding te zoeken.

Verder heb ik morgen over een week een gesprek bij een soort van therapiecentrum, kijken wat die kunnen doen voor dagbehandeling ofzo.
Ja, maar jouw afpsraak met Joyce is dat ze kan en mag mailen als je daar behefte aan hebt, dus dan moet je dat doen. Je moeder is dingen aan het invullen voor Joyce die ze niet kan weten en ingaan tegen wat jij et Joyce hebt afgesproken. Als jij met Joyce hebt afgesproken dat je mag mailen, moet je dat doen en dan kan Joyce altijd nog zelf bedenken of en wanneer ze zin heeft om te antwoorden, dat is het mooie van mailen. Verder ben jij ook dingen voor haar aan het invullen want 'stel nou dat ze het stom vind dat ik huil en aangeef dat ik het moeilijk vind dat ze gaat?' Als dat zo is, dan is het aan Joyce om daar iets van te zeggen of om daar eme om te gaan, maar wat zij niet zegt, weet je niet. Dus gewoon lekker huilen en vooral aangeven dat je het moeilijk vind, want dat vindt je. En ik zie niet in waarom je dat niet tegen haar zou kunnen/mogen zeggen. Je vindt het toch ook moeilijk? Probeer eens niet meer zo veel voor anderen te denken maar uit te gaan van 'wat ze niet zeggen, kan ik niet weten en dus kan ik daar niet op reageren'. Maakt het omgaan met je eigen emoties een stuk makkelijker, omdat je niet meer voor anderen hoeft te denken. Sterkte ermee iig!
Oud 25-02-2012, 13:06
Verwijderd
Vanmorgen heb ik tot 9.30 uur uitgeslapen.
Ben naar beneden gegaan waar ik op mijn gemak heb zitten te ontbijten.
Daarna ben ik heerlijk onder de douche gegaan en heb ik me eigen aangekleed.
Aan het eind van de ochtend ben ik met de taxi naar mijn ouders gegaan.
Ik zou vandaag eigenlijk met mijn moeder naar de stad in Eindhoven gaan en even heerlijk gegzellig shoppen, maar dat gaat helaas niet door.
Mijn moeder ligt ziek in bed met hevige migraine.
Ik weet wat het is, ik heb hier ook regelmatig last van, dus ik neem haar niks kwalijk.
Volgende keer beter.
Verder voel ik me eigen ook niet helemaal fit.
Ik voel me eigen moe in mijn hoofd en ik voel me eigen kwakkelig als of ik tegen een griepje aan zit te hikken.
Dus vandaag toch maar een beetje rustig aan doen.
Oud 25-02-2012, 14:36
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Citaat:
Ja, maar jouw afpsraak met Joyce is dat ze kan en mag mailen als je daar behefte aan hebt, dus dan moet je dat doen. Je moeder is dingen aan het invullen voor Joyce die ze niet kan weten en ingaan tegen wat jij et Joyce hebt afgesproken. Als jij met Joyce hebt afgesproken dat je mag mailen, moet je dat doen en dan kan Joyce altijd nog zelf bedenken of en wanneer ze zin heeft om te antwoorden, dat is het mooie van mailen. Verder ben jij ook dingen voor haar aan het invullen want 'stel nou dat ze het stom vind dat ik huil en aangeef dat ik het moeilijk vind dat ze gaat?' Als dat zo is, dan is het aan Joyce om daar iets van te zeggen of om daar eme om te gaan, maar wat zij niet zegt, weet je niet. Dus gewoon lekker huilen en vooral aangeven dat je het moeilijk vind, want dat vindt je. En ik zie niet in waarom je dat niet tegen haar zou kunnen/mogen zeggen. Je vindt het toch ook moeilijk? Probeer eens niet meer zo veel voor anderen te denken maar uit te gaan van 'wat ze niet zeggen, kan ik niet weten en dus kan ik daar niet op reageren'. Maakt het omgaan met je eigen emoties een stuk makkelijker, omdat je niet meer voor anderen hoeft te denken. Sterkte ermee iig!
Weird, zo heb ik er zelf nog nooit naar gekeken maar vooral met die een opmerking(die ene die ik ff vet en rood heb gemaakt) heb je echt een punt. Thanx!

OT: gezellig met nicht afgesproken, zij is nog zo gek dat ze het leuk vind om folders te bezorgen(dus volgens mij is dr echt iets mis met haar) maar mij kwam het wel goed uit want dat hebben we ff met zn tweeen gedaan, en we hebben nagels gelakt en gewoon nog wat flauwekul.
Verder ben ik echt goed bezig met school, ik heb alles van maatschappijleer af, ik moet alleen nog ong. de helft overtypen op de computer en dan uitprinten en inleveren. En daarna alleen nog een powerpoint voor engels en dan heb ik alles af wat ik af wilde hebben, het is dan niet zo dat ik niet meer achter loop met vakken maar mijn eigen doelen zijn in elk geval behaald en 60 opdrachten wiskunde is voor mij best een prestatie.

SintLucas heb ik nog steeds niks van gehoord, en daar baal ik van.
Na de toelating had ik een heel goed gevoel erover, maar nu ga ik alleen maar aan mezelf twijfelen en negatief erover denken en bla bla bla.
Hier thuis vinden ze het ondertussen allemaal erg komisch, want zodra ik ook maar denk dat ik de brievenbus hoor ren ik de trap af
Oud 26-02-2012, 13:47
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
De ene dag gaat het best goed, de andere dag ben ik moe, kan ik niet op gang komen en zie ik het allemaal somber in.. pff ik ben volgens mij nu al een jaar of 3 a 4 depressief, en ik begin het zat te worden.
Wou dak iemand had om ermee over te mailen of kletsen ofzo want real life contact gaat me ook slecht af en put me uit.
Bah, wat ben ik een zeikerd.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-02-2012, 16:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben in geen tijden zo ziek geweest. Bah, wat ellendig. En dat uitgerekend aan het eind van de vakantie. Als het morgen nog zo blijft, moet ik zelfs m'n werk afbellen. Dat wordt dan de eerste keer dat ik dat doe... maar autorijden en anderen aansteken (zoals ik me nu voel) kan echt niet.
Oud 26-02-2012, 19:43
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Hawahaai: beterschap!

Het voelt alsof er een zenuw klem zit Ik vind het gewoon oneerlijk en frustrerend, het is al bijna een half jaar geleden dat ik naar het revalidatiecentrum ben geweest en voor mijn gevoel ben ik geen stap verder gekomen. Ik snap niet waarom de behandelingen niet lijken te werken, na de eerste behandeling ging het heel lang wel goed. Het lijkt nu alleen maar erger te worden.
Misschien moet ik maar tijdelijk stoppen met de sport die ik doe. Ik wilde eigenlijk al stoppen met de zwaardere extra training, maar toen kwamen er ineens wedstrijden in maart waar ik heel graag aan mee wil doen. Maar ik denk niet dat het haalbaar is, ik kon vanmiddag niet eens normaal lopen.
Ik hoop dat ik snel een afspraak bij mijn behandelaar kan maken, al denk ik dat ik pas over twee weken terecht kan.

Ik weet niet wat ik verder moet doen. Deze behandelingen lijken niet te helpen, maar waar moet ik dan heen? Naar een fysiotherapeut om er dan na een half jaar achter te komen dat dat ook niet helpt?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 26-02-2012, 20:51
Verwijderd
Bleh stiekem helemaal geen zin om van de week te gaan werken en morgen ook weer om 6:30 mijn bed uit te rollen. /zeur

Voel me belachelijk stabiel de laatste maanden. Zo ken ik mezelf nog niet. Niks geen huilbuien en allerlei emotioneel drama en depressief gedoe; ik voel me 'gewoon' oké. Ook wel eens minder oké natuurlijk, maar alles in heel verdraagbare mate. Het kan dus, kennelijk! Erg lekker en rustgevend! Hopelijk blijft het zo.
Oud 26-02-2012, 21:00
Verwijderd
Hm Ik heb zin om mijn oude behandelaar een brief te schrijven, of zo. Niet dat ik zijn adres heb, maar als ik echt zou willen valt er vast wel achter te komen. Ik wil hem niet uitfoeteren oid, maar ik zou wel kwijt willen dat ik vind dat mensen met een instelling als de zijne niet in de hulpverlening thuishoren. En zeggen dat ik, geheel tegen zijn verwachting in, hartstikke goed terecht gekomen ben.
Maar misschien kan ik die brief beter gewoon lekker voor mezelf schrijven en niet versturen, want in principe heb ik niets meer met die nare vent te maken en dat wil ik ook graag zo houden.
Oud 26-02-2012, 21:24
kroot
kroot is offline
Citaat:
Het verschilt per gemeente en bij mij ook nog per jaar wanneer je die rekeningen krijgt. Ik heb ze bijvoorbeeld allebei al minstens een maand geleden gehad. Voor beide kreeg ik twee maanden te tijd om het te betalen en voor de gemeentebelastingen kon ik ook aanvragen om in termijnen te betalen, waterschap niet.
Ik woon sinds juni hier, en ik heb een rekening voor juni-dec, moest ik in 1 keer betalen. Dan heb ik die van 2012, en het waterschap. Waterschap kan ik in 6 keer betalen, gemeente in 12x. Ik denk dat ik het gewoon maar in 1x ga doen. Ik vind het nog irritanter als ik er elke maand extra vaste lasten bij krijg. Maar de vervaldatum duurt nog een maand....
Vandaag echt veel te weinig gedaan. Nu nog even mijn huisje een beetje opruimen, morgen ga ik een nieuwe kast kopen.
En ik heb echt al een week onwijze last van mijn kies, geen idee wat het is, misschien een verstandskies die doorkomt, ook van binnen opgezwollen. Misschien toch maar even maandag tandarts bellen, maar ik ben als de dood voor tandartsen.
Oud 26-02-2012, 21:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
De ene dag gaat het best goed, de andere dag ben ik moe, kan ik niet op gang komen en zie ik het allemaal somber in.. pff ik ben volgens mij nu al een jaar of 3 a 4 depressief, en ik begin het zat te worden.
Wou dak iemand had om ermee over te mailen of kletsen ofzo want real life contact gaat me ook slecht af en put me uit.
Bah, wat ben ik een zeikerd.
Je mag best af en toe pm'en/mailen? Weet niet of dat zin heeft maar als het je oplucht bied ik graag een luisterend oor.

Ot: ik had een etentje met mijn huis en het was gezellig. Mijn leukste huisgenootje was er niet want die is in Verweggistan, maar de andere vier zijn ook tof. Daar ben ik blij mee! En nu heb ik nog anderhalf uur voor ik moet gaan slapen dus ik ga denk ik zo meteen maar in bed liggen lezen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 27-02-2012, 08:00
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Hawahaai: beterschap!

Ik vind het gewoon oneerlijk en frustrerend, het is al bijna een half jaar geleden dat ik naar het revalidatiecentrum ben geweest en voor mijn gevoel ben ik geen stap verder gekomen. Ik snap niet waarom de behandelingen niet lijken te werken, na de eerste behandeling ging het heel lang wel goed. Het lijkt nu alleen maar erger te worden.
Dan je, ik heb me vandaag maar ziekgemeld. Het gaat ietsje beter dan gisteren, maar ik ben echt nog ziek.
Heeft je behandelaar een idee waar het aan kan liggen, dat de behandeling leek te werken, maar het nu toch niet doet?
Oud 27-02-2012, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Hawahaai: beterschap!

Het voelt alsof er een zenuw klem zit Ik vind het gewoon oneerlijk en frustrerend, het is al bijna een half jaar geleden dat ik naar het revalidatiecentrum ben geweest en voor mijn gevoel ben ik geen stap verder gekomen. Ik snap niet waarom de behandelingen niet lijken te werken, na de eerste behandeling ging het heel lang wel goed. Het lijkt nu alleen maar erger te worden.
Misschien moet ik maar tijdelijk stoppen met de sport die ik doe. Ik wilde eigenlijk al stoppen met de zwaardere extra training, maar toen kwamen er ineens wedstrijden in maart waar ik heel graag aan mee wil doen. Maar ik denk niet dat het haalbaar is, ik kon vanmiddag niet eens normaal lopen.
Ik hoop dat ik snel een afspraak bij mijn behandelaar kan maken, al denk ik dat ik pas over twee weken terecht kan.

Ik weet niet wat ik verder moet doen. Deze behandelingen lijken niet te helpen, maar waar moet ik dan heen? Naar een fysiotherapeut om er dan na een half jaar achter te komen dat dat ook niet helpt?
Hoe weet je dat een fysio sowieso niet gaat werken? Ben je wel eens naar een goede fysio geweest? Misschien kan je daar langzaam opbouwen met wat je wel en niet kan doen en kan je misschien je rug gaan trainen oid. En wat doe je nu precies in het revalidatiecentrum?
Oud 27-02-2012, 09:43
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
het weekend ging best goed, maar ik blijf het vreemd vinden, ik had echt verwacht dat ik na woensdag nog wel wat huilbuien zou hebben maar die heb ik niet een meer gehad, en ineens heb ik ook motivatie voor school en bla bla bla, dus ik denk toch dat er ergens iets niet goed zit, dat ik mijn gevoel voor mezelf aan het verbergen ben ofzo.
want sinds vanochtend zijn mijn spieren ook ineens weer helemaal gespannen, dat heb ik vaak als ik in de stress zit of mezelf zenuwachtig of rot voel, maar nu weet ik niet wat de rede is, dus ik denk toch dat ik mezelf ff niet door heb.

Zo ff naar school, theorieles kunstvakken en gesprek met rugzakbegeleidster, en daarna moet ik nog folders gaan bezorgen...

Mama is vandaag wel vrij, dat is wel fijn, vanochtend kwam een goede kennis van ons(en dat is ook meteen de moeder van een goede vriendin van mij) op bezoek, dus dat was wel gezellig.
Oud 27-02-2012, 10:32
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik ben mijn scriptie helemaal beu. Ik ben nu al een jaar bezig en het wordt er niet leuker op. Ook heb ik het idee dat ik het mezelf allemaal veel te moeilijk maak als ik mijn scriptie met die van anderen vergelijk. Als ik dat vergelijken nou had gedaan voordat ik alles had geschreven was het zoveel makkelijker geweest, zucht. Nouja, nu alleen nog de discussie afmaken en dan is de tekst in ieder geval klaar.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 27-02-2012, 13:54
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Heeft je behandelaar een idee waar het aan kan liggen, dat de behandeling leek te werken, maar het nu toch niet doet?
Ik kreeg zelf het idee dat hij het ook niet zo goed weet. Er staat een soort bochtje in mijn rug en volgens hem kan dat geen kwaad, maar dat maakt het wel lastiger te zien of ik helemaal recht sta dus het zou daardoor kunnen komen. Of doordat mijn spieren aan de nieuwe houding moeten wennen (ik geloof ook dat dit de reden is om nu een maand te wachten).

Citaat:
Hoe weet je dat een fysio sowieso niet gaat werken? Ben je wel eens naar een goede fysio geweest? Misschien kan je daar langzaam opbouwen met wat je wel en niet kan doen en kan je misschien je rug gaan trainen oid. En wat doe je nu precies in het revalidatiecentrum?
Omdat ik een optimist ben
Ik denk niet dat fysiotherapie sowieso niet gaat helpen. Maar ik heb nu binnen een jaar twee keer gehad dat ik bij een nieuwe behandelaar kom die vol overtuiging zegt me 'beter' te kunnen maken, om er vervolgens na een paar maanden achter te komen dat het toch niet helpt. Ik vind het een beetje frustrerend. Ik ben wel van plan om te overleggen over fysiotherapie, ik wil alleen niet al mijn hoop daarop vestigen. En ik heb een beetje een slechte ervaring met mijn vorig fysiotherapeut, daarom sta ik wel een beetje negatief tegenover fysiotherapie. Maar ik wil het zeker nog wel een kans geven (ik wil eerst alleen even overleggen met mijn huidige behandelaar, lijkt me ook handiger omdat ik dan een verwijsbrief heb met wat hij gedaan heeft).
Ik doe nu niks in het revalidatiecentrum. Ik heb daar een consult gehad omdat de huisarts niet wist waar ze me anders heen moest sturen, en omdat ze daar gespecialiseerd zijn in rugklachten. Ze hebben daar gezien dat mijn rug scheef staat en me doorverwezen naar een behandelaar waar zij goede ervaring mee hebben. Verder ben ik niet meer in het revalidatiecentrum geweest.

Ik kan over drie weken terecht bij mijn behandelaar, want hij is op vakantie.
Dus geen wedstrijden voor mij, lijkt me niet echt verstandig Ik denk dat ik dat nog het ergste vind, dat ik echt dingen moet opgeven.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 27-02-2012, 17:56
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Altijd leuk, op school komen en blijken dat de enigste les die ik had uitvalt, er staat op de website van school wel altijd roosterwijziging, dus daar had ik gekeken maar dat was natuurlijk weer niet 100%bijgewerkt.
Maarja, toen maar even gewacht en ondertussen met een meisje van kunstvakken zitten kletsen waar ik altijd wel goed mee op kan schieten, en toen een heel goed gesprek met rugzakbegeleidster gehad.
Mijn rugzakbegeleidster zou ook ff kijken wat ze kon verzinnen mbt stages, haar zoon heeft een game-ontwerpstudio dus mss dat ze via hem nog iets kon vinden en mn gewone mentor en persoonlijk mentor kijken ook nog.
Verder heb ik met mn rugzakbegeleidster wel ff goed kunnen praten over de thuissituatie enzo en over hoe de vakantie was.
Ik heb heel eerlijk gezegd hoe het zat, dat ik in het begin van de vakantie steeds op heb gezien tegen woensdag omdat ik Joyce toen voor t laatst zou zien, en dat ik vanaf donderdag ineens mezelf goed voel terwijl ik dat dus voor geen bal vertrouw.
En dat ik ook ineens uit het niets weer best wat contact heb met 2 oudere nichten.
Zij was van mening dat ik beter ff blij kon zijn dat ik me niet de hele vakantie kut heb gevoeld en dat ik toch nog behoorlijk wat aan school heb gedaan, en dat wanneer ik mezelf nu kut ga voelen dat ik dan toch genoeg te doen heb als afleiding, en daar heeft ze ook wel gelijk in.
Ze zei ook dat ze het fijn vond om te horen dat ik weer afgesproken heb, ookal was het dan met een nicht van me, het was minstens een halfjaar geleden dat ik dat heb gedaan.
Dat soort van centrum voor jongeren met autisme waar ik vrijdag dat gesprek heb voor misschien dagbehandeling kende zij ook en ze heeft gezegd dat ze daar echt goeie en leuke dagbehandeling hebben.
Ik heb ook gezegd dat ik er best wel tegenop zag om donderdag weer in een 'normale' klas te zitten, aangezien ik sinds september alleen de kunstvakken klassen heb gezien, en toen heeft ze me de tip gegeven die leraren waar ik dan les van heb ff te mailen of ze de klassen in willen lichten dat ik weer 2 uurtjes kom, dus dat heb ik na school meteen maar ff gedaan.
Stiekem heb ik die gesprekken met mn rugzakbegeleidster best gemist, het was alweer ff geleden dat ik daar een gesprek mee heb gehad maar die gesprekken kan ik steeds meer waarderen.

Verder heb ik na school nog folders bezorgd, en heb ik heel veel zin om morgen mijn tekenmaatjes weer te zien, maar dat is ook best dubbel, want volgens mama is het nog maar een keer of 6 en is het dan afgelopen, en ws zie ik een aantal van die mensen daarna nooit meer
Oud 28-02-2012, 13:47
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
vandaag is best een vervelende dag, de vertrekdag van Joyce, ik probeer maar gewoon afleiding te zoeken want eerlijk gezegd ben ik er best wel somber door.
Op school heb ik kunstvakken gehad en dat was gelukkig wel gezellig, het lijkt wel of er in die kunstvakkenklas onderling gewoon andere regels gelden dan bij 'normale' lessen, bij kunstvakken heeft ineens niemand ruzie met elkaar en haalt iedereen flauwe grappen uit, en kan iedereen met elkaar opschieten terwijl dat bij andere lessen nooit gebeurt. Die klas heb ik ook nog nooit gezeur mee gehad, en sommige van die meiden vragen zelfs regelmatig hoe het gaat of als er discussies zijn dan wordt er ook naar mijn mening gevraagd enzo, dat had ik daarvoor nooit.
Heb ook nog even kort met persoonlijk mentor gepraat, want die vond dat ik vandaag stiller was dan normaal, maar toen ik zei waarom begreep ze het wel.
Toen riep gewone mentor me nog, hij had nog een opdracht voor me die ik thuis kon doen en toen vroeg ie of we nog wat af hadden gesproken voor het proefwerk dus ik zo van 'uuhm dat was volgende week toch?'
zegt ie 'weet je het zeker?' 'nee eigenlijk vandaag maar doe maar volgende week' en dat vond ie gewoon best dus dat is wel fijn.
vanavond is het als het goed is weer tekenles dus daar heb ik ook veel zin in!!
En ik ga proberen elke keer als ik hier zeur, om er ook iets positiefs bij te zetten wat er is gebeurt ofzo, ookal zijn die positieve dingen dan mss kleinere onbelangrijkere dingen. Mss dat ik zo wat minder pessimistisch wordt want daar wordt ik nogal gek van.
Oud 28-02-2012, 16:39
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik wil t liefst de hele dag huilen, maar zelfs dat lukt niet.. ben een faalhaas
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-02-2012, 17:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik weet het ff niet meer.
ik heb in lange tijd niet meer zo heftige angsten gehad als nou sinds de afgelopen week.
ik weet door de angst zelfs niet meer hoe ik moet zitten of als ik moet staan.
weet niet meer waar ik het zoeken moet op dat moment.
me stemming kan 5x per dag om slaan en ik word er niet goed van.
en dan gaan me ouders volgende week 4 dagen weg naar het buiten land.
dan ben ik voor het eerst 4 dagen zonder hun thuis.
als ik daar aan denk raak ik ook in paniek en ik wil hun dagen weg niet verpesten door dat te zeggen tegen ze.
en ik vind het heel moeilijk om me angsten thuis te verbergen ik kan wel janken op dat moment,
maar ik durf het gewoon niet tegen me ouders te zeggen.
bij dagbehandeling vertel ik het wel gewoon.
ik denk dat ik daar morgen maar eens een gesprek aanvraag.
en mischien vaker me zonnodig pakken wat ik ook niet gauw doe.
want ben al gauw van mening dat ik het te veel pak.
terwijl mijn coordinatoors enzo juist zeggen dat ik het veel te weinig pak.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-02-2012, 17:18
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
En ik ga proberen elke keer als ik hier zeur, om er ook iets positiefs bij te zetten wat er is gebeurt ofzo, ookal zijn die positieve dingen dan mss kleinere onbelangrijkere dingen. Mss dat ik zo wat minder pessimistisch wordt want daar wordt ik nogal gek van.
Ik schrijf aan het eind van elke dag het Mooie Ding van de Dag in een mooi groot opschrijfboek. Dan besef ik in elk geval dat, hoe kut een dag ook kan zijn geweest, er óók mooie dingen waren. Als je dat met aandacht en rust doet, zorgt het er wel voor dat je minder pessimistisch wordt en dat je minder verdrinkt in alle stomme dingen die er gebeuren. Het geeft je ook een weerwoord tegen jezelf: als je denkt "Mijn hele leven is kut", dan heb je in elk geval alle Mooie Dingen van de Dag die bewijzen dat dat níet zo is. Kan me voorstellen dat je daar wel wat aan hebt.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-02-2012, 19:22
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts. Hopelijk zeg ik wat ik bedacht heb dat ik wil zeggen, meestal klap ik daar een beetje dicht en laat ik me wegsturen met niks
Het valt eigenlijk wel mee hoeveel pijn het doet, zeker in vergelijking met zondag. Gelukkig heb ik ook twee redelijk rustige weken met mijn studie, hoef ik tenminste niet de hele dag te staan of op slechte stoelen te zitten.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 28-02-2012, 19:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts. Hopelijk zeg ik wat ik bedacht heb dat ik wil zeggen, meestal klap ik daar een beetje dicht en laat ik me wegsturen met niks .
Op een briefje schrijven en meenemen! En dan desnoods zeggen dat sommige dingen nu minder erg lijken, maar dat dat thuis niet zo lijkt en dat je het er dus graag over wilt hebben.

Vandaag ben ik toch maar weer gaan werken, maar halverwege de middag ben ik toch maar weer naar huis gegaan. Autorijden was erg vermoeiend, dus thuis op de bank ben ik toen weer in slaap gevallen. En toen ik wakker werd, had ik ineens een zacht konijntje op schoot liggen <3
Oud 28-02-2012, 22:36
kroot
kroot is offline
@ Heksjuh: inderdaad wat Hawahaai zegt: opschrijven, dan weet je in ieder geval dat je alles gaat zeggen wat je wilt zeggen. Succes!

Oeps...beetje veel geshopt vandaag. Eindelijk nieuwe zwarte laarzen gevonden, roze hele goedkope sneakers, rokje, en blazertje.
Oud 29-02-2012, 06:14
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
gister mezelf steeds rotter gaan voelen, bij tekenles gezegd waarom ik me zo voelde dus gelukkig waren ze daar wel zo aardig ervoor te zorgen dat er geen stiltes vielen enzo zodat ik niet kon gaan piekeren, maar zodra ik thuis was begon het weer, vannacht maar 4 uur geslapen dus dat helpt ook niet, terwijl ik wel melatonine heb gepakt.
Dit moet zo geen weken meer doorgaan want dat houd ik niet meer vol.
Meestal als ik me zo voel kan ik ff lekker met mn hond knuffelen, maar die is vandaag echt ongelofelijk ziek dus dat vertrouw ik ook echt niet.
En dan dadelijk les van een leraar die me altijd aan mn hoofd zeurt, maar ik weet dat er 2 leraren op school zijn tijdens die les waar ik wel goed mee overweg kan, dus mocht ik ff moeten janken kan ik wel naar hun gelukkig.
heb al een week niet meer gehuild en dat zit dus echt niet goed.
kans op een grote uitbarsting wordt volgens mij steeds groter.
Oud 29-02-2012, 13:31
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Okee, blij dat ik toch naar school ben gegaan, gelukkig.
Kunstvakken praktijkgedeelte heb ik bijna afgerond.
Verder heeft SintLucas mn persoonlijk mentor gebeld, of ze morgen ff konden bellen over hoe de begeleiding van mij precies in zn werk gaat op school,
En dat is alleen maar positief, want iemand die ze niet aan willen nemen bellen ze de school niet van op, en ze zullen nu echt al wel weten wie ze wel of niet aannnemen omdat vrijdag iedereen het moet weten dus morgen moeten de brieven uiterlijk op de post. En daarbij komt nog dat er niemand afgewezen mag worden vanwege een stoornis ofzo.
Verder ff mn hart kunnen luchten bij persoonlijk mentor, dus dat was wel fijn.
morgen voor het eerst weer een 'gewone' les ipv kunstvakken of zelfstandig werken bij technologie, dus dat vind ik best spannend.

En ik kijk echt uit naar volgende week, dan weet ik meer over sintlucas, dan heb ik dat gesprek gehad over die dagbehandeling en dan weet ik wat meer waar ik aan toe ben, en als ik dan contact heb gehad met Joyce en ik weet dat dat contact gewoon goed gaat dan zal ik me ws ook wel weer wat beter voelen, omdat ik nu gewoon van niets weet waar ik aan toe ben( wat voor mij echt een hel is) en volgende week dus weer wel.
Oud 29-02-2012, 18:11
Verwijderd
Qua kunst heb ik geen zin om wat dan ook te maken. Al een maand of zo niet. Tegen heug en meug ga ik af en toe aan een tekening zitten, maar ik betrap mezelf er op dat ik dan telkens op de klok kijk hoe lang ik nog moet. Het is zo suf want juist nu zou ik supergemotiveerd moeten zijn: ik moet een eindexamenexpositie in elkaar zetten.

Ik moet gewoon lekker andere niet-kunstdingen doen die ik leuk vind, en dan, op een moment dat ik er niet mee bezig ben, overvalt de drang om iets te maken me vanzelf wel weer. Maar ik merk nu dat ik het toch knap lastig vind om dat toe te laten.. Dacht eerst dat ik er beter mee om kon gaan dan vroeger, maar nu merk ik dat ik er toch weer 'kunst' uit ga lopen persen en me gefrustreerd voel. Kap daar nou es mee.
Oud 29-02-2012, 21:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb me moeder vanmorgen eerlijk via sms laten weten.
dat ik het kei eng vind dat hun 4 dagen weg zijn.
en dat ik de laatste paar weken zoiezo al heel erg angstig ben voor alles om me heen.
ook al hadden me ouders dat niet door maar dat het toch zo is.
het voelt als een opluchting dat ik het me moeder heb ge-smst.
en verder weer heel veel heftige angsten gehad vandaag.
ik heb eerder vanavond toch maar een lorazepam gepakt die werkt nou gelukkig.
en ik ben blij dat ik morgen middag een gesprek met de psychologe heb.
zometeen nog even tv kijken en dan hopen dat ik de nacht zonder angsten door kom.
en dan maar naar bed toe.
want morgen weer vroeg op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-03-2012, 06:11
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
blegh zelfmoordgedachtes komen weer terug.

Ik hoop echt dat er snel een goed einde komt aan deze onzekerheid want ik wordt mega gestoord.
en ik zie er tegenop zo naar school te moeten, omdat dat voor het eerst weer die vakken en die klassen zin.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.