Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2012, 18:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Vinden jullie het nog leuk of ben je er al zat van? Waarvan zou nog een talentenjacht op tv moeten komen?

__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2012, 21:48
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik snap het allemaal niet zo. Als er nou helemaal geen zangers of musicalsterren bestonden, zou ik de aantrekkingskracht begrijpen van een programma waarin naar die mensen gezocht wordt. Maar ze zijn er genoeg!

Ik denk dat het succes van die shows komt door het verlangen een oordeel uitgesproken te zien worden, een verlangen dat in de post-9/11-samenleving natuurlijk op z'n sterkst is. Nou, van mij hoeft het niet! Ik kan soms met volle teugen genieten van de cultuur van het plebs, maar dit gaat me te ver.

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 21:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben er helemaal klaar mee. Alleen slechte voorrondes vind ik nog leuk, a la Got Talent.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 07:46
Verwijderd
Vroeger vond ik het leuk, maar tegenwoordig kijk ik alleen nog So You Think You Can Dance. The Voice en X-factor heb ik nooit gevolgd, en heb ook niet echt het gevoel dat ik veel mis.
SYTYCD vind ik dan nog wel leuk, omdat ik van dansen houd en het mooi vind om te zien hoe de dansers zich ontwikkelen en stijlen dansen die ze in eerste instantie niet zouden uitkiezen.
Ik neem het wel altijd op, zodat ik alle reclames en oproepen tot stemmen door kan zappen, anders duurt het me te lang. En ik stem nooit.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 19:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vroeger heb ik de eerste 2 series van Idols gezien en daarna talentenjachten volledig afgezworen tot The Voice, waar ik zowel de Nederlandse als de Amerikaanse variant kijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 12:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb alle idolsseries gevolgd. Popstars trouwens ook, maar ik haakte dan meestal af bij de liveshows. Oh en Xfactor ook. Ik vind het juist leuk om naar mensen te kijken die er niets van bakken, zo'n sadist ben ik dan ook wel weer.
The Voice vind ik echt een verschrikkelijk programma, met al die Beyonce's. Niemand zingt een mooi lied met gevoel. En dan die jury met die stoelen en die sentimentele muziekjes. Echt, wat een wansmaak.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 13:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb alleen Idols 1 en 2 gevolgd. Vaak zie ik idd ook audities van alle talentenjachten, want ik ben ook een sadist. Ik vond Holland's got talent wel leuk omdat je dan juist verschillende talenten hebt. Eens wat anders dan altijd alleen maar zingen en dansen. Maar dat zie ik dan zo af en toe als ik bij mijn ouders ben. The Voice vind ik ook niet veel aan, het enige leuke is dat de juryleden elkaar bashen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 13:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik zapte laatst trouwens langs Beat The Best en dat was echt de meest achterlijke talentenjacht die ik ooit gezien heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 14:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vond The winner is wel leuk, trouwens.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 14:09
Sebastien
Avatar van Sebastien
Sebastien is offline
waarom maken ze geen talentenjacht voor bands? lijkt mij veel leuker en mooier om naar te kijken/luisteren. en er zijn genoeg bands in Nederland die hopen door te breken maar de kans daar niet toe krijgen..
__________________
always give 100%, unless you are donating blood.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 14:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou Endemol mailen want dat vind ik niet eens zo'n slecht idee, eigenlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 15:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ze hebben wel talentenjachten gehad voor delen van bands/ groepen. Zoals K-otic



Ook toen voor Di-rect, voor een nieuwe zanger. En er was nog iets toch op rtl5, toen gingen ze een band samenstellen. Ik weet niet meer hoe dat heette.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 15:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Starmaker was briljant!

Oh ja, dat ene programma waar de band Stereo uit kwam. Maar ik denk dat Sebastien doelt op reeds gevormde bands en niet een programma waar een band of groep wordt samengesteld of een bandlid wordt vervangen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 16:04
Sebastien
Avatar van Sebastien
Sebastien is offline
Citaat:
Maar ik denk dat Sebastien doelt op reeds gevormde bands en niet een programma waar een band of groep wordt samengesteld of een bandlid wordt vervangen.
jaa dat is wat ik bedoelde. waar kleine onbekende bands kunnen doorbreken bij het grote publiek. dat zou ik interessanter vinden om te zien..

dus niet het soort K2 zoekt K3 met Patty -f*cking- Brard in de jury..
__________________
always give 100%, unless you are donating blood.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 18:22
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb alleen de audities van Idols 1 en 2 gevolgd. Daarna was ik er een beetje klaar mee.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 12:11
Verwijderd
Nooit begrepen. Zeker als je kijkt naar wat voor jury ze meestal kiezen kan ik me niet voorstellen dat mensen ook maar enigszins trots zijn als ze een ronde winnen oid.

En verder is er nog nooit iets uit komen rollen dat ik kon appreciëren.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 14:10
Hirondelle
Hirondelle is offline
Alleen the voice of Holland vind ik de moeite waard, hier kom je tenminste echt bijzondere dingen tegen ipv. alléén maar gezang. Alhoewel de juryleden hierbij wel zwaar bagger zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 14:49
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
the voice vond ik eerst leuk, nu dat achterlijke gedoe met die cijfers eraan toegevoegd is vind ik het echt niks meer.
Hollands got talent vind ik dan nog de leukste omdat het veel gevarieerder is.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2012, 16:20
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind Hollands got talent er zo goedkoop uit ziet. Echt een SBS6 uitstraling.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 16:52
Verwijderd
De eerste Idool (Vlaams dus) heb ik wel gekeken en toen bleek er wel een hele toffe rocker tussen te zitten die met gemak doorstootte naar de finale. Peter Evrard. Die heeft Idool toen gewonnen, vond ik wel heel leuk, langharige rockers die poppy chicks verslaan <3. Hij is daarna 3e geworden in World Idol en is toen nogal bekend geweest door zijn gebekvecht met die Simon Cowell (heet die zo, ik heb het moeten opzoeken). Ik vind het erg jammer dat we er nu niks meer van horen en dat terwijl Natalia (die 2e werd) haar kop echt overal te zien is.
Daarna heb ik nooit meer echt iets gevolgd. Af en toe kom ik langs audities en als er niks anders op is, laat ik het wel staan. Ik geloof dat ik nog wel wat van die talentenjacht heb gezien waarbij je alles mocht doen wat je wou (is dat Belgium's got talent?), maar het kan me allemaal niet zo boeien eigenlijk. Oh en die Michael Jackson toestand, Move like Michael? Daar heb ik ook even naar gekeken, ik vond die Mike zo leuk om te zien. Dat die 2e is geworden is belachelijk maar ja, tegen een zwart kind kun je natuurlijk niet winnen in deze competitie.
Vorig jaar een beetje half The Voice van Vlaanderen gekeken, mijn ouders hadden dat opstaan en er zaten wel 2 hele interessante zangers bij: Bert Voordeckers en Iris van Straten en vooral daarom heeft het bij mij thuis ook nog opgestaan. Jammer genoeg zijn zij allebei afgevallen in de finale. Een of ander knap, jong gastje heeft dat gewonnen en een poppy diva werd tweede.

Anyway, mij boeien ze iig niet zo, ik zal ze niet missen als ze niet meer uitgezonden worden. Al kom je af en toe juweeltjes tegen op youtube ^^

Zij is er overigens uitgestapt omdat ze ziek werd en het niet eerlijk vond dat ze steeds door zou mogen zonder iets te presteren.

Andere 'talentenjachten' vind ik overigens wel tof. Ik ben echt gek op Project Runway ^^.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 18:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Talentenjachten zoals Project Runway en Next Top Model zijn voor een paar keer wel leuk, maar na een tijdje zie toch telkens weer de zelfde soort typetjes die meedoen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 18:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ohja, die volg ik ook allemaal en blijf ik leuk vinden. Alleen dat seizoen van ANTM waar allemaal oud deelneemsters terug kwamen vond ik niet leuk.

Ik ben trouwens nog naar de show van die nep Michael Jackson geweest , dat was ik helemaal vergeten
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 20:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Antm vind ik ook nog steeds leuk ja. Hysterische wijven met rare opdrachten, bitchfights en fotoshoots (en Tyra) vervelen nooit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 19:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb net het een-na-laatste seizoen van het internet geleend
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 19:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Waar zijn de antm topics eigenlijk heen?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2012, 20:37
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik kijk nog steeds wel veel van die talentenjachten. The Voice (NL, UK, USA, AUS, DE ) en X-factor (NL en USA), SYTYCD, Project Runway, en ANTM (al vind ik daar de lol wel vanaf). Bij die zang-shows vind ik meestal maar twee of drie mensen goed, maar toch blijf ik het wel kijken. X-factor USA kijk ik vooral vanwege Simon Cowell denk ik.

De beste singer song writer van Nederland vond ik trouwens wel écht goede talenten hebben. Mooi gemaakt programma ook, beter dan die massale talentenjachten.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 21:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kijk/keek BgT om Simon Cowell, ik heb een stiekeme crush op die man maar omdat hij nu bij Xfactor USA zit, kijk ik ook vrijwel geen BgT meer, soms alleen om de slechte audities. Maar dan mis ik Simon om ze de grond in te boren
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 19:07
Marsje
Avatar van Marsje
Marsje is offline
The Voice of Holland vind ik de beste talentenjacht. Zit goed in elkaar en ik heb het idee dat er meer en beter talent uit voortkomt dan bijv. Idols.
Hoewel ik de "slechte" kandidaten bij de auditierondes van Idols ook wel lachen vond.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 19:32
Verwijderd
Ik dus niet. Ik zap altijd weg uit plaatsvervangende schaamte .
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 23:15
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik kijk (luister) alleen naar TVOH, soms krijg ik daar ook echt een kippenvel van.
Nu denk ik dat er wel wat gesmokkeld wordt met echo/bass/treble/dolby1/2 om de stemmen wat op te krikken maar hee.. een CD'tje klinkt ook anders dan live..
Ik keek af en toe wel eens naar sytycdance maar 3/4 van de juryleden staan me zóveel tegen; stap toch eens van die overtreffende trap af, doe nou niet net of je dit nog nooit eerder gezien hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Nieuw talentenjacht op SBS6
surimeid
10 26-03-2011 17:12
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: De talentenjacht
Girly12
28 16-03-2006 12:19
Films, TV & Radio Idol 2004: Boris!
Verwijderd
238 14-05-2004 18:41
Muziek talentenjachten waar?
blondiejzz
8 21-09-2003 20:22
Verhalen & Gedichten Princess Superstar
SoSolid
7 18-06-2003 16:13
Muziek Talentenjachten e.d.
Verwijderd
6 08-03-2003 18:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.