Oud 20-06-2012, 20:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Topic titel zegt genoeg.

Mega shark vs. giant octopus
De titel klinkt veelbelovend, maar uiteindelijk heb ik stukken doorgespoeld omdat de film grotendeels ontzettend saai was.

Open water
Die haaien kwamen maar niet

The new world
Duurt veel te lang. Ik keek deze film in de sneak en het ging maar door en door en dat is alles wat ik me er van herinner.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2012, 20:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Cowboys and Aliens
Ik hou niet van cowboys en ook niet van Aliens (ET uitgezonderd, natuurlijk). Dus deze film kon me al niet bekoren, maar toen werd het nog erger
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 21:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik weet nog dat ik Shark Tale echt vreselijk vond, bijna de bioscoop uitgelopen, maar ik vind de Dreamworks-animatiefilms over het algemeen van niet echt hoog niveau. Shrek (1) vond ik leuk, maar voor de rest vind ik ze maar matig.
Verder alle Scary Movie achtige parodiefilms. Soms zitten er een paar leuke grappen tussen maar voor de rest is het allemaal crap imho.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 21:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh en de eerste twee Star Wars prequels passen ook wel in dit lijstje, net als Star Trek V en Star Trek X.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 23:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
The New World is inderdaad pure blafkanker. Maar tegelijkertijd zijn de beelden en het geluid toch ook weer te mooi om het echt één van de slechtste films te maken. Hmm.

Ik heb onlangs Guesthouse Paradiso gezien en dat was wél een absolute bodemschraper. Nightmare City en films als Porky's zitten ook zo'n beetje op dat niveau.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 12:02
Verwijderd
Star Wars 1 t/m 3. Niet per sé de slechtste films, maar het is wel wonderbaarlijk hoe ze een prima universum zo hard hebben kunnen verneuken.

Echte slechte films kijk ik niet af of kan ik niet herinneren.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 12:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nou ja, Mega Shark en dat soort onzin zijn natuurlijk ook gemaakt om gewoon domme simpele films met heel weinig budget direct-to-TV te zijn Dat in acht nemende vind ik ze wel vermakelijk ;P
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 13:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, en Twilight natuurlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 13:48
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
- Batman & Robin Verschrikkelijk gedrocht.
- Een heleboel slechte 80s/90s komedies zoals Cop and a Half, Beethoven's 2nd, Dennis the Menace en Problem Child
- Manos: The Hands of Fate Extreem amateuristische film waar niks van klopt. Eén van de laagst beoordeelde films op IMDB.
- Robot Holocaust Naam zegt genoeg.
- The Man who Saved the Earth Ook wel de Turkse Star Wars genoemd, inclusief regelrecht jatwerk van scenes uit het origineel. Lachwekkend in elk opzicht.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 13:56
Verwijderd


En alles van deze man.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 15:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
- Een heleboel slechte 80s/90s komedies zoals Cop and a Half, Beethoven's 2nd, Dennis the Menace en Problem Child
Beethoven's 2nd en Dennis the Menace zijn toch films die heel erg op kinderen zijn gericht. Is het dan echt slecht, of meer een gevolg van een heel erg beperkte doelgroep?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 17:52
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Sucker Punch, een schoolvoorbeeld van een waardeloos scenario. Dat script moeten ze aan filmstudenten laten lezen om te laten zien wat er allemaal mis kan gaan. Het enige aan de film dat professioneel overkomt, is de visuele stijl van Snyder, maar die vind ik ook niks. Impactloze actie en kitscherige onzinshots.

Transformers 3, in IMAX 3D. Ik denk dat ie in 2D in een gewone bioscoop of op DVD iets draaglijker is. Niet dat het dan een goede film zou zijn; Michael Bay kan geen verhaal vertellen, geen acteurs regisseren en vooral geen actiescènes filmen. Maar in IMAX 3D is het allemaal nóg irritanter, schreeuweriger en hoofdpijnlijker.

Yogi Bear mist gewoon het punt van de serie. Stomme beer.

Jack and Jill, een Adam Sandler-komedie. Dus ja.

Dance Flick is naast een standaard waardeloze pseudoparodie (al erg genoeg) ook extreem homofoob. Echt dat je denkt, jezus, hoe komen ze hiermee weg.

Maar mijn minst favoriete film is natuurlijk Watchmen. Lang niet zo slecht als de andere films in mijn lijstje, maar gewoon zo zonde dat ze die aan Snyder hebben gegeven in plaats van aan iemand die het bronmateriaal kan loslaten en er lekker zijn eigen ding mee kan doen. Het boek verdiende een goede adaptatie, en die krijgt het nu niet, door retard Zack. Terug in de tijd en doodmaken die prutser.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 18:07
Verwijderd
Vampires suck.

Ik ben zelf een Twilight liefhebber, maar hij leek me wel grappig. Bij de trailers lag ik dubbel, maar, samen met 3 andere mensen in de zaal (dat zegt al genoeg), zat ik me echt te vervelen en ik vond het zo belachelijk allemaal.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 18:13
Chocolat_muffin
Chocolat_muffin is offline
War horse.
De titel zegt het al , oorlog en paarden.
= Langdradig en saai.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 19:08
JosHetDebieleEi
JosHetDebieleEi is offline
The Grey.

Het schoot heletijd DUURTLANG door m'n hoofd, en toen begon het eindelijk (dacht je) en toen was het ineens afgelopen.

Zaadfilm.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 19:23
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Drive angry. Kon mij gewoon compleet niet boeien...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 21:57
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
The New World is inderdaad pure blafkanker. Maar tegelijkertijd zijn de beelden en het geluid toch ook weer te mooi om het echt één van de slechtste films te maken. Hmm.
Ik heb een tijdje geleden the tree of life, ook van hem, gezien en pffff... duurde allemaal ook zo lang! Wel mooie shots, maar voor de rest? Wat deed Sean Penn in die film? En die dinosaurussen...

Citaat:
nou ja, Mega Shark en dat soort onzin zijn natuurlijk ook gemaakt om gewoon domme simpele films met heel weinig budget direct-to-TV te zijn Dat in acht nemende vind ik ze wel vermakelijk ;P
Ja dat is waar en dat verwachte ik er ook van, maar het kon me niet bekoren. Niet zoals bijvoorbeeld the room, birdemic of Troll 2
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 21:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vergeet nog the Wicker man uit 2006
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-06-2012, 23:06
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja dat is waar en dat verwachte ik er ook van, maar het kon me niet bekoren. Niet zoals bijvoorbeeld the room, birdemic of Troll 2
Die zijn zich ook een stuk minder bewust van hun slechtheid. Dat maakt het leuk. Die Megasharkfilms hebben doorgaans een te dikke knipoog.

The Wicker Man vind ik dan wel weer hilarisch, althans een paar scènes. Dat is het fijne aan Nicolas Cage.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!

Laatst gewijzigd op 21-06-2012 om 23:33.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 23:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Die zijn zich ook een stuk minder bewust van hun slechtheid. Dat maakt het leuk. Die Megasharkfilms hebben doorgaans een te dikke knipoog.
Ja inderdaad. Er is ook een docu over trolls 2 (wel behoorlijk kazig, maar goed) en die regisseur is dus echt trots op zijn film en het lijkt alsof hij denkt dat zoveel mensen die film tof vinden omdat die zo goed is en niet omdat die verschrikkelijk slecht is .

Ik wist trouwens helemaal niet dat Nicolas Cage, helemaal geen Nicolas Cage heet
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 23:34
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja inderdaad. Er is ook een docu over trolls 2 (wel behoorlijk kazig, maar goed) en die regisseur is dus echt trots op zijn film en het lijkt alsof hij denkt dat zoveel mensen die film tof vinden omdat die zo goed is en niet omdat die verschrikkelijk slecht is .
Ja, die is leuk. Met die vriendelijke tandarts.

Citaat:
Ik wist trouwens helemaal niet dat Nicolas Cage, helemaal geen Nicolas Cage heet
Noh! Ik ook niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 23:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ja, die is leuk. Met die vriendelijke tandarts.
Ja inderdaad!

Citaat:
Noh! Ik ook niet.
Echt niet? Ik werd er namelijk net keihard om uitgelachen
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 07:37
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Ja inderdaad!



Echt niet? Ik werd er namelijk net keihard om uitgelachen
Hoe heet die man dan??
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 10:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Nicolas Kim Coppola, familie van dus
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 11:09
Verwijderd
Wij hadden vroeger thuis een soort clandestiene versie van Maugli. Dat is echt verreweg de slechtste film die ik ooit heb gezien. Er ontbraken random beelden, het geluid liep tien minuten achter op het beeld, scènes waren omgedraaid en alles was gewoon zo lélijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2012, 12:53
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Echt niet? Ik werd er namelijk net keihard om uitgelachen
Ik ben ook niet zo'n Nicolas Cagekenner.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 14:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/Stage_n...e_a_stage_name
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 15:09
Prrriscilla
Avatar van Prrriscilla
Prrriscilla is offline
American Pie 5 was Verschikkelijk met een hoofdletter
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 15:15
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik ben ook niet zo'n Nicolas Cagekenner.
Ik kennelijk ook niet
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Transformers 3, in IMAX 3D. Ik denk dat ie in 2D in een gewone bioscoop of op DVD iets draaglijker is. Niet dat het dan een goede film zou zijn; Michael Bay kan geen verhaal vertellen, geen acteurs regisseren en vooral geen actiescènes filmen. Maar in IMAX 3D is het allemaal nóg irritanter, schreeuweriger en hoofdpijnlijker.
Ik heb 'm gedownload gezien, dat was-ie zelfs niet waard
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 17:13
Verwijderd
Ik vond Godzilla en Anaconda wel echt schandalig slecht.
En onlangs nog Snow White/Mirror Mirror.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 18:50
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Beethoven's 2nd en Dennis the Menace zijn toch films die heel erg op kinderen zijn gericht. Is het dan echt slecht, of meer een gevolg van een heel erg beperkte doelgroep?
De doelgroep zal wel kinderen zijn, maar het zijn eerder familiefilms. In de films zitten volgens mij wel genoeg verwijzingen die alleen volwassenen begrijpen. Maar de rest van de films is een aaneenschakeling van flauwe grappen (niet per se leuk voor kinderen) en onlogische plotontwikkelingen (die kinderen toch al niet volgen). Het zijn gewoon slechte producten, geschreven en gefilmd door mensen die zelf geen smaak of artistiek inzicht hebben.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 18:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm, oke, ik snap je redenatie
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 20:38
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
OMG, mijn hele leven! Eén grote leugen!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 20:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Yogi Bear mist gewoon het punt van de serie. Stomme beer.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 21:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Maniac Nurses. En de titel zegt al genoeg lijkt me
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-06-2012, 11:59
Verwijderd
The Room.

Voordat ik The Room kende was het Jaws 3.

Verder heb ik eigenlijk heel weinig écht slechte films gezien, ik weet ze altijd goed te mijden.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 20:07
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Oja, The Room natuurlijk ook!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 20:28
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ja, The Room mag ook wel op mijn lijste, hoewel ie minder slecht is dan Transformers 3 en Dance Flick.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 23:26
Inspire
Avatar van Inspire
Inspire is offline
Skyline.. wat een drama film
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 23:38
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Alle Twilight films natuurlijk ook
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 01:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Alle Twilight films natuurlijk ook
Je hebt ze allemaal gezien ook echt?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 09:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Je hebt ze allemaal gezien ook echt?
Ik heb zelfs alle boeken gelezen
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 11:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb zelfs alle boeken gelezen
Oh God nee

Eventjes ontopic: Simply Irresistible. Ik ben een groot fan van SMG, maar ik weet echt niet waar deze film over gaat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 14:52
Frank777
Frank777 is offline
revenge of the killer tomato`s
en iets met mega piranja`s of zo iets. de hele film had ik voorspeld en het ging precies zo.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
de hele film had ik voorspeld en het ging precies zo.
Dat is met 90% van de films zo dus daar zou ik hem nou net niet op afrekenen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 20:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Oh God nee

Eventjes ontopic: Simply Irresistible. Ik ben een groot fan van SMG, maar ik weet echt niet waar deze film over gaat
Maar ik ben zo cool van mezelf dat ik het kan hebben
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 22:15
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Santa Claus conquers the martians
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 21:50
MSB
MSB is offline
Prey.
Amerikaanse familie komt vast te zitten tussen de leeuwen en er gaan mensen dood. Dit is echt typisch zo'n film die in de categorie zo slecht dat het grappig is valt.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 15:47
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ooit een zeer slechte Europese vampierfilm gezien, maar ik zou echt niet weten hoe die film heet.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.