Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2012, 16:41
TrolCat
TrolCat is offline
Beste mensen,

Ik heb sinds kort vakantie en ben de twilight serie gaan kijken. Ik heb de eerste 2 delen gratis op internet gezien met ondertiteling. Ik kan films zonder ondertiteling in het Engels best kijken en probeerde dat bij Twilight eclipse ook, maar het lukte niet. Ik kan nergens vinden waar ik de twilight eclipse met ondertiteling kan kijken. Toch ben ik heel erg geintresseerd in de twilight serie en zou dan ook graag het derde deel ook zien. Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

TrolCat
Advertentie
Oud 23-06-2012, 18:26
Verwijderd
Dvd kopeh.
Oud 23-06-2012, 18:35
TrolCat
TrolCat is offline
Citaat:
Dvd kopeh.
Ja, maar eigenlijk mag ik de film niet van mijn moeder zien. Anders had ik het wel gedaan. Ze is niet zo voor dat tovenarij enz.
Oud 23-06-2012, 18:42
Verwijderd
Twilight is geen tovenarij.

En trouwens, wat maakt het jouw moeder uit wat voor films jij kijkt of koopt? Als je ze niet koopt, dan kijk je ze wel via internet of bij een vriend(in). Zij kan jou echt niet tegenhouden en het is jouw geld, niet die van haar.
Oud 23-06-2012, 18:55
TrolCat
TrolCat is offline
Citaat:
Twilight is geen tovenarij.

En trouwens, wat maakt het jouw moeder uit wat voor films jij kijkt of koopt? Als je ze niet koopt, dan kijk je ze wel via internet of bij een vriend(in). Zij kan jou echt niet tegenhouden en het is jouw geld, niet die van haar.
Het is idd geen tovenarij maar mijn moeder vind het niet goed. En ik wil ze dus heel graag op internet zien, maar ja ik weet dus niet waar. Maar ze kan mij dus wel tegenhouden. Hellaas.
Oud 23-06-2012, 22:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Sorry, maar dit mag helaas niet. Dus wat Reverend zegt
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.