Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2010, 20:37
Verwijderd
Nu de zomermaanden er weer aankomen is het de grote vraag
WAT ga je aantrekken voor als je aan het strand/in het zwembad ligt

waarschijnlijk zal het een Oneil short worden voor mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2010, 20:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Meh, ik weet nog niet. Ik heb nog wel wat liggen en zwem bepaald niet veel. Laatst vond ik het nog even nodig om in mijn badkleding voor de spiegel rond te paraderen, en ergens was ik het meest tevreden over een badpak, en niet bikini's. We zien wel, denk ik zo.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 21:04
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik heb nog vier bikini's liggen, maar ik moet kijken of dat allemaal nog wel goed zit. Ik vind die open ruggetje badpakken (zoiets maar dan spannender) ook wel leuk.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 21:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zeer wrs een T-shirt/hemdje en een korte broek.
Ik doe niet aan bikini's.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 21:30
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb drie bikini's van Roxy, dus daar eentje van
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 22:16
Verwijderd
Krijtstreepzwemshort (strak), netshirt (héél strak) en doodskopsokjes?

Nee, ik hou niet van zwemmen en al helemaal niet van stranden.
Mijn vakantie bestaat uit lezen, studeren voor herexamens (helaas) en het bezoeken van musea en oude monumenten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 22:48
Verwijderd
das waar maar een beetje bijbruinen is ook leuk
...jammer genoeg neemt mn kapsel dan wel een Brüno aspect aan maar hey
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 08:08
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb alleen één badpak en één bikini, dus veel keuze is er niet. Gelukkig ga ik in Nederland in de zomer ook nooit naar het strand.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 13:49
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Zwembroek met bloemetjes haha
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 17:15
Verwijderd
Mijn badpak staat in het wat heb je nieuw-topic. Meer heb ik niet en meer komt er niet voor ik meer ben afgevallen...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 18:47
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Zeer wrs een T-shirt/hemdje en een korte broek.
Ik doe niet aan bikini's.
zwem je daar ook in? dat is toch hartstikke oncomfortabel?


ik heb een bruine beugelbikini van de bijenkorf, voor alle dagen op waterscouting en op het zomerkamp. daar moet het een beetje stevig voor zitten namelijk, als je m de hele dag aan hebt en als er kinderen aan je gaan hangen.

verder heb ik nog 1 'leuke' bikini die ook lekker zit, ook bruin toevallig, met een printje, een haltermodel. en nog 1 legergroene triangelbikini met stipjes, voor te zonnen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 19:18
silentbob
silentbob is offline
bermuda, heb er 2, want de ene had ik eigenlijk gekocht als korte broek en kwam er later pas achter dat het een zwembroek was
maar is wel de mooiste dus die draag ik nu altijd(van oneill, andere is merkloos geloof ik)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 19:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
zwem je daar ook in? dat is toch hartstikke oncomfortabel?
Ik ga echt vrijwel nooit zwemmen, maar als dat eens een keer 'moet' hou ik het liefst zoveel mogelijk kleren aan. Korte broek + hemdje werkt dan prima. Maar natuurlijk alleen als het warm is en het vanzelf weer opdroogt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 20:20
Verwijderd
ik wil een nieuwe hebben
maar O'neil shorts zijn zo zie-ke-lijk duur op het moment :/
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 21:52
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Mijn bikini van vorig jaar. Ik vind dat er dit jaar geen mooie zomerse kleuren in de winkels hangen. Het is allemaal zo donker. En die van vorig jaar is oranje

Ik wil nog een mooie monokini vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 11:51
Annet.
Avatar van Annet.
Annet. is offline
Ik heb, als ik het goed heb, 8 bikini's en badpakken, maar dat zijn bandeau, halster, strapless bikini's en badpakken.
Al krijg ik nu geen nieuwe meer...
__________________
“Ehhr ja, dat noem je nou een plassertje, Jantje...”
~ Je ouders over sex
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 11:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een donkerblauw adidas badpak voor als ik echt (baantjes) ga zwemmen, verder heb ik twee bikini's een gekleurde met streepjes (triangel) die gewoon goed zit en een hele goedkope die ik een keer van m'n moeder gehad heb, blauw/groen/oranje gebloemd maar die heb ik niet zo vaak aan want die vind ik een beetje te bloot.

Ik wil wel graag een nieuwe maar vind het vreselijk om te passen en uit te zoeken dus ik weet niet of het er van komt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 12:22
Verwijderd
Ik heb een zwart badpak voor baantjestrekken, een roze/geel/groen/blauw gestreepte bikini voor strandliggen (en eventueel wat zwemmen) en een blauwgebloemde tankini voor zomaar wat zwemmen en glijbanen enzo. Ik ga geen nieuwe kopen dit jaar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2010, 20:27
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb jaren naar een leuke bikini gezocht en nu heb ik er twee. Was een beetje lastig omdat ik beugels nodig heb anders zit het kut en heel veel dingen vond ik niet mooi. Nu heb ik een triangelding, blauw met witte dingetjes. En ik heb ook nog een gewone (zoals een beha zit) die groen is met zwarte dingetjes en daar zit een helemaal zwart broekje bij met een riempje die matcht bij het bovenstukje. Ik vind de eerste mooier dus die doe ik ook het vaakst aan. Maar ik zwem niet heel veel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 22:09
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ik heb altijd zin om leuke bikini's te kopen maar het is eigenlijk altijd een hel want die dingen passen nooit goed.
Ik vind het erg fijn als de boven- en onderstukjes los verkrijgbaar zijn, zodat je verschillende maten kunt matchen.
Ik heb nu 2 bikini's... een eenvoudige blauwe met cup en een gekleurde ook met cup.
Ik had vroeger triangel bikini's maar die geven niet echt goede ondersteuning, één goede golf of 1x van de glijbaan en ik kon weer kijken of alles nog op zn plaats zat.

Deze vind ik erg gaaf en wil ik wel hebben:
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 22:53
Verwijderd
Eigenlijk vind ik die best wel meevallen...
(maar ssst! )

Reminds me of Italo-disco ^^
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 20:18
tammm
tammm is offline
bikini van protest. met een adidas short eronder. hij is wel kort
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 08:28
carolien85
carolien85 is offline
Ik werd zo gek van die pashokjes! Maar nu dus maar een bikini online besteld!
Ben wel voor een halter bikini gegaan (niet zo handig voor in de glijbaan Signy, mja..). Kijk hier naar mijn roze halter bikini.

x Carolien
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 08:37
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb 3 bikini's, allemaal soort van zwart met iets/een patroontje en die kunnen gewoon bij elkaar gecombineerd dus ik gok dat ik die dit jaar weer zal dragen, tenzij ze uitgelubberd zijn want H&M kwaliteit .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 09:11
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Ik heb net n hele lieve semikini met bloemen gekocht van phax. Omdat ik mn navel niet mooi vind.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2010, 04:00
Verwijderd
Ik heb zeer eightiesverantwoord een badpak met panterprint. Die heb ik welgeteld drie keer aangehad want ik ga zelden zwemmen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 08:40
Verwijderd
Ik heb een tankini, maar waarschijnlijk ga ik deze vakantie niet zoveel zwemmen. Wij gaan meestal naar koude landen op vakantie, en met 0 graden en sneeuw voel ik niet zo de neiging om de zee in te wandelen en wat op en neer te zwemmen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 16:54
Verwijderd
Sneeuw!!!! <3
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 12:54
Pyro Power
Pyro Power is offline
Deze in het wit: http://www.protestshop.nl/Boardshort...nl_NL-EUR.html
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.