Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2008, 10:34
Adelborst
Adelborst is offline
Ik ben me er van bewust dat reclame niet echt wenselijk is op dit forum. Maar toch wil ik graag zoveel mogelijk scholieren op de hoogte brengen van het volgende:

Op 13 mei 2008 organiseert de Koninklijke Marine in Den Helder een Onderzeeboot Battle voor scholieren. De twee winnende scholieren vliegen met de marine naar de kust van Noorwegen. Daar zijn ze aan boord van het amfibische transportschip Hr.Ms. Rotterdam toeschouwer van een internationale NAVO oefening, Bold Monarch. Dit is een oefening met onderzeeboten, fregatten en helikopters waarbij de meest innovatieve technieken getest worden.

Scholieren vanaf 17 jaar kunnen zich aanmelden voor de actie. Om geselecteerd te worden, moeten ze eerst een aantal technische vragen over een onderzeeboot beantwoorden. Op basis hiervan worden er 6 teams van twee personen geselecteerd. Zij gaan het op 13 mei tegen elkaar opnemen tijdens de Onderzeeboot Battle.
Op die dag krijgen de deelnemers een uitgebreide rondleiding van de bemanning van de Hr.Ms. Bruinvis. Zij vertellen je alle ins and outs over de onderzeeboot en het werk aan boord. Alle teams krijgen opdrachten van de jury bestaande uit bemanningsleden van de onderzeeboot, waaronder zelfs de Commandant. Dit zijn doe- en zoekopdrachten. Want waar zat ook al weer de machinekamer en hoe weet je ook al weer welk signaal dat ene lampje afgeeft? Het is de bedoeling dat de teams zo snel mogelijk de goede antwoorden aan de jury kunnen vertellen. Er kan uiteraard maar één team winnen. En de prijs is overweldigend!

Wil je dit niet missen schrijf je dan nu voor 23 april, samen met je klasgenootjes, in op www.werkenbijdemarine.nl.
Advertentie
Oud 11-04-2008, 10:37
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Reclame inderdaad, dit gaat dicht.
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.