Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2012, 19:21
Verwijderd
Op dit moment beginnende! Wie kijkt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2012, 19:22
Verwijderd
Ik kijk TUDB, dus hoop dit online te kunnen volgen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 11:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb het gezien en ergerde me nu al aan een aantal kandidaten, zoals die twee danseressen en die blonde dochter die zich steeds zo belachelijk aanstelt. Oja en aan die Björk met haar constante Hansie/Hansiepansie en vervelende stemmetje. Ik blijf het vast wel kijken though
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 14:59
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik heb het gezien en ergerde me nu al aan (bla bla ergernissen) Ik blijf het vast wel kijken though
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 14:20
Verwijderd
Waar sloeg die zwarte envelop op? Soort van spanningselement, terwijl vooraf en niet-willekeurig al bepaald is wat erin zit? Daarnaast is het volstrekt voorspelbaar en logisch dat de inhoud ervan groen is, anders bestond die hele envelop niet. Toegevoegde waarde van 0,0.

Quinten heeft een irritante domme kop/houding.

Helena's naam wordt irritant uitgesproken.

Verder wel een prima aflevering.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Oja en aan die Björk met haar constante Hansie/Hansiepansie
Ohja, dat ook. Beetje respectloos ook om hem zo te noemen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 10:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je ziet bij haar echt al wat voor vreselijk wijf zij gaat zijn als ze een jaar of 40/50 is.
En die stem, man!
Maar ik vind het ook wel vermakelijk

Die twee zussen die steeds winnen vind ik wel leuk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 21:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het echt belachelijk dat de tv-makers kiezen of er een rode of groene kaart in de envelop zit. Dat is toch niet spannend? Het zou veel leuker zijn als ze een envelop moesten kiezen en er 50-50 kans was. Met dus ook het risico dat er 4 afleveringen achter elkaar iemand uitvliegt, of juist 4x niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 22:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik snap ook niet helemaal waarom de winnaars van de keer daarvoor de zwarte envelop mogen/moeten meenemen. Ze hebben toch geen invloed op wat erin zit oid?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 09:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik kijk het ook. Maar ik vind het zó suf, met die envelop. Ik bekijk het hele programma sowieso anders nu ik laatst zo'n boek gelezen heb, 'Niet te filmen', dat over dit soort programma's gaat, hoe dat gescript wordt en zo, maar die envelop vind ik echt volslagen zinloos. En ik heb eigenlijk nog steeds geen favoriete kandidaten, ik vond die broers wel leuk, maar ja, die waren natuurlijk te saai dus die zijn er nu als eerste uit. Die twee Groningse zussen vind ik op zich ook wel leuk, dus ik hoop niet dat zij er nu ook meteen uit gaan. Die dochter en die Robin vind ik echt te veel schelden, zeker die dochter, dat die moeder dat pikt hoe zij tegen haar praat
Maar goed, verder vind ik het toch wel weer leuk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.