Oud 05-04-2002, 16:16
20marianne12
20marianne12 is offline
Je hoort wel eens dat drie honden echt te veel is om te hebben, omdat ze dan hun eigen roedel gaan vormen. Wie heeft er drie honden en kan mij de voor/nadelen ervan geven? Doe maar vooral voordelen, dan kan ik mijn moeder misschien overhalen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2002, 20:58
~*~Angel~*~
~*~Angel~*~ is offline
een voordeel is natuurlijk, dat ze met elkaar kunnen gaan spelen, ze vervelen zich zo nooit. Je moet wel honden uit 1 nest nemen, en niet 1 uit het ene en 2 uit het andere. Nadeel is, dat ze moeilijk te trainen zijn, want je moet er 3 trainen en dat valt niet mee, 1tje is al moeilijk genoeg.

goede manieren om je moeder over te halen zijn:
1. zeggen dat JIJ ze verzorgt
2. je zal 3 keer per dag met ze lopen
3. je moeder zal geen last van ze hebben
4. honden zijn de beste vrienden van de mens
5. honden zijn erg handig, als er inbrekers komen en ze zien een hond zijn ze zo weg, kun je nagaan wat er gebeurd als ze er 3 zien...


succes ermee!
Sarina
__________________
Dit Was Weer Een Hyperintelligente Opmerking Van ~*~Angel~*~, (niets uit deze uitgave mag verveelvoudigd of op enige wijze gekopieerd worden)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 21:28
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
~*~Angel~*~ schreef:
een voordeel is natuurlijk, dat ze met elkaar kunnen gaan spelen, ze vervelen zich zo nooit. Je moet wel honden uit 1 nest nemen, en niet 1 uit het ene en 2 uit het andere. Nadeel is, dat ze moeilijk te trainen zijn, want je moet er 3 trainen en dat valt niet mee, 1tje is al moeilijk genoeg.

goede manieren om je moeder over te halen zijn:
1. zeggen dat JIJ ze verzorgt
2. je zal 3 keer per dag met ze lopen
3. je moeder zal geen last van ze hebben
4. honden zijn de beste vrienden van de mens
5. honden zijn erg handig, als er inbrekers komen en ze zien een hond zijn ze zo weg, kun je nagaan wat er gebeurd als ze er 3 zien...


succes ermee!
Sarina
Dank je voor je advies, alleen het is niet zo dat we nu geen honden hebben en er ineens 3 willen. We hebben al 2 honden en er zit een hele lieve hier in het asiels (bijna dezelfde soort). 3 keer per dag met een hond lopen is erg weining. Wij lopen nu al minstens 4 keer per dag met onze honden. En punt 5 tegen de inbrekers zal ook niet echt werken, onze 2 honden kunnen erg goed blaffen... maar toch bedank hoor !!!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 08:39
~*~Angel~*~
~*~Angel~*~ is offline
mwjah, komen die twee honden uit hetzelfde nest? dan zou ik wel een beetje uitkijken. en ik weet, 3 keer lopen is al erg weinig, maar als je school er ook nog bij moet doen...ik zelf loop 5 keer per dag met mijn hond, 's morgens, begin van de middag, midden in de middag, 's avonds, en 's nachts...
ik hoop voor je dat het je gaat lukken!

groetjes
Sarina
__________________
Dit Was Weer Een Hyperintelligente Opmerking Van ~*~Angel~*~, (niets uit deze uitgave mag verveelvoudigd of op enige wijze gekopieerd worden)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 18:50
BleuQueen
Avatar van BleuQueen
BleuQueen is offline
hopelijk lukt het je.... ik heb zelf dan maar 1 hond
__________________
Give me one moment in time. When I'm more than I thought I could be. When all of my dreams are a heartbeat away and the answers are all up to me.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:36
20marianne12
20marianne12 is offline
Nou ja ik ben ook wel blij met de twee honden die ik heb hoor, het zijn echt de liefste honden van de hele wereld... het gaat me er ook niet om dat ik persee een derde hond wil alleen ik vind honden in het asiels altijd zo zielig... Nou ja we zien wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Mijn hond blijft in huis plassen
Rikje18
28 31-10-2017 16:46
Flora & Fauna Andere arts ineens andere manier van enten? (hond)
Droomvlucht
1 02-09-2007 14:25
Flora & Fauna Hond aan komen lopen
wup
1 08-11-2006 17:36
Flora & Fauna Het redden van buitenlandse honden?
Sell-by.date
43 28-07-2006 19:09
Algemene schoolzaken Willen jullie deze enquete invullen?
Project
20 24-03-2004 10:37
Flora & Fauna Onze hond en een nieuwe kat in huis
Konijn
2 18-12-2003 12:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.