Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2003, 15:52
Verwijderd
Tja als jij haar al heel veel aandacht geeft ligt het probleem iig niet bij jou idd. Misschien moet je er eens met haar ouders over praten (dat over dat experimenteren met anderen kan je dan misschien beter ff achterwege laten).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2003, 15:55
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
perseus schreef op 14-10-2003 @ 16:52:
Tja als jij haar al heel veel aandacht geeft ligt het probleem iig niet bij jou idd. Misschien moet je er eens met haar ouders over praten (dat over dat experimenteren met anderen kan je dan misschien beter ff achterwege laten).
zal ik ook zeker doen, maar haar vader is overleden toen ze 1.5 was, en nu heeft ze een stief vader waar ze niet mee op kan schieten en, maar met haar moeder zou ik wel willen praten maar die reageerd vaak een beetje te
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:43
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Mmm moeilijke situatie lijkt me ja.
Ik vind het lief van je dat je haar zo wilt vrijlaten, dat laat wel zien dat je heel veel om haar geeft, ik hoop dat zij dat ook beseft.
Zelf heb ik ooit wel s een meisje gezoend, ik had van te voren gevraagd aan mn vriend of hij dat erg zou vinden mocht t eens gebeuren. Hij zei toen dat ie dat niet erg zou vinden, zolang ik niet "verliefd" zou worden (beetje vaag om dit nu zo oppervlakkig te typen.)
Toen het dus uiteindelijk gebeurd was vond ie het ook niet erg.

Maar bij jou lijkt het de andere kant op te gaan, ook omdat zij denkt dat ze bi is.
Maar volgens mij hoor je wel vaker van jonge mensen dat ze niet zeker weten wat nou hun seksuele aard is.
Misschien zou je haar iets kunnen voorstellen van: Eerst experimenteren om te kijken wat je nou wil?
En misschien later alsnog iets met haar beginnen..
Tja ik weet het niet best moeilijk veel sterkte ermee!
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:48
Verwijderd
Maar wil ze nou erachter komen of ze bi is, door te gaan zoenen met een meisje waar ze vriendschappelijke gevoelens voor heeft? Als ik met een jongen zoen waar ik niet verliefd op ben, voel ik ook niet veel maar ja.. t zal wel aan mij liggen..

Ik wil wel zeggen dat ze echt blij moet zijn met zo'n vriendje ...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 17:04
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 14-10-2003 @ 17:43:
Mmm moeilijke situatie lijkt me ja.
Ik vind het lief van je dat je haar zo wilt vrijlaten, dat laat wel zien dat je heel veel om haar geeft, ik hoop dat zij dat ook beseft.
Zelf heb ik ooit wel s een meisje gezoend, ik had van te voren gevraagd aan mn vriend of hij dat erg zou vinden mocht t eens gebeuren. Hij zei toen dat ie dat niet erg zou vinden, zolang ik niet "verliefd" zou worden (beetje vaag om dit nu zo oppervlakkig te typen.)
Toen het dus uiteindelijk gebeurd was vond ie het ook niet erg.

Maar bij jou lijkt het de andere kant op te gaan, ook omdat zij denkt dat ze bi is.
Maar volgens mij hoor je wel vaker van jonge mensen dat ze niet zeker weten wat nou hun seksuele aard is.
Misschien zou je haar iets kunnen voorstellen van: Eerst experimenteren om te kijken wat je nou wil?
En misschien later alsnog iets met haar beginnen..
Tja ik weet het niet best moeilijk veel sterkte ermee!

ik vind dit een hele lieve reactie van je....

maar het is moeilijk weetje, het doet geen pijn als ik haar laat "kijken" wat ze is.. maarja als ze het was dan...
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
buzzin schreef op 14-10-2003 @ 16:39:
jij bent zelf ook bi? of wat het gewoon een situatie schets?
Niet echt, maar ik overweeg 't wel eens te proberen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 14-10-2003 @ 16:43:
Dus zij mag vreemdgaan omdat ze bi is?
Nogmaals, als beiden er mee instemmen, is het geen vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:07
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-10-2003 @ 19:05:
Nogmaals, als beiden er mee instemmen, is het geen vreemdgaan.
vreemdgaan is voor mij met seks, en dat heeft er niets mee te maken. en ze gaat met dat andere meisje ook geen relatie aan dusja

tevens moet ze eerst nog ff uitproberen of ze bi is
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:10
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
lareno schreef op 14-10-2003 @ 14:33:
ik vind het überhaupt een beetje vreemd dat je haar toestaat met andere meisjes te expirimenteren. Jij bent toch haar vriend? Ze heeft toch voor jou gekozen? Het feit dat ik hetero ben wil toch ook niet zeggen dat ik met meerdere mannen tegelijkertijd mag aanklooien? Als ze wil expirimenteren om erachter te komen wat ze wil en hoe het is, moet ze geen relatie aangaan met iemand...

Ik zou het NOOOOIT toestaan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:11
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Shadina schreef op 14-10-2003 @ 19:10:

Ik zou het NOOOOIT toestaan.
het is nogal niet mer andere meisjes, maar voor mij mag ze gerust te weten komen of ze het is door een keer te zoenen ofzo
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-10-2003 @ 19:05:
Nogmaals, als beiden er mee instemmen, is het geen vreemdgaan.
Sorry, maar ik vind dit wel vreemdgaan gezien het feit dat zij het niet zou accepteren als hij hetzelfde zou doen.. Dan komt het er op neer dat zij gewoon ordinair wil vreemdgaan, maar het niet zou toestaan als hij zou willen 'experimenteren'.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
buzzin schreef op 14-10-2003 @ 19:07:
vreemdgaan is voor mij met seks, en dat heeft er niets mee te maken. en ze gaat met dat andere meisje ook geen relatie aan dusja

tevens moet ze eerst nog ff uitproberen of ze bi is
Vreemdgaan is voor jou met seks? Dus ze gaat wel experimenteren met een meisje, maar ze hebben geen seks? Nou snap ik het helemaal niet meer..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 13-10-2003 @ 16:53:
Ik vind eigenlijk dat als je partner bisexueel is dat het nog geen reden is om 'vreemd te gaan'.
Bisexuele mensen kunnen zich toch ook aan één persoon binden, zij moet alleen kiezen wat ze wil, een jongen of een meisje.
Ik zou het iig niet accepteren.
Heel leuk dat ze de keuze heeft tussen 2 geslachten, maar maak die keuze dan ook, of niet en ga geen relatie met iemand aan.
helemaal mee eens.

'vreemdgaan omdat je bi bent' is echt onzin.

ja ik ben hetero dus ik moet experimenteren met andere mannen. wat een bs.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:50
skajunk
skajunk is offline
vreemdgaan is voor mietjes.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:59
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 14-10-2003 @ 19:57:
Vreemdgaan is voor jou met seks? Dus ze gaat wel experimenteren met een meisje, maar ze hebben geen seks? Nou snap ik het helemaal niet meer..
Ze wil alleen zoenen met een ander meisje als ik het goed begrijp.. Zoenen is wat anders dan seks imho.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 20:10
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 14-10-2003 @ 20:59:
Ze wil alleen zoenen met een ander meisje als ik het goed begrijp.. Zoenen is wat anders dan seks imho.
jij snapt het... ze wil gewoon zoenen of te weten of ze het is...
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 20:47
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
buzzin schreef op 14-10-2003 @ 19:11:
het is nogal niet mer andere meisjes, maar voor mij mag ze gerust te weten komen of ze het is door een keer te zoenen ofzo
Je zegt toch zelf ook van.. dat ze dingen zegt over houden van.. ik vind dat ze jou dan gebruikt(of de ander.. of allebei..).
Je kunt toch niet 2 mensen tegelijk hebben.. je bent toch geen speelgoed!

Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 20:49
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
buzzin schreef op 14-10-2003 @ 21:10:
jij snapt het... ze wil gewoon zoenen of te weten of ze het is...
Zoenen is voor mij ook al vreemdgaan(maar okej.. iedereen ziet dat anders).
Dus omdat zij bi is.. heeft zij het recht om maar wat te zoenen met anderen? Ik vind het hetzelfde als dat ze met een andere gozer zoent. Het blijft vreemdgaan(in mijn ogen).
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:28
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Shadina schreef op 14-10-2003 @ 21:47:
Je zegt toch zelf ook van.. dat ze dingen zegt over houden van.. ik vind dat ze jou dan gebruikt(of de ander.. of allebei..).
Je kunt toch niet 2 mensen tegelijk hebben.. je bent toch geen speelgoed!
jah ze ze zegt dat ze van mij houd, en niet van andere meisjes, maar ze wil het gewoon een keertje proberen
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:36
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
1 keer zoenen met toestemming en genoeg details, geen stiekum gedoe:
meer keer zoenen:
sex:
relatie met ander (man of vrouw) :
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:37
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-10-2003 @ 22:36:
1 keer zoenen met toestemming en genoeg details, geen stiekum gedoe:
meer keer zoenen:
sex:
relatie met ander (man of vrouw) :
ben het met je eens, alleen meer keer zoenen zou ik minder erg vinden dan jij het vind
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 22:19
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
buzzin schreef op 14-10-2003 @ 22:28:
jah ze ze zegt dat ze van mij houd, en niet van andere meisjes, maar ze wil het gewoon een keertje proberen
Als ze zo graag wil experimenteren.. waarom begint ze dan een relatie met jou?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 08:10
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Shadina schreef op 14-10-2003 @ 23:19:
Als ze zo graag wil experimenteren.. waarom begint ze dan een relatie met jou?
Jezus, wat doet iedereen hier bekrompen zeg. Zijn vriendin wil een keertje zoenen met een anderen meid, so what? Als je van mekaar houdt lijkt het me dat 'spannende dingen doen' gewoon bij de relatie hoort.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-10-2003 @ 09:10:
Jezus, wat doet iedereen hier bekrompen zeg. Zijn vriendin wil een keertje zoenen met een anderen meid, so what? Als je van mekaar houdt lijkt het me dat 'spannende dingen doen' gewoon bij de relatie hoort.
Ik vind het allemaal prima dat ze wil experimenteren, MAAR (en nu komt de grote maar) waarom verbiedt ze hem dan om ook aan te klooien met anderen? Het is toch precies hetzelfde. Als ze hem ook vrij zou laten om een keer met een ander meisje te zoenen, dan is hier absoluut niks op tegen. Maar nu is het gewoon niet in evenwicht.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 09:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
********** schreef op 15-10-2003 @ 10:24:
Het is toch precies hetzelfde. Als ze hem ook vrij zou laten om een keer met een ander meisje te zoenen, dan is hier absoluut niks op tegen.
Dat vind ik niet. Als je als jongen met een meisje zoent, is dat geen experimenteren IMHO, da's gewoon zoenen. Het zou wat anders zijn als hij met een jongen zou willen zoenen, en zij zou dat niet toestaan.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:06
poesiefox
poesiefox is offline
Het feit dat ze het er met hem over heeft en eigenlijk zijn toestemming vraagt, omdat ze dit niet wil doen als het hem zou kwetsen, wil al zeggen dat het met die relatie wel goed zit.

Laat haar maar een keertje zoenen Buzzin. Spreek af wanneer het gaat gebeuren, laat haar achteraf eerlijk verslag uitbrengen, en laat het verder achter je. Wie weet, is het wel een verrijking van jullie relatie, dat jullie hier zo open over kunnen zijn.

Maar hou er wel rekening mee dat die ene zoen naar meer gaat smaken, en dan zitten jullie toch op een hellend vlak. Wat dan? Tja, los dat maar op as you go along, dat kunnen wij niet voor jullie beslissen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin heeft steeds minder interesse
wessel01
1 05-06-2016 23:05
Liefde & Relatie Ze praten slecht over mijn vriendin
Merle1997
11 25-11-2015 19:25
Liefde & Relatie ik mag mijn vriendin niet meer zien...
heelo
35 21-10-2015 14:06
Liefde & Relatie ik snap mijn vriendin niet helemaal
mdac
26 20-02-2010 15:11
Liefde & Relatie Mijn vriendins aanstaande vriendin?
Senang
17 02-05-2005 15:29
Psychologie brief aan mijn mentrix
light fighter
25 30-01-2004 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.