Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Argh, hoe kun je dat nou zeggen?! Vooral Mirai Gohan is zeer lijp!!

Mirai Gohan? Que?

Goku is natuurlijk de held uit DB, maar ik vind 'm niet echt een cool karakter hebben. Daarom is SSJ2 Gohan zo wicked; normaal is Gohan maar een mietje. Maar als-ie SSJ2 is heeft-ie zo'n blik van 'alles en iedereen die in mijn weg staat ga ik zo ongenadig hard slaag geven' :>
Advertentie
Oud 29-09-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Mirai Gohan? Que?

Goku is natuurlijk de held uit DB, maar ik vind 'm niet echt een cool karakter hebben. Daarom is SSJ2 Gohan zo wicked; normaal is Gohan maar een mietje. Maar als-ie SSJ2 is heeft-ie zo'n blik van 'alles en iedereen die in mijn weg staat ga ik zo ongenadig hard slaag geven' :>
Mirai Gohan = die uit de toekomst... jeweetwel net zoals Mirai Trunks.
Oud 29-09-2002, 16:25
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mirai Gohan = die uit de toekomst... jeweetwel net zoals Mirai Trunks.
Gohan uit de Trunksspecial?
dies nie cool want die gaat dood
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 29-09-2002, 16:42
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
Ik dnek dat heeeeeeeeel veeeel van julllie diet al weten, maar je hebt Bibidi, Babidi en Buu, als je dat snel achter elkaar zegt krijg je bibidibabidiboo uit een of andere disneyfilm was dat, zjin die namen ook daar vanaf geleid? of is het toeval
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Oud 29-09-2002, 17:00
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Retinite schreef:
Ik dnek dat heeeeeeeeel veeeel van julllie diet al weten, maar je hebt Bibidi, Babidi en Buu, als je dat snel achter elkaar zegt krijg je bibidibabidiboo uit een of andere disneyfilm was dat, zjin die namen ook daar vanaf geleid? of is het toeval
Disney zal het wel van Dragonball Z hebben afgeleid
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 29-09-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Gohan uit de Trunksspecial?
dies nie cool want die gaat dood
Niet alleen uit de special, maar idd die ja.

En dat bibidibabidibuu is idd een geintje, niet afgeleid van disney volgens mij en ook niet andersom, het is gewoon een standaard 'toverspreuk', net zoals abracadabra hier.
Oud 29-09-2002, 20:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Disney zal het wel van Dragonball Z hebben afgeleid
Ja hoor... Terwijl Disney er juist bekend om staat alle bewegingen zo realistisch mogelijk weer te geven en animeren, zouden ze een ode brengen aan een animé als DBZ...
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-09-2002, 20:57
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jah... Zo laag en dan zo gay-ig langzaam praten... Echt supergaaf. Ik was ook meteen fan toen ik hem in de anime zag

"Can Goku come outside and play?"

^_________^
ja die stem is echt super cool en was oook een tijdje fan voor hem in die saga, ja toen werd ie opgezuigt kutcell

maar hij komt wel terug in GT maar met een andere stem
Oud 29-09-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
ja die stem is echt super cool en was oook een tijdje fan voor hem in die saga, ja toen werd ie opgezuigt kutcell

maar hij komt wel terug in GT maar met een andere stem
GT zuigt. *krijgt rillingen van super-seventeen* En ze maken hem nog dood ook!! En Piccolo ook!

Nope, GT doe ik niet aan mee
Oud 29-09-2002, 21:17
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Morgan schreef:
GT zuigt. *krijgt rillingen van super-seventeen* En ze maken hem nog dood ook!! En Piccolo ook!

Nope, GT doe ik niet aan mee
in GT gebeuren er echt akties dbz is nog een beetje grap etc. brolli zit toch ook in de gt??
Oud 29-09-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
in GT gebeuren er echt akties dbz is nog een beetje grap etc. brolli zit toch ook in de gt??
Ik dacht dat Brolli alleen in de films zat, maar dat weet ik niet want ik heb beide niet gezien
Oud 29-09-2002, 21:35
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik dacht dat Brolli alleen in de films zat, maar dat weet ik niet want ik heb beide niet gezien
hmm ik d8 dat het een bijvoegje was voor dbz/gt net als een bijvoegje van garlic junior saga
maar kheb films van gt gezien en ze zien er supergaaf uit echt waar goku word weer gewoon klein en supersterk chars zijn wel daar veranderd maar goed we zijn daar nog lang niet
Oud 29-09-2002, 23:32
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Om 1 of andere reden lik t GT me ook niet echt boeiend....
Nu is et een ramp als Kid Buu de aarde opblaast, in GT is et een dagelijkse bezigheid bij wijze van spreke...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 30-09-2002, 09:25
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
hmm ik d8 dat het een bijvoegje was voor dbz/gt net als een bijvoegje van garlic junior saga
maar kheb films van gt gezien en ze zien er supergaaf uit echt waar goku word weer gewoon klein en supersterk chars zijn wel daar veranderd maar goed we zijn daar nog lang niet
Mh... ok, dat is waar, Vegeta ziet er cooler uit in GT. Maar heel veel char. designs zijn mooi verneukt, en dat vind ik echt zonde.
Oud 30-09-2002, 10:52
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Die supreme Kai, die staat toch aan de kant van de good guys he?
Oud 30-09-2002, 12:01
Verwijderd
Kaioshin? De oude of de jonge? En ja, ze zijn allebei goed ^^
Oud 30-09-2002, 12:55
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Retinite schreef:
Ik dnek dat heeeeeeeeel veeeel van julllie diet al weten, maar je hebt Bibidi, Babidi en Buu, als je dat snel achter elkaar zegt krijg je bibidibabidiboo uit een of andere disneyfilm was dat, zjin die namen ook daar vanaf geleid? of is het toeval
Nee, is uit een liedje dat de Oompa Loompa's in Willy Wonka & the Chocolate Factory zingen....
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 30-09-2002, 16:30
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik dacht dat Brolli alleen in de films zat, maar dat weet ik niet want ik heb beide niet gezien
Brollie zit in movie 7 en 10 of 11, dacht ik. Maar in GT komtie volgens mij niet voor hoor, ook niet in films. Daar is volgens mij ook maar een film van , van GT. Maar die gaat over de kleinzoon van Pan, 100 jaar na het einde van de Dragonball series. En dat is eigenlijk een special, niet een film.
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 30-09-2002, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Brollie zit in movie 7 en 10 of 11, dacht ik. Maar in GT komtie volgens mij niet voor hoor, ook niet in films. Daar is volgens mij ook maar een film van , van GT. Maar die gaat over de kleinzoon van Pan, 100 jaar na het einde van de Dragonball series. En dat is eigenlijk een special, niet een film.
Het einde van GT is toch al verrot...

*mompelt iets over hoezo komen Pan en Trunks niet bij elkaar... grumble*
Oud 30-09-2002, 18:23
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Brollie zit in movie 7 en 10 of 11, dacht ik. Maar in GT komtie volgens mij niet voor hoor, ook niet in films. Daar is volgens mij ook maar een film van , van GT. Maar die gaat over de kleinzoon van Pan, 100 jaar na het einde van de Dragonball series. En dat is eigenlijk een special, niet een film.
Brolly zit in 8, 10 en 11...movie 7 is met 3 androids...
*heeft alle films gezien en vindt 12 en 13 roeleren*

PS. #17 komt nog even terug in DBZ. Je moet wel geduld hebben tot het laatste gevecht tegen Kid Buu...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 30-09-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Brolly zit in 8, 10 en 11...movie 7 is met 3 androids...
*heeft alle films gezien en vindt 12 en 13 roeleren*

PS. #17 komt nog even terug in DBZ. Je moet wel geduld hebben tot het laatste gevecht tegen Kid Buu...
Hehehehe jah dat stukje heb ik in de manga. Wauw, je ziet hem wel z'n handen in de lucht steken en zeggen "die stem heb ik lang niet gehoord!"
Oud 30-09-2002, 18:54
Vejito
Avatar van Vejito
Vejito is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Brollie zit in movie 7 en 10 of 11, dacht ik. Maar in GT komtie volgens mij niet voor hoor, ook niet in films. Daar is volgens mij ook maar een film van , van GT. Maar die gaat over de kleinzoon van Pan, 100 jaar na het einde van de Dragonball series. En dat is eigenlijk een special, niet een film.
Garlic Junior saga was ook een special movie?
en die lieten ze gewoon zien khoop brolli saga ook
Oud 30-09-2002, 19:23
koekiemonsteres
koekiemonsteres is offline
triestheid..............
__________________
//// I Will Never Be Your Iron Flower..... \\\\
Oud 30-09-2002, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Het einde van GT is toch al verrot...

*mompelt iets over hoezo komen Pan en Trunks niet bij elkaar... grumble*
Nou; ik vind die fuse van Vegeta en Goku wel erg wijs. Grappig ook, wanneer-ie die kamehameha wilt gaan doen en er dan confetti over One Star Dragon gelanceerd wordt

Mirai Gohan ken ik nog niet.
Oud 30-09-2002, 21:17
1234remco
Avatar van 1234remco
1234remco is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Nou; ik vind die fuse van Vegeta en Goku wel erg wijs. Grappig ook, wanneer-ie die kamehameha wilt gaan doen en er dan confetti over One Star Dragon gelanceerd wordt

Mirai Gohan ken ik nog niet.
tis gewoon the best

goku:Look If we don't do something soon we'll be history along with this whole planet
vegeta:why do I care

en check mijn mooie gohan super saiyan 2

Laatst gewijzigd op 30-09-2002 om 21:30.
Oud 30-09-2002, 21:31
1234remco
Avatar van 1234remco
1234remco is offline
Citaat:
Vejito schreef:
Garlic Junior saga was ook een special movie?
en die lieten ze gewoon zien khoop brolli saga ook
nee die special is anders wat je op tv zag hoort bij de dragonballz verhaal ze laten dus GEEN specials zien dus ook geen brolli en brolli is filler dus die garlic special komt gewoon nooit is ook nooit gekomen

Laatst gewijzigd op 30-09-2002 om 21:49.
Oud 30-09-2002, 21:37
Vejito
Avatar van Vejito
Vejito is offline
Citaat:
1234remco schreef:
nee die special is anders dan wat je op tv zag ze laten dus GEEN specials zien dus ook geen brolli en brolli is filler
hoe bedoel je anders ? special is special als ze garlic saga uizenden zenden ze volgens mij ook de brolli saga uit.
ik ga niet verder over discusieren , we zien wel wanneer/wat op de ( gt ) op de buis komt
Oud 30-09-2002, 22:25
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
1234remco schreef:

en check mijn mooie gohan super saiyan 2
dude...no offence, maar kijk es naar zn pakkie...dat is SSJ2 Goten...uit GT(als ik Kazaa mag geloven, en de logica qua tijdslijn)..maar ook die zal vast ruleren...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 30-09-2002, 22:28
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Vejito schreef:
hoe bedoel je anders ? special is special als ze garlic saga uizenden zenden ze volgens mij ook de brolli saga uit.
ik ga niet verder over discusieren , we zien wel wanneer/wat op de ( gt ) op de buis komt
Dr is geen Garlic jr. Special....Garlic jr. wordt geintroduceert in Movie 1, en de Garlic jr. Saga zit in de serie, vanwege bepaalde ontwikkelingen...maar een special was dr niet...

Voor zover ik weet Zit Brolly alleen in 3 films, en niet in GT, maar hierover kan ik niets zinnigs zeggen, dus hou ik mn mond hier maar over...

Nog ff wat mafs: Zijn jullie ook zulke DBZ-fans dat jullie bij elke episode nummer de titel kunnen geven?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 01-10-2002, 07:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
nee. Ik kijk het wel altijd, maar in zou echt niet weten welk nummer dit nu weer is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 01-10-2002, 13:55
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Dr is geen Garlic jr. Special....Garlic jr. wordt geintroduceert in Movie 1, en de Garlic jr. Saga zit in de serie, vanwege bepaalde ontwikkelingen...maar een special was dr niet...

Voor zover ik weet Zit Brolly alleen in 3 films, en niet in GT, maar hierover kan ik niets zinnigs zeggen, dus hou ik mn mond hier maar over...

Nog ff wat mafs: Zijn jullie ook zulke DBZ-fans dat jullie bij elke episode nummer de titel kunnen geven?
Garlic heeft gewoon een film en een saga, Brolli komt alleen in drie films voor.
En ik weet alleen een aantal titels en nummers omdat ik ze een tijdje terug allemaal gedownload had en dan moet je natuurlijk wel een lijstje bijhouden wat je al hebt en wat nog niet...
Dat Videl in elkaar werd gemept was 202, en dan wel volgens de Amerikaanse nummering. Ik weet eigenlijk niet bij welke aflevering ze nu zijn?
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 01-10-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Dat Videl in elkaar werd gemept was 202, en dan wel volgens de Amerikaanse nummering. Ik weet eigenlijk niet bij welke aflevering ze nu zijn?
Iets verder; die 2 apen (Popovic en nog een) hebben Gohan al leeggezogen en zijn onderweg naar de slapende Majin Buu.

Trouwens; Videl kickt ook wel ass!
Oud 01-10-2002, 18:10
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Videl in 202 in elkaar gemept...Videl nog meer in elkaar gemept 203...Goahn SSJ2 in 204...vandaag was dus 205, The Wizards Curse. Ik kijk wel weer als Majin Buu wordt gewekt.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 01-10-2002, 18:22
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Dobermann schreef:


Trouwens; Videl kickt ook wel ass!
jaa en Shin ook /^.\\
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 01-10-2002, 19:20
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Ik kijk wel weer als Majin Buu wordt gewekt.
moet je ep 217 - Buu is Hatched hebben....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 01-10-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Iets verder; die 2 apen (Popovic en nog een) hebben Gohan al leeggezogen en zijn onderweg naar de slapende Majin Buu.

Trouwens; Videl kickt ook wel ass!
Videl heerscht.
Oud 02-10-2002, 14:59
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
D@mien schreef:
moet je ep 217 - Buu is Hatched hebben....
biju welke ep zijn ze nu bezig?
Oud 02-10-2002, 15:22
Vejito
Avatar van Vejito
Vejito is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
biju welke ep zijn ze nu bezig?
hmm ik denk waneer buu ontwaakt wordt weet niet cker lang niet meer gekeken.


p.s. Moet je een keer aflv. 260 eens kijken Vegetto saga
Oud 02-10-2002, 15:22
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
biju welke ep zijn ze nu bezig?
206 - 'King Of The Demons' geloof ik...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 02-10-2002, 17:45
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Vejito schreef:
hmm ik denk waneer buu ontwaakt wordt weet niet cker lang niet meer gekeken.


p.s. Moet je een keer aflv. 260 eens kijken Vegetto saga
260 is al het einde van Vegetto...'k dacht dat 254 de eerste was met Vegetto.
in 261 komt Kid Buu
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 02-10-2002, 19:46
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
260 is al het einde van Vegetto...'k dacht dat 254 de eerste was met Vegetto.
in 261 komt Kid Buu
klopt, maar de jappe hebben een aantal eps meer...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 02-10-2002, 20:45
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
D@mien schreef:
klopt, maar de jappe hebben een aantal eps meer...
De japanners hebben 15 eps meer...dan kom je nog steeds niet bij 260, maar bij 269
*Heeft de Japanse en Amerikaanse Vegetto-afleveringen*
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 02-10-2002, 23:22
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
De japanners hebben 15 eps meer...dan kom je nog steeds niet bij 260, maar bij 269
*Heeft de Japanse en Amerikaanse Vegetto-afleveringen*
Nu alleen nog maar wachten op de DVD releases met Japanse, Amerkaanse, Engelse, Spaanse en Franse taal, en ondertiteling in alle talen
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 02-10-2002, 23:42
m.
m. is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Uhm... Goku wordt in de Japanse versie gedaan door een vrouw ((jonge) Gohan en Goten ook). Akira Toriyama heeft die vrouw zelf uitgekozen daarvoor, zij had echt de stem die hij bij haar voorstelde (note: het klinkt echt verschrikkelijk!! ). In Japan is het namelijk, hoe hoger de stem, hoe onschuldiger/beter het persoon. De slechterikken hebben dan ook altijd heel lage stemmen (gaat niet altijd op, als personages bijvoorbeeld 'goed' worden maar wel hun evil stem houden, en andersom)
Wowz. Je bent knap EN weet je anime .

Wil je met me trouwen?

Ik voel alsof ik verliefd word

is Evangelion in engels wat? Dat down ik nu.
Oud 02-10-2002, 23:53
m.
m. is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
nouw, in die FUNimation-versie heb ik dat van dende ook gehoord, maar zo veel bijzonders vind ik het niet, ik vind het sowieso dom gezeik.....

de emoties, daarover ben ik het deels met je eens, maar in die FUNimation-versie zet ik ook m'n grote vraagtekens van: waarom hebben die en die nou zo'n klote-stem?

ik zal er maar een aantal noemen in de FUNimation-versie die ik niet uit kon staan:

Piccolo: het lijkt wel alsof 'ie iedereen doof probeert te maken, altijd maar zo'n verdomde schreeuw-stem.... nogal achterlijk

Vegeta: Klinkt alsof 'ie constant een onverteerd stukkie eten in z'n strot heeft zitten

Goten: Praat als een schor jochie, nogal irritant, mijns inziens....

Babidi: Hij's al lelijk, en dan ook nog zo'n irritant stemmetje
Blegh!

Fat Buu: Een domme piepstem waar je nix van kan verstaan..... ik hoop maar dat dat in die Ocean-versie anders is....

Hercule/Mr Satan: Schreeuwerig, dom.... oké, da's in de ocean-versie net zo achterlijk, geef ik toe.....

Perfect Cell: Hij kon soms zo zwaar overdreven klinken Ik vond dattie in de Ocean-versie toch wel een veel coolere stem had


maargoed, laat ik nu ook es kritiek geven op een aantal stemmen in de ocean-versie, wel zo eerlijk

Future Trunks: Die klonk in de ocean-versie echt als een mietje, niet te geloven, zeg.... dat was echt doodzonde

Goku: Mjah, de hele stem bevalt me gewoon niet

Imperfect Cell: Als je imperfect cell eerst ziet.... dan heeft 'ie zo'n irri-stem, als een achterlijke wandelende schimmel : / (eigenlijk wel passend dus )

Gohan in de Cell-games: Oké, daar zal ik kort over zijn: vreselijk! In de FUNimation-versie klinkt 'ie veel beter, maargoed....

Android 18: Ze kon soms zo zouteloos klinken, gelukkig is dat nu al wat beter



ik vind eigenlijk dat er in de FUNimation-versie zo overdreven veel emotie in zit, soms doet het me al haast denken aan GTST
Jij moet echt dood he.

Ga maar andere dingen dan anime kijken. Iig geen DBZ. Die stemmen passen juist super goed bij de karakters!

in tegenstelling tot die Ocean crap, die goku niet als een zorgzame liefhebbende vader zien maar als een hippe koele gozer met een stem van een gast van 24 die elke dag 10 bier zuipt ¬_¬

ps: klemtoonlegging is bij Ocean zo verrot dat ik er niet eens over zal beginnen. nouja, uitweiden dan.
Oud 02-10-2002, 23:57
m.
m. is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
oh damn echt klote wie heeft een vegetto avatar voor mij of andere dbz helden
De avatar die je nu hebt is toch echt Goku SSJ3
Oud 02-10-2002, 23:59
m.
m. is offline
Citaat:
Vash! schreef:
GT is idd veel minder, maar toch wel leuk hoor. Er zitten wel wat mindere stukken bij, maarja, kzou zeggen kijk gewoon de hele serie in een keer ( ben je maar een dag bezig) ( incl nacht )
GT = Filler.

Niet van Toriyama.

Van TOEI om geld te maken ermee.
Oud 03-10-2002, 00:02
m.
m. is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Ik was pas bij de Haagse Stripshop, daar hadden ze ook een aantal manga's, ook van Oh My Goddess
Ik zit nu in Leiden op school en daar zit ook zo'n zaak dus kmoet nog ff kijken of ze ook Dragonball Z manga's hebben , ik heb er wel Dirkjan 1 en 2 vandaan, die ik nergens anders meer kon krijgen
Leiden?

Waar?
Oud 03-10-2002, 10:51
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
LiquidLans schreef:
Leiden?

Waar?
Leidse Stripshop
Aalmarkt 4
2311 EC Leiden
tel: 071-5121802
Fax: 071-5121802
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 03-10-2002, 13:11
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
LiquidLans schreef:
Leiden?

Waar?
Psst...je kan ook meerdere keren quoten in 1 bericht
__________________
I like angles...to a certain degree.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie "De mens is egoïstisch"
Egoconstructie
52 17-04-2010 13:38
Levensbeschouwing & Filosofie God is:
hookee
204 17-06-2009 12:35
Films, TV & Radio Het grote DBZ topic deel 2
Vlooienband
101 24-04-2003 00:32
Films, TV & Radio Het grote Gundam Wings topic
Verwijderd
37 18-02-2003 11:46
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Films, TV & Radio dragonballz
mocrodealer
4 04-11-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.