Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2009, 14:48
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Werk je? Zoja, waar? Maar een paar uurtjes of aardig wat? Ben je misschien wel al je tijd kwijt aan je studie? Of aan je vriendje? Misschien ben je wel heel het weekend op stap met vrienden? Heb je meer sociale verplichtingen, zoals een werkgroep? Misschien ben je wel iedere avond aan het sporten?Of ben je te vinden bij je toneelgroep? Of doe je het rustig aan en doe je niet zoveel buiten de dagelijks dingen? Vertel!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2009, 14:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga naar school, ik zing, ik schrijf, ik lees, ik maak huiswerk, ik chill met dinnies, ik ga naar mijn vriendje, ik draai platen, ik zet allerlei bouwplaten in elkaar en ik forum. Ohja, en ik bak graag dingies en hou wel van opvallende opstrijkplaatjes en zwarte (vintage) kleding en ik hou ook van knopen in allerlei opvallende figuren en kleuren. En ik ben geïnteresseerd in alles wat leeft en lees graag encyclopedieën.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 14:56
Alyssia
Alyssia is offline
Op dit moment zijn het voornamelijk andere fora/facebook, mijn vriendje en m'n werk. :') Maarja, daar is het vakantie voor.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 15:04
Verwijderd
Vriendin, veel leuke dingen doen met vrienden, uitgaan, voetbaltrainer, voetbalclub / organisatie jeugdkamp, school, werken. Meer kan ik even niet verzinnen maar ik later wel op.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 16:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk aan het forum.
Verder zing ik, speel ik piano, kijk ik tv, speel ik computerspelletjes, lees ik heel veel boeken en zit ik bespottelijk veel in de trein. Oh en ik spendeer een hoop tijd aan mijn haar.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 17:12
Verwijderd
Pff vooral scriptie op het moment, nog 10 uur per week werken (dus nog meer computertijd! ), en tussendoor klimmen, eten met vrienden en vriendinnen, in bed liggen met 't vriendje (treurigerwijs zijn we allebei zo moe de laatste tijd dat er flink veel geslapen wordt ), en als ik tijd over heb, in rsi-pauzes ofzo, teken ik wat, speel ik piano, lees een ander boek dan dingen voor m'n scriptie, kijk een film of zap wat op tv... uh en met enige regelmaat is er nog wel een dagje over waarin ik bij ouders ben oid en er gewandeld danwel gedanst wordt en rondgehangen met familie en vrienden.

Mijn leven is zoooo saai op het moment, 't is maar goed dat ik net een nieuw vriendje heb anders gebeurde er eventjes helemáál niks
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 18:28
Verwijderd
Leuk topic! up!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 18:37
Verwijderd
Pfffrt, zó veel en wisselend.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 18:48
Bright Blue
Bright Blue is offline
Veel! Tekenen/schilderen, voetbal, hyves, msn, huisdieren, huiswerk, met vrienden afspreken, mode, dichten.. En vast nog wel meer maar daar kan ik zo even niet op komen =)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 19:21
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Naast het forum ben ik veel bezig met mijn studie, ik ga vaak naar de universiteit en studeer. Verder bezig met vrienden, ben heel vaak bij mijn liefje en houd me bezig met hobby's als lezen, tekenen, muziek maken (viool, piano, soms gitaar). Ook houd ik van spelletjes spelen, computergames ook, en ik vind het fijn om buiten te zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 19:51
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Sinds een paar weken heb ik vakantie en ik werk me helemaal de tering.
Als ik 's avonds nog energie heb ben ik bij vrienden, lees ik, luister ik muziek, kijk ik tv, meestal zit ik te forumen en andere bezigheden op internet of slaap ik.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 21:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Tijd buiten het forum??

Ik studeer, kijk veel tv, spreek af met vriendinnen (samen eten voornamelijk, soms naar de film of winkelen), lees soms, zit in een commissie van de studievereniging (intro), en sport als het lukt twee keer in de week. Ik deed eerst veel meer leuke dingen eigenlijk.. zoals dansen en tekenen, misschien moet ik dat maar weer eens oppakken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 22:07
TommY_
TommY_ is offline
Niels
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 22:16
Verwijderd
Friends kijken, tekenen, schilderen, liggen, héél véél liggen -_________- kingdom hearts, FFXI net klaar, GTA2, schrijven, donald duckjes lezen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 23:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als ik niet bezig ben met m'n studie en een shitload aan boeken lezen, ben ik meestal aan het werk in de broodjestoko in R'dam. Als ik wel vrij heb kijk ik veel (britse) series, luister ik muziek, ga ik naar concerten en ga ik naar feestjes met/bij m'n vrienden. En van CD shoppen word ik ook altijd blij, al laat m'n saldo dat niet altijd toe.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Friends kijken, tekenen, schilderen, liggen, héél véél liggen -_________- kingdom hearts, FFXI net klaar, GTA2, schrijven, donald duckjes lezen
Vergeet je niet iets?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 09:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Foto's maken?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 12:30
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Niemand heeft seks genoemd
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-06-2009, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Niemand heeft seks genoemd
nee kazet heeft nog niet gereageerd


ont : dingen kijken van tv, muziek luisteren, werken, chillen, blowen.
verder doe ik nooit iets want ik ben een heel saai persoon.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 12:40
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ga naar school, ik lees, ik maak muziek, ik speel toneel, ik bekijk andere nutteloze websites, ik teken, ik doe dingen met vrienden. Tsja. Oh en ik werk maar niet zo lang meer. Sowieso maar 4 uur per week.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 12:59
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Niemand heeft seks genoemd
Of ademen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 13:12
Verwijderd
Ik studeer en werk bij een creditcardmaatschappij. Verder leer ik graag nieuwe talen, iets wat veel mensen als bizar beschouwen. Ik lees veel boeken. Ik hou ook van reizen al laat mijn saldo dat niet altijd toe, toch probeer ik wel minstens 6 citytrips per jaar te maken naar het buitenland. Geen verkeerd getal maar wat mij betreft kan dat altijd meer. Mode vind ik interessant of beter gezegd, winkelen en pinnen is een grote passie. Verder ga ik veel uit, ongeveer 3 keer per week en drink ik graag biertjes en wijn met vrienden. Als het zo'n lekker weer als nu graag in het park dat aan mijn Utrechtse residentie grenst.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Of ademen
Als ik daar mijn tijd mee zou moeten vullen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 17:25
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Als ik daar mijn tijd mee zou moeten vullen
Daar heb je een punt.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 19:37
Verwijderd
Denken aan vriend, bellen met vriend, mailen met vriend, samenzijn met vriend, en verder me heel erg druk maken om deadlines van studie, en schilderen, tekenen, collages maken, ideeen opschrijven, foto's maken en bewerken, bellen met klasgenoot, beoordeeld worden door docenten, heen en weer reizen van school naar huis, heen en weer fietsen van huis naar winkelcentrum om spullen te halen voor school, honderduizend keer checken of mijn cijfers al zijn ingevoerd, expositie-dingen regelen, lost kijken, en middagdutjes doen omdat ik zo moe ben. Ik merk ook helemaal niks van het mooie weer, want ik ben de hele tijd bezig. Momenteel leef ik echt voor mijn studie. Wel goed of zo, maar ietsje minder zou fijn zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2009, 19:49
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik werk 30 uur per week in een winkel waar ik ook mijn opleiding volg. Als het goed is heb ik eind volgende week m'n diploma en kan ik door naar het HBO. Ik heb een vriendin, ik ben lid van een jongerenvereniging en ben verder niet heel veel thuis. Als ik thuis ben en niet achter het forum zit luister ik veel muziek en speel ik gitaar. Ik speel spelletjes, kijk films en lees boeken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 19:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Denken aan vriend, bellen met vriend, mailen met vriend, samenzijn met vriend,
Offtopic: je vergeet verliefd zijn op vriend?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: je vergeet verliefd zijn op vriend?
Offtopic: dat valt onder denken aan vriend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Liefde & Relatie Gezien worden als "beste vriend"
Praganonut
278 05-09-2007 12:36
Vrije tijd Het grote online gok topic - deel 1
Verwijderd
5 27-03-2005 03:10
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Odyssee!
Pholon
7 04-04-2002 18:19
ARTistiek Achter de werkelijkheid
Inemine
7 11-10-2001 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.