Oud 04-03-2012, 15:37
Verwijderd
Ik zag toevallig dat vanavond seizoen 2 van TUDB begint. Ze hebben dit seizoen voor andere choreografen gekozen volgens mij.

Nog meer mensen die gaan kijken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2012, 16:58
Verwijderd
Oh, fuckadorie, dat wist ik niet. TUDB is wel echt leuker dan SYTYCD vind ik. Al vond ik de liveshows wel behoorlijk vervelend, met Lieke van Lexmond. Maar ik ben waarschijnlijk niet thuis vanavond.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 20:37
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik erger me nu al verschrikkelijk aan die Vincent, wat een naar persoon.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 12:13
Verwijderd
Ik ben het uiteraard volgende.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Ik erger me nu al verschrikkelijk aan die Vincent, wat een naar persoon.
Ik vind hem een stuk beter te hebben dan Shaker. Wat een mongool was dat zeg. Verder zijn eigenlijk alle choreografen een beetje vreemd en/of vervelend. Michel en Thom vind ik dan nog het leukst.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 12:23
Verwijderd
Shaker ja, verschrikkelijk. Het enige vervelende aan Vincent vond ik zn gehuil.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 18:42
Verwijderd
Ik heb er altijd zo'n hekel aan, als dansers bijzonder worden gevonden doordat ze iets heftigs meegemaakt hebben. Dat boeit toch niks!? Het gaat om het dansen, dan zou zo'n voorinfo niet nodig moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 20:06
Verwijderd
Ik vond wat die gast deed, ook mooi, maar huilen was nogal overdreven inderdaad. Ben heel benieuwd wat ze al van hem wisten. Eens met Lieveheersbeest, in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 21:55
Verwijderd
Ik kijk niet zo heel vaak, eigenlijk nooit, naar dit soort dansprogramma's hoor. Maar wat me altijd opvalt is dat er altijd zo enorm streng, en ook wel vreemd, beoordeeld wordt. Dan heeft iemand geweldig staan dansen, en dan schort er volgens de jury vanalles aan. Nu ben ik uiteraard een leek, maar af en toe vind ik het nogal overdreven streng (en zie ik soms niet eens verschil tussen de mensen die heul goed worden bevonden, en mensen die afgewezen worden).
Hebben jullie dat ook?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 01:46
Verwijderd
Nou ja, ik vind soms wel dat de jury iets te duidelijk favorieten heeft die niets fout kunnen doen, en dat er duidelijk gestuurd wordt naar wie er volgens hen uitgestemd moeten worden. Maar dat is bij elke talentenjacht, helaas. Verder vind ik het juist goed dat er hier vrij streng wordt gejureerd, het niveau ligt dan ook relatief hoog.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 12:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind vooral Min Hee (?) ontzettend irritant. Waarom weet ik eigenlijk niet.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 12:37
Verwijderd
Ik ook. Ik vraag me echt af wat ze in haar mars heeft, want op mij komt ze nu niet bepaald snugger of integer of artistiek over.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 12:50
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik ook. Ik vraag me echt af wat ze in haar mars heeft, want op mij komt ze nu niet bepaald snugger of integer of artistiek over.
Dat is precies wat ik ook dacht. Ik ben heel benieuwd wat voor choreo's ze gaat maken. En dan ben ik vooral benieuwd hoe ze het in haar eigen stijl gaat doen. Ik zie het toch een beetje als een competitie tussen Isabelle en Min Hee dan.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Dat is precies wat ik ook dacht. Ik ben heel benieuwd wat voor choreo's ze gaat maken. En dan ben ik vooral benieuwd hoe ze het in haar eigen stijl gaat doen. Ik zie het toch een beetje als een competitie tussen Isabelle en Min Hee dan.
Ja, die ze bij voorbaat al heeft verloren
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 13:40
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ze komt op mij vooral heel onaardig en bitchy over. De wijze waarop ze dansers in haar team probeerde te krijgen stond me niet aan en het leek alsof ze het de andere choreografen totaal niet gunde als zij een goede danser kregen. Een vervelende ultra-competitieve houding. Ik heb geen inzicht in haar dans- of choreografiekwaliteiten, misschien is ze wel ontzettend goed. Ik ben benieuwd naar de uitzending van morgen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 17:24
Verwijderd
ik vind jury minder dit jaar. die Min Hee (of hoe ze heet) het ergst.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ze komt op mij vooral heel onaardig en bitchy over. De wijze waarop ze dansers in haar team probeerde te krijgen stond me niet aan en het leek alsof ze het de andere choreografen totaal niet gunde als zij een goede danser kregen. Een vervelende ultra-competitieve houding. Ik heb geen inzicht in haar dans- of choreografiekwaliteiten, misschien is ze wel ontzettend goed. Ik ben benieuwd naar de uitzending van morgen.
Ja, op mij kwam dat gebitch dus nogal over als compensatiegedrag. Van haar talent moet ze het niet hebben, dan maar lekker vals het spelletje spelen, ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 20:34
Verwijderd
Ok, Min Hee kan toch wel wat Al vond ik Michels stuk echt veruit het gaafst. Jaakko was slecht, Vincent vond ik vervelend (alleen Herrald heel erg mooi) en Thom vond ik een beetje saai.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-03-2012, 20:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaakko lijkt echt zo enorm op een volwassen versie van Kurt uit Glee, met z'n hippe outfits steeds
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 11:03
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik vind Jaakko echt heel schattig Maar zijn dans was wel het minst ja.

Ik vond het stuk van Thom heel mooi, maar ik kijk niet zo vaak dans dus ik weet niet hoe 'standaard' dit was. En Vincent vind ik nu een stuk minder vervelend dan bij de audities, er zat voor mijn idee alleen wel weinig dans in zijn dans, maar ok... Min Hee vind ik best tof; valt in het niet bij Isabelle, maar Isabelle is ook moeilijk te evenaren denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 12:20
Verwijderd
Ik vond Thoms stuk helemaal niet zo bijzonder. Eigenlijk wat Dan al zei; technisch prima, 'emotioneel' niks.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 20:26
Verwijderd
Ik vond de dans van Min Hee tof, maar ik ben altijd een sucker voor modern.
Vincent: aargh die Alana, die is zo irritant... vond haar bij SYTYCD ook al zo erg, die stem haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Herrald was wel goed.
Jaakko: inderdaad, hij is heel schattig. Dat gegiebel de hele tijd
Thom: vond ik echt tegenvallen. Er zaten een paar mooie passen in, maar als totaal vond ik het helemaal niet zo bijzonder. Het raakte me nergens.
Michel: van die meisjes die zo graag sexy willen doen vond ik eerder lachwekkend, dan sexy.

Vind het wel weer echt leuk Hoop alleen dat de liveshows dadelijk ook wat tempo houden, en niet twee uur lang gezever en vijf dansjes.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 09:24
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Blegh nu vond ik Vincent toch wel weer heel naar. Ik kan me helemaal voorstellen waarom die ene griet niet met hem overweg kon.

Van mij had team Jaakko wel mogen winnen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 11:58
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat Alana's issues met Vincent waren.
Sure, het is niet heel vriendelijk van 'm om gelijk de nieuwe te wisselen, maar ik geloof dat de anderen dat net zo goed hadden gedaan als ze de kans kregen.
__________________
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 12:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap ook het probleem met Vincent niet. En Alana is echt een vreselijk zeikwijf Vond zijn dans erg goed trouwens.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2012, 19:39
Verwijderd
Mijn theorie is dat Alana een ex van Vincent is, en dat hij haar gedumpt heeft, en zij kon het niet aan nu in zijn team te zitten terwijl hij niets van haar wilde weten Totale onzin uiteraard, maar toch
Ik vond Alana al heel erg onsympathiek in SYTYCD, en dat bewijst ze nu weer. Als je professionele danseres wil worden, dan zul je soms met mensen moeten werken die je niet leuk vindt. Jammer dan, zet je er maar overheen. Stom wijf.

Wel een hoop gedoe met blessures dit jaar, meer dan vorig jaar of niet?
Ik vond de dans van Min Hee leuk, die van Jaakko ook. Die van Vincent was heel goed. Michel was inderdaad een zooitje en bij Thom ben ik nu ook wel klaar met Raoul. Beetje jammer alleen dat ie daar nooit meer van af komt, want hij zal niet winnen door Raoul en dus kan hij niet ruilen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 16:18
Verwijderd
Potverdorie, goede choreo's deze week
Ik vind het jammer dat Jaakko altijd heel erg leuke choreografieën maakt, maar dat ie veel te snel tevreden is over de uitvoering. Het is vaak gewoon niet strak genoeg. Gil vind ik wel echt enorm gaaf.
Vincents dans was fantastisch, maar stom dat ie zelf meedeed, en ze deden niets met de auto inderdaad.
Michels choreografie vond ik erg gaaf, en voor Kalilah zou ik lesbisch worden
Min Hee's ding was gewoon weer fantastisch, zo niet mijn favoriet.
En Thoms choreografie had denk ik ook wel terecht gewonnen, mede door het werk met de auto.

Typisch wel dat het lijkt alsof de programmamakers Michel willen neerzetten als een soort tiran, terwijl ik choreografen veelal ken als veel strenger en onvoorspelbaarder dan hij. Ik vind hem nog vrij mild, zijn dansers lijken vooral nogal te zeuren. Professionele dansers en acteurs moeten gewoon kunnen omgaan met grillige regisseurs en choreografen, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 17:04
Verwijderd
Min Hee. Mijn favoriet. Ik had geen problemen met de kleine ruimte, juist niet. Thom was goed, maar minder goed dan Min Hee.

Ik was vergeten dat ik die Alana van SYTYCD kende. Daar was ze ook verschrikkelijk irritant ja.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 20:18
Verwijderd
Ik kijk miljoenenjacht. na de derde huiluitbraak op het podium heb ik weggezapt. Vervelingswaarde is hoger dan amusementswaarde.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 21:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik nam het op en kon zo alle vervelende herhalingen enzo doorspoelen. Lieke van Lexmond is vervelend. Min Hee ook. Vincent vind ik meevallen. Zijn hiphop choreo was echt goed. Verder nog wel wat leuke dingen gezien, maar ben ze nu al vergeten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 21:15
Verwijderd
Lizzy moet dood.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 21:22
Verwijderd
Ik heb alleen het eerste stuk gezien (inderdaad ook met veel vooruit spoelen), maar het tweede stuk was niet opgenomen. Toen wilde ik het op rtlgemist.nl afkijken, en toen bleek dat je daar voor moet betalen
Ik vind het dansen wel leuk, maar het gejank en gezever er omheen echt niet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 21:46
Verwijderd
Je kunt wel de fragmenten (dus zonder gezever en gezanik) wel gewoon gratis bekijken he
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 07:58
Verwijderd
Oh serieus? Dankjewel voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 20:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gatver, wat is Lieke van Lexmond toch een vervelend mens.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 16:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Terecht dat Thom direct door was, zijn beide dansen waren erg goed, vooral het balletstuk, prachtig. Als hij zo doorgaat hoop ik hem en Min-Hee in de finale te zien.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-04-2012, 20:30
Verwijderd
Ik vind het echt zoveel gezeik er omheen, pfff. Ik kijk alleen de choreo's, verder spoel ik alles door.

Wat ik ook heel stom vind, is dat ze iedere keer zeggen: 'Met een choreografie modern van Thom, is hier... team Thom!' Zeg dan gewoon: 'Met een choreografie modern is hier... team Thom.'

En die Lieke van Lexmond is ook echt vreselijk, ongelofelijk.

Toch wil ik weten wie gaat winnen en vind ik sommige choreo's echt mooi, maar anders was ik al lang afgehaakt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 20:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Helemaal mee eens. Ik neem het doorgaans expres op, zodat ik al die onzin niet hoef te zien. Doorspoelen ftw En inderdaad zijn die aankondigingen vervelend.

En Lieke van Lexmond zegt na elk optreden WAAAUUUUUUW
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 21:00
Verwijderd
Ja klopt, dat roept ze altijd... Ik vind haar echt bloedirritant. En haar outfits ook
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 13:53
xxaerxx
xxaerxx is offline
Citaat:
Ik zag toevallig dat vanavond seizoen 2 van TUDB begint. Ze hebben dit seizoen voor andere choreografen gekozen volgens mij.

Nog meer mensen die gaan kijken?

Ja zeker ben een echte dans fan ik dans de hele dag
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 12:32
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Die tweede dans van team Thom <3333 Zo terecht dat ze meteen door waren. Ik vind nu alle drie de teams wel ongeveer gelijkwaardig.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 23:27
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Die modern van Min Hee vond ik echt super, jammer dat zij is afgevallen. Ik ben voor team Thom. Denden <33333
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 19:42
Verwijderd
Wat had Lieke van Lexmond weer een gedrocht van een jurk aan.

Ik ben wel heel benieuwd wie er gaat winnen, want team Vincent en team Thom lijken me allebei wel ongeveer even goed en ik heb niet heel sterk een voorkeur voor een van de choreografen. Maar Herrold is absoluut mijn favoriete danser dus ik hoop toch een beetje dat team Vincent als winnaar uit de bus komt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2012, 07:45
Verwijderd
Ik vind het jammer dat Vincent direct door was, ik vond zijn team deze keer duidelijk minder dan de andere twee. Jammer van Min Hee, zij mocht winnen van mij. Wel heel stoer hoe ze reageerde toen ze verloor.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2012, 12:31
Verwijderd
Team Vincent is zwaar overgewaardeerd. Als het een wedstrijd is voor het beste allround dansteam, had hij er allang uit moeten liggen. Team Thom moet nu winnen, en schandalig dat Min Hee eruit ligt.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 20:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou sorry hoor, ik ben helemaal voor team Thom, maar die hiphop vond ik écht niet goed
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 20:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En dat ballet van Vincent sloeg ook nergens op. De dames waren mooi, maar Raoul deed echt helemaal niks.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 20:10
Verwijderd
Ik vond hem wel tof! Dat ballet van Vincent, dát sloeg nergens op.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 20:10
Verwijderd
Ah, daarover zijn we het eens zie ik.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 20:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja en die muziek bij het ballet ken ik alleen als bruidsmuziek. Beetje vreemde combinatie met de dood.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
Films, TV & Radio The ultimate dance battle
Verwijderd
112 01-06-2011 15:56
De Kantine Para moet nog ontbijten (of eigenlijk saaien) #1393
fizzle-fluffy
500 28-05-2011 22:24
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+3
Verwijderd
500 17-04-2011 20:36
De Kantine Jimmy Corrigan, the saaiest kid on earth #1359
Uice
500 11-04-2011 22:51
De Kantine Saai // LP is de leukste <3333 #1355
Mc Kauw
500 04-04-2011 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.