Oud 19-09-2002, 13:07
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
DBZ is weer sinds enkele weken op TV
helaas kan ik door de weeks bijna niks erva zien wegens mijn stage
maar gelukkig komen er in het weekend de herhalingen
en dan op vrijdag een dubbele portie
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Advertentie
Oud 19-09-2002, 13:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-09-2002, 15:41
Verwijderd

Hersenloos elkaar in elkaar rammen is leuk
en nostalgie
Oud 19-09-2002, 17:15
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik vind de serie op TV superslecht...de stemmen zijn heel slecht, en de muziek is ronduit bagger...
Geef mij de versie van de FUNimation maar...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 19-09-2002, 17:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
CycLoner schreef:

Hersenloos elkaar in elkaar rammen is leuk
Als het om hersenloos in elkaar rammen gaat, doe mij dan maar Ardian Edmonson en Rik Mayall en niet zo'n slecht ingesproken baggerserie als DBZ.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-09-2002, 17:38
Verwijderd
Allebei , je moet de manga lezen!! Die roelt echt zwaar. Akira da man!!

(Als je goeie anime wil moet je Trigun es downloaden )
Oud 19-09-2002, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef:
Als het om hersenloos in elkaar rammen gaat, doe mij dan maar Ardian Edmonson en Rik Mayall en niet zo'n slecht ingesproken baggerserie als DBZ.
Ik moest altijd lachen om Bottom, maar nu ik het laatst weer zag besefte ik pas hoe slecht het eigenlijk wel niet was. The Young Ones waren mijlen beter.
Oud 19-09-2002, 19:29
barkrukkie
barkrukkie is offline
Ik vind dbz een goeie serie, is misschien niet echte manga, maar blijft wel leuk.
Ik heb laatst X en Flame of Recca gekeken, ook wel leuke series (is volgens mij wel echte manga)
__________________
[spAm]
Oud 19-09-2002, 19:33
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
t is waar, ze spreken oeoa manier de europese versie opnieuw in met andere stemmen, Hercule heet in amerika Mr. Satan en stuff en krilling klinkt voral andersm en ze zijn niet zo slecht ingesproken hoor ik heb ontzag voor stemacteurs zie 40 episodes (frieza saga) langdradige zooi inspreken in 20 afleveringen die in "het echt" 3 minuten duurden... rekkerderekkerderekrekrek maar toch wel leuk ik heb de 2 afleveringen van morgen al gezien, kan morgen de 2 afleveringen niet kijken op tv dus maar het is tog leuke serie vooal met ouwere gohan
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Oud 19-09-2002, 19:33
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
DBZ vinnik een pracht-serie, deze stemmen heb ik (als 1 van de weinigen) totaal geen problemen mee

maar als ik kijk naar echt goeie series, dan valt DBZ toch wel in het niet vergeleken met series als Rurouni Kenshin, Fushigi Yugi of Ayashi No Ceres....
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 19-09-2002, 19:50
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ah, tijd dat er is een dbz topic word geopend.
ik kan niet wachten tot ik morgen te weten kom wie het jeugdtoernooi wint. wel errug dom dat goku naar de aarde terug kan voor zoiets doms als een World Martial Arts Tournament maarja.
Oud 19-09-2002, 20:59
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
DBZ vinnik een pracht-serie, deze stemmen heb ik (als 1 van de weinigen) totaal geen problemen mee
Bedoel je hiermee de versie op TV, of de versie die jedownload?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 19-09-2002, 21:03
Verwijderd
Uhm, ben wel benieuwd naar de laatste "helft" (woordspeling voor de bekenden) in de Buu-saga. (Afleveringen 240+).
Oud 19-09-2002, 21:36
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Uhm, ben wel benieuwd naar de laatste "helft" (woordspeling voor de bekenden) in de Buu-saga. (Afleveringen 240+).
Ze zijn t/m 260 al te downen bi de bekende adressen
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 19-09-2002, 21:53
Amstl
Avatar van Amstl
Amstl is offline
Mjah t/m 260 zijn ze al verkrijgbaar
Helaas moeten we nu weer een tijdje wachten op de volgende serie afleveringen die uitkomen. (In het Engels dan wel te verstaan)

En nog ff over die stemmen. Het is écht een verschrikking als je het op televisie moet aanhoren, terwijl je de stemmen van FUNimation gewend bent. Lijkt zo 'goedkoop' in verhouding ..maar dat kan ook aan mij liggen

Ohja..het is trouwens de Fusion Saga
__________________
Watevu?
Oud 19-09-2002, 22:13
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
dbz is zo triest
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Oud 19-09-2002, 22:34
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Dbz Ruleert
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 19-09-2002, 23:15
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Amstl schreef:
Mjah t/m 260 zijn ze al verkrijgbaar
Helaas moeten we nu weer een tijdje wachten op de volgende serie afleveringen die uitkomen. (In het Engels dan wel te verstaan)

En nog ff over die stemmen. Het is écht een verschrikking als je het op televisie moet aanhoren, terwijl je de stemmen van FUNimation gewend bent. Lijkt zo 'goedkoop' in verhouding ..maar dat kan ook aan mij liggen

Ohja..het is trouwens de Fusion Saga
Geef me een keyboard, een computer en een microfoon, en ik dub et nog beter dan ze et op TV doen..(en ik kan absoluut geen keyboard spelen!)

FUNimation rulezzz (IMHO beter dan de japse versie, al is et beeldmateriaal beter, omdat et véél geweldadiger is)
Maar omdat cartoon network nederland nou eenmaal zo goedkoop mogelijk werkt, kopen ze de baggerversie..

En de muziek van Bruce Faulconer is gewoonweg prachtig...de muziek op tv kan de doorsnee schoolband nog wel beter doen..

En mensen die de stemmen/muziek op TV goed vinden zijn of doof, of ze hebben de FUNimation versie nooit gezien...

Enneh..6 oktober komt de Kid Buu saga uit in Amerika..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Ads door Google
Oud 20-09-2002, 12:26
Amstl
Avatar van Amstl
Amstl is offline
True true ..

De muziek draagt zoveel bij aan de sfeer en het ontbreken van die muziek in de serie die nu op televisie komt, maakt het meteen al zó'n stuk minder.

Ze hebben wel geprobeerd om de stemmen een beetje op de 'echte' stemmen te laten lijken, maar doe het dan goed
Ik ging zowat van mn stokje toen ik de stem van Gohan hoorde in, ik geloof, the Cell Games Saga.
Dat was volgens mij gewoon een meisjesstem ofzo
__________________
Watevu?
Oud 20-09-2002, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef:
Als het om hersenloos in elkaar rammen gaat, doe mij dan maar Ardian Edmonson en Rik Mayall en niet zo'n slecht ingesproken baggerserie als DBZ.
amen to that
Oud 20-09-2002, 15:18
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
wat is er dan mis met de stemmen op de tv


ik heb een keer 2 video's geleend van iemand en daarin had krillin zo een meidenstem daar werd je niet goed van
(waen video's waarin Cooler naar aarde kwam)
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Oud 20-09-2002, 15:25
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ach...die stemmen daar zal ik maar niet over klagen (is al genoeg gedaan )
6 oktober...eindelijk 1 van mijn favo sagas, die ik in het Frans gezien heb...

Ps. Franse Goku zuigt nog meer dan de Ocean dub...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 20-09-2002, 15:32
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Als je zo zit te zeuren over al die stemmen kijk dan gewoon de japanse versie, die zit ook vol leipe muziek maar die past er perfect bij imho, en die stemmen zijn ook prachtig om te horen. Vergelijk maar eens het geschreeuw van een japanse Goku of een engelse, in die hele japanse serie zit gewoon veel meer gevoel
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 20-09-2002, 17:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Animé is sowieso beter in het Japans met Engelse ondertiteling, maar dan wel goeie animé en niet dat dbz geklungel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-09-2002, 18:36
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Allebei , je moet de manga lezen!! Die roelt echt zwaar. Akira da man!!

(Als je goeie anime wil moet je Trigun es downloaden )
juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuist! met jou kan ik praten, eindelijk!!! maar dbz is ook leuk, k volg het sinds kort weer. en sja..het is gewoon leuk! videl roels!(waarom knipt ze nou dr haar af..) en die stemmen.. de meeste zijn idd nie zo onwijs leuk, maar ach.. 18 maakt alles goed met die prachtige stem van haar
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Advertentie
Oud 20-09-2002, 18:38
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Bedoel je hiermee de versie op TV, of de versie die jedownload?
ik bedoelde de versie die we op tv zien hiero

ik heb ook de stemmen van gedwonloade versie gehoord, zijn ook wel leuk, mar ik kan die van Vegeta echt niet uitstaan, en Goten vinnik al helemaal een ramp

Maar wat die muziek betreft: oké, die muziek van Bruce Faulconer is natuurlijk duizenden malen beter dan de muziek die we nu horen, daar valt IMHO niet over te twisten

Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat die muziek van Faulconer niet geweldig is (ik heb al die DBZ-nummers op cd gebrand )

naja, er zijn natuurlijk wel mindere dingen aan deze stemmen, maar ik vind ze eigenlijk wel prima
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 20-09-2002, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Amstl schreef:
True true ..

De muziek draagt zoveel bij aan de sfeer en het ontbreken van die muziek in de serie die nu op televisie komt, maakt het meteen al zó'n stuk minder.

Ze hebben wel geprobeerd om de stemmen een beetje op de 'echte' stemmen te laten lijken, maar doe het dan goed
Ik ging zowat van mn stokje toen ik de stem van Gohan hoorde in, ik geloof, the Cell Games Saga.
Dat was volgens mij gewoon een meisjesstem ofzo
Uhm... Goku wordt in de Japanse versie gedaan door een vrouw ((jonge) Gohan en Goten ook). Akira Toriyama heeft die vrouw zelf uitgekozen daarvoor, zij had echt de stem die hij bij haar voorstelde (note: het klinkt echt verschrikkelijk!! ). In Japan is het namelijk, hoe hoger de stem, hoe onschuldiger/beter het persoon. De slechterikken hebben dan ook altijd heel lage stemmen (gaat niet altijd op, als personages bijvoorbeeld 'goed' worden maar wel hun evil stem houden, en andersom)
Oud 20-09-2002, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Als je zo zit te zeuren over al die stemmen kijk dan gewoon de japanse versie, die zit ook vol leipe muziek maar die past er perfect bij imho, en die stemmen zijn ook prachtig om te horen. Vergelijk maar eens het geschreeuw van een japanse Goku of een engelse, in die hele japanse serie zit gewoon veel meer gevoel
Waaah, wat heb jij een geweldige naam en avatar!!
Oud 20-09-2002, 19:48
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef:
Ik vind dbz een goeie serie, is misschien niet echte manga, maar blijft wel leuk.
Ik heb laatst X en Flame of Recca gekeken, ook wel leuke series (is volgens mij wel echte manga)
Uhm...

Wat bedoel je nou precies? Manga zijn Japanse strips, anime zijn Japanse tekenfilms. DBZ - de manga is echte manga. En de DBZ anime kan nooit manga zijn, omdat het op tv is.
Het is allebei Japans, hoor. DBZ is alleen shounen (die stijl is vaak wat grover, kleinere ogen, meer humor en geweld). Shoujo is misschien typischer Japans (zoals de mensen het hier kennen), met grotere ogen, veel glimmers en wimpers en zo...
Oud 20-09-2002, 20:50
CitizenErased
Avatar van CitizenErased
CitizenErased is offline
Vandaag humor

trunks en Goten
Ok ik moet toegen kinderachtig zinloos en kansloos.
maar het is gewoon leuk. Geen discussie mogenlijk.
__________________
wat dacht je van een groot laserkanon, tja een en een is twee, kom nou zeg. -XR, buzzlightyear the series-
Oud 20-09-2002, 21:02
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
ik bedoelde de versie die we op tv zien hiero

ik heb ook de stemmen van gedwonloade versie gehoord, zijn ook wel leuk, mar ik kan die van Vegeta echt niet uitstaan, en Goten vinnik al helemaal een ramp


Ik vind de Vegeta van de FUN beter...want zin stem vervormt niet alsie schreeuwt. (wat ze bij de Ocean blijkbaar niet kunnen)
En de Goten op TV heeft exact dezelfde stem als Gohan als Kind in de Cell Games Saga -> goedkoop
Goten van de FUN vintik juist supercool..veel grappiger..

naja, er zijn natuurlijk wel mindere dingen aan deze stemmen, maar ik vind ze eigenlijk wel prima
Et grootste probleem is, dt er op TV helemaal geen emotie inzit..Toen in episode 158 - Dende's Dragon, Dende de draak 'maakte' leek et op TV wel alsof et voorgelezen werd van een papiertje..in de FUN versie is et echt een toverspreuk..
En zoals ik hierboven al noemde, is et schreeuwen echt walgelijk...als Piccolo gaat poweruppen, lijkt et wel een speenvarken...
En die Hercule is écht erg...

Et ergste vind ik nog, dat ze bij de Ocean overduidelijk alle stemmen van de FUNimation willen imiteren...zelf de accenten proberen ze na te doen terwijl dat in de japanse versie niet is..daar is et puur japans, en vrijwel zonder accent...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 20-09-2002, 22:47
Amstl
Avatar van Amstl
Amstl is offline
Ik geil echt op de stem van Vegeta
Ik weet niet wat het is, maar ik vind die gewoon zó cool klinken ..hehe
Vooral als er ook nog van die muziek bij komt ..tuhnuhnuh tuhnuhnuh tuhnuhnuh ..

..

Ik liet me even gaan
__________________
Watevu?
Oud 20-09-2002, 23:02
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
Et grootste probleem is, dt er op TV helemaal geen emotie inzit..Toen in episode 158 - Dende's Dragon, Dende de draak 'maakte' leek et op TV wel alsof et voorgelezen werd van een papiertje..in de FUN versie is et echt een toverspreuk..
En zoals ik hierboven al noemde, is et schreeuwen echt walgelijk...als Piccolo gaat poweruppen, lijkt et wel een speenvarken...
En die Hercule is écht erg...

Et ergste vind ik nog, dat ze bij de Ocean overduidelijk alle stemmen van de FUNimation willen imiteren...zelf de accenten proberen ze na te doen terwijl dat in de japanse versie niet is..daar is et puur japans, en vrijwel zonder accent...
Whehehe, ze hebben juist donderse accenten in het Japans, ik ben alleen nog niet zo heel goed in het herkennen ervan...

Goku en Chichi praten behoorlijk boers, Vegeta en Bulma arrogant (Bulma: "Watakushi Bulma-sama!" ), etc. Maar om dat echt te merken moet je behoorlijk goed Japans kunnen, ik kan alleen wat woordjes opvangen en goed info lezen
Oud 20-09-2002, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Amstl schreef:
Ik geil echt op de stem van Vegeta
Ik weet niet wat het is, maar ik vind die gewoon zó cool klinken ..hehe
Vooral als er ook nog van die muziek bij komt ..tuhnuhnuh tuhnuhnuh tuhnuhnuh ..

..

Ik liet me even gaan
Nee joh, Piccolo in (volgens mij) de FUN version...

Zarbon ook. Maar die is gay. o_O
Oud 20-09-2002, 23:49
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
baka baka
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 20-09-2002, 23:50
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Heb het hele topic doorgelezen op zoek naar een antwoord maar ik ben blijkbaar de enige bij wie er geen belletje gaat rinkelen bij DBZ. Zou ik oud worden?? (is natuurlijk wel te hopen maar dat is wel erg off topic). Is er iemand die mijn klepel een ferme lel wil geven? (nee nee, niet mijn tepel )
Ads door Google
Oud 20-09-2002, 23:59
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
NERD schreef:
Heb het hele topic doorgelezen op zoek naar een antwoord maar ik ben blijkbaar de enige bij wie er geen belletje gaat rinkelen bij DBZ. Zou ik oud worden?? (is natuurlijk wel te hopen maar dat is wel erg off topic). Is er iemand die mijn klepel een ferme lel wil geven? (nee nee, niet mijn tepel )
DBZ = Dragonball Z
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 20-09-2002, 23:59
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Vash! schreef:
baka baka
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 21-09-2002, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
baka baka
Baka mitai

Als we gaan schelden in het Japans... XP

Kono yogore! Kusotare! Chikusho!! Blablabla
Oud 21-09-2002, 00:12
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Baka mitai

Als we gaan schelden in het Japans... XP

Kono yogore! Kusotare! Chikusho!! Blablabla
L L
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 21-09-2002, 00:28
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Pika pika?
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 21-09-2002, 09:58
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Waaah, wat heb jij een geweldige naam en avatar!!
dat zeg ik nou ook al een hele tijd! Vegeta heeft trouwens een zeer irritante stem(nix vergeleken met Legato! ).. maar hijs is en blijft een lekker ding..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 21-09-2002, 10:19
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Uhm...

Wat bedoel je nou precies? Manga zijn Japanse strips, anime zijn Japanse tekenfilms. DBZ - de manga is echte manga. En de DBZ anime kan nooit manga zijn, omdat het op tv is.
Het is allebei Japans, hoor. DBZ is alleen shounen (die stijl is vaak wat grover, kleinere ogen, meer humor en geweld). Shoujo is misschien typischer Japans (zoals de mensen het hier kennen), met grotere ogen, veel glimmers en wimpers en zo...
sorry, ik bedoelde dus anime... Maar X en Flame of Recca zijn dan wel sjounen volges mij
__________________
[spAm]
Oud 21-09-2002, 12:51
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Is Trigun dan Shounen of Shoujo??






__________________
looking for new ways to get lost
Oud 21-09-2002, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Is Trigun dan Shounen of Shoujo??






Mh, moeilijk... Ze hebben wel die dunne, lange lichamen, maar de ogen zijn niet zo heel girly... meestal.... mh ik stem op ertussenin
Oud 21-09-2002, 13:55
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Et grootste probleem is, dt er op TV helemaal geen emotie inzit..Toen in episode 158 - Dende's Dragon, Dende de draak 'maakte' leek et op TV wel alsof et voorgelezen werd van een papiertje..in de FUN versie is et echt een toverspreuk..
En zoals ik hierboven al noemde, is et schreeuwen echt walgelijk...als Piccolo gaat poweruppen, lijkt et wel een speenvarken...
En die Hercule is écht erg...

Et ergste vind ik nog, dat ze bij de Ocean overduidelijk alle stemmen van de FUNimation willen imiteren...zelf de accenten proberen ze na te doen terwijl dat in de japanse versie niet is..daar is et puur japans, en vrijwel zonder accent...
nouw, in die FUNimation-versie heb ik dat van dende ook gehoord, maar zo veel bijzonders vind ik het niet, ik vind het sowieso dom gezeik.....

de emoties, daarover ben ik het deels met je eens, maar in die FUNimation-versie zet ik ook m'n grote vraagtekens van: waarom hebben die en die nou zo'n klote-stem?

ik zal er maar een aantal noemen in de FUNimation-versie die ik niet uit kon staan:

Piccolo: het lijkt wel alsof 'ie iedereen doof probeert te maken, altijd maar zo'n verdomde schreeuw-stem.... nogal achterlijk

Vegeta: Klinkt alsof 'ie constant een onverteerd stukkie eten in z'n strot heeft zitten

Goten: Praat als een schor jochie, nogal irritant, mijns inziens....

Babidi: Hij's al lelijk, en dan ook nog zo'n irritant stemmetje
Blegh!

Fat Buu: Een domme piepstem waar je nix van kan verstaan..... ik hoop maar dat dat in die Ocean-versie anders is....

Hercule/Mr Satan: Schreeuwerig, dom.... oké, da's in de ocean-versie net zo achterlijk, geef ik toe.....

Perfect Cell: Hij kon soms zo zwaar overdreven klinken Ik vond dattie in de Ocean-versie toch wel een veel coolere stem had


maargoed, laat ik nu ook es kritiek geven op een aantal stemmen in de ocean-versie, wel zo eerlijk

Future Trunks: Die klonk in de ocean-versie echt als een mietje, niet te geloven, zeg.... dat was echt doodzonde

Goku: Mjah, de hele stem bevalt me gewoon niet

Imperfect Cell: Als je imperfect cell eerst ziet.... dan heeft 'ie zo'n irri-stem, als een achterlijke wandelende schimmel : / (eigenlijk wel passend dus )

Gohan in de Cell-games: Oké, daar zal ik kort over zijn: vreselijk! In de FUNimation-versie klinkt 'ie veel beter, maargoed....

Android 18: Ze kon soms zo zouteloos klinken, gelukkig is dat nu al wat beter



ik vind eigenlijk dat er in de FUNimation-versie zo overdreven veel emotie in zit, soms doet het me al haast denken aan GTST
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 21-09-2002, 14:04
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Fat Buu roeleert!
Me eat you up!
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 21-09-2002, 18:14
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
DBZ is wel supervet en dan nog te bedenken dat het... tja zeg maar de slechtste is van alle Anime's ow relaaaaaaaaaaaaaxed...
Oud 22-09-2002, 18:15
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Lag het nou aan mij of liepen vanochtend bij de rewind de stemmen niet gelijk met het beeld?? Kvond dit errug irritant soms.

Of is dit altijd al zo bij de nieuwe serie, ik heb namelijk nog niet eerder de kans gekregen om gewoon doordeweeks te kijken.

En Gohan heeft hier idd een vaag stemmetje, maarja dat went altijd wel. Ookal blijft de japanse het leukst

__________________
looking for new ways to get lost
Oud 22-09-2002, 22:18
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Dbz is gewoon supergaaf cool, alles
check m'n avatar --> typisch vegetto ( fan )
goku en vegeta
dbz is ckers cool ik kan niet w8en tot ze buu saga gaan uitzenden
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie "De mens is egoïstisch"
Egoconstructie
52 17-04-2010 14:38
Levensbeschouwing & Filosofie God is:
hookee
204 17-06-2009 13:35
Films, TV & Radio Het grote DBZ topic deel 2
Vlooienband
101 24-04-2003 01:32
Films, TV & Radio Het grote Gundam Wings topic
Verwijderd
37 18-02-2003 12:46
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Films, TV & Radio dragonballz
mocrodealer
4 04-11-2002 13:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.