Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2012, 17:27
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Vertel hier iets over je favo film allertijden, vertel ook meteen waar die overgaat en of je hem aanraad en welke genre het is etc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2012, 17:28
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Mijn favo film is Takers, het is een film die gaat over een groep mannen die banken overvallen, heeft iets weg van Ocean's Eleven. Het is Actie en Spanning. Ik raad hem absoluut aan (:
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 18:01
Verwijderd
Takers is een verschrikkelijke afgezaagd klotefilm. Echter is dat goed nieuws want dat betekent dat je nog niet je film-verlichting hebt gehad, en dat is altijd een gedenkwaardig moment. Met een beetje geluk krijg je nog een hoop nieuwe films te zien in de nabije toekomst en dan denk je waarschijnlijk met weemoed terug aan die takers

Ik heb geen favoriete film, trouwens, en dit topic is al te vaak voorbij gekomen.

Laatst gewijzigd op 16-01-2012 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 18:47
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Takers is een verschrikkelijke afgezaagd klotefilm. Echter is dat goed nieuws want dat betekent dat je nog niet je film-verlichting hebt gehad, en dat is altijd een gedenkwaardig moment. Met een beetje geluk krijg je nog een hoop nieuwe films te zien in de nabije toekomst en dan denk je waarschijnlijk met weemoed terug aan die takers

Ik heb geen favoriete film, trouwens, en dit topic is al te vaak voorbij gekomen.
hahah geloof me ik heb al heel veel films gezien, maar ff back to topic, ik bedoel dus met het onderwerp bank overvallen etc vind ik hem goed (:

Met zombies bijv vind ik 28 Days Later heel goed en dat 2de deel: 28 Weeks Later
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 18:53
Verwijderd
Als je van bank-overval-films houdt kan ik je dog day afternoon (met een jonge Al Pacino!) aanraden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 19:05
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
De trailer ziet er erg goed uit, maar aan de andere kant is dit ook wel beetje een oude film. Maar aangezien ik toch van ong dat soort films houd ga ik deze ook eens bekijken (:
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 19:12
Verwijderd
Doen . Je zal zien dat het misschien een oude film is, maar duizentmiljoenontelbaar beter in elkaar zit dan takers (of die andere bankroofdingest met clooney)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 17:52
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Doen . Je zal zien dat het misschien een oude film is, maar duizentmiljoenontelbaar beter in elkaar zit dan takers (of die andere bankroofdingest met clooney)
Ik ben benieuwd (: Waarschijnlijk ga ik hem het aankomende weekend bekijken
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 19:29
Verwijderd
Tof! Laat weten hoe je hem vond.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote film topic?!
Verwijderd
10 06-10-2009 17:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het grote boerka-topic
Love & Peace
500 22-12-2006 21:26
Films, TV & Radio het grote DVD/VIDEO verhuur topic
Buzzzfuzzz.vs
3 18-11-2003 11:33
Beleidszaken Merkwaardig - luistertopics
86dagreed
74 20-10-2003 17:40
Games Het grote "Bloodrayne" Topic
Phreak
34 15-02-2003 09:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.