Oud 06-03-2012, 21:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawahaai: als ik je kan helpen met je brief of als je gewoon even een andere mening wil horen mag je die ook sturen hoor Heb je toch een vacature gevonden van iets wat je leuk vindt? Succes morgen, komt vast goed
Het is meer zo'n 'niet geschoten is altijd mis', want ik ben niet dolenthousiast over de vacature (eigenlijk te simpel werk en maar 22 uur), maar ik moet van mezelf blijven oefenen met schrijven (en gesprekken, maar de laatste tijd word ik nooit uitgenodigd). En er zijn al zo weinig vacatures, dat ik iedere kans moet grijpen. Wat ik al aangaf: ik heb geen idee wat ik zou moeten gaan doen als ik het onderwijs uitgegooid wordt. In de jeugdzorg is ook geen werk te vinden (of ze vragen diploma's die ik niet heb) en ik heb geen flauw idee wat ik verder zou kunnen of willen.

OT: vandaag viel mee, de tien kindertjes gedroegen zich prima en ik heb veel puingeruimd. Heerlijk dagje wat dat betreft. Nu die stomme brief nog afmaken...
Advertentie
Oud 06-03-2012, 22:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wel voor de mensen die dat wel gaan doen.
Ik heb een halfjaar aan een universiteit gestudeerd, en doe nu al 2 jaar een HBO opleiding. Dit is niet de tijd van mijn leven, zo wel just kill me now. Dus fijn dat jij denkt dat het de tijd van je leven zal zijn of het beleeft als tijd van je leven is prima, maar dat is het voor mij dus niet en ik denk dat meer mensen dat (zullen) hebben. Dat is alles wat ik ermee wilde zeggen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-03-2012, 23:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
100 punten
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 06-03-2012, 23:29
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai en Daantje: het is niks om bezorgd over te zijn hoor, maar lief dat jullie ernaar vragen. Heb gewoon iets doms gedaan en hoop nu dat het nog goed komt.

@ Winnie: goed dat je gebeld hebt, maar vervelend dat je nu nog niks weet!

OT: vandaag ging beter, collega's waren er ook weer, dus meer aanspraak (gister zat ik helemaal alleen). Nadat hij mij gisteravond nog een smsje had gestuurd, kreeg ik wel weer wat meer vertrouwen dat het nog wel goed kan komen. Vanavond ook nog een voicemail met de vraag hoe het ging. Ga hem morgenavond even bellen, dan kunnen we het er nog even over hebben.

Werk was heavy want ik had echt 0,0 concentratie door de saaiheid. Ik wil echt wat anders, maar wat? En waar, want er is praktisch niks, dus mag blij zijn dat ik een baan heb en dat ben ik ook, maar ik heb echt meer uitdaging nodig. Laatst dus wel gesprek daarover gehad, maarja, er verandert natuurlijk nooit iets van de ene dag op de andere en ik moet überhaupt maar afwachten of ik op termijn ander werk kan gaan doen.
Oud 07-03-2012, 00:46
kroot
kroot is offline
phoe hee wat een lange ledenvergadering. Ik had gehoopt nog wel een half uurtje te kunnen repeteren. Niet dus.
Morgen er vroeg: lange dag school & daarna nog repetitie dirigeren.
Weekend was leuk: werken, feestje. En zondag heb ik zowaar mijn huisje schoongemaakt.
Oud 07-03-2012, 07:14
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
pffff gister was nogal heftig,
op school best wel wat gezeur gehad, en toen belde die zorgcoordinator van sintlucas mijn persoonlijk mentor nog een keer, ik ben nu zeker nog niet afgewezen maar ze willen met mij en mn moeder nog een gesprek, en we hopen dat dat telefonisch kan want anders duurt dat nog langer, en dan gaat het vooral over mijn autisme en hoe ze daar op die school mee om moeten gaan.
Dus dat is wel positief en ik denk ook wel dat dat gaat lukken.
maar toen kwam ik dus gister thuis en lag er een brief van de eindhovense school, daar had ik me voor de zekerheid ook ingeschreven terwijl ik daar helemaal niet naartoe wil, en daar is volgende week vrijdag de toelating, en omdat er nog niets 100% vaststaat moet ik daar ook toelating gaan doen al vraag ik me uberhaupt af wat voor zin dat heeft, want die twee scholen werken samen en het gaat ze nu puur over de begeleiding, maar grote kans dus dat er voor beide scholen dezelfde mogelijkheden zijn mbt begeleiding.
Gelukkig was het gister wel heel fijn bij tekenles, en we gaan elk jaar met de groep op excursie, nu hebben we plannen om met de trein naar amsterdam te gaan, en dan naar nemo en mss nog ergens anders heen ofzo, dus dat is wel gaaf!
Alleen heb ik vannacht mega slecht geslapen, het lijkt wel alsof ik gewoon wakker wordt als die melatonine ''uitgewerkt'' is ofzo, en ondertussen denkt mn moeder dat ik verslaafd ben daaraan
Oud 07-03-2012, 13:58
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik ben nu al bijna een week ziek en heb er geen zin meer in. Ik wil naar buiten, werken, leuke dingen doen, sporten, lachen al dat soort dingen!

En hoezo ruikt mijn vriend nog als een prinsesje en ik als een smerige open beerput in de zon? Hij is toch net zo goed ziek?! Ik ben het meisje! Ik moet als een prinsesje ruiken!!!!


AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG! ik wil weer beter zijn, en weer lekker ruiken
Oud 07-03-2012, 19:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Winnie: misschien hoor je vóór volgende week vrijdag nog of je bent aangenomen bij Sint Lucas en kun je die andere toelating alsnog afzeggen?

OT: net even op zoek geweest naar vacatures maar er is gewoon niks. Ik denk dat ik echt het meest blij zou zijn met een promotieplaats (toch), maar die zijn er in mijn vakgebied al zo weinig en nu dus ook niet. Het onderwijs in is volgens mij echt niks voor mij, ik trek die pubers echt niet, maar het is wel inhoudelijk en dat is wat ik nu zo erg mis, inhoudelijk bezig zijn. Me vandaag weer door de middag geworsteld, ik voel me echt schuldig dat ik zo weinig doe, maar het kost zoveel moeite.

Straks hem nog bellen, zeg ik gister wel zo stoer dat ik dat wel even doe, maar vind dat vet eng, ben helemaal niet bellerig en wat moet ik in godsnaam nu zeggen? Maar het moet straks maar vanwege het hogere doel, nog gekker is het hem nu helemaal niet te spreken en dan volgende week weer te zien. Dat is echt helemaal niks

En ik wil lente, die regen is echt zo verschrikkelijk. Ik wil lente met véél zon

Edit: gebeld en het was een heel fijn gesprek, echt precies wat ik horen wilde eigenlijk, dus ik ben heel blij

Laatst gewijzigd op 07-03-2012 om 23:42. Reden: update
Oud 07-03-2012, 23:50
kroot
kroot is offline
@Missy: woehoe! Dapper dat je gebeld hebt, en zie je wel: goede uitkomst!

Ik ben echt totaal brak, geen idee waarom. Net na de repetitie viel ik bijna in slaap, gelukkig kon ik met iemand meerijden in heeft ie me thuis gedropt.
Nu nog bedenken of ik morgen genoeg tijd vind om alles voor vrijdag voor school enz. voor te bereiden (tijdens het werk, ahum). Want ik wil eigenlijk wel naar de repetitie morgenavond.
Maar eerst maar eens slapen!
Oud 08-03-2012, 11:08
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Missy, er is nu meer duidelijkheid, ik ga a.s. maandag met mam en pap naar sintlucas voor dat gesprek, en die mevrouw heeft beloofd dat ik dan diezelfde week nog de uitslag krijg. We hebben alleen niets gezegd over de eindhovense school want anders is het voor hun nogal makkelijk om te denken 'oh die kunnen we wel afwijzen want die heeft nog een alternatief'. Alleen vind ik zelf maandag nogal vervelend, want dan krijgen we de praktijkopdracht voor het kunstvakken examen, maarja, dat kan ik dan wel regelen dat ik die dan via de mail krijg of gewoon dinsdag.

OT: vandaag toch maar thuis gebleven, eigenlijk zou ik voor 2 uurtjes naar school gaan vanochtend, maar ik was echt hartstikke moe, en aangezien ik toch niet gelijk loop met die klassen en het me ws dus meer energie kost dan dat het oplevert heeft mama school gebeld dat ik ziek ben, en kan ik vandaag thuis ws meer doen aan school dan als ik wel was gegaan. Ook omdat ik morgen naar de psych ga, en maandag dus dat gesprek heb en ik dan dus ook minder aan school kan doen.
Ik heb ws wel een stageplaats dus dat is wel fijn.
En gisteravond ben ik even met papa naar een oom van mij gegaan, die werkt met computers en die kon dus van de harde schijf van mijn kapotte laptop de dingen eraf halen die ik nog wilde hebben.
En daarna hebben ze nog heel de laptop uit elkaar gehaald, omdat ze dachten dat het aan een of andere batterij zou liggen die er ff opnieuw in moest, maar dat bleek het dus niet te zijn na 2 uur puzzelen met kabeltjes en schroefjes en nu is er dus grote kans dat mn laptop niet meer gemaakt kan worden.
Papa zei dat hij met mam gaat overleggen, om mss een 2de hands laptop te kopen die ik dan kan gebruiken tot ik een nieuwe heb en dan kan mijn broertje ofzo die 2de handse daarna nog gebruiken.
Oud 08-03-2012, 11:20
Suey
Suey is offline
Ik neig nu toch echt naar stoppen met mijn werk. Ze hebben verwachtingen van me die ik niet kan volbrengen. Heb vandaag gezegd dat ik het niet meer zie zitten en ze hebben gevraagd of ik het een paar dagen aan wil kijken. Wil nu eigenlijk zsm weg dus ik vermoed dat ik niet van gedachten ga veranderen. Pff heb hier zo'n hekel aan, maar het gaat best wel over een flutbaantje dus ik moet me geloof ik maar wat minder zorgen maken.
Oud 08-03-2012, 16:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
^ Wat voor werk is het?

Ot: Ik ben al de hele dag een colbertje aan het knutselen en man, man, nu pas snap ik dat die krengen zo duur zijn in de winkel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-03-2012, 18:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik hoorde vandaag dat er nog kamers vrij zijn op de afdeling.
dus ik mag gelukkig morgen vanaf 16:00 het hele weekend op de afdeling blijven.
en dat voelt zeker als een opluchting.
dus heb de taxi al besteld voor morgen middag.
en heb bijna alles al ingepakt.
dan kan ik morgen vantevoren nog ff naar wat boodschappen halen in het dorp.
en verder doe ik het dit weekend rustig aan/
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-03-2012, 21:01
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ga 3 ochtenden per week stallen mesten waar mn paardje staat heb ik wat te doen ^^
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-03-2012, 21:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik ga 3 ochtenden per week stallen mesten waar mn paardje staat heb ik wat te doen ^^
goed bezig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-03-2012, 11:31
Suey
Suey is offline
Citaat:
^ Wat voor werk is het?

Ot: Ik ben al de hele dag een colbertje aan het knutselen en man, man, nu pas snap ik dat die krengen zo duur zijn in de winkel.
Ik geef engelse 'les' aan kinderen in China.

Vandaag nog even overlegd en zie het wel weer wat zitten, even aankijken hoe het gaat de komende weken. Hopelijk goed want heb eigenlijk niet zoveel zin om naar huis te gaan.
Oud 09-03-2012, 18:24
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: balen die reactie van je ouders meid Ze hoeven het niet met je eens te zijn als je maar wel begrip krijgt *knuffel* Wacht maar even rustig af waar je behandelaar mee komt en probeer je niet al te veel zorgen te maken. Uiteindelijk komt alles goed. Ik dacht ook dat het niets zou worden met werken en m'n revalidatie en nu blijkt uiteindelijk iedereen heel begripvol en geinteresseerd en gaat het allemaal best goed (ondanks dat ik echt kapot was vanmiddag en heel diep in slaap gevallen was in de trein naar huis omdat het toch iets teveel van het goede was ).
Ik ben erg goed in me zorgen maken om dingen die nog niet zeker zijn. Ik weet dat wel, maar het is lastig te veranderen.
Fijn dat je revalidatie goed gaat! Hoe lang moet je nu daar aan de slag?

Vandaag werd ik teruggebeld door het revalidatiecentrum en ik word doorgestuurd naar een revalidatiecentrum in Utrecht. En ik zag op internet dat ze ook een afdeling hebben in de plaats waar ik eigenlijk woon, heel dicht bij mijn kamer, dus dat zou eigenlijk wel ideaal zijn. Maar nu moet ik dus weer wachten tot ik word opgeroepen, dat zal wel een tijdje duren denk ik. En dan kom ik pas op een wachtlijst voor behandeling (als ik daar behandeld wil/ga/kan worden), dus ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat er iets gaat gebeuren. Dus het duurt nog even voordat ik me weer druk kan maken of ik behandelingen wel kan combineren met mijn studie

Ik twijfel een beetje om naar mijn huidige behandelaar te gaan of niet. Ik wil eigenlijk niet meer daar behandeld worden, want het heeft tot nu toe geen effect gehad en de behandelingen worden bijna niet vergoed. Ik vind het niet zo netjes om te bellen met de mededeling dat ik niet meer kom, maar wel een brief wilt met wat hij heeft gedaan. Maar als ik persoonlijk om die brief ga vragen moet ik een consult betalen en dat vind ik een beetje zonde. Het voelt een beetje alsof ik achter zijn rug om heb gehandeld (wat feitelijk ook zo is natuurlijk), maarja wat moet ik dan als ik drie weken moet wachten voor ik terecht kan terwijl ik toen al weken heel veel pijn had maar niet eerder mocht bellen. Ik vind het een aardige man, maar ik ben er wel een beetje klaar mee Ik heb gewoon recht op mijn dossier toch?

Ik heb van de week ook een fijn gesprek gehad met mijn tutor. Eigenlijk is de tutor niet voor persoonlijke problemen, maar hij heeft me wel goed advies gegeven. Hij vindt dat ik eerst een scan moet laten maken voordat ik zoiets ingrijpends ga doen als naar een revalidatiecentrum (als ik daarvoor mijn studie moet uitstellen is het best ingrijpend) en daar ben ik het wel mee eens. Dus binnenkort maar weer langs de huisarts, ook omdat ik wel pijnstillers wil als ik een lange tijd helemaal zonder behandeling zit.

Ik vind het wel fijn dat er nu een nieuw plan is. Alleen jammer dat er weer een tijd overheen gaat. De wedstrijden in mei kan ik denk ik ook wel vergeten.
Maar uiteindelijk kom ik er wel, het duurt alleen even en gaat niet zo snel als ik gehoopt had.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 09-03-2012, 23:50
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nou ik had een mooi nieuw contract-aanbod vandaag. Met als bonus een date, alleen is die nog wel wat ver weg . Maarja ik mag niet klagen, waarschijnlijk zullen dit soort dagen op 1 hand te tellen zijn.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 10-03-2012, 12:39
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
gister goed gesprek met psych gehad,
ze gaat nu kijken of ik elke 2/3 weken een gesprek met haar kan hebben, omdat joyce nu weg is.
En ze vind net als joyce dat ik mijn therapie weer moet oppakken, dus daar gaan we deze week ook maar eens werk van maken, want ik heb al 2,5 week niet gehuild, en dat is niets voor mij, ik ben dus bang dat er weer een grote uitbarsting komt.
Oud 10-03-2012, 12:52
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Winnie: waarom zou er een grote uitbarsting moeten komen? Misschien ben je wel sterker geworden de afgelopen tijd. Niet meteen zo negatief
Veel succes maandag met het gesprek! Verstandig om niks over die andere school te zeggen, je wilt toch ook het liefst naar Sint Lucas?

OT: het gaat goed Gister een dagje vrij gehad, ik had dat donderdagmiddag pas aangevraagd, dus was wel heel last minute, maar het kon. Donderdagavond met een vriendin naar het theater geweest, ook bij haar blijven slapen en omdat ik vrij was gister (en zij ook) kon ik lekker uitslapen en we zijn nog gaan lunchen en lekker bijgekletst. Echt fijn zo'n vrije dag! Vandaag ook weer uitgeslapen, dus ik ben nu wel wakker. Had gepland vandaag naar de kapper te gaan, dus ik ga zo maar eens kijken of er nog plek is (voor kleuren). Daarna nog even de stad in en dan vanavond lekker niks, gewoon thuis op m'n bank. Morgen concert, moet nog wel een beetje oefenen, maar denk dat ik het toch maar ga proberen.
Oud 10-03-2012, 14:42
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Missy,
Ik snap je gedachte wel maar het is gewoon vreemd, ik voel me de laatste paar weken echt niet beter dan eerst, ik slaap slechter en de psych vond dat ik er vermoeid uitzag, normaal huil ik echt elke dag bijna wel, of anders elke 2 dagen of zelfs meerdere keren op 1 dag, en nu is het al 2,5 week niet meer voorgekomen, de laatste keer dat ik gehuild heb was de dag dat ik Joyce voor het laatst zag. Ik heb wel regelmatig het gevoel dat ik wil/moet huilen, maar dan gebeurt het niet en op een of andere manier is er iets in mij wat dat tegenhoudt. En aangezien ik de laatste paar weken toch best veel aan mn hoofd heb gehad voelt het gewoon niet goed. Vorig jaar in mei heb ik dat ook een keer gehad, toen had ik ook een paar weken niet gehuild en dacht ik dat ik me beter voelde, maar toen viel een schoolexcursie me tegen en dat was toen blijkbaar toch de druppel omdat ik vanalles op had gekropt, dan draai ik ineens helemaal door en heb ik mezelf niet meer onder controle, dan ga ik echt schreeuwen en stampen en mezelf tegen mn hoofd slaan, haren uit mn hoofd trekken etc. En niets of niemand die mij dan nog onder controle kan krijgen.
Ik heb wel eens dat ik ''lichte'' uitbarstingen heb, en dat het na een halfuur over is en ik mezelf alleen tegen mn hoofd heb geslagen en geschreeuwd, maar ook die zijn al heel lang niet meer voorgekomen(laatste was ergens eind december/begin januari)
En ik wil idd het liefst naar sintlucas, in eindhoven zitten veel meer mensen die er nogal met de pet naar gooien en alles aan anderen overlaten, dus daar ga ik liever niet heen

OT: Gister was wel goed, de psych vond ook dat ik gewoon door moet gaan met melatonine als ik daarmee geholpen ben, en ze heeft me gewoon een nieuw recept gegeven, ookal denkt mama dat ik eraan verslaafd raak. nadat ik naar de psych was geweest nog even de stad in gegaan en dat ging best goed, ik had gedacht dat ik het misschien vervelend zou vinden om langs het huis van Joyce te lopen, maar dat was gelukkig niet. Alleen kreeg ik al wel vrij snel last van de drukte dus ben ik maar wat korter gebleven dan ik van plan was.
Vanochtend stond ik meteen chagerijnig op, mn broertje kent echt geen fatsoen, hij weet dat ik nog lig te slapen maar hij zet zn radio wel echt mega hard aan waardoor ik dus weer wakker wordt.
Vandaag mee gegaan met fiets kopen voor broertje, boodschappen gedaan, en gekeken of mijn laptop gemaakt kon worden maar dat gaat niet het moederboard is kapot(ook belachelijk, die laptop is pas 2 jaar oud) en dat gaat veel geld kosten om dat te laten maken, dus ws voorlopig maar vooruit met de hele oude slome laptop van papa, maar dat is beter dan beneden want daar heb ik totaal geen privacy als ik aan het laptoppen ben.

Gister was dr trouwens ook weer een achterlijke actie van mn nederlands leraar, hij is degene die nooit huiswerk mailt(heeft ie sinds september mss 5 keer gedaan) en mailt ie me ineens 'winnie zoals beloofd' wat nou beloofd, ik heb je een halfjaar niet gesproken 'hierbij het huiswerk, je kunt verdergaan met hoofdstuk 4 en 5 en dinsdag maak je die en die overhoring' ja daaag, dan heb ik dus al een heftig proefwerk en ga ik na school naar mn stagebedrijf toe.
'oja en ik wil de presentatie van je stage ook nog zien' ja slimmerik, jij let dus echt niet op in die vergaderingen want ik heb nog geen stage gehad! dus heb hem maar teruggemaild dat ik die overhoringen wel een week later maak en dat ik nauwelijks iets aan het boek heb gedaan, en alles doorgemaild naar persoonlijk mentor, weet zij ook weer hoe het zit.

Morgen gaan we uit eten met oom tante en nicht en haar vriend. Normaal zou ik daar naar uit kijken maar nu dus echt niet, ik heb een hele goede band met mn nicht, maar sinds ze op het hbo zit spreek ik haar nauwelijks nog, die vriend van haar ken ik niet eens, ik weet alleen dat vorig jaar toen we met zn allen uit eten gingen(met de jongen die toen haar vriend was) zat ze alleen maar klef te doen en sprak ik haar nauwelijks, niet echt iets wat ik leuk vind dus, ''hallooo ik spreek je al nooit en dan zie ik je een keer en ga je alsnog klef zitten doen!''
En mn ouders zijn van die mensen die geen nee durven zeggen dus toen ze dat gingen plannen en mn tante vroeg of die vriend van mn nicht mee mocht konden ze dat natuurlijk weer niet.... ergens ook wel logisch maar toch...

En verder loop ik helemaal vast met school, en heeft mn moeder er geen begrip voor dat ik wil wachten met op vrijdag naar school gaan totdat de donderdag goed loopt...
Oud 11-03-2012, 19:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mijn lijf moet echt eens even beslissen wat het nou vindt. Morgen keihard schoonmaken, opruimen en schoolachterstand wegwerken dus geen tijd voor een lijf wat moeilijk doet.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-03-2012, 20:54
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Soms word ik gewoon een beetje ontzettend gek van mezelf. Het zou toch prettig zijn als andere mensen (en ik zelf ook vaak) mezelf wat beter begrepen. Voor de rest heb ik al een paar uur een FUUU-moment. Ik denk gewoon dat het komt door frustraties op relationeel gebied, vermoeidheid en bezorgdheid over school, terwijl ik zeker voor dat laatste geen enkele reden heb. Ook denk ik dat zowel de eerste als de laatste die vermoeidheid veroorzaken... Vandaar, ik word een beetje gek van mezelf...
__________________
Always be berating and belittling
Oud 12-03-2012, 07:51
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Gisteren waren er wedstrijden. Het was wel leuk en gezellig, alleen jammer dat het ontzettend uitliep en de volwassenen pas laat aan de beurt waren. Ik was pas iets na tien uur thuis. En nu moet ik vanmiddag mijn fiets nog ophalen, terwijl ik de weg nog steeds niet weet (ik ben gisteren alweer verkeerd gefietst). En ik heb nu zo ontzettend veel pijn, ik kan gewoon geen hele dag in een sporthal hangen. Ik moet veel doen voor mijn studie deze week terwijl ik nu amper kan zitten
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 12-03-2012, 08:05
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@Heksjuh, knuffel

Ot: zometeen weer lekker een ochtendje stallen uitmesten en hooi voeren en daarna nog ff met mn eigen paardje aan de gang heerlijk!
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 12-03-2012, 12:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik had vandaag een meevaller/tegenvaller (net hoe je 't ziet): ik kreeg vanochtend te horen dat mijn eerste werkuur uitvalt (dus geen salaris daarvoor), maar daardoor heb ik wel fijn de tijd gehad om alvast een stukje 'lenteschoonmaak' te kunnen doen. Dat geeft een voldaan gevoel .
Oud 12-03-2012, 16:00
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
gesprek gehad bij SintLucas, en het was zwaar, die mevrouw waar we dat gesprek mee hadden liet echt totaal niets merken of iets positief of juist negatief was en ze was echt de hele tijd alleen maar negatieve dingen aan het zoeken om dan weer dingen over te gaan vragen enzo, dus nu maar afwachten, en toch proberen te blijven hopen dat ik aangenomen wordt, t is alleen wel kut dat ik vrijdag alweer toelating heb maar dan in eindhoven, ik haaat toelatingen!!

Verder zie ik op tegen morgen, eerst naar school voor kunstvakken en een wiskundeproefwerk waar ik faalangst voor heb, ik sta nog maar een 6.2 voor wiskunde, en dan kan het wel zo zijn dat ik daarmee alsnog een van de hoogste ben met wiskunde, het is toch niet echt relaxed mn examen in gaan op die manier.
En na school moet ik naar een stagebedrijf toe, om kennis te maken, maar ik weet echt totaal niet wat ik me daarbij moet voorstellen, ik heb dat bedrijf of die mensen nog nooit gezien en ik weet niet eens waar het precies is, dus dat moet ik ff op de site kijken.

Gisteravond was het gelukkig wel heel gezellig, weer lekker gelachen met mn nicht en oom en tante, en met de vriend van mn nicht kan ik ook best goed opschieten, alleen mn broertje viel er nogal buiten, niet dat wij daar wat aan konden doen maar wij zijn met zn drieen gewoon veel ouder dan hij, maar toen begon hij dus wel weer met aandacht opeisen door idioot te gaan doen etc.

Op dit moment voel ik me minder goed dan ik had gehoopt me te voelen, dus dat vind ik wel vervelend, schoolwerk is nu ook een slecht idee, ik heb het gevoel dat ik de laatste paar weken echt een soort van mn laatste krachten aan het gebruiken ben maar dat ik echt steeds vermoeider wordt van alles en dat alles me steeds meer moeite kost.
Ik heb ook weer meer last van stemmingswisselingen en ik slaap zelfs slecht als ik melatonine gebruik...
Oud 12-03-2012, 21:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het weekend op de afdeling was gezellig.
we hebben veel lol gehad.
dus ben blij dat ik daar het hele weekend ben geweest.
terwijl me ouders weg waren.
maar ik vind het ook fijn om weer thuis te zijn.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-03-2012, 21:51
Catch
Catch is offline
Ik ben echt weer geïnspireerd de laatste tijd en dat voelt echt waanzinnig. Ik ga op sommige gebieden als een trein.
Oud 12-03-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Verder zie ik op tegen morgen, eerst naar school voor kunstvakken en een wiskundeproefwerk waar ik faalangst voor heb, ik sta nog maar een 6.2 voor wiskunde, en dan kan het wel zo zijn dat ik daarmee alsnog een van de hoogste ben met wiskunde, het is toch niet echt relaxed mn examen in gaan op die manier.
Heel herkenbaar, ik zei vroeger ook altijd dat ik ergens 'maar' een 6 voor had. Maar een 6.2 voor wiskunde is goed hoor! Succes met je proefwerk!

OT: Ik zag net dat het al bijna 3 jaar geleden is dat ik hier voor het laatst gepost heb, ik ben wel altijd mee blijven lezen. Morgen moet ik voor de 2e keer afrijden en ik zie er verschrikkelijk tegenop. Ik ben zo bang dat het weer fout gaat. De vorige keer reed ik door de zenuwen lang zo goed niet als ik wel zou kunnen. Afgelopen vrijdag ging mijn rijles echt heel slecht, doordat ik zo gespannen was. Toen zei m'n instructeur dat als ik morgen weer zo nerveus zou zijn, het heel goed zou kunnen dat ik het weer niet haal. Pfffft.
Oud 13-03-2012, 07:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik voel me raar.
Gister echt een hele leuke avond gehad, hij was er ook en we hebben het er nog even over gehad en geconcludeerd dat we nu wel zien hoe het loopt, heel positief allemaal, dus wat dat betreft ben ik heel blij, Ik kwam alleen helemaal hyper thuis en moest toen eigenlijk meteen slapen, want het was al heel laat. Heb het idee dat ik de halve nacht wakker heb gelegen. O en ik haat te aanwezige mensen, helemaal als ze er voor het eerst zijn. En dan deed ze het nog vrij subtiel, maar meteen 'o en dan gaan we zaterdag de stad in en dan wil ik wel ergens een slaapplaats etc.'. Ik denk mens, doe eens rustig, ik ken je net een paar uur. Misschien dat je je op zo'n manier ergens tussen moet wringen, als je niemand kent, maar het is niet mijn manier En ik weet ook nog niet of ik meega want ik heb al iets.
Oud 13-03-2012, 18:50
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Morgen weer een gesprek metm ijn hoofdbehandelaar en erna een rondleiding waar ik vervolgtherapie zou krijgen 3 of 4 dagen per week, maar eigenlijk weet ik niet zo goed of ik nog wel zo intensief therapie wil volgen.
Ik merk dat nu ik 3 ochtenden in de week ongedwongen aan het werk ben met iets dat ik leuk vind (stallen mesten leuk, jaja mensen) dat het een stuk beter gaat en ik niet meer zulke diepe dalen heb. Daarnaast kom ik in het dagelijks leevn weer dingen tegen waar ik wat mee moet doen die ik in de beschermde omgeving van de therapie setting niet tegen kom. De 2 combineren is niet te doen, dus ik ga morgen maar eens overleggen of anders minder intensieve therapie een optie is, want dit bevalt me prima zo
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 13-03-2012, 19:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ben erg goed in me zorgen maken om dingen die nog niet zeker zijn. Ik weet dat wel, maar het is lastig te veranderen.
Fijn dat je revalidatie goed gaat! Hoe lang moet je nu daar aan de slag?
Ik zit nu in m'n zesde week en ben na deze week op de helft, moet nog tot eind april Hoewel het zwaar is om te combineren met werken, huishouden, sociaal leven, etc vind ik het wel fijn en leuk. We hebben (nu nog) een fijne groep, fijne fysio's en ik vind het echt lekker om bezig te zijn. Het is wel zwaar, ben wel elke keer kapot en moet dan ook echt ff rust nemen voor ik kan gaan werken en merk eigenlijk dat het wel wat veel is (word steeds in de middag een beetje ziekig met keelpijn, zere oren en rillerig) maar in m'n hoofd krijg ik er energie van Ik vind het fijn om weer te sporten terwijl ik dacht dat ik het niet meer leuk vond maar nu blijkt dat ik alleen het niet leuk vind omdat ik gewoon altijd teveel van mezelf gevraagd heb op een verkeerde manier. Nu leer ik dat ik toch best heel veel nog kan en dat geeft een kick

Ik hoop dat jij dit over een tijdje ook kan zeggen en dat het je lukt om een balans te vinden in studie, coschappen, behandeling, huishouden, je ouders, sociaal leven, etc. Ik zou het zeker een kans geven want ik merk wel dat het me goed doet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-03-2012, 19:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klote stemmingswisselingen en klote angsten.
vanmiddag kwamen er voor het eerst na lange tijd tranen.
maar toen wisten ze wel gelijk hoe het met me ging op dat moment.
en dat luchte toch wel op.
net maar een zonnodig gepakt en het verder rustrig aan doen vanavond.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-03-2012, 20:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik ben echt weer geïnspireerd de laatste tijd en dat voelt echt waanzinnig. Ik ga op sommige gebieden als een trein.
Nice! <3

@ Dott: Je hoeft je toch niet te verdedigen dat je stallen mesten leuk vindt? De meeste mensen die ik ken die paardrijden of paarden hebben, vinden het een leuk werkje. En al was dat niet zo - als jij er maar blij van wordt, dat is waar het om gaat.

Ot: Ik wílde even zeggen dat het grootste probleem van vandaag was dat ik mijn theezakje te lang in mijn thee had laten hangen dus dat het top was, maar toen bedacht ik dat ik dan zou liegen. Ik moest voor het eerst na mijn vakantie weer aan het werk en dat was tachtig ongelezen mail en vijf of zes facturen die ik moest sturen en de hele administratie van een stichting die ik op moet ruimen omdat het jaren niet gebeurd is en een bestuursgenootje dat chagrijnig terugkwam van vakantie en een ander bestuursgenootje dat een week nadat we aftreden voor drie jaar naar IJsland gaat (jaloers! en ik ga 'r missen!) dus eigenlijk was het best een zware dag. Maar toen ben ik gaan zwemmen - net of ik wegvluchtte van m'n werk, maar het werkte ontzettend goed want ik kwam helemaal ontspannen het water uit. Vandaar dat ik dacht dat het theezakjesdebacle het ergst was. Maar dat is misschien dus ook wel zo.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-03-2012, 07:11
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
vandaag de hele ochtend school, morgen halve ochtend, en vrijdag toelating.
volgende week wordt een psychisch zware week ben ik bang, maandag gesprek met rugzakbegeleidster, woensdag weer gesprek met persoonlijk mentor(maar das elke week) donderdag ga ik therapie weer oppakken, maar gelukkig wel met iemand anders als behandelaar, en vrijdag naar de psych.
De komende weken moet ik echt heel erg gaan vechten om het vol te houden, en maar hopen dat er geen uitbarsting komt, want ik heb al 3 weken niet gehuild en ergens zit er dus iets grandioos fout.
Maar over 6 of 7 weken ben ik van school af, en tot die tijd moet ik maar gewoon doen wat moet, ookal is dat niet altijd goed voor mezelf en wordt ik daardoor ongelofelijk vermoeid en somber.
De apotheek werkt ook niet echt mee, mn citalopram was op, en ik had vrijdag van de psych een nieuw recept gekregen dus mam gaat naar de apotheek en dan beweren die dat ik nog tot half april heb en dat ze me niets mee kunnen geven. Tsja, ik heb nog wel citalopram, maar dat is die van 20mg en daar krijg ik teveel stemmingswisselingen door dus dat is ook niet echt handig, maar nu moet ik die toch maar nemen totdat de apotheek inziet dat er een fout is gemaakt in hun administratie.....
Oud 14-03-2012, 12:46
Suey
Suey is offline
Werk gaat weer grotendeels relaxed Hopelijk blijft het goed gaan. Het weer wordt steeds beter en ik heb wat nieuwe contacten opgedaan. Moet lukken om dit nog vijf maanden vol te houden en dan eindelijk vakantie..
Oud 14-03-2012, 14:54
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
sjezus, dit is echt weer zo'n middag dat ik allerlei voornemens heb voor school, en dat er weer eens niets van terecht komt.
ben me vandaag steeds vervelender gaan voelen, het begon met mn technologieleraar die beweerde dat ik de meeste tijd voor huiswerk had van alle vierdejaars, serieus die vent snapt mijn situatie/probleem echt nog steeds niet!
Toen kunstvakken, was wel oke maar ik moest gewoon n heel saai stuk afmaken dus niet echt fantastisch, en toen gesprek met persoonlijk mentor, en daar werd ik weer ff met alles geconfronteerd waardoor ik me weer slecht ging voelen, en net was Joyce online op facebook, dus die heb ik ook weer ff bijgepraat, alleen volgens mij ging er iets mis ofzo want ze is ineens offline.
Vanmiddag denk ik maar het 'hersenloze' schoolwerk doen, nog wat posters voor mn sectorwerkstuk, en ik moet nog een presentatie in elkaar zetten over 9/11, maar morgen gaat het ws ook niet lukken veel denkwerk te doen, dus het komt weer eens vreselijk lastig uit allemaal.
Oud 15-03-2012, 14:38
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
vandaag al veel gedaan, naar school geweest, medicijnen gehaald bij de apotheek(na heel wat gezeur), nog wat spullen gekocht die ik nog nodig had, en ik kwam toevallig een paar schoenen tegen wat heel erg goed zat en leuk is, dus die heb ik ook gekocht, verder heb ik al 2 posters voor mn sectorwerkstuk gemaakt, en ben ik nu bezig met wat dingen uitprinten en mn portfolio bij elkaar rapen voor morgen, dan heb ik toelating op de eindhovense school want van sintlucas heb ik nog steeds niets gehoord helaas......
maandag over n week begint mn praktijkexamen kunstvakken, daar heb ik de opdracht al voor en gister kreeg ik ineens een heel erg goed idee, dus dat is ook fijn!
Oud 15-03-2012, 20:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een heerlijk weer vandaag! Ik vind het gevoel van het lopen op sokken op het terras zó fijn...
Oud 16-03-2012, 13:35
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
zoooooo ik ben gesloopt en ik moet nog een halve dag
Misschien maar even een dutje op de bank hoor
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-03-2012, 13:56
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
aangenomen op sintlucas!!!
Oud 16-03-2012, 16:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd winnie
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-03-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:
aangenomen op sintlucas!!!
Oud 16-03-2012, 18:29
Verwijderd
Citaat:
aangenomen op sintlucas!!!
ah vet!
Oud 16-03-2012, 20:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@winnie the pooh gefeliciteerd.

ot.
vanmiddag hoorde ik van me moeder dat ze was gebeld door me begeleidster van dichterbij.
en dat we maandag middag naar een begeleid wonen project in schijndel gaan kijken.
waar allemaal meiden van ongeveer mijn leeftijd wonen.
dus ik ben benieuwd of het wat is.
en die middag hebben we met die begeleidster en de maatschappelijk werkster.
van boekel waar ik in dagbehandeling zit een gesprek van hoe alles nou allemaal gaat.
van hoe het nou allemaal gaat het het wonen en in boekel enzo..
dus maandag word het een hele drukke dag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-03-2012, 21:37
brocoliboy
brocoliboy is offline
Citaat:
Vandaag zulke erge buikpijn dat ik bijna niet rechtop kon lopen. Als ik stil zit gaat het gelukkig wel, maar toen ik thuis kwam kon ik mijn schoenen bijna niet uit doen omdat voorover buigen ontzettend zeer deed.
Ik maak me eigenlijk een beetje zorgen Zulke erge buikpijn heb ik echt nog nooit gehad.
Ik heb ook helemaal geen tijd om me niet lekker te voelen, ik heb veel te veel te doen.
ga mischien eens naar een dokter of praat met iemand die je vertouwt
Oud 16-03-2012, 22:59
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Morge ff uitwaaien aan zee
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-03-2012, 23:22
Verwijderd
urgh, ik moet alles alleen doen, de hele verhuizing. oef.
doorzettingsvermogen+geduld= repelsteel. gelukkig.
Oud 17-03-2012, 13:08
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Winnie: gefeliciteerd!! Nou heb je iets om naar uit te kijken!
Heb je nou nog wel die andere toelating gedaan of hoorde je eerder dat je aangenomen was?

OT: zo, weekend. Ben net op, maar uitgeslapen Ik moet nu wel alles wat ik vandaag nog wilde doen in een middagje gaan proppen, want ik ga vanavond uiteten en moet daar ook een beetje op tijd al voor weg. Heel misschien nog uit vanavond, ik zit erg in dubio of ik wel of niet zal gaan. Ik denk er echt serieus veel te veel over na. Als ik gewoon denk, wat wil ik, zeg ik, nee, want het komt niet handig uit en ik lig er echt niet direct buiten als ik niet mee ga. En ik wil morgen ook nog met een wandeling mee en dan moet ik vroeg op, dus dan is uitgaan ook niet zo handig. Waarom denk ik zo veel!?

Nu douchen, brunchen, naar de stad en hier de boel een beetje opruimen en dan lekker uiteten en gewoon wel zien hoe het loopt en ben ik en beetje vroeg thuis en heb ik nog zin, kan ik altijd nog gaan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.