Oud 02-01-2004, 19:12
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Wellicht is het nuttig als er een Forumbaas bijkomt op De Kantine? Als Boogie en Tofke_H er niet zijn, en dat is best vaak, gaat het regelmatig helemaal mis: nutteloze polls, vervelende nazistische trolls, mededelingen van mensen die gaan verhuizen, noem maar op! Dat vervuilt gewoon te erg!

Meningen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2004, 19:26
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Voorbeelden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=707439 => Link zonder enige uitleg, verkeerde forum en bovendien werkt de link niet eens...staat er al dagen!

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709869 => Mededeling

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709893 => Mogen vakantietopics nog op DK?

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709847 => F&L of slotje

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709732 => Mededeling

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=708792 => Films&TV, staat er ook al dagen

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709043 => Gaat ook gewoon neeergens over

Volgens mij is er gewoon al enkele dagen geen forumbaas meer op DK geweest!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 19:56
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 19:26:


Volgens mij is er gewoon al enkele dagen geen forumbaas meer op DK geweest!


maar extra forumbaas zou idd geen kwaad kunnen, maar vind er maar eens een die echt objectief is.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 20:05
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Quiana!! Ik wil Quiana als FB op DK.

Zij zit er heel veel, 't zou heel handig zijn als ze daar ook FB zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 20:10
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 02-01-2004 @ 20:05:
Quiana!! Ik wil Quiana als FB op DK.

Zij zit er heel veel, 't zou heel handig zijn als ze daar ook FB zou zijn.
Ja, precies, of Thomas (ex-Wawl) ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 20:26
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik vind het inderdaad wel een goed idee..DK is nou eenmaal een druk forum..en ik vind Quiana ook wel een goed idee
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 20:30
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 20:10:
Ja, precies, of Thomas (ex-Wawl) ofzo.
wawl lijkt me niet meteen de meeste geschrikste persoon



edit:typfout
__________________
/ 4AGE POWER \

Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:13
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
BBEM schreef op 02-01-2004 @ 20:30:
walw lijkt me niet meteen de meeste geschrikste persoon
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:19
Thomas
Thomas is offline
Is het echt zo nodig dat er een nieuwe FB bij moet komen? Ik bedoel Boogie en Tofke_H zijn niet echt actieve posters, maar ze houden de Kantine wel degelijk in de gaten.

Als er dan toch iemand aangesteld moet worden dan zou Quiana wel een zeer goede optie zijn, inderdaad. Ze is een tijdje forumbaas dus ze weet al wat er allemaal bij komt kijken. Ze is een behoorlijk actieve poster op DK. Kortom, dat zou een goede en terechte keuze zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 00:20
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
Thomas schreef op 02-01-2004 @ 22:19:
Is het echt zo nodig dat er een nieuwe FB bij moet komen? Ik bedoel Boogie en Tofke_H zijn niet echt actieve posters, maar ze houden de Kantine wel degelijk in de gaten.

Als er dan toch iemand aangesteld moet worden dan zou Quiana wel een zeer goede optie zijn, inderdaad. Ze is een tijdje forumbaas dus ze weet al wat er allemaal bij komt kijken. Ze is een behoorlijk actieve poster op DK. Kortom, dat zou een goede en terechte keuze zijn.
Maar eigenlijk wil je zelf ook wel forumbaas worden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 01:16
PV
PV is offline
Dat zei ik een paar weken geleden al. 2 fb's is veel te weinig voor zo'n drukbezocht forum, helemaal als diegene niet zoveel online zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 01:22
Verwijderd
Soms komt het inderdaad voor dat een topic meer dan anderhalve dag later nog gesloten moet worden. Er zijn twee goede fb's op het moment, men heeft niets tegen hun manier van te werk gaan, maar ze zijn gewoon te weinig aanwezig om het allemaal te kunnen doen op DK, doordat het idd heel druk is.

Ik denk dat er minstens 2 fb's bij zouden moeten komen voor deze taak.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 01:30
Verwijderd
Vooruit, vooruit, ik offer me wel op.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 12:59
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
PV schreef op 03-01-2004 @ 01:16:
Dat zei ik een paar weken geleden al. 2 fb's is veel te weinig voor zo'n drukbezocht forum, helemaal als diegene niet zoveel online zijn.
Klopt, dat was mijn gedachte ook. Na Onzin is DK het meest drukke forum van s.com. Op veel andere forums zijn er één en soms twee meer forumbazen dan op de Kantine. Verder sluit ik me aan bij Perseus die zegt dat er niets op de werkwijze van de huidige FB's aan te merken is. Er is gewoon een tekort.

Citaat:
nare man schreef op 03-01-2004 @ 01:30:
Vooruit, vooruit, ik offer me wel op.
Hoeveel biertjes had je hier gedronken?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 13:16
miro
Avatar van miro
miro is offline
Denk dat het inderdaad een goed idee is. Het zal iig een hoop ergenissen schelen. Jullie kennende zal het idd wel een keuze worden tussen Quiana of Wawl Maar dat moeten jullie gewoon helemaal zelf weten. Ik vind iig dat het wel nodig is.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 19:00
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
mmmm schreef op 03-01-2004 @ 00:20:
Maar eigenlijk wil je zelf ook wel forumbaas worden.
jaja, ik zie het al voor me

Citaat:
Thomas schrijft niet:
ja, en eigenlijk vind ik mezelf ook wel een goede kandidaat ja, dat hebben jullie helemaal correct. Ik ben immers de slimste, de beste en ouder dan 16. Dus ik zie verder geen problemen, jullie moeten mij wel kiezen.



Ik vind Thomas en Quiana allebei goede kandidaten
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Thomas schreef op 03-01-2004 @ 12:59:
Hoeveel biertjes had je hier gedronken?
Genoeg om realistisch te zijn
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 20:51
fractuur
fractuur is offline
Goed idee. Er zijn te lang topics open waarvan je denkt? Waaaaar zijn die FB's? Sommige topics behalen ook het niveau van Onzin, en dat is niet echt de bedoeling van DK dacht ik..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-01-2004, 20:58
Verwijderd
Lijkt me een goed idee. Het beleid dat er nu gevoerd wordt is heel goed, laat ik daar duidelijk over zijn. Maar als er op andere minder drukbezochte fora wel 3 forumbazen zijn, waarom dan niet nog een voor de kantine? Lijkt mij een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 03-01-2004 @ 20:58:
Lijkt me een goed idee. Het beleid dat er nu gevoerd wordt is heel goed, laat ik daar duidelijk over zijn. Maar als er op andere minder drukbezochte fora wel 3 forumbazen zijn, waarom dan niet nog een voor de kantine? Lijkt mij een goed idee.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:34
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik vind het ook wel een goed idee om Quiana ook forumbaas te maken bij DK.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:47
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 03-01-2004 @ 22:34:
Ik vind het ook wel een goed idee om Quiana ook forumbaas te maken bij DK.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 23:14
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
fractuur schreef op 03-01-2004 @ 20:51:
Goed idee. Er zijn te lang topics open waarvan je denkt? Waaaaar zijn die FB's? Sommige topics behalen ook het niveau van Onzin, en dat is niet echt de bedoeling van DK dacht ik..
Niet dat ik het idee meteen wil afkraken, er is vast best wel een punt hierbij, maar voor dit argument heb ik toch zoiets van: hebben we daar geen M&M voor? Als iets totale onzin is kan je dat melden op M&M, dan wordt er zsm iets aan gedaan.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 23:16
PV
PV is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-01-2004 @ 23:14:
Niet dat ik het idee meteen wil afkraken, er is vast best wel een punt hierbij, maar voor dit argument heb ik toch zoiets van: hebben we daar geen M&M voor? Als iets totale onzin is kan je dat melden op M&M, dan wordt er zsm iets aan gedaan.
dan kan je elk uur wel een topic op M&M openen voor een fluttopic op DK, lijkt me ook niet de bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 02:06
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 19:26:
Voorbeelden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=707439 => Link zonder enige uitleg, verkeerde forum en bovendien werkt de link niet eens...staat er al dagen!
Achja... Zo zijn er verschillende topics, en als je die gaat sluiten dan ga je de volgende reactie krijgen: "Op onzin is hij binnen de 5 min van de eerste pagina".

Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 19:26:
Voorbeelden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709869 => Mededeling
Whaaaaaaw... Geopend op "02-01-2004 @ 18:56" Je verwacht toch niet dat er op elke seconde van de dag op een gratis forum bewaking op elke forumonderdeel is?


Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 19:26:
Voorbeelden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709893 => Mogen vakantietopics nog op DK?
Ja. Behalve als er daar een speciaal wisselforum voor is.

Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 19:26:
Voorbeelden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709847 => F&L of slotje
Kan op DK. De mensen die daarin de discusie aan het houden zijn komen zeker en vast klagen als hij op slot gaat.

Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 19:26:
Voorbeelden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709732 => Mededeling
Tja... geopend op "02-01-2004 @ 16:44"...
Laat me nu om ongeveer 15h uit mijn bed gekomen zijn, en dan gaan winkelen en daarna gaan poolen en daarna naar de bios.. En terug zijn ver na middernacht..
Toen ik 2 jaar geleden om middernacht op dit forum gelukkige nieuwjaar kwam wensen heb ik het weken moeten horen dat ik heel de avond achter mijn pc gezeten zou hebben. Als ik nu 3 dagen het veel drukker heb met IRL dan krijg je dit.

Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 19:26:
Voorbeelden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=708792 => Films&TV, staat er ook al dagen
Yup. Maarja, het zijn feestdagen...


Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 19:26:
Voorbeelden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709043 => Gaat ook gewoon neeergens over
Volgens mij lijkt dat een gewone vraag. Waarom die gegevens nodig zijn weet ik natuurlijk ook niet.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2004, 02:12
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 19:12:
Wellicht is het nuttig als er een Forumbaas bijkomt op De Kantine? Als Boogie en Tofke_H er niet zijn, en dat is best vaak, gaat het regelmatig helemaal mis: nutteloze polls, vervelende nazistische trolls, mededelingen van mensen die gaan verhuizen, noem maar op! Dat vervuilt gewoon te erg!

Meningen?
Dat gedeelte in het vet is de grootste onzin. Afgelopen dagen kan het idd heel goed zijn dat we beide een stuk minder online waren. Maar het zijn ook van die dagen dat je onnoemelijk veel mensen een gelukkige nieuwjaar moet gaan wensen.
Daarbij gaat het niet mis omdat een fb'er er niet is, maar om dat een lid zo'n topics opent. Over die polls kan ik heel kort zijn. Leden wilde die, grootste groep fb'ers was er niet voor, het is er toch gekomen en nu mogen jullie er mee doen. Daarbij mag je met altijd proberen uitleggen wanneer iets nuttig is en waarneer niet. Maar daar gaan we dan wel dagen over mogen gaan praten want nu komen we al niet overeen met de topics.
Die vervelende nazistisch trolls is mooi gevonden maar die zitten neit alleen op DK, maar ook op onzin, N&A,.... En meestal op de forumonderdelen van fb'ers die irritant zijn omdat ze vaak online zijn en dus veel leden "de vinger" moeten wijzen. Eén topic dat er iemand gaat verhuizen als medeling en je moet dat al gaan aanhalen om te bewijzen dat we er bijna nooit zouden zijn. Lachtertje.

Dus veel loos geblaat.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 02:45
PV
PV is offline
Wat is er op tegen dat een geschikte forumbaas bij komt op DK, die meer vrije tijd heeft dan jullie twee?

Bovendien is dit niet iets van alleen rond de feestdagen, het is al langer dat er uren, soms enkele dagen topics op DK staan die er niet horen. Tuurlijk komt dat door de leden die die topics openen, maar forumbazen zijn er juist om daar tegen op te treden. Als je er niks tegen doet kan je fb's net zo goed afschaffen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 04:07
Verwijderd
Zeker weten zou een extra forumbaas handig zijn. Ik merk dat er veel topix zijn met een hoop onzin erin, en dat die topics ook nog eens veels te lang blijven staan.

Wat zou er vervelend zijn aan wat extra hulp? Ik weet niet zo snel kandidaten, maar het kan zeker geen kwaad om wat meer 'macht' uit te oefenen in de kantine, voordat het fuseert met onzin.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 09:43
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
valt me op dat vrijwel alle kantine regulars het een goed idee vinden en Tofke het zomaar slechts afdoet als een 'lachertje' en 'loos geblaat' zoek de logica.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 11:27
Verwijderd
hij ziet dat hij zn macht dan moet delen, en dat wil hij niet

Maar, wat zou er mis mee zijn om er een extra fb op te zetten
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 12:00
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik heb vakantie. Dat betekent dat ik hooguit 1x per dag mijn fora langsga, omdat ik weinig online ben.

Morgen is de vakantie afgelopen en ben ik weer net zo actief als normaal en is het in mijn ogen niet nodig om een extra forumbaas aan te stellen.

Deze periodes zijn echter zo kort, dat het niet nodig is om speciaal daar voor een extra forumbaas in het leven te roepen, zo'n chaos is het nou ook weer niet momenteel of de afgelopen dagen, toch?

Daar komt nog eens bij dat het altijd mogelijk is om slotjesrequests op M&M te zetten of te pm'en en dan zal er binnen afzienbare tijd een slotje verschijnen.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 12:03
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Zeg ik ergens in mijn reply dat ik tegen een extra fb'er ben? Volgens mij niet, of jullie moeten een andere taal spreken dan mij.
Wat ik zeg is dat de opgegeven URLs een hoop geblaat zijn dat totaal niet zou aantonen dat wij weinig op het forum zouden aanwezig zijn.

Citaat:
PV schreef op 04-01-2004 @ 02:45:
Bovendien is dit niet iets van alleen rond de feestdagen, het is al langer dat er uren, soms enkele dagen topics op DK staan die er niet horen. Tuurlijk komt dat door de leden die die topics openen, maar forumbazen zijn er juist om daar tegen op te treden. Als je er niks tegen doet kan je fb's net zo goed afschaffen.
Geef mij een sluitende regel (of regels) om te beslissen of een topic al dan niet gesloten moet worden op DK en dan ook meteen waarom. En "dat is toch duidelijk" is geen regel.
Als Boogie en ik op dit moment al regelmatig een andere mening heben over het al dan niet sluiten. Dan moeten we elkaar een PM sturen, wachten tot de andere online is gekomen en dan meestal terug antwoord met "Ja".
Daarbij is "uren" een zeer slechte omschrijving. Dan zal er iemand ons moeten gaan betalen als we topics maar enkele uren open mogen laten staan.
En er niets tegen doen? Als we strenger optreden dan komt heel M&M en BZ weer vol staan met "waarom is mijn topic gesloten, dat is niet eerlijk"... En dan wordt dan ook geopend door leden, net zoals dit. Voor iedereen goed doen gaat toch niet.

Citaat:
Reverend schreef op 04-01-2004 @ 04:07:
Zeker weten zou een extra forumbaas handig zijn. Ik merk dat er veel topix zijn met een hoop onzin erin, en dat die topics ook nog eens veels te lang blijven staan.

Wat zou er vervelend zijn aan wat extra hulp? Ik weet niet zo snel kandidaten, maar het kan zeker geen kwaad om wat meer 'macht' uit te oefenen in de kantine, voordat het fuseert met onzin.
Voor jou hetzelfde. Geef me een sluitende regel (of regels) voor de omschrijving van nuttig/onnuttige topics. En wat is "veels te lang"? Een halve dag? Als een topic geopend wordt net nadat ik ben gaan slapen, en ik heb het ongeluk dat in 's morgens/voormiddags niet op het internet geraak op mijn werk, dan blijft dat topic een halve dag open. Als dat al te lang is, verwijs ik naar de tekst die je zou gelezen moeten hebben bij het registreren.
Samengaan met onzin zal DK nooit doen, mocht dat een troost zijn.

Citaat:
Screaming Slave schreef op 04-01-2004 @ 09:43:
valt me op dat vrijwel alle kantine regulars het een goed idee vinden en Tofke het zomaar slechts afdoet als een 'lachertje' en 'loos geblaat' zoek de logica.
LoL Gaat het zo slecht met DK dat alle regulars nu al gereageerd hebben op dit topic? Er heeft een select groepje in dit topic gepost die eenzelfde mening hebben. Pas als we nu massaal topics gaan sluiten dan ga je die andere groep wakker maken.
Dit is juist hetzelfde als de polls, enkele leden vragen het. Ze krijgen het want de meerderheid in dat topic wilt dat, en nu krijg je domme polls op DK met de vraag van "hoe snel de polls afschaffen" ed, door de groep die nog niet had gereageerd in dat topic voor de polls.

Citaat:
Gauloises schreef op 04-01-2004 @ 11:27:
hij ziet dat hij zn macht dan moet delen, en dat wil hij niet
Macht? Als ik een slotje zet dan doe ik dat helemaal alleen, en ga ik op dit moment Boogie zijn handje echt niet vragen om te mogen vasthouden. Dus of er nu 2 of 10 mensen de kracht hebben om op een deelforum te beheren, dan zal ik nog altijd een topic dat ik gesloten wil zien worden kunnen sluiten.
Ik ga gewoon een hoopje slotjes minder moeten gaan zetten bij meer mensen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 13:09
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-01-2004 @ 23:14:
Niet dat ik het idee meteen wil afkraken, er is vast best wel een punt hierbij, maar voor dit argument heb ik toch zoiets van: hebben we daar geen M&M voor? Als iets totale onzin is kan je dat melden op M&M, dan wordt er zsm iets aan gedaan.
Maar dan moet je om de zoveel uur gaan posten op M&M. Ik wil het af en toe best signaleren hoor, maar het blijft de taak van een FB.

@Tofke: Je hebt idd niet gezegd dat je tegen bent, maar je komt erg geirriteerd over. Maar als dat niet zo is moet je dat zeggen en zit ik fout.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 13:11
Thomas
Thomas is offline
Maar waarom heeft DK slechts 2 FB's? Alle andere vergelijkbare forums hebben er meer, hoe komt dat dan?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 13:57
PV
PV is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 04-01-2004 @ 12:03:
Zeg ik ergens in mijn reply dat ik tegen een extra fb'er ben? Volgens mij niet, of jullie moeten een andere taal spreken dan mij.
Zo komt het over.

Citaat:
Tofke_H schreef op 04-01-2004 @ 12:03:
Geef mij een sluitende regel (of regels) om te beslissen of een topic al dan niet gesloten moet worden op DK en dan ook meteen waarom. En "dat is toch duidelijk" is geen regel.
Als Boogie en ik op dit moment al regelmatig een andere mening heben over het al dan niet sluiten. Dan moeten we elkaar een PM sturen, wachten tot de andere online is gekomen en dan meestal terug antwoord met "Ja".
Daarbij is "uren" een zeer slechte omschrijving. Dan zal er iemand ons moeten gaan betalen als we topics maar enkele uren open mogen laten staan.
En er niets tegen doen? Als we strenger optreden dan komt heel M&M en BZ weer vol staan met "waarom is mijn topic gesloten, dat is niet eerlijk"... En dan wordt dan ook geopend door leden, net zoals dit. Voor iedereen goed doen gaat toch niet.
Die regels kan je afleiden uit het beleid lijkt me, geen mededelingen, geen topics die op andere fora horen etc.

Je post juist dat je een slotje 'helemaal alleen' zet, dus zonder overleg met Boogie? Uren gaan wachten lijkt me overbodig, je kan een topic later alsnog weer openen mocht je er totaal naast zitten.

Voor mijn part laat je topics die niet op DK horen dagenlang open, maar dat lijkt me niet de bedoeling van het forum. Het irriteert als nutteloze topics "lang" openblijven, mensen gaan er in chatten, loos posten, krijgen ze weer een waarschuwing, etc. Kan je allemaal voorkomen als er eerder wat aan wordt gedaan.

Als je bij het sluiten van een topic een duidelijke reden noemt, denk ik dat het best mee zal vallen met die vragen 'waarom mijn topic gesloten is'.

Op 23 oktober heb ik al een PM naar Tampert gestuurd; missch nadenken over een extra fb voor DK ofzo, dit topic is al vrij lang open voor n drukbezocht forum als DK *doet maar een suggestie*. Toen was er van 17:00 tot pakweg 9 uur de volgende ochtend geen enkele fb langsgeweest op DK die het betreffende topic kon sluiten.

Dat is maar een voorbeeld natuurlijk, maar het geeft wel aan dat het al langer speelt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 14:09
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
PV schreef op 04-01-2004 @ 13:57:
Op 23 oktober heb ik al een PM naar Tampert gestuurd; missch nadenken over een extra fb voor DK ofzo, dit topic is al vrij lang open voor n drukbezocht forum als DK *doet maar een suggestie*. Toen was er van 17:00 tot pakweg 9 uur de volgende ochtend geen enkele fb langsgeweest op DK die het betreffende topic kon sluiten.

Dat is maar een voorbeeld natuurlijk, maar het geeft wel aan dat het al langer speelt.
Zet een topic op M&M en in no time is je topic gesloten. Ik heb het idee dat je van een muis een olifant probeert te maken. Natuurlijk blijft er wel eens een topic open die niet open zou moeten zijn, maar dat maakt De Kantine niet meteen een forum waar het al tijden lang mis is.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2004, 14:57
PV
PV is offline
Citaat:
Boogie schreef op 04-01-2004 @ 14:09:
Zet een topic op M&M en in no time is je topic gesloten. Ik heb het idee dat je van een muis een olifant probeert te maken. Natuurlijk blijft er wel eens een topic open die niet open zou moeten zijn, maar dat maakt De Kantine niet meteen een forum waar het al tijden lang mis is.
Dat kan je wel een keer doen, maar ik ben geen Gothic die elke dag een topic op M&M gaat zetten om een slotje te vragen. Daar zijn forumbazen voor bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 15:46
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Thomas schreef op 04-01-2004 @ 13:11:
Maar waarom heeft DK slechts 2 FB's? Alle andere vergelijkbare forums hebben er meer, hoe komt dat dan?
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 16:00
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
klik
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 16:38
Wawl
Wawl is offline
Ik zie ook niet in wat er voor tegenargumenten zijn om Quiana FB te maken.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 17:31
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Thomas schreef op 04-01-2004 @ 13:11:
Maar waarom heeft DK slechts 2 FB's? Alle andere vergelijkbare forums hebben er meer, hoe komt dat dan?
Er waren er 3. Boogie, Tofke_h en ik (miro). Toen ik weg ging hebben ze besloten dat ze t voorlopig met zijn 2en zouden doen en er zou later gekeken worden voor een 3e (als ik t me goed kan herinneren, anders sorry) Denk dat t nu gewoon de tijd is geworden om er een derde bij te zoeken, dr zijn nu ook verschillende goede kandidaten (die er toen niet waren)

Correct me if I'm wrong
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 01:12
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
fractuur schreef op 04-01-2004 @ 13:09:
@Tofke: Je hebt idd niet gezegd dat je tegen bent, maar je komt erg geirriteerd over. Maar als dat niet zo is moet je dat zeggen en zit ik fout.
Klopt . Dat ben ik ook. Vandaar dat ik op dit moment een stukje minder op het forum zit.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 01:40
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
PV schreef op 04-01-2004 @ 13:57:
Die regels kan je afleiden uit het beleid lijkt me, geen mededelingen, geen topics die op andere fora horen etc.
Juist . En wat ga je doen het volgende. Iemand vraag welke gsm je hebt. Meteen daarna verzint iemand de vraag "welke kleur heeft je gsm". Ongelovelijk maar waar komt de vraag "welk merk van gsm heb je" en het kon natuurlijk niet uit blijven "welke operator heb je". Dan gaan er ook nog iemand vragen of je een abo hebt of niet. En als laatste van de reeks of je een trilfunctie hebt en of je dat nuttig vindt.
Uiteindelijk komt er nog iemand en die verzint de vraag of je je gsm het meeste gebruikt voor te smsen of te bellen.
Anyway.. Een topic op DK brengt meestal een hele resume topics mee die correct zijn binnen het beleid lijkt jij zegt, maar eigenlijk irritant zijn in mijn ogen.
En wat te doen met de topics die in mijn ogen totaal niet boeiend zijn zoals :"wat ga je morgen doen", "wat deed je zondag", "welke kleur onderbroek heb je nu aan", "wanneer ben je het laatst naar de kapper geweest",... Allemaal goede topics als je het algemeen beleid volgt, maar in mijn ogen hondsirritant. Maar als je ze sluit dan komt BZ vol te staan van misnoegde leden.

Citaat:
PV schreef op 04-01-2004 @ 13:57:
Je post juist dat je een slotje 'helemaal alleen' zet, dus zonder overleg met Boogie? Uren gaan wachten lijkt me overbodig, je kan een topic later alsnog weer openen mocht je er totaal naast zitten.
Als ik een topic 100% zeker weten dicht wil hebben dan sluit ik die "helemaal alleen" ook als zouden er nog 10 andere fb'ers dat kunnen doen. Enkel als het niet duidelijk is of we zoiets gaan toelaten op DK dan gaat de vraag naar Boogie, en komt er een antwoord terug. En dat zijn dan meestal de topics waar sommige over klagen zoals hier.
En als ik het topic alvast sluit dan krijg je in de helft van de gevallen toch een PM of een topic op M&M om het terug te openen.


Citaat:
PV schreef op 04-01-2004 @ 13:57:
Voor mijn part laat je topics die niet op DK horen dagenlang open, maar dat lijkt me niet de bedoeling van het forum. Het irriteert als nutteloze topics "lang" openblijven, mensen gaan er in chatten, loos posten, krijgen ze weer een waarschuwing, etc. Kan je allemaal voorkomen als er eerder wat aan wordt gedaan.

Als je bij het sluiten van een topic een duidelijke reden noemt, denk ik dat het best mee zal vallen met die vragen 'waarom mijn topic gesloten is'.
Dus op alles snel een slotje plaatsen? Ik zie de topics op M&M al allemaal voor me met mensen die het er niet mee eens zijn.
Dat gechat in topics door sommige hoort gewoon niet, die mensen moeten een waarschuwing krijgen en eventueel geband worden. Dat moet je niet oplossen met slotjes te plaatsen, want meestal chatten ze topics van andere, die het wel goed menen, vol.

Citaat:
PV schreef op 04-01-2004 @ 13:57:
Op 23 oktober heb ik al een PM naar Tampert gestuurd; missch nadenken over een extra fb voor DK ofzo, dit topic is al vrij lang open voor n drukbezocht forum als DK *doet maar een suggestie*. Toen was er van 17:00 tot pakweg 9 uur de volgende ochtend geen enkele fb langsgeweest op DK die het betreffende topic kon sluiten.
Natuurlijk is het niet moeilijk dat op 23 oktober 2003 er op DK een vermindering aan aanwezigheid van fb'ers was. Op dat moment was ik op vakantie en zat ik vanuit de bank naar de zee te kijken, strandwandelingen maken,... Dat ik op vakantie was in die periode stond op Admin te lezen, met het gevolg dat de fb+'ers dan eens iets vaker op mijn deelforums moeten gaan kijken. Als dat niet gebeurt kan ik daar weinig aandoen, ik ga niet op het internet zitten als ik op vakantie ben!
Wat Boogie die dag gedaan heeft weet ik uiteraard niet, maar als hij bv om 17h offline is gegaan voor een of andere reden. Ik roep maar Uefa Cup of wielrennen, of wat dan ook te gaan volgen en pas de dag erna in de voormiddag om 9h (als dat niet 's morgens is) terug online komt, lijkt me alles perfect in orde. Hij mag toch ook gaan slapen 's nachts?
Daarbij heb ik geen nota gehad van die PM dus konden we op dat moment ook totaal geen opvolging geven.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:01
Verwijderd
Tofke, voel je niet zo aangevallen en zie in dat DK modereren veel te veel werk is voor 2 forumbazen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 17:18
Verwijderd
Ik denk dat een heel groot slot op De Kantine voorlopig de beste oplossing is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:53
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 05-01-2004 @ 17:18:
Ik denk dat een heel groot slot op De Kantine voorlopig de beste oplossing is.
Why? Er moet een forumbaas bijkomen voor wat mer orde, maar helemaal dicht??

doe mij dat niet aan
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 05-01-2004 @ 18:53:

doe mij dat niet aan
dan is je leven voorbij?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 00:15
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-01-2004 @ 16:01:
Tofke, voel je niet zo aangevallen en zie in dat DK modereren veel te veel werk is voor 2 forumbazen.
En dat haal je uit mijn reply's veronderstel ik? Want ik heb weereens nergens gemeld dat ik me aangevallen voel omwille dit of een der welk ander topic. Ik heb enkel ergens gepost dat ik idd geirriteerd ben en dat af te leiden valt uit mijn reply's. Net zoals deze trouwens.
Maar als het je een troost mag wezen, ik ben niet geirriteerd door dit of gelijkaardige topics. Ik voel me totaal niet aangevallen door de topics op BZ of M&M. Het heeft zelfs niets met het forum van s.com te maken.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 01:23
Verwijderd
Okee, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.
Natuurlijk ben ik nog steeds van mening dat het teveel werk is voor 2 forumbazen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 17:55
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-01-2004 @ 22:55:
dan is je leven voorbij?
nee hoor, het maakt s.com veel saaier.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 17:19
Beleidszaken [DK] Koelkastbeleid, forumbazen
Verwijderd
123 10-11-2008 10:53
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 23-04-2008 00:32
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine #2
catootje
434 01-04-2006 22:37
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.