Oud 13-09-2010, 20:38
Verwijderd
Trouwens, een screening van The Room zou ik wel eens mee willen maken, tis net The Night Of Terror





Advertentie
Oud 13-09-2010, 22:18
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Naked Gun

Alleen al om Leslie Nielsen een 10


10/10
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 14-09-2010, 13:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Once (2006)

Geweldige film waarbij woorden tekort schieten om het goed te beschrijven. Het verhaal is ontzettend simpel, maar waar de film om draait is muziek. Zelf geschreven, gezongen en gespeeld door de beide hoofdrolspelers. Zelden een mooier nummer gehoord dan Fally Slowly, waar terecht een Oscar voor is gewonnen.
En dan is er nog de magie tussen Glen Hansard en Marketa Irglová die adembenemend is. Met stip één van de mooiste, gevoeligste films die ik ooit gezien heb!

9,5/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-09-2010, 20:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Trouwens, een screening van The Room zou ik wel eens mee willen maken, tis net The Night Of Terror

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]
Ja, en Tommy Wiseau zelf is er ook vaak bij aanwezig.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-09-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
The Expendables - 5/10

Ik had er meer van verwacht, eerlijk gezegd. Zeker nadat hij met de laatste Rambo-film het goede voorbeeld wist te geven, is al dat lelijke CG-bloed een behoorlijke stap terug. Schaamte op jou, Sylvester!

Daarnaast is de wisselwerking tussen al die iconische actiehelden weliswaar leuk, maar ook nogal oppervlakkig. Had meer ingezeten. Volgende keer dus graag een uitgebreider verhaal met iets meer profiel, zodat de acteurs ook wat meer ruimte krijgen om hun plekje in te nemen.

(Oh en neem een fatsoenlijke editor in dienst, plz)
True, maar ik vond hem erg vermakelijk.

Spoiler
Oud 18-09-2010, 11:31
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Once (2006)

Geweldige film waarbij woorden tekort schieten om het goed te beschrijven. Het verhaal is ontzettend simpel, maar waar de film om draait is muziek. Zelf geschreven, gezongen en gespeeld door de beide hoofdrolspelers. Zelden een mooier nummer gehoord dan Fally Slowly, waar terecht een Oscar voor is gewonnen.
En dan is er nog de magie tussen Glen Hansard en Marketa Irglová die adembenemend is. Met stip één van de mooiste, gevoeligste films die ik ooit gezien heb!

9,5/10
Ik heb hem net gekeken naar aanleiding van jouw review. Helemaal mee eens! Echt prachtig.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Oud 18-09-2010, 21:26
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
The Ghost Writer

Hele leuke film en mooi uitgevoerd.

8/10
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 18-09-2010, 21:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hot Tub Time Machine (2010)

Prima film voor een gare zaterdagavond

7,2/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-09-2010, 22:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Letters to Juliet Ach, het genre kennen we allemaal wel. Dit was tenminste nog in Italië (Verona, Sienna ). En ik waardeerde Vanessa Redgrave. 7/10

Nine Ik ben er nog niet helemaal over uit. Vond het verhaal over het algemeen wel interessant, maar sommige rollen erg middelmatig (Kate Hudson ). Daniel Day-Lewis was wel vrij briljant. Overigens ben ik geen fan van het Engels-met-accent dat zo ongeveer standaard wordt gesproken in in Europa spelende Amerikaanse films. 7,5/10

Where the Wild Things Are Viel me alleszins mee na veel negatieve reacties hier te hebben gelezen, maar ken het prentenboek dan ook helemaal niet. Vond Max prima (/irritant, maar wel overtuigend). Kon rouwens toch niet aan het idee ontsnappen dat de monsters gewoon mensen in pakken waren, ondanks de goede mimiek. 7,5/10
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-09-2010, 01:51
Verwijderd
Wall Street

Huhu, gisteravond gekeken en deze avond toevallig op tv

Wel een grappig filmpje. Leuk om Charlie en Martin Sheen samen in een film te zien. Veel beursjargon maar het is goed te volgen, alhoewel best voorspelbaar. Goeie cast, prima geacteerd.

7/10
Oud 19-09-2010, 10:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nine Ik ben er nog niet helemaal over uit. Vond het verhaal over het algemeen wel interessant
Dan moet je het origineel kijken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-09-2010, 11:28
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Just my luck

Was op televisie, dus maar gekeken. Ik kan sowieso wel genieten van dit genre. Ja, leuk

Get over it

Deze kwam na 'just my luck', dus heb er meteen maar een avondje vrouwen-films van gemaakt. Maar ik zie Kirsten Dunst toch liever in wat betere rollen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 19-09-2010, 12:22
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Beyond a Reasonable Doubt

Erg leuke film. Ik wilde de hele tijd weten hoe het zou aflopen en het was best spannend.
Als je oplette kon je wel verwachten wat er aan het eind zou komen maar voor mij kwam het wel onverwachts.

7.5/10
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 19-09-2010, 18:38
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Happiness - 10/10

Nog steeds een geniale film, perfect geschikt voor als je weer eens in een misantropische pokkebui bent, lol.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 19-09-2010, 22:28
Verwijderd
Mr. Nobody

Wel mooi geschoten maar een beetje een rommeltje van pseudo-intelligente 'elke keuze in je leven bepaalt je levensloop'-gemijmer.
Geen slechte film, maar de film probeert wel heel veel hooi op zijn vork te nemen waardoor er een wirwar van plotlijnen en gewissel ontstaat.

7/10
Oud 23-09-2010, 16:12
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
I am Legend.

Geweldige film! Echt prachtig, erg meeslepend en super geacteerd!
Spoiler


9/10
__________________
Je bent zelf een signature.

Laatst gewijzigd op 23-09-2010 om 20:21.
Oud 23-09-2010, 17:34
Verwijderd
Dat kun je nu nog steeds lezen hoor.
Wel 's van de spoilertag gehoord?
Oud 23-09-2010, 20:02
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Dat kun je nu nog steeds lezen hoor.
Wel 's van de spoilertag gehoord?
Dat weet ik toch. Niet meteen zo vijandig. Uiteraard ken ik de spoilertag, maar waarom zou ik die in dit geval moeten gebruiken?
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 23-09-2010, 20:15
Verwijderd
Omdat ik het idee heb dat je aan het spoileren bent
Oud 23-09-2010, 20:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dat weet ik toch. Niet meteen zo vijandig. Uiteraard ken ik de spoilertag, maar waarom zou ik die in dit geval moeten gebruiken?
Als je iets belangrijks verklapt van een film dan moet het in een spoilertag, omdat het anders voor anderen niet meer leuk is om de film nog te gaan kijken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-09-2010, 20:56
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Als je iets belangrijks verklapt van een film dan moet het in een spoilertag, omdat het anders voor anderen niet meer leuk is om de film nog te gaan kijken.
Oke, sorry.
Ik begrijp het.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 23-09-2010, 21:41
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Dinner for Schmuks

Ik wist dat deze film niet veel voor zou stellen, en nog werd ik erg teleurgesteld. Steve Carell was geen geloofwaardige idioot, hij was vooral irritant. Paul Rudd had ik al een slecht gevoel over na het slaapverwekkende I Love You, Man, en wederom was hij een vlak en karakterloos hoofdpersoon. De opbouw was er niet, en toen het ergens heen leek te gaan, ging het toch erg lang nog steeds nergens heen.
Maargoed als je de vierde Indiana jones een goede film vond, of kan lachen om films als epic movie, dan vind je hem wel grappig denk ik.

3/10
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Oud 24-09-2010, 12:08
Verwijderd
Operation Endgame

Heerlijk flauwe onzin 7/10
Oud 24-09-2010, 16:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
I love you, man & Run fatboy run

Leuke film voor een zieke vrijdag middag .
__________________
I love mittens made out of kittens

Laatst gewijzigd op 24-09-2010 om 18:42.
Oud 24-09-2010, 18:30
Verwijderd
Once Upon A Time in America

Herkijk. En ja, geen slechte film, maar hier en daar wel cheesy of domweg slechte scènes. Dat wordt wel weer goed gemaakt door de geweldige cast, de prachtige New Yorkse 1910 decors en muziek.

7,5/10
Oud 24-09-2010, 19:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
The Boondock Saints
De scènes met Willem Dafoe zijn goed, de rest niet. Erg wannabe Tarantino en Scorcese, veel irritante muziek, cheesy bad guys, slecht acteerwerk, stilistisch bizarre keuzes (wat was al die bullshit bij de slager?) en de gimmick van eerst de aftermath en dan het gevecht laten zien gaat op den duur op de zenuwen werken. Mja. Een zes.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-09-2010, 22:14
Verwijderd
Adem.

Goeie film. Paar voorspelbare dingen, maar dat stoort niet. En het einde was precies goed, ik dacht: nu moeten ze stoppen en idd.
Oud 25-09-2010, 09:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hang 'em High (1968)

Clint
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-09-2010, 20:34
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
I Love You, Man

Leuke film, moest regelmatig hardop lachen.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 25-09-2010, 21:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Loverboy (2003)

Omdat ik er toevallig langzapte en er bleef hangen. Natuurlijk een moeilijk onderwerp en toentertijd veel besproken, maar niet heel erg boeiend geacteerd ondanks een duidelijke moraal die aan de film kleeft

6/10
4,5/10 leek me na een nachtje slapen toch beter
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 26-09-2010 om 12:05.
Oud 25-09-2010, 21:36
Verwijderd
Een 6? Dat zijn echt 7 punten te veel!
Oud 26-09-2010, 11:56
Verwijderd
Ik geef hem een 2/10
Oud 26-09-2010, 16:21
Verwijderd
Machette

10/10

Wat heerlijk geniaal <3
Oud 26-09-2010, 21:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Our Hospitality
Nadat mijn boek over films voor m'n studie er 4 flinke pagina's over vertelde moest ik hem eigenlijk wel zien. Ik ben echt een groentje met zwart-wit films, laat staan stomme films, maar ik vond deze echt heel erg leuk. Ik moest heel hard lachen en moet ik om sommige mensen nu nog als ik er aan denk. Godver, dat vechtende stelletje. Blij dat ik deze film gewoon op youtube kon vinden.
9/10
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 26-09-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
... kunnen jullie ff lid worden dat helpt mij en jullie dus jah win win he je krijgt namelijk 1,50 euro bij aan melding en ik ook en bij elke aanmelding die je regelt krijg je elk 1,50,alvast bedankt
reflink ban!

Laatst gewijzigd op 27-09-2010 om 14:07.
Oud 27-09-2010, 09:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Our Hospitality
Nadat mijn boek over films voor m'n studie er 4 flinke pagina's over vertelde moest ik hem eigenlijk wel zien. Ik ben echt een groentje met zwart-wit films, laat staan stomme films, maar ik vond deze echt heel erg leuk. Ik moest heel hard lachen en moet ik om sommige mensen nu nog als ik er aan denk. Godver, dat vechtende stelletje. Blij dat ik deze film gewoon op youtube kon vinden.
9/10
Die heb ik in de bioscoop gezien met live begeleiding.

Maar inderdaad een van de leukste en minst gedateerde stomme films.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-09-2010, 21:44
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
La Horde - 6/10

Alleraardigst zombiefilmpje met opvallend veel en tamelijke extreme gore. Lekker onderhoudend allemaal.

De acteurs zijn echter matig en veel nieuwe dingen heb ik niet gezien. Ook hadden ze van mij wel een wat betere soundtrack bij elkaar mogen schrapen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 28-09-2010, 04:20
Verwijderd
Citaat:
Our Hospitality
Nadat mijn boek over films voor m'n studie er 4 flinke pagina's over vertelde moest ik hem eigenlijk wel zien. Ik ben echt een groentje met zwart-wit films, laat staan stomme films, maar ik vond deze echt heel erg leuk. Ik moest heel hard lachen en moet ik om sommige mensen nu nog als ik er aan denk. Godver, dat vechtende stelletje. Blij dat ik deze film gewoon op youtube kon vinden.
9/10
Buster Keaton is geniaal idd
Oud 28-09-2010, 18:37
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Goodfellas
Hij bestaat al weer 20 jaar maar dit blijft een van de beste totaalpakketen van regie/muziek/acteerwerk.
Onvervalste klasse.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 29-09-2010, 21:32
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
The room

Maar even gekeken en OMG! You're tearing me apart Lisa!
Now, how's your sexlife? ;d;d;D
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 30-09-2010, 23:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Heh, ik heb wel iets ontketend hier op 't forum.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-10-2010, 13:01
Rationeel
Rationeel is offline
Wall Straat 2 - 7.5/10


ik vind hem beter dan deel 1. het verhaal is niet heel verrassend, maar het heeft me geboeid van begin tot eind. goed acteerwerk, zelfs van shia, die ik, op de eerste paar minuten na, geheel geloofwaardig vind. heerlijke soundtrack ook.

maar
Spoiler
Oud 01-10-2010, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Heh, ik heb wel iets ontketend hier op 't forum.
Hehe, ik las zonet een review op imdb van een insider.

OK, that may be a stretch, but I have inside knowledge into the facts. You see, I was fortunate enough to have worked on the film. As I read the reviews here, especially the last one, which I am sure was written by our amazing Director/Actor/Producer/Writer, I felt I had to respond. Having the dubious honor of saying I worked on this film, has also brought with it the responsibility of telling the truth about what happened on set. Apparently Tommy had a lot of money sitting around and decided he needed to make a film. Not being able to decide what to shoot, film or video, we shot both. Side by side. Both cameras on the same head, being operated by one camera operator. We shot almost the whole thing in the parking lot and back storage shed (read- sound stage) of a camera rental house in Hollywood. I got the call to work on the show after they had already tried to start with another crew that ended up all being dismissed. I believe that we ended up being crew 2 of 4. The show never had much organization to it from the start. We were told it would be a 3 week shoot. At the end of 3 weeks we were exactly 1/2 way done. Crew calls were usually 8 a.m. tommy would show up around 10:30 or 11. Because he would take the HD video camera home with him every night, we had no choice but to wait for him. Since we were only in one room or outside the door in the parking lot, we did not have anything to do but sit around and wait every day. When Tommy arrived we would have to see if he was in actor mode or director mode. If he was in actor mode, you were not allowed to talk to him so he could "stay in character." Since he was in almost every scene, he was always in his "actor" mode. This also meant that he could not direct. Noting the huge delays every day and the fact that we were never seeming to get anything done, our wonderful script supervisor stepped up and became the director...at least he tried. One day he had to go off and do another show and asked if anyone else wanted to step up and direct and keep some script notes. When nobody volunteered, I stepped up. I loved it. It was my directorial genius that had tommy bump into Lisa as they were taking the bad guy off the roof! I will also take credit for the now famous line "You are tearing me apart, Lisa!" In the first 10 takes, tommy kept saying "You are TAKING me apart!" As the crew tried to keep it together, I felt I should right the situation and corrected the line. The crew was also instrumental in keeping the chicken line in. "CHEEEEEPPPPPPP, CHEEP, CHEEP, CHEEP, CHEEP!" We begged our scripty/director to keep him doing it take after take. Though the crew ultimately followed the original DP out the door and quit, we are all proud to have taken part in the making of this film. Amongst the film crew realms, we are minor celebrities. "Dude, you worked on that thing?" is a phrase that is often heard when The Room is mentioned.

I have the pleasure of driving through Hollywood every day and still seei ng the billboard for the film up and Tommy glaring at me as if to say, "I telled you I could make movie." For those looking for a photo op, it's on Highland, a few blocks south of Sunset. I know that tommy took out an ad in the trade papers asking "For Your Consideration", I only wished that I could see him on stage accepting an Academy Award. It would be well earned. Rumor has it that he has a vampire film in the works... let's hope so... I only hope I get the opportunity to work on it. I can only hope that The Room becomes a cult classic with midnight showings. I'll put my tux on and bring a football. Perhaps I'll stand up for a Q&A afterward and tell the stories I have so fondly tried to burn from my memory. My other dream is for the DVD. There are 100's of hours of behind the scenes footage out there. The camera for the behind the scenes material was always recording. ALWAYS! It will be awesome to see what took place on our set. I hope he puts it out there. I know I would buy several copies for all my friends and family.
Oud 01-10-2010, 14:38
Verwijderd
Tirza

Spoiler
Oud 02-10-2010, 13:42
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
The Prestige

Echt een prachtige film. Deze is echt aan te raden. De twist aan het einde was eigenlijk het enige kleine minpuntje. Ook zitten er veel stille hints in de film waarvan je aan het eind denkt: "oh, dat was daarvoor". Echt heel mooi gedaan.
Je moet wel opletten anders ben je de draad ook zo weer kwijt maar als je goed oplet is het zeker de moeite waard.

9,5/10
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 02-10-2010, 23:19
Verwijderd
Vox Populi
Was op tv en ik bleef hangen. Vond het een verrassend leuke film. Tom Jansen vind ik goed, ook hier, en verder was er ook genoeg tenenkrommend acteerwerk, maar ik vond het geheel wel aardig.
Oud 02-10-2010, 23:44
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Harold & Kumar Go To White Castle
Harold & Kumar Escape From Guantanamo Bay


Briljant! Ontzettend melig .
__________________
En dat meen ik!
Oud 03-10-2010, 11:12
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
The Final Cut - 5/10

Matige thriller met een slap geconstrueerd scenario vol plotgaten en ongeloofwaardigheden. Toch is het ergens wel een leuk idee voor een film.

Spawn 3: Ultimate Battle - 7/10

Beter dan die knullige tv-serie. Lekker duister en bloederig. En ook met van die overdreven zware mannenstemmen
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 04-10-2010, 11:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Gran Torino

Film was anders dan ik had verwacht (had ook de achterkant niet gelezen) maar laat wel weer zien dan Clint Eastwood best kan regiseren + acteren. Jammer dat de gekozen jongere acteurs op sommige momenten wel erg slecht waren.
Geen meesterwerk maar wel leuk.

7,5/10


Rambo IV

Hard, grof, veel actie, verder niet veel speciaals. Maar die verwachtingen heb je ook bij zo'n film

7/10
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 06-10-2010, 18:42
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Heh, ik heb wel iets ontketend hier op 't forum.
Inderdaad Dus na alle lovende reviews MOEST ik hem wel downl... eh kijken.

The Room

Ik heb echt ZO hard gelachen. Echt, de ene legendarische scene na de ander. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n talentloos persoon als Tommy Wiseau gezien. Ik denk niet dat het mogelijk is een leukere slechte film dan deze te maken. Waar die 6 miljoen productiekosten heen zijn gegaan?... Ik kan niet eens bedenken waar je een honderdste daarvan aan zou spenderen in het maken van deze film.
Eén stuk waar ik helemaal dubbel om lag was de eindscene
Spoiler



Ik denk dat ik The room nog vaak zal zien. Lijkt me ook zeker lachen met vrienden. En daarom:
Het The Room drankspel!

Drink als iemand zegt: 'Dont worry about it'
Drink als iemand zegt: 'Oh hi/hey'
Drink als iemand zegt: 'I dont wanna talk about it'
Drink als iemand aangeeft dat Mark Johnny's beste vriend is
Drink als iemand zegt dat Lisa er mooi uitziet

En echte killers:
Drink als Johnny lacht zonder reden
Drink zolang er een overzichtsshot van San Fransisco is

The Room behoeft geen cijfer. Er is geen cijfer boven of onder nul die het recht doet.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.