Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 13:52
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Originaliteit is een eis die aan elke topic gesteld moet worden.


aldus een regel uit het beleid.

Ik snap het nut dan ook niet van luistertopics (Op Muziek). Het gaat er alleen maar om zoveel mogelijk replies te krijgen, en dat is ook verboden.

Het voegt niets toe, niemand interesseert het wat de ander luistert, het is slechts doelloos posten. En dat elke dag weer met een nieuw topic (soms zitten er enkele dagen tussen).

Kan iemand mij het nut vertellen van deze onzin?
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 13:53
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 05-10-2003 @ 14:52:
Originaliteit is een eis die aan elke topic gesteld moet worden.


aldus een regel uit het beleid.

Ik snap het nut dan ook niet van luistertopics (Op Muziek). Het gaat er alleen maar om zoveel mogelijk replies te krijgen, en dat is ook verboden.

Het voegt niets toe, niemand interesseert het wat de ander luistert, het is slechts doelloos posten. En dat elke dag weer met een nieuw topic (soms zitten er enkele dagen tussen).

Kan iemand mij het nut vertellen van deze onzin?
is idd merkwaardig ja
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:11
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:19
Verwijderd
mja. het zijn op zich nutteloze spam-topics.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:21
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Mij boeit 't niets, ik heb er geen last van, waarom zou je 't lezen als het je niet interesseert? Het is af en toe wel makkelijk om nieuwe bands te leren kennen doordat mensen van wie je weet dat de muzieksmaak met de jouwe overeenkomt dingen posten waar je nog nooit van had gehoord.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:29
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Sommige mensen leren er inderdaad andere bands door kennen doordat je dus weet van elkaar van oh die heeft ongeveer dezelfde smaak en luistert dat.. dat is de enige reden om het te houden... ik ben het er mee eens dat het niet heel erg nuttige posts zijn maar dan zou je het niet alleen over de luistertopic moeten hebben maar "welke merch heb je gekocht" van muziek kan dan ook wel weg, en "wat heb je aan", "wat heb je als laatst gekocht" van lifestyle, en volgens mij zijn er op de kantine al helemaal veel van dat soort topics. Het is allemaal niet zo nuttig.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
maar toch reageren mensen erop. dus ze vinden het wel de moeite om even hun zegje te doen.

ik zie daarom niet in om dit te verbieden. als iedereen nou geirriteerd zou reageren hierop, maar dat is helemaal niet zo.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:47
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 05-10-2003 @ 15:46:
maar toch reageren mensen erop. dus ze vinden het wel de moeite om even hun zegje te doen.

ik zie daarom niet in om dit te verbieden. als iedereen nou geirriteerd zou reageren hierop, maar dat is helemaal niet zo.
Ze reageren om posts te krijgen... Het is gewoon volstrekt zinloos, Ik geloof ook werkelijk niet dat mensen die dingen gaan doorlezen om nieuwe shit te leren kennen...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:16
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
eerlijk gezegd haal ik wel 'ns leuke dingen uit luistertopics, ja. zelf post ik er nooit, behalve als ik echt iets nieuws heb ontdekt.

het is nog altijd beter dan die muziekspeltopics, daar heb je helemáál niks aan. sluit die dan ook maar meteen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:20
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
konflict schreef op 05-10-2003 @ 16:16:

het is nog altijd beter dan die muziekspeltopics, daar heb je helemáál niks aan. sluit die dan ook maar meteen.
die mogen van mij ook dicht
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:34
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 05-10-2003 @ 16:20:
die mogen van mij ook dicht
maar schijnbaar vinden de meeste mensen dat ook leuk.. tis inderdaad niet de bedoeling dat we 6 verschillende spelletjes topics hebben maar het kan toch niet zo veel kwaad om er eentje te hebben, als mensen dat nou leuk vinden..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:38
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
Roxy schreef op 05-10-2003 @ 16:34:
maar schijnbaar vinden de meeste mensen dat ook leuk.. tis inderdaad niet de bedoeling dat we 6 verschillende spelletjes topics hebben maar het kan toch niet zo veel kwaad om er eentje te hebben, als mensen dat nou leuk vinden..
Daar ben ik het mee eens, en hetzelfde geldt voor luistertopics wat mij betreft.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:44
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
soms zit er wel een goede download-tip tussen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Remqo schreef op 05-10-2003 @ 16:44:
soms zit er wel een goede download-tip tussen
Precies.
Luistertopics for president.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 09:42
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 05-10-2003 @ 15:47:
Ze reageren om posts te krijgen... Het is gewoon volstrekt zinloos, Ik geloof ook werkelijk niet dat mensen die dingen gaan doorlezen om nieuwe shit te leren kennen...
Ik heb regelmatig nieuwe dingen leren kennen door deze luistertopics en ik geef geregeld tips aan anderen. En als ik ergens niet in geinteresseerd ben is mijn totale aantal posts.

Hoera! Weer een post erbij!!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 05-10-2003 @ 15:29:
ik ben het er mee eens dat het niet heel erg nuttige posts zijn maar dan zou je het niet alleen over de luistertopic moeten hebben maar "welke merch heb je gekocht" van muziek kan dan ook wel weg, en "wat heb je aan", "wat heb je als laatst gekocht" van lifestyle, en volgens mij zijn er op de kantine al helemaal veel van dat soort topics. Het is allemaal niet zo nuttig.
idd, zelfs op sport is er zo'n topic
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 15:18
Verwijderd
Vaak wordt er geslowchat etc. in luistertopics, op deze manier worden belangrijke topics niet zo vervuild denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 15:52
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Roxy schreef op 05-10-2003 @ 16:34:
maar schijnbaar vinden de meeste mensen dat ook leuk.. tis inderdaad niet de bedoeling dat we 6 verschillende spelletjes topics hebben maar het kan toch niet zo veel kwaad om er eentje te hebben, als mensen dat nou leuk vinden..
Angela, 2 dingen:

1.Als je de luistertopics houdt ga je in tegen het beleid wat als voorwaarde 'originaliteit' heeft. Leg eens uit?

2.Die spam-topics. Wat is dat voor reden 'als mensen dat nou leuk vinden?'

En als ik het leuk vind om een topic over ex-dinsdag te plaatsen, wat iedereen ook leuk vindt, moet die wel dicht.
Er zit geen lijn in, en het getuigd niet van consequent handelen.
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2003, 16:18
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 06-10-2003 @ 16:52:
Angela, 2 dingen:

1.Als je de luistertopics houdt ga je in tegen het beleid wat als voorwaarde 'originaliteit' heeft. Leg eens uit?

2.Die spam-topics. Wat is dat voor reden 'als mensen dat nou leuk vinden?'

En als ik het leuk vind om een topic over ex-dinsdag te plaatsen, wat iedereen ook leuk vindt, moet die wel dicht.
Er zit geen lijn in, en het getuigd niet van consequent handelen.
1. Het oorspronkelijke idee was natuurlijk origineel, dat het 100x herhaald word dat heeft daar niks mee te maken. Alle andere voorbeelden die ik al genoemd heb zijn hebben dat ook. Nuttigheid is natuurlijk ook een belangrijke factor om een topic open te houden, en dit heeft enige nuttige waarde..

2. Ik noem dit geen spam topics, het offtopic gelul word net als in alle andere topics licht getolereerd maar bij te veel verwijderd. Pas geleden heb ik er zelfs een gesloten omdat het alleen gechat was en niet meer de echte luistertopic functie vervulde.

Het punt is dat we voor de gezelligheid een of twee van dit soort topics hebben dus luistertopic, muziekspel topic en af en toe ook nog een fototopic, dit zijn inderdaad geen diepgaande topics maar ze hebben iets van waarde maar als het er 10 zouden zijn zou het het niveau op muziek natuurlijk gruwelijk omlaag halen en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Dus dit soort topics zijn toegestaan. met mate.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:41
Verwijderd
Even een opmerking..

Ik heb dat 'originaliteit' opgevat als dat je niet een topic moet openen wat niet teveel lijkt op een al bestaand topic...

Anders kun je meer dan de helft van bestaande topics wel dicht gaan gooien
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:35
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 05-10-2003 @ 14:52:
Kan iemand mij het nut vertellen van deze onzin?

Wat the fuck boeit het?
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 23:25
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Roxy schreef op 06-10-2003 @ 17:18:
1. Het oorspronkelijke idee was natuurlijk origineel, dat het 100x herhaald word dat heeft daar niks mee te maken. Alle andere voorbeelden die ik al genoemd heb zijn hebben dat ook. Nuttigheid is natuurlijk ook een belangrijke factor om een topic open te houden, en dit heeft enige nuttige waarde..


Het punt is dat we voor de gezelligheid een of twee van dit soort topics hebben dus luistertopic, muziekspel topic en af en toe ook nog een fototopic, dit zijn inderdaad geen diepgaande topics maar ze hebben iets van waarde maar als het er 10 zouden zijn zou het het niveau op muziek natuurlijk gruwelijk omlaag halen en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Dus dit soort topics zijn toegestaan. met mate.

1.Dat snap ik niet.
Dan is elk topic toch origineel? Als er iets opnieuw ontstaat?
Maar goed...

2.Wat is het nut van een fototopic op muziek?
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 02:16
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
tip, niet zo janken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:58
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 07-10-2003 @ 00:25:
1.Dat snap ik niet.
Dan is elk topic toch origineel? Als er iets opnieuw ontstaat?
Maar goed...

2.Wat is het nut van een fototopic op muziek?
1. Dusjcrib omschreef het zoals ik eigenlijk bedoelde maar ik kwam niet zo goed uit mn woorden dus.. het gaat er om dat je niet iets opent wat lijkt op een al bestaand topic.. of iets wat pas is geweest.. dus je maakt niet voor ieder nieuwtje over lowlands een nieuw topic maar doet dat in een algemeen lowlands topic..

2. totaal geen, mensen vinden het leuk en het bevorderd ook wel de groepsfeer enzo... maar zoals ook al gezegd zijn een paar van die topics toegestaan tegelijkertijd... zolang het er maar niet te veel te gelijk zijn... een dryathon was toch ook toegestaan een populaire forummer verkiezing toch ook?
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 12:55
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Volgens mij vallen topics als 'wat luister je nu?', 'wat is je laatste aanschaf?' etc. allemaal onder dezelfde noemer.
Dat velen er aan mee doen en (meer nog) dat een hoop mensen de topics doorspitten om op inspiratie te komen om nieuwe muziek te verwerven, is reden genoeg om het fenomeen toe te staan.

Tegelijkertijd wekken de topics ook ergernis op. Er is geen discussie what-so-ever, de topics zijn dus erg droog en nemen op een druk forum als Muziek meerdere zwaar bevochte plekken op de voorpagina in.

Misschien een idee om van al die onderwerpen 1 te maken en te allen tijde te voorkomen dat het er meer worden? Zo houd je iedereen tevreden.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2003, 13:11
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Simon schreef op 07-10-2003 @ 13:55:
Volgens mij vallen topics als 'wat luister je nu?', 'wat is je laatste aanschaf?' etc. allemaal onder dezelfde noemer.
Dat velen er aan mee doen en (meer nog) dat een hoop mensen de topics doorspitten om op inspiratie te komen om nieuwe muziek te verwerven, is reden genoeg om het fenomeen toe te staan.

Tegelijkertijd wekken de topics ook ergernis op. Er is geen discussie what-so-ever, de topics zijn dus erg droog en nemen op een druk forum als Muziek meerdere zwaar bevochte plekken op de voorpagina in.

Misschien een idee om van al die onderwerpen 1 te maken en te allen tijde te voorkomen dat het er meer worden? Zo houd je iedereen tevreden.

Lijkt me een goed plan!
Goed onderbouwd trouwens.
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:57
Verwijderd
Zit
Niet
Te
Zeiken
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 16:29
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Simon schreef op 07-10-2003 @ 13:55:
Tegelijkertijd wekken de topics ook ergernis op. Er is geen discussie what-so-ever, de topics zijn dus erg droog en nemen op een druk forum als Muziek meerdere zwaar bevochte plekken op de voorpagina in.

Misschien een idee om van al die onderwerpen 1 te maken en te allen tijde te voorkomen dat het er meer worden? Zo houd je iedereen tevreden.
Precies ze zijn erg droog en niet echt spectaculair, persoonlijk zie ik wel iets in een algemeen Tip een ander topic maar we zijn nog in overleg.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:16
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
De eerste Tip Topic is zojuist geopend
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=628905
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 23:41
Verwijderd
Ik ben het er totaal niet mee eens maar goed doei
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 09:42
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-10-2003 @ 00:41:
Ik ben het er totaal niet mee eens maar goed doei
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 09:43
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Inderdaad, ik vind het ook een kutidee. Wat zal het rotten, een topicje meer of minder? Je hoeft er niet op te klikken hoor
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 09:45
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik ben het er wel mee eens. Binnenkort gaat er nog veel meer veranderen als ik moet geloven wat er op admin gepost wordt....
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 09:46
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 14-10-2003 @ 10:43:
Inderdaad, ik vind het ook een kutidee. Wat zal het rotten, een topicje meer of minder? Je hoeft er niet op te klikken hoor
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 10:39
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 14-10-2003 @ 00:41:
Ik ben het er totaal niet mee eens maar goed doei
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 11:59
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Leg dan uit welke voordelen je hebt met een luistertopic wat je hier niet mee hebt? Als een luistertopic een gigantische meerwaarde heeft dan mag ie er natuuurlijk zijn, maar wij zien niet zo goed in wat die meerwaarde dan is..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2003, 12:02
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Roxy schreef op 14-10-2003 @ 12:59:
Leg dan uit welke voordelen je hebt met een luistertopic wat je hier niet mee hebt? Als een luistertopic een gigantische meerwaarde heeft dan mag ie er natuuurlijk zijn, maar wij zien niet zo goed in wat die meerwaarde dan is..
Dat had je misschien in het allerbegin al moeten zeggen toen het eerste luistertopic werd gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 12:11
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 14-10-2003 @ 13:02:
Dat had je misschien in het allerbegin al moeten zeggen toen het eerste luistertopic werd gemaakt.
misschien maar dat was in de oertijd en waren wij alle 4 nog geen fb.. alleen omdat iets er al lang is betekent dat toch niet dat het goed is?
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 14:42
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
moet je natuurlijk wel consequent zijn en alle topics waarin een band getipt word een slotje geven, want dat hoort in t tiptopic

überkansloos
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:33
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Escapism schreef op 14-10-2003 @ 15:42:
moet je natuurlijk wel consequent zijn en alle topics waarin een band getipt word een slotje geven, want dat hoort in t tiptopic

überkansloos
Je vat het compleet verkeerd op. Wij (alle mensen die op admin komen) willen een hoop nutteloze topics weg hebben. Je gaat niet menen dat je die topics altijd door hebt gelezen, of wel?
En de luistertopics, enz gaan naar 1 groot topic. Misschien is de titel daarvan wel fout, want ik wil nieuwe bands nog steeds in een aparte topic aankondigen, maar geef eens een betere naam.

Snap je het nu een beetje?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:46
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 14-10-2003 @ 16:33:
Misschien is de titel daarvan wel fout, want ik wil nieuwe bands nog steeds in een aparte topic aankondigen
Dus als ik een topic wil openen over een "oude" band of artiest moet dat perse in het "tiptopic"?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:55
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
NERD schreef op 14-10-2003 @ 16:46:
Dus als ik een topic wil openen over een "oude" band of artiest moet dat perse in het "tiptopic"?
je snapt hopelijk wel wat ik bedoel? Oude bands ook dus.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Op Muziek kwam ik sowieso al nauwelijks, maar nu al helemaal niet meer.

Wat blijft er nog over als alle topics over artiesten/bands gesloten worden, en de luistertopics ook nog verdwijnen?

Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:06
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
topics over oude/nieuwe bands moeten natuurlijk niet in het tip-topic. het is gewoon de bedoeling dat er minder topics als 'wat is je nieuwste cd' en 'wat heb je als laatst gedownload' komen. dat soort dingen kunnen van nu af aan dus in het tip-topic.

is al eens eerder uitgelegd geloof ik maar goed.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:24
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 14-10-2003 @ 17:06:
topics over oude/nieuwe bands moeten natuurlijk niet in het tip-topic. het is gewoon de bedoeling dat er minder topics als 'wat is je nieuwste cd' en 'wat heb je als laatst gedownload' komen. dat soort dingen kunnen van nu af aan dus in het tip-topic.

is al eens eerder uitgelegd geloof ik maar goed.
En jnieuwelaar zegt net van wel...

Misschien moeten jullie onderling eens bespreken wat het beleid eigenlijk is?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:27
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-10-2003 @ 17:24:
En jnieuwelaar zegt net van wel...

Misschien moeten jullie onderling eens bespreken wat het beleid eigenlijk is?
dat zegt jnieuwelaar niet, wel goed lezen..

Je mag nog nieuwe of oude bands in aparte topics openen en misschien gaan we de titel van het tip topic enigzins aanpassen, sugestie iemand? nu is het meer bedoelt voor als je geen uitgebreide topic wilt maken maar meer van goh dit vind ik leuk en daarom wilt melden.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 17:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-10-2003 @ 17:24:
En jnieuwelaar zegt net van wel...

Misschien moeten jullie onderling eens bespreken wat het beleid eigenlijk is?
ooit gehoord van sarcasme?

Dan nu wel.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 17:45
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
de "ik-wil-mijn-mening-kwijt-over-dit-nummer" topic?

En de regels in de eerste post?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:15
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Roxy schreef op 14-10-2003 @ 13:11:
misschien maar dat was in de oertijd en waren wij alle 4 nog geen fb.. alleen omdat iets er al lang is betekent dat toch niet dat het goed is?

Nou dat lijkt me sterk.


Als iets niet goed is hoort er meteen aan gewerkt te worden.

hoeveel luistertopics zijn er al geweest? Misschien wel rond de 50.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:40
Verwijderd
wat was nou concreet het probleem met een luistertopic dan? dat het zichzelf constant herhaalde? heb je ooit een forum zonder luistertopic gezien?
een beetje muziekforum kan toch niet zonder een luistertopic, hoe zinloos ook.
er is vraag naar.

anyway wat ik eigenlijk wou posten:

gaan jullie nou ook al die andere waardeloze topics zoals:

- Wat hebben jullie vanavond als avondeten gegeten?

- Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 12

- Het Grote Steekwoorden Topic # 8 NARF

- Verkloot mijn quote

- Zeg .... over de forummer boven je

- Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan?

- Waar ga jij vanavond naartoe ?

etcetera...

dan ook verbieden?

mijn punt: bijna elk subforum heeft wel zo z'n eigen terugkomende topic dat in de meeste gevallen niet echt nuttig is. op het muziekforum was zo'n topic juist WEL nuttig. redenen zijn hierboven al ruimschoots aangegeven en ik vind de tegenargumenten er niet tegen opwegen.

doe gewoon niet zo stom en laat die luistertopics weer toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.